JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131203/260417-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Sącz: ZP.272.32.2013 Zamówienie na usługi pocztowe w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych opłacanych przy użyciu maszyny do frankowania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 260417 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego , ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4141600, faks 18 4141700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.starostwo.nowy-sacz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP.272.32.2013 Zamówienie na usługi pocztowe w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych opłacanych przy użyciu maszyny do frankowania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
dla Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu w zakresie przyjmowania, przemieszczania,
doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów, w rozumieniu ustawy Prawo
Pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz.U. z 2012r., poz.1529).
II. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym, opłacane przy użyciu maszyny
do frankowania.
III. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z przepisami powszechnie
obowiązującego prawa, w szczególności:
1. ustawy dnia 23.11.2012 r. - Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz.1529) oraz aktów
wykonawczych wydanych na jej podstawie.
2. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz. U.
z 2013 r., poz.267) regulującej tryb doręczenia pism nadawanych w postępowaniu
administracyjnym.
3. Regulaminów Wykonawcy dot. świadczenia usług objętych niniejszym przedmiotem
zamówienia.
IV. Szacunkowe ilości przewidywanych przesyłek i paczek w okresie świadczenia usługi
wskazane są w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
1. Ilość przesyłek i paczek jest szacunkowa i służy jedynie orientacyjnemu określeniu
wielkości przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje w żaden sposób, że
podane ilości zostaną zrealizowane w okresie trwania umowy i zastrzega sobie prawo do
zmiany ilości przesyłek danego rodzaju w każdym czasie. Jednocześnie Zamawiający
gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu
umowy wyniesie 70% ceny podanej w formularzu ofertowym.
2. Rzeczywiste ilości przesyłek będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą
odbiegać od ilości podanych w formularzu cenowym. Wykonawca wyraża zgodę na
ewentualne zmiany i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych
i rodzajowych w trakcie realizacji umowy.
W przypadku nadania przez Zamawiającego większej ilości przesyłek z danej kategorii,
usługi te będą rozliczane według cen jednostkowych wynikających z formularza cenowego.
3. Przesyłki nie wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ będą wyceniane dodatkowo
zgodnie z cennikiem Wykonawcy.
V. Rodzaje przesyłek:
Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się :
1. Przesyłki listowe o wadze do 2 000 g (gabaryt A i B) - w obrocie krajowym
a) zwykłe ekonomiczne - przesyłki nierejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej
kategorii,
b) zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane listowe najszybszej kategorii,
c) polecone ekonomiczne - przesyłki rejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej
kategorii,
d) polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii,
e) polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki niebędące przesyłkami
najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem
odbioru,
f) polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki najszybszej
kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru,
2. Paczki pocztowe o wadze do 10 000 g (gabaryt A i B) - w obrocie krajowym
a) paczki ekonomiczne - paczki rejestrowane niebędące paczkami najszybszej kategorii,
b) paczki priorytetowe - paczki rejestrowane najszybszej kategorii,
c) paczki ekonomiczne za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - paczki rejestrowane
ekonomiczne i priorytetowe przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczane za
pokwitowaniem odbioru.
3.Przesyłki listowe - w obrocie zagranicznym (obszar Europy i poza Europą):
a) przesyłki zwykłe priorytetowe,
b) przesyłki polecone priorytetowe,
c) przesyłki polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO)
4. Paczki pocztowe - w obrocie zagranicznym (obszar Europy i poza Europą):
- paczki pocztowe priorytetowe o wadze do 5 000 g
Wymiary (gabaryty) przesyłek listowych:
/gabaryt A/ - przesyłki o wymiarach:
-minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm
-maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm,
szerokość 230 mm;
/gabaryt B/ - przesyłki o wymiarach:
-minimum: jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm
lub szerokość 230 mm,
-maksimum: suma długości, szerokości i wysokości (grubości) 900 mm, przy czym największy
z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm.
Przyjmuje się tolerancje wszystkich wymiarów 2 mm.
Wymiary (gabaryty) paczek:
/gabaryt A/ - paczka o wymiarach:
-minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm
-maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 300 mm, długość 600 mm,
szerokość 500 mm;
/gabaryt B/ - paczka o wymiarach:
-minimum: jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 300 mm, długość 600 mm
lub szerokość 500 mm,
-maksimum: suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość -
3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm.
VI. Ceny zawierają wszelkie podatki, opłaty i koszty Wykonawcy związane z realizacją
zamówienia. Ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę nie będą podlegały zmianom i są
stałe przez cały okres realizacji zamówienia, z poniższymi wyjątkami:
1. w przypadku zmiany stawki podatku VAT na usługi pocztowe może nastąpić zmiana cen
jednostkowych odpowiednio do stawki podatku,
2. ceny określone przez Wykonawcę w ofercie ulegną obniżeniu w toku realizacji
zamówienia w przypadku, gdy opłaty pocztowe wynikające ze standardowego cennika
lub regulaminu Wykonawcy będą niższe od cen wynikających w przedłożonej ofercie.
