JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131121/477332-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Rogoźno: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i sukcesywna dostawa posiłków w postaci śniadań, obiadów, podwieczorków i kolacji dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych w wieku od 7- 19 lat, przebywających w Regionalnym Centrum Profilaktyki  Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie w roku 2014, w ilości maksymalnej 16500 osobo/dni</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 477332 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalne Centrum Profilaktyki Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie , ul. Wielka Poznańska 89, 64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie, tel. 67 255 23 41, faks 67 255 23 41.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rcpu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i sukcesywna dostawa posiłków w postaci śniadań, obiadów, podwieczorków i kolacji dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych w wieku od 7- 19 lat, przebywających w Regionalnym Centrum Profilaktyki  Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie w roku 2014, w ilości maksymalnej 16500 osobo/dni.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przykładowe zestawy dziennego wyżywienia :
Śniadanie: ZESTAW I : płatki kukurydziane z mlekiem, pieczywo, masło, ser - 3 plasterki, pomidor - 3 pl., dżem.ZESTAW II : herbata, pieczywo, masło, szynka - 3 pl., pomidor - 3 pl., nutella.ZESTAW III : herbata, pieczywo, masło, pasztet, ogórek kwaszony - 2 szt.,dżemZESTAW IV : herbata, pieczywo, masło, twarożek, ogórek zielony - 3 pl., pomidor - 3 pl., nutella.ZESTAW V : kakao, parówki drobiowe - 2 szt., pieczywo, masło, ser żółty - 3 pl.,Obiad - przykładowy jadłospis pierwszego dania :
Do wyboru : barszcz - 250g; zupa pomidorowa z makaronem - 250g; rosół - 250g; zupa jarzynowa z ziemniakami - 250g; zupa ogórkowa - 250g; zupa fasolowa - 250g; zupa pieczarkowa - 250g; zupa kalafiorowa - 250g; zupa grochowa - 250g; kapuśniak - 250g Obiad - przykładowe zestawy drugiego dania obiadowego :ZESTAW I : pieczeń wieprzowa w sosie 100 g + kluski śląskie 220g + kapusta czerwona 170g 
ZESTAW II : udziec z kurczaka pieczony 150g + ziemniaki 220g + sałatka z kapusty białej 170g ZESTAW III : pulpety w sosie pomidorowym 100g + ziemniaki 220g + ogórek kiszony 170gZESTAW IV : naleśniki z serem i dżemem 400g 
ZESTAW V : filet drobiowy w płatkach 100g + ziemniaki 220g + surówka z kiszonej kapusty 170g ZESTAW VI : gołąbki w sosie pomidorowym 400g + ziemniaki 220g
ZESTAW VII : gulasz wieprzowy 100g , kasza 200g + ogórek korniszon 170g
ZESTAW VIII : klopsy w sosie pieczarkowym 100g + ziemniaki 220g + surówka z kapusty pekińskiej 170g ZESTAW IX : kotlet drobiowy 100g + ziemniaki 220g + buraczki czerwone 170g ZESTAW X : kotlet de volaille 100g + ziemniaki 220g + surówka z kapusty pekińskiej 170gZESTAW XI : kotlet mielony 100g + ziemniaki 220g + kapusta zasmażana 170gZESTAW XII : wątróbka drobiowa 150g + ziemniaki 220g + ogórek kiszony 2 szt.ZESTAW XIII : pierogi leniwe z cukrem 400g
ZESTAW XIV : kiełbasa z rusztu 150g + kopytka 200g + kapusta zasmażana 170g
Do każdego zestawu obiadowego napój w postaci kompotu lub soku owocowego - 200 ml.
Podwieczorek 
Do wyboru : jogurt  - 150g, owoce (banan, jabłko, gruszka, pomarańcze itp.) - 1 szt., słodycze (ciasto, wafelek, drożdżówka)  - 1 szt.
Kolacja:
ZESTAW I : herbata, pieczywo, masło, jajko - 2 szt., ogórek - 3 pl., pomidor - 3 pl., dżem.ZESTAW II : herbata, pieczywo, masło, kiełbasa śląska - 1 szt., pomidor - 3 pl., ser - 3 pl.ZESTAW III : herbata, pieczywo, masło, szynka - 3 pl., ser - 3 pl., pomidor - 3 pl., ogórek - 3 pl.ZESTAW IV : herbata, pieczywo, masło, pasta rybna, pomidor - 3 pl., nutella.ZESTAW V : herbata, pieczywo, masło, sałatka warzywna , parówka - 2 szt.