Wykonawca ma obowiązek wówczas stosować względem Zamawiającego obniżone
opłaty pocztowe dla usług, wynikające ze swojego aktualnego cennika lub regulaminu,
3. Zamawiającemu przysługuje możliwość korzystania z programów rabatowych
(opustowych) oferowanych przez Wykonawcę w toku realizowanej umowy tak co ceny
konkretnego rodzaju przesyłki, gabarytu jak i upustów od całości wartości miesięcznej
faktury.
VII. Zasady wnoszenia opłat za świadczenia usług pocztowych:
1. Opłaty za przesyłki nadane w obrocie krajowym i zagranicznym będą uiszczane maszyną
do frankowania.
2. Rozliczenie usług pocztowych odbywać się będzie w formie zaliczki na poczet opłat za
usługi pocztowe z góry przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę. Wysokość
zaliczki ustala Zamawiający w zależności od posiadanych środków finansowych.
Wykonawca umożliwi ustawienie licznika urządzeń do frankowania, odpowiednio do
wysokości wpłaty od dnia dokonania wpłaty tj. w dniu uznania rachunku bankowego
Wykonawcy. Nastawienie maszyn musi odbywać się na terenie miasta Nowy Sącz. Z tytułu
wpłat na poczet wykonywania usług Wykonawca wystawi fakturę VAT nie później niż 7 dnia
od daty uznania jego rachunku bankowego.
3. Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane lub
zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia w okresie rozliczeniowym,
potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych lub oddawczych,
przy czym obowiązywać będą ceny jednostkowe podane w Formularzu cenowym oferty,
stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji.
4. Ceny określone w Formularzu cenowym oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do siwz powinny zawierać wszelkie podatki, opłaty i koszty Wykonawcy związane z realizacją
zamówienia.
VIII. Obowiązki Zamawiającego:
1. opakowanie przesyłek listowych i paczek w sposób umożliwiający Wykonawcy doręczanie
bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Opakowanie
przesyłek listowych stanowi zaklejona koperta Zamawiającego, opakowanie paczki stanowi
sztywne pudełko lub szary papier Zamawiającego (waga przesyłki określona będzie
w stanie zamkniętym). Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez Wykonawcę
własnych opakowań na listy i przesyłki,
2. umieszczanie na przesyłce listowej lub paczce w sposób czytelny nazwy odbiorcy wraz
z jego adresem (podany jednocześnie w książce nadawczej dla przesyłek rejestrowanych),
określenie rodzaju przesyłki (zwykła polecona, priorytet czy ze zwrotnym potwierdzeniem
odbioru), pieczątki (nadruku) określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego oraz
w miejscu przeznaczonym na opłatę, napisu (nadruku) lub odcisku pieczęci o treści
wskazanej przez Wykonawcę.
3. nadawanie przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć:
- dla przesyłek rejestrowanych - sporządzenie i wydruk książki nadawczej. Oryginalne strony
książki nadawczej będą przeznaczone dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopie
stanowić będą dla Zamawiającego potwierdzenie nadanej partii przesyłek,
- dla przesyłek zwykłych - zestawienie ilościowe przesyłek z których oryginał będzie
przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla
Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek.
IX. Obowiązki Wykonawcy:
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą w miejscowości,
w której znajduje się siedziba Zamawiającego tj. w Nowym Sączu.
2. Wykonawca winien zapewnić możliwość dokonywania ewentualnych zwrotów oraz
nadawania wszystkich przesyłek objętych przedmiotem niniejszego zamówienia,
w placówkach nadawczych Wykonawcy czynnych od poniedziałku do piątku w godzinach
co najmniej od 8:00 do 17:00 usytuowanych na terenie miasta Nowego Sącza.
W przypadku gdy placówka (oddział) Wykonawcy uprawniona od obioru przesyłek
będzie mieściła się w odległości nie większej niż 4 kilometry od siedziby głównej
Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu mieszczącej się przy ul. Jagiellońskiej 33 -
Zamawiający będzie osobiście dostarczał przesyłki do placówki (oddziału)
Wykonawcy poprzez swoich pracowników.
Jeżeli w/w odległość będzie przekraczać cztery kilometry Wykonawca będzie
zobowiązany do codziennego odbioru przesyłek i dokonywania ewentualnych zwrotów
bezpośrednio z dziennika podawczego mieszczącego się w głównej siedzibie
Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu ul. Jagiellońska 33 poprzez własnych
pracowników bez pobierania z tego tytułu opłat.
W takim przypadku:
- zwrot do siedziby Zamawiającego otrzymanych książek nadawczych, zestawienia
nadanych przesyłek, niedoręczonych przesyłek pocztowych oraz zwrotnych
potwierdzeń odbioru musi następować w dniu następnym do godz.10:00
- odbiór przesyłek musi następować raz dziennie (od poniedziałku do piątku)
w godzinach od 14:30 do 15:00.
3. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę
do każdego miejsca w kraju i zagranicą.
4. Wykonawca ma obowiązek potwierdzania każdorazowo przyjętych do wyekspediowania
w kraju i za granicę przesyłek pieczęcią, podpisem i datą w książce nadawczej (dla
przesyłek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilościowym według poszczególnych
kategorii wagowych (dla przesyłek zwykłych).
5. Zamawiający wymaga, aby data nadania i doręczania przesyłek była równoznaczna
z zachowaniem terminów załatwienia spraw przewidzianych w przepisach powszechnie
obowiązującego prawa.
6. Niedopuszczalne jest nieuzasadnione przetrzymywanie przesyłek przez Wykonawcę.
7. Nadanie przesyłek, w przypadku braku zastrzeżeń, musi nastąpić w dniu ich odbioru przez
Wykonawcę od Zamawiającego.
8. W razie braku możliwości dostarczenia korespondencji do adresata, po upływie
obowiązującego terminu przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem
przyczyny jej niedoręczenia.
9. W przypadku uszkodzenia przesyłki Wykonawca ma obowiązek ją zabezpieczyć oraz
nanieść adnotację z informacją o osobie dokonującej zabezpieczenia.
10. Zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców, z tym że Wykonawca jest
zobowiązany w swojej ofercie wskazać, które części zamówienia zamierza powierzyć
podwykonawcom.
11. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której część przesyłek zostanie nadana przez inny
podmiot na rzecz i w imieniu Zamawiającego, w wyniku czego na dowodzie nadania
przesyłki będzie figurować inny podmiot niż Zamawiający.
X. Reklamacje i odszkodowania
1. Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną, jeżeli
doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło
w terminie 14 dni od dnia nadania.
2. Reklamacje z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po
upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od
dnia ich nadania. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni
od dnia otrzymania reklamacji.
3. Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się
odpowiednio przepisy ustawy Prawo Pocztowe oraz aktów wykonawczych wydanych na jej
podstawie, a w sprawach nieuregulowanych tymi przepisami stosuje się odpowiednio
przepisy Kodeksu Cywilnego.
4. Wykonawca odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi pocztowej
chyba, że nastąpiło to wskutek siły wyższej niezależnej od Wykonawcy i niemożliwej do
przewidzenia.
5. Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi stanowiącej przedmiot
zamówienia, w tym utraty, ubytku lub uszkodzenia przesyłki, Zamawiającemu przysługuje
odszkodowanie oraz inne roszczenia na zasadach i w wysokości określonych w ustawie
Prawo Pocztowe oraz zgodnie z regulaminami poszczególnych usług Wykonawcy.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie Zamawiający wymaga w szczególności aby zamówienie było realizowane
przez Wykonawcę, który posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej,
na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa
Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.
Prawo Pocztowe /Dz. U. z 2012 r., poz. 1529/;
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie:
- oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie
to stanowi zał. nr 3 do specyfikacji),
- oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
zaświadczenia potwierdzającego, iż Wykonawca został wpisany do rejestru operatorów
pocztowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust.
1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust.
1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust.
1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust.
1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty powinien być dołączony dokument określający zasady reprezentacji
oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje
pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez
osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartych umów w stosunku do treści oferty,
na postawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Wyjątek stanowi zmiana ceny w umowie
w przypadku zaistnienia sytuacji opisanych w pkt 12. VI specyfikacji istotnych warunków
zamówienia. (1. w przypadku zmiany stawki podatku VAT na usługi pocztowe może nastąpić zmana cen
jednostkowych odpowiednio do stawki podatku,
2. ceny określone przez Wykonawcę w ofercie ulegną obniżeniu w toku realizacji
zamówienia w przypadku, gdy opłaty pocztowe wynikające ze standardowego cennika
lub regulaminu Wykonawcy będą niższe od cen wynikających w przedłożonej ofercie.
Wykonawca ma obowiązek wówczas stosować względem Zamawiającego obniżone
opłaty pocztowe dla usług, wynikające ze swojego aktualnego cennika lub regulaminu,
3. Zamawiającemu przysługuje możliwość korzystania z programów rabatowych
(opustowych) oferowanych przez Wykonawcę w toku realizowanej umowy tak co ceny konkretnego rodzaju przesyłki, gabarytu jak i upustów od całości wartości miesięcznej faktury.) Formą zmiany umowy będzie aneks.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.nowy-sacz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w
Nowym Sączu, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pok. 320 ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.12.2013 godzina 10:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu Kancelaria Administracyjna, pok. 113, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com