W ramach przygotowywanych posiłków Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania : cukru, majonezu, ketchupu, musztardy.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
  55.52.40.00-9   - usługi dostarczania posiłków do szkół
  Ilość dostarczanych posiłków uzależniona będzie od faktycznej ilości osób przebywających w Regionalnym Centrum Profilaktyki  Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania określonej ilości posiłków, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia nastąpi na podstawie rzeczywistego wykonania przedmiotu umowy dwa razy  w miesiącu. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania umowy.
 W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
  1)Przygotowywania i dostarczenia posiłków w obiekcie, dla którego posiada aktualną decyzję inspektora sanitarnego o dopuszczeniu obiektu do przygotowywania posiłków dla potrzeb żywienia zbiorowego dzieci i usług cateringowych, zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie,  będzie dostarczał posiłki w ilościach, w określone dni, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w jego siedzibie, 
2)Posiłki będą dostarczane przez 5 dni w tygodniu  - 3 razy dziennie, a dla dzieci najmłodszych przez 3 dni w tygodniu - 3 razy dziennie (śniadanie ok. 07.50, obiad łącznie z podwieczorkiem ok.13,30, kolacja ok. 18,00) w ilościach uzgodnionych z osobą upoważnioną przez Zamawiającego. 
3)	Przechowywania próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek. Za dokumentację z zakresu dobrej praktyki higienicznej i elementy systemu HACCP dostosowane do warunków cateringowych.
4)Wykonawca musi gwarantować przygotowanie różnego rodzaju diet - w tym bezglutenowej i bezmlecznej zgodnie z zaleceniami lekarza,
5)Przygotowane posiłki muszą zawierać odpowiednie ilości składników odżywczych i energetycznych dla danej grupy wiekowej (od lat 7  do 19 roku życia ), zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz normami żywieniowymi,
6)Szczegółowy jadłospis obejmujący 5 dniowy lub 3 dniowy okres realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do zatwierdzenia na 3 dni wcześniej,
7)Posiłki muszą być zróżnicowane, urozmaicone i gorące, poporcjowane,
8)Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków o najwyższym standardzie
na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP oraz do  przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów
spożywczych(m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia
Dz. U.z 2006r. Nr 171 poz. 1125 ze zmian.). 
8)Wykonawca dostarczający  gotowe posiłki winien zapewnić:
 a) odpowiednią temperaturę w chwili dostawy,
 b) odpowiednie warunki higieniczno-sanitarne dostaw,
9)Wykonawca dostarczy zamawiającemu gotowe do spożycia posiłki na własny koszt. Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności - transport posiłków powinien odbywać się w termosach - pojemnikach transportowych z podwójnymi ściankami izolującymi zapewniającymi właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności. Wykonawca jest zobowiązany posiadać decyzję Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu środka transportu do przewozu posiłków dla potrzeb żywienia zbiorowego. 
10)Wykonawca dostarczy szczelne pojemniki na odpady żywnościowe. Po spożyciu posiłków Wykonawca usunie tego samego dnia z terenu Centrum  wszelkie odpady żywnościowe na swój koszt. Koszty związane z wydawaniem posiłków, myciem naczyń, sprzątaniem kuchni ponosi Zamawiający.
11)Miejsce do spożywania posiłków zapewnia Zamawiający.
12) Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę zaoferowaną w złożonej ofercie.
 13) Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.40.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1ustawy,
 posiadają uprawnienia do  czynności objętych zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi.Pisemne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o których mowa w art 24 ust. 1 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych usług   w   zakresie   niezbędnym   do   wykazania   spełniania  warunku   wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego,  że  usługi  zostały  wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków na formularzu wg wzoru jak w załączniku nr 4 do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o posiadaniu aktualnej decyzji Inspektora Sanitarnego o spełnieniu wymogów na świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia oraz stosowania norm HACCP. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013 r. poz.907 z późn. zm.) dotyczące : 
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 
2)posiadania wiedzy i doświadczenia potwierdzone co najmniej 3 listami referencyjnymi z ostatnich 3 lat o udzielaniu usług cateringowych dla dzieci i młodzieży szkolnej;
3)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej
5)wykaże się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000,00 zł</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów z treści których wynikać będą informacje potwierdzające spełnianie warunków. Zamawiający uzna za warunek spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem opłaconej polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000,00zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rcpu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalnym Centrum Profilaktyki  Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie
ul. Wielka Poznańska  89, 64-610 Rogoźno, Sekretariat pokój 1-2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Regionalnym Centrum Profilaktyki  Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie
ul. Wielka Poznańska  89, 64-610 Rogoźno, Sekretariat pokój 1-2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com